Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Atslēgas karte!

emils_s Reģ.: 14.07.2004

Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

 
1 2 3
DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

emils_s rakstīja: Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

mācība numur 1 - ja auto darbinās bez atslēgas ar visādiem brelokiem, čipiem, kartēm, vienmēr rezervē jātur vēl viena karte... protams, to pašu var attiecināt uz parastajām atslēgām, vienīgi atslēgu izvīlēt maksā mazāk, un ja atslēgā ir imobilaizera fīča, tad tā pieprogrammēšana maksā 2-3 mazāk, nekā jaunas kartes igatavošana un programmēšana...

ko darīt konkrētajā situācija - meklēt jaunu vai lieotu karti netā un programmēt to pie auto-eļektroņikiem, kuri nepārstāv dīleri, līdz ar to izmaksas būs līdz 4-5 reizēm mazākas

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Zinu,ka,piemēram,Renault Kangoo(2001.g.) atslēga(ar imobilaizeri) kopā ar visu pieprogrammēšanu maksā ~130Ls pie dīleriem,neko lētāk par to karti nav.

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Zinu,ka,piemēram,Renault Kangoo(2001.g.) atslēga(ar imobilaizeri) kopā ar visu pieprogrammēšanu maksā ~130Ls pie dīleriem,neko lētāk par to karti nav.

nu gan cennjiks...... man savulaik laguunai II kartes pasuutiishana un programmeeshana bija 120 LVL Muusaa. Pirms gada Lauva auto taisija arii 407. vienu papildus komplektu - ar visu suutiisanu no ruupniicas un paarprogrammeesanu abaam atsleegaam bij 62 LVL....

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Zinu,ka,piemēram,Renault Kangoo(2001.g.) atslēga(ar imobilaizeri) kopā ar visu pieprogrammēšanu maksā ~130Ls pie dīleriem,neko lētāk par to karti nav.

tika , par ~20-25ls iegūta 'balvanka' bez durvju pogas +~20ls 'kreisā' programmēšana , ar neko lēti (priekš tāda sūūūūta )

Rēcīgākais ka vēlāk tika atrasta arī 'pazaudētā' atslēga , nu ira 3

Un pac rēcīgākais ir tas , ka tagad gadās īstās atslēgas periodiski čakarējās , a 'krutka' šancē bez probzzz.

Karoč Renooooo

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

emils_s rakstīja: Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

iepērc ebay jaunu karti un meklē kontaktu pie Renault servisa meistariem. Varbūt būs ar mieru "virsstundas" pastrādāt.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Nah noinstalēt tās kosmoss tehnoloģija un uzlikt parastu "šleperi" vai vnk salikt tumblerus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

atraduši par ko raudāt

ja ir par dārgu, brauc uz jebkuru citu valsti un dari TO tur.... kautvai tajā pašā vācijā.... tikai mašīnu līdzi vajadzēs, jo kodē nevis čipu, bet mašīnu....

(es papaildus ieteiktu pie viena atsiet no mašīnas pazaudēto karti, tas būtu pielīdzināms pazaudētas kredītkartes bloķēšanai)

tagad visiem ražotājiem aizdedzes atslēgā iekšā ir pribambass, ko piesien pie mašīnas....

pazvani uz autorīgu un paprasi cik maksā atslēga un cik maksā atslēgas piesiešana mašīnai (precīzāk tam pribambasam, jur iekšā ir visi mašīnas "pulksteņi")

atšķirībā no pārējām ražotājiem renaultam var nepievīlēt pašu atslēgu, jo aizdedzei atslēgas vienkārši nav....

protams, durvīm atslēga ir, ja lietotājs izdomās, ka jamam to atslēgu vajag, tad tā tā būs jāfrēzē arī pazaudējot renaultam karti.... (es vispār neesmu to durvju atslēgu izmantojis)

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

UUSA rakstīja: Zinu,ka,piemēram,Renault Kangoo(2001.g.) atslēga(ar imobilaizeri) kopā ar visu pieprogrammēšanu maksā ~130Ls pie dīleriem,neko lētāk par to karti nav.

tika , par ~20-25ls iegūta 'balvanka' bez durvju pogas +~20ls 'kreisā' programmēšana , ar neko lēti (priekš tāda sūūūūta )

Rēcīgākais ka vēlāk tika atrasta arī 'pazaudētā' atslēga , nu ira 3

Un pac rēcīgākais ir tas , ka tagad gadās īstās atslēgas periodiski čakarējās , a 'krutka' šancē bez probzzz.

Karoč Renooooo

Kāds var pateikt, kur atrast tādu guru, kurš var pieprogrammēt citu karti.

Ir auto, ir divas kartes, no kurām viena ir attiecīgā auto, otra nē, bet abas strādā!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

TDI rakstīja:

UUSA rakstīja: Zinu,ka,piemēram,Renault Kangoo(2001.g.) atslēga(ar imobilaizeri) kopā ar visu pieprogrammēšanu maksā ~130Ls pie dīleriem,neko lētāk par to karti nav.

tika , par ~20-25ls iegūta 'balvanka' bez durvju pogas +~20ls 'kreisā' programmēšana , ar neko lēti (priekš tāda sūūūūta )

Rēcīgākais ka vēlāk tika atrasta arī 'pazaudētā' atslēga , nu ira 3

Un pac rēcīgākais ir tas , ka tagad gadās īstās atslēgas periodiski čakarējās , a 'krutka' šancē bez probzzz.

Karoč Renooooo

Kāds var pateikt, kur atrast tādu guru, kurš var pieprogrammēt citu karti.

Ir auto, ir divas kartes, no kurām viena ir attiecīgā auto, otra nē, bet abas strādā!

meklē iekš LT,,,

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

emils_s rakstīja: Problēmas ar Renault atslēgas karti... Viena karte pazaudēta, otra salūzūsi. Eiro auto un Mūsa motors par jaunu karti un tās programēšanu prasa ~170 LS. Tad nu lūk kā jaunu praktiskajam latvietim krīzes liakā radās jautājums, varbūt Jūs varat palīdzēt ar idejām par citiem lētākiem variantiem. Piem, ebay ~30LS tikai kur tad pārprogramēt? Ir kādas idejas, lūdzu palīdziet!

Ja tas auto ir pašlaik VISPĀR bez kartes un nekustošs, tad tas ir saprotami, jo parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!

Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.

PiepZz Reģ.: 08.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja gadījumā kāds pēdējā mēneša laikā tādu karti ir atradis (iespējams, kādā klubā vai centrā), dodiet ziņu uz piepz et inbox lv

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!

Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.

Man kā lauku onkam šis teksts izraisa nelielu neizpratni....varbūt ka tā ir, bet - ar ko tad šāda čipkarte atšķiras no čipkartes kuras izmanto piemēram kodētās durvju atslēgās, autostāvvietu barjerās utt.?

vai tad ja no 100 cilvēku kolektīva 1 pazaudē savu čipkarti - maina automātisko barjeru? Tak jau ne

Un pati karte - plastmasas gabals, maksā smieklīgas kapeikas. Šeit drīzāk ir Dīleru lielā kāposta iespēja - neviens cits datu bāzei klāt netiek, mašīna stāv un nerūc - nu tik mēs noplēsīsim klientam pēc pilnas programmas.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Uzzvani dillerim, paprasi immo PIN kodu, iespējams uzradot tehnisko pasi iedos pa velti, vai par kādu simbolisku summu. Kad pin kods būs uz rokām - pieklauvē uz thephenom@inbox.lv

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Arnijs rakstīja: parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!

Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.

Man kā lauku onkam šis teksts izraisa nelielu neizpratni....varbūt ka tā ir, bet - ar ko tad šāda čipkarte atšķiras no čipkartes kuras izmanto piemēram kodētās durvju atslēgās, autostāvvietu barjerās utt.?

vai tad ja no 100 cilvēku kolektīva 1 pazaudē savu čipkarti - maina automātisko barjeru? Tak jau ne

Un pati karte - plastmasas gabals, maksā smieklīgas kapeikas. Šeit drīzāk ir Dīleru lielā kāposta iespēja - neviens cits datu bāzei klāt netiek, mašīna stāv un nerūc - nu tik mēs noplēsīsim klientam pēc pilnas programmas.

Daļeji Tev ir taisnība.. Pie Tā visa, parasti ir vel vismaz 2 rezerves atslēgas uz katru mašīnu. Piemēram BMW šīs atslēgu skaits ir 9.. Tikai piemēram uz veco "žurku" pasūtīt centrā gatavu atslēgu maksā ~170Ls

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Arnijs rakstīja: parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!

Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.

Man kā lauku onkam šis teksts izraisa nelielu neizpratni....varbūt ka tā ir, bet - ar ko tad šāda čipkarte atšķiras no čipkartes kuras izmanto piemēram kodētās durvju atslēgās, autostāvvietu barjerās utt.?

vai tad ja no 100 cilvēku kolektīva 1 pazaudē savu čipkarti - maina automātisko barjeru? Tak jau ne

Un pati karte - plastmasas gabals, maksā smieklīgas kapeikas. Šeit drīzāk ir Dīleru lielā kāposta iespēja - neviens cits datu bāzei klāt netiek, mašīna stāv un nerūc - nu tik mēs noplēsīsim klientam pēc pilnas programmas.

man arī neticās, ka lai piekodētu papildatslēgu varētu vajadzēt vismaz vienu veco....

tačkai var piekodēt galīgu skaitu atslēgu.... parasti četras ir maksimums....

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

gadījumā, ja tiešām ir kā Arnijs teica un bez esošas atslēgas neko piekodēt nevar, tad risinājums ir paņemt no šrota pulksteņkasti ar vienu atslēgu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

audī gadījumā dīleris nevienam nedod informāciju, visu dara pats

tobiš, kopējā audī datubāzē ir reģistrēti visi spidometru paneļi un atslēgu piekodēšanai nepieciešamā infa.

p.n.

nav bazara par atslēgas mehānisko daļu

p.p.n.

a vot kā ir renaultam, toč nezinu

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

gadījumā, ja tiešām ir kā Arnijs teica un bez esošas atslēgas neko piekodēt nevar, tad risinājums ir paņemt no šrota pulksteņkasti ar vienu atslēgu

Pulksteņkaste pajaunam audiniekam arī bikin maksā.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Man atslēgas imobilaizera ieprogrammēšana kopā ar atslēgu izmaksāja 90 ls, pie dīlera būtu 2 reizes dārgāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

man arī neticās, ka lai piekodētu papildatslēgu varētu vajadzēt vismaz vienu veco....

tačkai var piekodēt galīgu skaitu atslēgu.... parasti četras ir maksimums....

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

gadījumā, ja tiešām ir kā Arnijs teica un bez esošas atslēgas neko piekodēt nevar, tad risinājums ir paņemt no šrota pulksteņkasti ar vienu atslēgu

P.N. Tā sērga sāka parādīties jau pēdejo izlaidumu B4

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

paga paga, tu saki, ka sābam pārkodē pašas atslēgas kodu??????

ko tad mašīna prasa atslēgai? manuprāt vienīgais ko viņa var paprasīt ir kautkāds pietiekami unikāls numurs...

man domāt, ka numurs atslēgā ir nemainīgs visu atslēgas pastāvēšanas laiku un mašīna skatās vai viņā šitais atslēgas numurs ir ierakstīts...

audī gadījumā pie atslēgas cauruma ir lasītājs, kuram pietiekami tuvu novietojot atslēgu (iebāžot aizdedzē) tas lasītājs nolasa informāciju un padod uz spidometra paneli, kas veic visu Darbu....

tobiš ieliekot mašīnā citu spidometra paneli (pie nosacījuma, ja sakrīt provodka) un iebāžot pietiekami tuvu aizdedzes cauruma, kur atrodas lasītājs, panelim atbilstošo atslēgu mašīnu varēs iedarbināt (protams, ja izdosies tikt galā ar mehānisko daļu vai savienot atbilstošos vadiņus)

audī gadījumā - ja tev ir atslēga, kas atļauj pagriezt aizdedzi, bet nav piekodēta tačkai, tad kad tu pagriezīsi atslēgu (ieslēgsi aizdedzi) audī nobļausies par to, ka nav atrasta atslēga un šajā brīdī tu jau tiec klāt kompim un vari tur piekodēt jaunas atslēgas un atkodēt nost vecās neatkarīgi no atslēgas fiziskas klātbūtnes....

informācija kas ir nepieciešama lai to varētu izdarīt ir pieejama dīlerim, dīleris paprasa parādīt tehnisko pasi un oficiāli nevienam to infu nedod, piekodē atslēgu un viss...

tīri sportiskas intereses pēc - sāba gadījumā mani interesē kā elektriķis nodrošina to, ka atslēgas atrodas notikuma vietā????? bāž viņas visas atslēgas caurumā????? vai pēc kārtas? un ja tā, tad kādā secībā?

attālums cik tuvu ir jāpiebāž atslēga aizdedzes caurumam ir tik maziņš, ka praktiski atslēga ir jāiebāž aizdedzē.... un tur nav vietas 4 vai 7 atslēgām vienlaicīgi.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 1 Atbildēt

phenom rakstīja:

Pirmais rakstīja:

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo

piemēram par 2004 gada izstrādājumu tev NAV taisnība (varbūt tagad jaunajiem ir tā, kā tu saki),

vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku

manuālai kārbai nekas nav papildus jākodē, samaini spidometra kasti un brauc ar tai piesietām atslēgām...

automātiskās kārbas gadījumā ir biki gemoroičiks ar to imobilaizeri

precizēju savu iepriekšējo ziņojumu - tātad, ja tu vēlies nozagt audī ar manuālo ātrumkārbu, tad tu vari paņemt sava audī paneli, atslēgas un TAS audī tev atdosies tobiš ja tev izdosies ieslēgt aizdedzi, tad ziņojums par to, ka nav atrasta atslēga netiks izspīdināts, starteris griezīsies un motorītis rūks....

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

phenom rakstīja:

Pirmais rakstīja:

renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir

ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....

Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo

piemēram par 2004 gada izstrādājumu tev NAV taisnība (varbūt tagad jaunajiem ir tā, kā tu saki),

vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku

manuālai kārbai nekas nav papildus jākodē, samaini spidometra kasti un brauc ar tai piesietām atslēgām...

automātiskās kārbas gadījumā ir biki gemoroičiks ar to imobilaizeri

precizēju savu iepriekšējo ziņojumu - tātad, ja tu vēlies nozagt audī ar manuālo ātrumkārbu, tad tu vari paņemt sava audī paneli, atslēgas un TAS audī tev atdosies tobiš ja tev izdosies ieslēgt aizdedzi, tad ziņojums par to, ka nav atrasta atslēga netiks izspīdināts, starteris griezīsies un motorītis rūks....

))) nu ja... PIŠI ESČO... Tavs augstakteiktais varbūt vel var sanākt uz IMMO-2(97-2000 gads), bet uz IMMO-3.. kā es jau teicu, var sūkāt čupa-čupsu

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti