Palaidniex rakstīja: Pamēģināju te izmantot Dienvidu tiltu virzienā no Pārdaugavas. Secinājums - ir LOTI JĀGRIB PĀRBRAUKT TIEŠI PA TO TILTU. Proti - no prdaugavas puses ir TIK DEBILA shēma kā uzbraukt uz tilta, ka pat zirgam vairs nav smieklīgi! Tā teikt - BRAVO! ORDENI! pagaidu braukšanas shēmu izstrādātājam...
Secinājums, kāpēc par Rīgas pašvaldības līdzekļiam (tātad par Rīgā reģistrēto nodokļu maksātāju naudu) ir jāceļ tilts un jāveido pagaidu risinājumi, kas ir izdevīgi TIKAI Baložu, Ķekavas, Baldones, Iecavas, Bauskas utt. nodokļu maksātājiem...?
Štrunts par shēmu, bet luksofori gan satiksmi Pārdaugavas pusē pamatīgi čakarē.
Sevišķi, ja brauc no centra vakarpusē uz Mūkusalas apļa pusi(korķis jau no Bukaišu ielas).
Bez maz izdevīgāk braukt pa kreisi, caur Valdlaučiem, un tad pa Ziepniekalna ielu atpakaļ...
Dienvidu tilts, glābiņš vai posts?
Nopriecājoties par jauno skaisto tiltu sāku plānot maršrutu, cerībā viņu arī izmantot! Te nu es protams varu apsveikt cilvēkus kas dodas uz Daugavas labo krastu no Ķekavas puses! bet pārējiem izskatas ka tas ir tikai orandžs papildinājums Rīgas ainavā Ziepniekkalnam, katlakalnam un pārējiem himalajiem iespeja nokļūt uz visdārgākā tilta ir šaura neērta un ...
P.S. Pagaidām tas ir liels orandžs FEIKS!