caur beerzkrogu uz valku,nu oki,tik bracat
a caur ventspili slabo?
caur beerzkrogu uz valku,nu oki,tik bracat
a caur ventspili slabo?
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: Oj...vari ieberzties Pirmais...
318, 118td shito pasaacienu izveic gan... sapraatiigi gaaziiti spaidot un no Juglas saakot...
ceru ka neuzpeldees neviens
runa bija par konkrēto 320to....
bet pieņemu izaicinājumu arī no citiem dīzeļbembjiem
saderam, ka neviens pat nepieteiksies, jo patiesībā apzinās, ka TAS nav iespējams
neizvirzot nekādus papildus noteikumus to varētu izdarīt- tiesa tad ir uzrreiz pēc juglas statoila max ātri jātiek līdz 6.robam un ar 50km/h jābrauc visi 100km.
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Jūs pēc odometra brauksiet vai pēc zināma attāluma?
Ja pēc odometra, Džonij uzliek mazākus ripuļus un Pirmais skrien uz GE pēc €€€
pēc attāluma - pa reālu ceļu, nevis pē c mistiska kompī rādīta patēriņa.... no juglas staķika līdz Valkas rajona robežai pie Cepļu ezera....
tur ir vairāk kā 100km
ursis rakstīja: caur beerzkrogu uz valku,nu oki,tik bracat
a caur ventspili slabo?
Aiz Bērzkroga un Raunas pagrieziena drīz sākas Valkas rajona dienvidu gals.
aizvien pieticīgākas prognozes
ValdisM rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Jūs pēc odometra brauksiet vai pēc zināma attāluma?
Ja pēc odometra, Džonij uzliek mazākus ripuļus un Pirmais skrien uz GE pēc €€€
pēc attāluma - pa reālu ceļu, nevis pē c mistiska kompī rādīta patēriņa.... no juglas staķika līdz Valkas rajona robežai pie Cepļu ezera....
tur ir vairāk kā 100km
nē, līdz robežai ir precīzi 100km... krustojums ir pārsimts metrus tālāk
vari pārmērīt pats
ursis rakstīja: caur beerzkrogu uz valku,nu oki,tik bracat
a caur ventspili slabo?
nu tu toč esi pillllllnīgs ursis
ValdisM rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: Oj...vari ieberzties Pirmais...
318, 118td shito pasaacienu izveic gan... sapraatiigi gaaziiti spaidot un no Juglas saakot...
ceru ka neuzpeldees neviens
runa bija par konkrēto 320to....
bet pieņemu izaicinājumu arī no citiem dīzeļbembjiem
saderam, ka neviens pat nepieteiksies, jo patiesībā apzinās, ka TAS nav iespējams
neizvirzot nekādus papildus noteikumus to varētu izdarīt- tiesa tad ir uzrreiz pēc juglas statoila max ātri jātiek līdz 6.robam un ar 50km/h jābrauc visi 100km.
nu re - cik vienkārši.....
1) no rīta aizņemies nepilnas 12 štukas, un saki, ka vakarā atdosi pilnas 12
2) nopērc topikā piedāvāto mašīnu
3) sazvani Pirmo un pusdienlaikā satiecies staķikā un parādi atliksās 6000 eiras
4) ierijat pa bigmakam pusdienās un pabazarējat pie kafijas tases
5) aizbraucat 6 robā uz 50km/h līdz Valkas rajonam (pie tam uz Pirmā rēķina, jo šis pērk soļaru)
6) saņem tajā galā no Pirmā 12 štukas
7) atdod parādu
brauc laimīgs ar savu bembelatu un lej soļaru viņā vēl uz atlikušajām 6000
p.n.
papildus vēl varētu uzvārīties uz %tiem sarīkojot totalizatoru
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
nu varbūt tad vēl jāatrod kāda 100km gara nogāzīte?
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
nu tas ir reāls ceļš, pie tam ne no tiem sliktākajiem....
tu vari brīvi izvēlēties laiku kad braukt - var 11 vakarā, var naktī, var no rīta. pofig... var ziemā, var vasarā...
pats galvenais nobraukt minēto ceļa posmu ar 4 litriem soļaras
vai arī ar 8 litriem turpu un atpakaļ
p.n.
incanti kur palika visi 4litru braucēji? vai tiešām neviens nevēlas uzvārīt 12 eirikus????
iespējams ka trenējas....
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
nu tas ir reāls ceļš, pie tam ne no tiem sliktākajiem....
tu vari brīvi izvēlēties laiku kad braukt - var 11 vakarā, var naktī, var no rīta. pofig... var ziemā, var vasarā...
pats galvenais nobraukt minēto ceļa posmu ar 4 litriem soļaras
vai arī ar 8 litriem turpu un atpakaļ
p.n.
incanti kur palika visi 4litru braucēji? vai tiešām neviens nevēlas uzvārīt 12 eirikus????
Es varu piedāvāt savu vāgenu testam - ņem 12k jevrikus, kanniņu ar 4l soļaras, sēžamies mašīnā un maucam līdz Valkas rajonam un atpakaļ. Ja pa ceļam nedzersi no tās kanniņas, garanteju, ka atgriezīsimies no tripa un nebūs pazudis neviens grams no tās kanniņas
Girc44 rakstīja: nu varbūt tad vēl jāatrod kāda 100km gara nogāzīte?
Dziedi vai raudi, bet Alūksnes baznīcas pamati ir vienā augstumā ar Pētergaili.
Kas tas par "vāgenu"? 1.9TDI 3. golf vai kaut kāds Blue Motion brīnums?
Siksparnis rakstīja:
Girc44 rakstīja: nu varbūt tad vēl jāatrod kāda 100km gara nogāzīte?
Dziedi vai raudi, bet Alūksnes baznīcas pamati ir vienā augstumā ar Pētergaili.
uz alūksni braukt nemaz nepiedāvāju..
ko jūs visu laiki izdomājiet visādas atmazkas..... davaj starts un finišs vienā vietā....
ar 8 litriem jāaizbrauc no juglas statoila pa pleskaveni līdz Valkas rajona robežai un jāatbrauc atpakaļ līdz juglas luksoforam pie 6tā tramvaja galapunkta....
un tas viss lai uzvārītu 12000 eiruču
Obligāti jābūt BMW vai drīks pieteikties areī citas markas?
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
ir norunāts, tas bēmēvē var braukt ar kādu ātrumu vēlas.... bet braukt
pag pag,nu tevi vajag nospaardiit
no visa raksta pamaniiju galveno.
1. soljarka
2.4 litri
3.Valka
sikumus es nelasiiju
VWfans rakstīja:
recluse rakstīja:
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Augšlīgatnē un Ieriķos tikai mīkstie samazina ātrumu Es nesamazinu un turpinu braukt ekonomiski - 80 km/h
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
nu tas ir reāls ceļš, pie tam ne no tiem sliktākajiem....
tu vari brīvi izvēlēties laiku kad braukt - var 11 vakarā, var naktī, var no rīta. pofig... var ziemā, var vasarā...
pats galvenais nobraukt minēto ceļa posmu ar 4 litriem soļaras
vai arī ar 8 litriem turpu un atpakaļ
p.n.
incanti kur palika visi 4litru braucēji? vai tiešām neviens nevēlas uzvārīt 12 eirikus????
kuram no šeit sēdošajiem ir 12tk eiro naļikā ??
nevienam
Uggga rakstīja: Obligāti jābūt BMW vai drīks pieteikties areī citas markas?
sākotnēji piedāvājums bija topicā minētajam 320D pēc feislifta ar 150 zirgiem...
bet tu saki konkrētu piedāvājumu, es izskatīšu
ValdisM rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.
nu tas ir reāls ceļš, pie tam ne no tiem sliktākajiem....
tu vari brīvi izvēlēties laiku kad braukt - var 11 vakarā, var naktī, var no rīta. pofig... var ziemā, var vasarā...
pats galvenais nobraukt minēto ceļa posmu ar 4 litriem soļaras
vai arī ar 8 litriem turpu un atpakaļ
p.n.
incanti kur palika visi 4litru braucēji? vai tiešām neviens nevēlas uzvārīt 12 eirikus????
kuram no šeit sēdošajiem ir 12tk eiro naļikā ??
nevienam
nu no tevis tak 12000 neprasa, tev viņus piedāvā viegli iegūt
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Obligāti jābūt BMW vai drīks pieteikties areī citas markas?
sākotnēji piedāvājums bija topicā minētajam 320D pēc feislifta ar 150 zirgiem...
bet tu saki konkrētu piedāvājumu, es izskatīšu
Man bij doma par A2, ar 1,4 vai 1,2 (cik tur viņiem bija) tīzeli. Ar to 4l mierīgi varētu iekļauties
Uggga rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Obligāti jābūt BMW vai drīks pieteikties areī citas markas?
sākotnēji piedāvājums bija topicā minētajam 320D pēc feislifta ar 150 zirgiem...
bet tu saki konkrētu piedāvājumu, es izskatīšu
Man bij doma par A2, ar 1,4 vai 1,2 (cik tur viņiem bija) tīzeli. Ar to 4l mierīgi varētu iekļauties
ņem jebkuru audī dīzeli ar vismaz 4 cilindriem un braucam
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja: Obligāti jābūt BMW vai drīks pieteikties areī citas markas?
sākotnēji piedāvājums bija topicā minētajam 320D pēc feislifta ar 150 zirgiem...
bet tu saki konkrētu piedāvājumu, es izskatīšu
Man bij doma par A2, ar 1,4 vai 1,2 (cik tur viņiem bija) tīzeli. Ar to 4l mierīgi varētu iekļauties
ņem jebkuru audī dīzeli ar vismaz 4 cilindriem un braucam
tā piebilde par 4 cilindriem neder
lēti pārdod BMW 320D 2001g pēc feislifta
tātad pārdodu BMW 320D sudraba krāsa universāls 5 ātrumi mehānika 2002.g modelis ideālā tehniskā un vizuālā kārtībā. Salons parastais nav ādas ir klimta kontrole kruīza kontrole. Cena tikai 6490EUR vēl runājama. Tālr 25547727
Odometra rādījums 108000KM