Dienvidu tilts, glābiņš vai posts?

RHINO Reģ.: 02.10.2001

Nopriecājoties par jauno skaisto tiltu sāku plānot maršrutu, cerībā viņu arī izmantot! Te nu es protams varu apsveikt cilvēkus kas dodas uz Daugavas labo krastu no Ķekavas puses! bet pārējiem izskatas ka tas ir tikai orandžs papildinājums Rīgas ainavā Ziepniekkalnam, katlakalnam un pārējiem himalajiem iespeja nokļūt uz visdārgākā tilta ir šaura neērta un ...

P.S. Pagaidām tas ir liels orandžs FEIKS!

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: 3.kārtas shēma ir kaut kur pieejama?

www.riga.lv/...

Raser Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

jaunais variants

bildites.lv/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

izskatās, ka aplis tur kā reiz ir jau paredzēts

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: izskatās, ka aplis tur kā reiz ir jau paredzēts

Ir bildes kur nav paredzēts aplis: www.rdpad.lv/...

Ir bildes kur paredzēts viens aplis: bildites.lv/...

Ir bildes kur paredzēti divi apļi : www.riga.lv/...

Kas būs 2011.g. ? Uzmini nu!

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Vienkaarssh aplis ar uzbraukshanu un nobraukshanu visos virzienos tur principaa visu arii atrisinaatu. Aciimredzot tur kaut kaadi sastreegumi protams veidotos ja sat. pluusma izraadiitos pietiekoshi liela, kaut gan, taa ljoti nemaz tam nevajadzeetu buut, jo no Raamavas lielaakaa pluusma aizietu uz tiltu, tadejaadi nobraukshana no tilta netiktu iipashi kaveeta. Potencionaali lielaakais sastreegums buutu no Bauskas ielas uz Raamavu (un tiltu), jo aciimredzot vislielaka pluusma aplii naaktu no tilta uz Raamavu.

Bet nu noteikti nekas lielaaks kaa pashreiz esoshais sastreegums Bauskas ielaa pie Bukaishu luksofora.

Fakts ir tas, ka muusu runaashana te neko nemainiis, celju buuves sezona ir praktiski cauri, apli neviens no muusu bazariem nebuuves, optimizeet tur praktiski nav ko, taa kaa lai slava projekteetaajiem un ekspertiem.

Un kaa roziiniite citaats no "Dienas":

"Satiksmes departamenta rīcībā nav neviena eksperta aprēķina, kas pamatotu, ka Daugavas kreisajā krastā varētu veidoties nozīmīgi sastrēgumi, uzsver tilta pievedceļu būves direkcijas vadītājs Tālis Laizāns."

Es gribeetu dzirdet ne tikai anoniimus amatu nosaukumus, bet arii konkreetus vardus, uzvaardus un organizaacijas, kuraas shie "eksperti" darbojaas.

Laizaans jau manus spljaavienu sejaa ir nopelniijis.....

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Šodien 15.30 braucu no Mūķenes uz VEF - salinieks tukšs kā svētdienas rītā.

Pēc tam caur stahančiku uz Ķekavu - arī tur satiksme bija nice and easy, neraugoties uz to, ka joprojām bija daži tūristi, kas valdlaučos meta riņķī un brauca atpakaļ.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Pilnīgā tuu-plii bija nobrauciens no tilta uz Bauskas ielu. Ap 18:00 sastrēgums sākās pie tilta un beidzās pie Bauskas ielas krustojuma ar mūkusalas ielu. Tur luksofors deg sekundes simtdaļu un piemēram buss vispār nepaspēj iesākt braukt... pilnīgs idiotisms.

Uz Ķekavu izskatījās ok.

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

saf rakstīja: Pilnīgā tuu-plii bija nobrauciens no tilta uz Bauskas ielu. Ap 18:00 sastrēgums sākās pie tilta un beidzās pie Bauskas ielas krustojuma ar mūkusalas ielu. Tur luksofors deg sekundes simtdaļu un piemēram buss vispār nepaspēj iesākt braukt... pilnīgs idiotisms.

Uz Ķekavu izskatījās ok.

Uz Ķekavu bija OK. No slāvu apļa līdz baložu krustam izbraucu minūtēs 15. haļava

A kas tur notiek no rīta, ap 8.30?

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

No rīta likās ok, tikai nezinu kā no Ķekavas puses.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

šorīt izskatijās ka salinieks ir jūtami tuxāks palicis! toties uz krastaielas virzienā uz centru korķis kā vel nekad

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

izskatās, ka Krasta ielas korķis bija sakarā ar to, ka uz Brieža/Hanzas krusta tika mainīts luksofors. Hvz kāpēc, jo kad es aizkūlos jau bija iedarbināts. Varbūt kāds džigits nonesa. bet sastrēgusi bija visa krastmala

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

diezgan daudz atrisinātu informatīvi tablo, kas dinamiski informē par situāciju uz tiltiem

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: diezgan daudz atrisinātu informatīvi tablo, kas dinamiski informē par situāciju uz tiltiem

Daudz labāk situāciju atrisinātu vairāki dinamiski tablo, kur rādītu simpsonus nonstopā

Bet jja nopietni, tad ideja par tablo (kādi sen jau ir Japānā) stāv pāri rdsd prāta spējām.

Mūķene šobrīd tukša.

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: diezgan daudz atrisinātu informatīvi tablo, kas dinamiski informē par situāciju uz tiltiem

tadus pashus skaititajus kā pie lielveikala stāvvietām

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Krasta iela šorīt virzienā uz centru (vismaz līdz luksaforam pirms Dz-c tilta) bija sastrēgusi dēļ diviem līkročiem, kas bija apskrāpējušies viens pret otru uz ielas kas atrodas pie Zinātņu Akadēmijas "dibensienas".

Izbraucu šodien pa to "jauno tiltu".

Nu nesabruka!

Tikai otrā gala kamēr saorientējos... Tāds topografiskais idiotisms drusciņ izpaudās - izskatās viss tur savādāk kā pirms 5 gadiem, kad tur braucu pēdējo reizi.

Ņemot vērā, ka tas tilts man tieši degungalā uzcelts - laikam jau tikai pozitīvi ir. Krasta ielas vakara korķis, kas kā ierasts sākās jau pie Mola, 2 minūtēs bija izbraucams, atšķirībā no iepriekšējās situācijas, kad dažu labu reizi stāvēju līdz 30 minūtēm to gabaliņu.

P.S. Par tablo - mums tas tablo neko nedod, ja informācija ir tikai par tilta noslogotību. Attiecīgaja stundā visi tilti ir pilni. Vai nu viss tilts, jeb arī tikai tā gals, kas dažreiz ir vēl sliktāk. Vienīgā info, kas varētu būt noderīūga, ir laiks, ko konkrēta a/m patērē tilta šķērsošanai, bet tā jau laikam ir zinātniska fantastika.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Vienīgā info, kas varētu būt noderīūga, ir laiks, ko konkrēta a/m patērē tilta šķērsošanai, bet tā jau laikam ir zinātniska fantastika.

UK un USA ar šādu metodi aizstāj fotoradarus. Tā ka būs vien ļoti skarbā un nebūt ne dārgā realitāte.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Krasta iela šorīt virzienā uz centru (vismaz līdz luksaforam pirms Dz-c tilta) bija sastrēgusi dēļ diviem līkročiem, kas bija apskrāpējušies viens pret otru uz ielas kas atrodas pie Zinātņu Akadēmijas "dibensienas".

Izbraucu šodien pa to "jauno tiltu".

Nu nesabruka!

Tikai otrā gala kamēr saorientējos... Tāds topografiskais idiotisms drusciņ izpaudās - izskatās viss tur savādāk kā pirms 5 gadiem, kad tur braucu pēdējo reizi.

Ņemot vērā, ka tas tilts man tieši degungalā uzcelts - laikam jau tikai pozitīvi ir. Krasta ielas vakara korķis, kas kā ierasts sākās jau pie Mola, 2 minūtēs bija izbraucams, atšķirībā no iepriekšējās situācijas, kad dažu labu reizi stāvēju līdz 30 minūtēm to gabaliņu.

P.S. Par tablo - mums tas tablo neko nedod, ja informācija ir tikai par tilta noslogotību. Attiecīgaja stundā visi tilti ir pilni. Vai nu viss tilts, jeb arī tikai tā gals, kas dažreiz ir vēl sliktāk. Vienīgā info, kas varētu būt noderīūga, ir laiks, ko konkrēta a/m patērē tilta šķērsošanai, bet tā jau laikam ir zinātniska fantastika.

nav nekād afantastika

Spānijā tiku redzējis tablo - līdz tādai un tādai vietai tik un tik minūtes, pa vienu ceļu, un tik un tik minūtes - pa otru.

lai to ieviestu vajag divas lietas - saprātu RDSD, kas laikam ir neiespējami, un piesolīt kādam par tiem tablo līdzīgu finansēšanas shēmu kā par D-tiltu.

Vēl kas. cik esmu gar tiem tablo pie Malagas brauvis, vienmēr viņi laiku rāda nepareizi

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Vēl ieteikums CP kā piķi ieraust.

Bauskas šoseja, kur luksofors ar papildsekciju pa labi, lai nogrieztos uz Valdlaučiem un Salamandru. Trešo rītu braucu un katru reizi ir vismaz kādi divi (vakar bija arī 4), kas nedegot papildsekcijai tomēr griežas pa labi. Nabadziņi, tā steidzās, tā steidzās....

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

drags rakstīja: Vēl ieteikums CP kā piķi ieraust.

Bauskas šoseja, kur luksofors ar papildsekciju pa labi, lai nogrieztos uz Valdlaučiem un Salamandru. Trešo rītu braucu un katru reizi ir vismaz kādi divi (vakar bija arī 4), kas nedegot papildsekcijai tomēr griežas pa labi. Nabadziņi, tā steidzās, tā steidzās....

Ja esi tik gudrs pasaki kādā mārutka pēc tur nepieciešama papildsekcija?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Ja esi tik gudrs pasaki kādā mārutka pēc tur nepieciešama papildsekcija?

No laukiem vai esi ka nesaproti elementāras lietas.

Kad zīmēja tā luksofora projekta vizualizāciju, tad uz datora tajā vietā skraidīja gājēju pūļi. Un pateicoties datoram tur uzlika papildsekciju, lai netraucētu virtuālos gājējus...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pat tagadējās DT animācijās uz Slāvu apļa ir mūžīgie riņķotāji kuri nebrauc nost un neviens nebrauc virsū. Tā kā no vizualīzācijas viedokļa viss ir čikeniekā – korķu nebūs...

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja esi tik gudrs pasaki kādā mārutka pēc tur nepieciešama papildsekcija?

Es nediskutēju par tēmu - "kāda vella pēc...". Par to vari rakstīt citiem, bet par to, ka neievēro noteikumus. Ir daudzas zīmes u.c., kur var teikt to pašu, tikai kad CP noķer, tad ...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pamēģināju te izmantot Dienvidu tiltu virzienā no Pārdaugavas. Secinājums - ir LOTI JĀGRIB PĀRBRAUKT TIEŠI PA TO TILTU. Proti - no prdaugavas puses ir TIK DEBILA shēma kā uzbraukt uz tilta, ka pat zirgam vairs nav smieklīgi! Tā teikt - BRAVO! ORDENI! pagaidu braukšanas shēmu izstrādātājam...

Secinājums, kāpēc par Rīgas pašvaldības līdzekļiam (tātad par Rīgā reģistrēto nodokļu maksātāju naudu) ir jāceļ tilts un jāveido pagaidu risinājumi, kas ir izdevīgi TIKAI Baložu, Ķekavas, Baldones, Iecavas, Bauskas utt. nodokļu maksātājiem...?

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ja zin kā tur uzbraukt, tad nav tik traki. Ja pirmo reizi jaatrod, tad ir diezgan ko saprast un pameklēt...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pamēģināju te izmantot Dienvidu tiltu virzienā no Pārdaugavas. Secinājums - ir LOTI JĀGRIB PĀRBRAUKT TIEŠI PA TO TILTU. Proti - no prdaugavas puses ir TIK DEBILA shēma kā uzbraukt uz tilta, ka pat zirgam vairs nav smieklīgi! Tā teikt - BRAVO! ORDENI! pagaidu braukšanas shēmu izstrādātājam...

Secinājums, kāpēc par Rīgas pašvaldības līdzekļiam (tātad par Rīgā reģistrēto nodokļu maksātāju naudu) ir jāceļ tilts un jāveido pagaidu risinājumi, kas ir izdevīgi TIKAI Baložu, Ķekavas, Baldones, Iecavas, Bauskas utt. nodokļu maksātājiem...?

tak cēlājikaut ko muldēja, ka D tilts ARĪ atslogošot Rīgas apvedceļu. To arī tas veiksmīgi dara.

Bet no Pārdaugavas uz D tiltu tikt tiešām ir nevajadzīgi stulbi. Un vēl ilgi tā būs, kamēr neuzbūvēs pgarinājumu līdz Jelgavas šosejai, vai vēl tālāk, līdz Jūrmalas šosejai.

Piedev'ām - sākot no Slāvu apļa nekur uz jaunā tilta nav norādīs, kā braukt uz Liepāju vai Ventspili, ir tikai centrs vai Bauska

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti