Dienvidu tilts, glābiņš vai posts?

RHINO Reģ.: 02.10.2001

Nopriecājoties par jauno skaisto tiltu sāku plānot maršrutu, cerībā viņu arī izmantot! Te nu es protams varu apsveikt cilvēkus kas dodas uz Daugavas labo krastu no Ķekavas puses! bet pārējiem izskatas ka tas ir tikai orandžs papildinājums Rīgas ainavā Ziepniekkalnam, katlakalnam un pārējiem himalajiem iespeja nokļūt uz visdārgākā tilta ir šaura neērta un ...

P.S. Pagaidām tas ir liels orandžs FEIKS!

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Daugavas kreisā krasta risinājumus (vismaz līdz Ziepniekkalna ielai) varēja izbūvēt paralēli ar tilta būvi!

Ja jau tas tāpat par kredīa piķi tiek būvēts - kur problēma būvēt VIENLAICĪGI? Taja pusē satiksmes mezgli nav tik sarežģīi kā daugavas labajā krastā un dažādas komunālās infrastruktūras pazemē mazāk, satiksme mazāk noslogota utt.

Ceļa gabalu no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūēt varēja ari parasts ceļubūves apakšuzņēmums - Tiltu lielbūvētāju korupapvienība to noteikti tik finansiāli izdevīgi neprastos... A izbūvēt pāris divlīmeņa viaduktus vai vismaz tos sākt - pārāk lielai problēma nebūtu jābūt... Ja tik vien ir gribēšana to darīt...

911 Reģ.: 11.04.2003
0 0 Atbildēt

1) vakar sastrēgums slāvu aplī bija dēļ tā, ka vecā tilta uzbrauktuvei pakustināja pamatu un tā riktīgi iegāzās viena josla, itogo pār tiltu satiksmi ierobežoja pa vienu joslu tudi un vienu atpakaļ. labi, ka to visu novērsa, jo bija jau bažas par šorītu, taču viss ok. cepur' nost.

2) un kā jums patīk jaunajām estakādēm brauktuves savienojumi - vismaz tie, kas cilpā no slāvu tilta puses uz ķengaragu? tie jau tagad ir nepieņemamā kvalitātē.

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Daugavas kreisā krasta risinājumus (vismaz līdz Ziepniekkalna ielai) varēja izbūvēt paralēli ar tilta būvi!

Ja jau tas tāpat par kredīa piķi tiek būvēts - kur problēma būvēt VIENLAICĪGI? Taja pusē satiksmes mezgli nav tik sarežģīi kā daugavas labajā krastā un dažādas komunālās infrastruktūras pazemē mazāk, satiksme mazāk noslogota utt.

Ceļa gabalu no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūēt varēja ari parasts ceļubūves apakšuzņēmums - Tiltu lielbūvētāju korupapvienība to noteikti tik finansiāli izdevīgi neprastos... A izbūvēt pāris divlīmeņa viaduktus vai vismaz tos sākt - pārāk lielai problēma nebūtu jābūt... Ja tik vien ir gribēšana to darīt...

kur buvet ja zeme vel nav visa atpirkta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ko diez vel te diskutēt par 6 (sešu !!!) joslu tiltu, kas sākas vai atduras divjoslu Bauskas ielā at T-veida krustu?

Un ko tieši tu gribi diskutēt? Vajadzēja uzbūvēt pagaidu tiltu ar divām joslām un pielipināt pārējās tikai tad, kad abos galos būs uzcelti ceļi ar 6 joslām?

Daugavas kreisā krasta risinājumus (vismaz līdz Ziepniekkalna ielai) varēja izbūvēt paralēli ar tilta būvi!

Ja jau tas tāpat par kredīa piķi tiek būvēts - kur problēma būvēt VIENLAICĪGI? Taja pusē satiksmes mezgli nav tik sarežģīi kā daugavas labajā krastā un dažādas komunālās infrastruktūras pazemē mazāk, satiksme mazāk noslogota utt.

Ceļa gabalu no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai izbūēt varēja ari parasts ceļubūves apakšuzņēmums - Tiltu lielbūvētāju korupapvienība to noteikti tik finansiāli izdevīgi neprastos... A izbūvēt pāris divlīmeņa viaduktus vai vismaz tos sākt - pārāk lielai problēma nebūtu jābūt... Ja tik vien ir gribēšana to darīt...

kur buvet ja zeme vel nav visa atpirkta.

Pie mums jau vienmēr - izstrādā projektus līdz galam PIRMS tiek atrisināti jautājumi par zemi. Tā beidzas ar neko jauizbūvētais biķernieku ielas pagarinājums - jo zeme kādamtur pieder. Tāpēc aizkavējās Juglas lielā rekonstrukcija jo tur viena māja pēkšņi piederot Latvijas Valsts Ceļu šefa radagabalam, tā ceļ bibliotēku utt. Tikai tiem, kas džīvoja dzīvokļos biblenes būvlaukumā esošajās mājās izmaksāja tikai tik, cik var izmaksāt, bet Vilkastes kundezi par pierīgas zemi maksāja tik cik viņa paprasīja, nevis cik varēja viņai samaksāt...

Tākā Dienvidu tilta sakarā zemes īpašnieku vārdus - studijā! (Vēlams arī otrās pakāpes radinieku sarakstus. lai saraksti būu īsaki - publicēt tikai tos, kas šajā saraksta ir esoši, ne vai ne pārak senie valsts un Rīgas pilsētas amaprtpersonas)...

Kā var stumt tik lielu projektu, zinot kur un kā tas ies - nerisinot zemes piederības jautājumus? Projekts nav jauns - varēja uzlikt valsts servitūtu ar likumu un izmaksāt kompensācijas sertifikātus un miers.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

domā kautkas baigi mainītos, ja kāpostgalvas ievēlētu par dārznieku nevis aunus, bet baltos taurenīšus????

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Graberis rakstīja:

Velomens rakstīja:

Graberis rakstīja: Nu, jūs tur variet braukt, es uz tā fakenā gumijtilta savu kāju nesperšu, vismaz ne pirms tam, kad pirmā porcijas iefisīs Daugavā un sranie būvnieki par garantiju tur jaunu uzcels.

Kaut vairāk būtu tādu STULBI domājošu indivīdu - tad man nevajadzēs sēdēt korķī uz jaunā Dienvidnieka.

Onānisti ar opel Meriva parakstā var doties PN.

...tas tikai pierāda, cik patiešām 'gudrs' tu esi....žēl, ka tādi cilvēki ir iemācījušies rakstīt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

domā kautkas baigi mainītos, ja kāpostgalvas ievēlētu par dārznieku nevis aunus, bet baltos taurenīšus????

Neviens jau neliedz ievēlēt citas kāpostgalvas...

Tiesa palasot Orvelu ja vienas cūkas dzīvnieku fermā pēkšņi kļūst par vienlīdzīgākām par citām, tad, kamēr nav pārāk vienlīdzīgākas palikušas ir jāšauj pa muti!

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

911 rakstīja: 1) vakar sastrēgums slāvu aplī bija dēļ tā, ka vecā tilta uzbrauktuvei pakustināja pamatu un tā riktīgi iegāzās viena josla, itogo pār tiltu satiksmi ierobežoja pa vienu joslu tudi un vienu atpakaļ. labi, ka to visu novērsa, jo bija jau bažas par šorītu, taču viss ok. cepur' nost.

2) un kā jums patīk jaunajām estakādēm brauktuves savienojumi - vismaz tie, kas cilpā no slāvu tilta puses uz ķengaragu? tie jau tagad ir nepieņemamā kvalitātē.

Ne tikai nobrauktuves, bet arī pats viadukts virs maskavas un krasta ielas ne tuvu nav labā stāvoklī...skumji.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

911 rakstīja: 1) vakar sastrēgums slāvu aplī bija dēļ tā, ka vecā tilta uzbrauktuvei pakustināja pamatu un tā riktīgi iegāzās viena josla, itogo pār tiltu satiksmi ierobežoja pa vienu joslu tudi un vienu atpakaļ. labi, ka to visu novērsa, jo bija jau bažas par šorītu, taču viss ok. cepur' nost.

2) un kā jums patīk jaunajām estakādēm brauktuves savienojumi - vismaz tie, kas cilpā no slāvu tilta puses uz ķengaragu? tie jau tagad ir nepieņemamā kvalitātē.

Ne tikai nobrauktuves, bet arī pats viadukts virs maskavas un krasta ielas ne tuvu nav labā stāvoklī...skumji.

Samazinoties projekta finansējumam nesamazinājās tak kabatā ieliktais cīpars. Jo tas jau sen ielikts vai ja tiek likts pa daļām - tā apjomu NEKAD nesamazinās. Skaidrs ka cietīs mazliet algas un visvairāk materiāli un darba kvalitāte. Tāds kā nezinītis...

Vienīgais es gan tur pagaidām neko dramatiski sliktu nesaskatu...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

domā kautkas baigi mainītos, ja kāpostgalvas ievēlētu par dārznieku nevis aunus, bet baltos taurenīšus????

kaapostgalvas baltenjus nekad neieveeleetu par daarzniekiem...

par daarznieku jaaieveel tomeer āzis, ko vjadziibas gadiijumaa padariit par greek-āzi vai vislielaako kretinu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

par daarznieku jaaieveel tomeer āzis, ko vjadziibas gadiijumaa padariit par greek-āzi vai vislielaako kretinu...

Āzis jau tāpat ir kretīns...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ideots rakstīja: vīri....

Jūsu idejas ir vērā ņemamas, tikai kāpēc ņemt darbā tajos posteņos cilvēkus, kas "cērt zivi", ja var paņemt tos, kas nobīdīs visas pareizās zemju uzpirkšanas un citus mehānismus īstenos ?

Nu tā jau sanāk - ja kāpostgalvas pašas ievēl āzi par dārznieku.

Un ja vēl nenāk pie prāta tad sanāk kā citā teicienā - Ir aitas, ir kas viņas cērp...

domā kautkas baigi mainītos, ja kāpostgalvas ievēlētu par dārznieku nevis aunus, bet baltos taurenīšus????

kaapostgalvas baltenjus nekad neieveeleetu par daarzniekiem...

par daarznieku jaaieveel tomeer āzis, ko vjadziibas gadiijumaa padariit par greek-āzi vai vislielaako kretinu...

šim nolūkam jau no 1832 gada eksistē speciāla profesija

p.n.

tiem, kas nespēj uzraiz atrast saistību - tajā gadā kāds Foksa kungs patentēja pārmiju

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Vienīgais es gan tur pagaidām neko dramatiski sliktu nesaskatu...

+1

Cik nu ir sanācis pa tām estakādēm pabraukāt, nekādas problēmas neesmu manījis. Sāpe jau ir projekta organizācijā un izpildījumā kopā ņemot.

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Tākā Dienvidu tilta sakarā zemes īpašnieku vārdus - studijā! (Vēlams arī otrās pakāpes radinieku sarakstus. lai saraksti būu īsaki - publicēt tikai tos, kas šajā saraksta ir esoši, ne vai ne pārak senie valsts un Rīgas pilsētas amaprtpersonas)...

Kā var stumt tik lielu projektu, zinot kur un kā tas ies - nerisinot zemes piederības jautājumus? Projekts nav jauns - varēja uzlikt valsts servitūtu ar likumu un izmaksāt kompensācijas sertifikātus un miers.

Nu tur tiesājas viens pensionārs (tur dzivo jau bezmaz 50gadus), kam RD grib atpirkt tikai kartupelu dobes atstajot vina maju dazhu metru attaluma no shosejas. Onka protams ar to nav ar mieru un grib lai RD atperk visu vina ipashumu jo uzskatas ka dzive ar logiem uz 6joslu celu nav tas ka pavadit vecmdienas.

Un par kompensacijas sertifikatiem - novelu tev pasham lai pasvaldiba/valsts savac savam vaajdzibam ipashumu atmaksajot pec kadastralas vertibas ar kompensacijas sertifikatiem. redzesim ka tad tu blausi.

Te drizak varetu iet runa par pirmpirkuma tiesibu neizmantosanu - kuram no RD amatperonam vajadzetu lidot no kresla.

P.S. brinumi sakssies kad saks buvet ziemelu koridoru - visas spilves plavas un tur paredzetais koridors ir pareizo ipasnhnieku rokas.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Ja atgriežamies pie tēmas,tad atbilde būtu- Ar Dienvidu tiltu ir tāpat kā ar tornado (pieņemsim, ka tas ir nekustīgs), tā epicentrā viss ir mierīgi un klusi (GLĀBIŅŠ), bet apkārt- POSTS

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

APSVEICU!

ar protams ģeniālāko tiltu pilsētas vēsturē!

Nu atzīstas cik stundas šorīt stāvējāt rindā lai pa jauno tiltu pabrauktos?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ja taa godiigi- tad jau 17tajaa ietesteets un par lietojamu atziits(tiesa gan tikai vienaa virzienaa

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: APSVEICU!

ar protams ģeniālāko tiltu pilsētas vēsturē!

Nu atzīstas cik stundas šorīt stāvējāt rindā lai pa jauno tiltu pabrauktos?

Pārbraucu jau vakar bez apstāšanās, jo braucu no pārdaugavas (Ķekevas) uz centru. Un laikam šis virziens tikai ir izmantojams, bet visos pārējos virzienos vēl ilgi (līdz 2011) būs sastrēgumi.

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Jautaajums- vai Stahanchiku ir plaanots paplashinaat pa kaadu joslu? Virzienaa no Kjengaraga uz Stahanchiku lai tiktu ir viena josla, kas pirms tilta uzbrauktuves tiek novirziita joslaa pa labi- itkaa, lai tiltam pa leju brauktu un tad ir jaaspraucas atpakalj joslaa, kas ved tiltam augshaa (zinu ka neko nevar saprast, jo tieshi tik murgaini ir uztaisiits). Un galaa protams veel saldajam eedienam "dodiet celju"- komplekts vienkaarshi pesec!

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja: Jautaajums- vai Stahanchiku ir plaanots paplashinaat pa kaadu joslu? Virzienaa no Kjengaraga uz Stahanchiku lai tiktu ir viena josla, kas pirms tilta uzbrauktuves tiek novirziita joslaa pa labi- itkaa, lai tiltam pa leju brauktu un tad ir jaaspraucas atpakalj joslaa, kas ved tiltam augshaa (zinu ka neko nevar saprast, jo tieshi tik murgaini ir uztaisiits). Un galaa protams veel saldajam eedienam \"dodiet celju\"- komplekts vienkaarshi pesec!

Uzbraukšanai papildus joslas nebūs, bet tiltam itkā jābūt papildus joslām (4 katrā virzienā )

www.rdsd.lv/...

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Arsmens rakstīja: Jautaajums- vai Stahanchiku ir plaanots paplashinaat pa kaadu joslu? Virzienaa no Kjengaraga uz Stahanchiku lai tiktu ir viena josla, kas pirms tilta uzbrauktuves tiek novirziita joslaa pa labi- itkaa, lai tiltam pa leju brauktu un tad ir jaaspraucas atpakalj joslaa, kas ved tiltam augshaa (zinu ka neko nevar saprast, jo tieshi tik murgaini ir uztaisiits). Un galaa protams veel saldajam eedienam "dodiet celju"- komplekts vienkaarshi pesec!

Uzbraukšanai papildus joslas nebūs, bet tiltam itkā jābūt papildus joslām (4 katrā virzienā )

www.rdsd.lv/...

Galvenais lai galaa nav "dodiet celju", bet gan ieskreejiena joslai, kaa uz jebkura tilta uzbrauktuves. Un lai nav tik idiotiski jaadala vieniigaa josla ar tiem, kas zem tilta griezh ripaa.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: APSVEICU!

ar protams ģeniālāko tiltu pilsētas vēsturē!

Nu atzīstas cik stundas šorīt stāvējāt rindā lai pa jauno tiltu pabrauktos?

Vakar ap 17 braucu

Bij jau iekšēja nojauta ,ka pār tiltu brauktgribētāji būs padaudz , biju jau nolēmis braukt pa saleniieku ( lai gan nebij īstas pārliecības kā tur ar korķiem), tomēr pēdējā brīdī uzbraucu uz jaunā tilta (virzienā no labā uz kreiso krastu)un uz minūtēm 20 ieberzos.

Pagaidām izskatās ,ka _________jaaanis_________ būs taisnība

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Šorīt braucu no Ķekavas uz Mūķeni.

Viss tukšs un kluss

1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti