msh rakstīja: Kā tad vēl to "mašīnas pilnvērtīgu izmantošanu" tulkot?
tad jau sanāk ka te lielākā daļa sēņo, visiem baisi maz tērē degvielu
msh rakstīja: Kā tad vēl to "mašīnas pilnvērtīgu izmantošanu" tulkot?
tad jau sanāk ka te lielākā daļa sēņo, visiem baisi maz tērē degvielu
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad vēl to "mašīnas pilnvērtīgu izmantošanu" tulkot?
tad jau sanāk ka te lielākā daļa sēņo, visiem baisi maz tērē degvielu
Tevi izņemot
nedomaaju, ka seenjojot gadaa var norulleet 50k, tad jaabrauc augu diennakti
.
Doma bij pieraadiit visaadiem idejotiem, ka it kaa suuda 2 litru starpiiba pateerinjaa gala iznaakuma nemaz tik maza nav, kaa liekas.
Vismaz man. Jo man ir taa, ka shis auto iet 2reiz labaak un eed tos divus litrus mazaak kaa ieprieksheejais autinjsh ar tiem niikulja 100 zirgiem. Tikai esoshais ir shaa gadsimta, a ieprieksheejais bija 98 gada. Nenoliegshu, ir patiikami.
Tev to nesaprast, jo tev liekas ka aizveesturisks audi ir pilniibas virsotne
msh rakstīja:
Girc44 rakstīja:
msh rakstīja: Kā tad vēl to "mašīnas pilnvērtīgu izmantošanu" tulkot?
tad jau sanāk ka te lielākā daļa sēņo, visiem baisi maz tērē degvielu
Tevi izņemot
es saucu reālus skaitļus, nu nepatīk man vilkties, un pa kājām maisīties.
Vai arii piesaukshu piemeeru jums- veco zirgu jaajeejiem
Teiksim, panjem kaadu 2 vai 3 gadiigu drapaku, var arii shito bembi, kaut vai tai pashaa liizingaa, piemeeram ar maksaajumu kaadus 100 lashus meenesii.Uz pateerinja starpiibu ar aizveesturisku audi vien tev iznaak septinju meeneshu maksaajums gadaa par briivu Nerunaajot par to, ka tavs autos nobraucot tos 50k vienkaarshi sabruks, izdeviigums manupraat tak ir, ko?
Neiet runa par jauniem auto, taa cita lieta. Protams taa ir demagogjija, bet nu taa paaris litru starpiiba nav tik nekaitiiga, kaa liekas.
Ja sanāk braukāt pie kolēģiem uz Lietuvu un Igauniju, tad tie km saskrien ātri
Man iedeva jaunu darba autiņu šī gada 8.jūnijā un dotajā brīdī uz odometra ir jau 24 000 km! Parēķiniet paši, cik būs gada laikā
BMW 118da ilgtermiņa tests hard režīmā
Nepilni 5K mēnesī neir hard normāla un pat saudzējoša ekspluatācija...
Tb vidēji ap 200 dienā...
Zinu fruktu kas lielāku attālumu katru dienu tikai līdz darbam un atpakaļ dudina...
Hard gribi? Palūri galerijā...ar to brīnumu nedēļā vairāk nobrauc
Ideots rakstīja: un ko Jums tie +/- 2 litri dod ? es saprastu +/- 20 litri uz simts km, bet te 10 lpp garumā visi strīdas par kkādiem pāris litriņiem
nav pokuj ?
psc.... wot laiks kur ir tautai
Veiksmīga auto izvēle ir ārkārtīgi svarīga ģimenes budžeta sabalansēšanai, it sevišķi šajos saimnieciskās krīzes laikos, kad ar vienu auto jābrauc ilgi. Pie tāda nobraukuma kā mūsu ģimenes auto (25-26 tūkst.km gadā), katrs lieks 1 degvielas patēriņa litrs uz 100 km nozīmē lieku 15 latu iztērēšamu katru mēnesi.
VWfans rakstīja:
Ideots rakstīja: un ko Jums tie +/- 2 litri dod ? es saprastu +/- 20 litri uz simts km, bet te 10 lpp garumā visi strīdas par kkādiem pāris litriņiem
nav pokuj ?
psc.... wot laiks kur ir tautai
Veiksmīga auto izvēle ir ārkārtīgi svarīga ģimenes budžeta sabalansēšanai, it sevišķi šajos saimnieciskās krīzes laikos, kad ar vienu auto jābrauc ilgi. Pie tāda nobraukuma kā mūsu ģimenes auto (25-26 tūkst.km gadā), katrs lieks 1 degvielas patēriņa litrs uz 100 km nozīmē lieku 15 latu iztērēšamu katru mēnesi.
nu vo padoma cik tev jauku lietu no optima linija sanaak
VWfans rakstīja:
Veiksmīga auto izvēle ir ārkārtīgi svarīga ģimenes budžeta sabalansēšanai, it sevišķi šajos saimnieciskās krīzes laikos, kad ar vienu auto jābrauc ilgi. Pie tāda nobraukuma kā mūsu ģimenes auto (25-26 tūkst.km gadā), katrs lieks 1 degvielas patēriņa litrs uz 100 km nozīmē lieku 15 latu iztērēšamu katru mēnesi.
Nē nu šādi uzrakstīt. Par ietaupīto litru uz 100km braukt sevi mokot un ierobežojot? Ielīst mazā miskastē un priecāties par patēriņu, aizmirstot par komfortu un drošību, nu i nahuj. Un nevajag dirst, ka nav ko skriet un viss būs kedā, pirms diviem mēnešiem pazīstamiem PL purnā audi iemauca, abi vadītāji līķi, un izrādijās, ka debīlais polis bija saderējis ar draugiem, ka iemauks purnā pretīmbraucošiem. Itkā LV urlu pietrūktu, tomēr tas liekais pus metrs no bampera līdz salonam ir patīkams, lai simboliski netaupītu uz savu drošību.
LyNx8 rakstīja: Es brīnos, ka neviens nav uzbraucis pārdevējam par odometra rādījumu?!?!? 6os gados 110 tk km - nu tāds diezgan nenopietns tas pirmais autiņa pircējs ir bijis, ja zina, ka gadā zem 20 tk km nobrauc...
Par nobraukumu ir taa ka autins ir ievests LV 2004. g no vaacijas ar 70K nobraukumu kops taa laika nav nekas griezts atpakaļ un šobriid ir 108KKM. LV braukts saliidzinosi maz videeji 10K KM gadaa
dati no CSDD maksas telefona 90004099
Dzonijs_007 rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Es brīnos, ka neviens nav uzbraucis pārdevējam par odometra rādījumu?!?!? 6os gados 110 tk km - nu tāds diezgan nenopietns tas pirmais autiņa pircējs ir bijis, ja zina, ka gadā zem 20 tk km nobrauc...
Par nobraukumu ir taa ka autins ir ievests LV 2004. g no vaacijas ar 70K nobraukumu kops taa laika nav nekas griezts atpakaļ un šobriid ir 108KKM. LV braukts saliidzinosi maz videeji 10K KM gadaa
dati no CSDD maksas telefona 90004099
Kāda jēga bija 2004.gadā pirkt auto ar dīzeļmotoru, ja pēc tam brauc tikai 10 tūkst.km gadā - gluži kā mans brālēns - zemnieks laukos, kuram nav pastāvīgas algotas darbavietas?
Ideots rakstīja:
Biideklis rakstīja: Vai arii piesaukshu piemeeru jums- veco zirgu jaajeejiem
Neiet runa par jauniem auto, taa cita lieta. Protams taa ir demagogjija, bet nu taa paaris litru starpiiba nav tik nekaitiiga, kaa liekas.
Es te nedaudz nisaprotu (Iedeots tak, kā Tu teici ) bet liekas, ka Tu nodarbojies ar demagoģiju. Manuprāt katram ir savs, un šī gadsimta auto nebūt nenozīmē, ka esi kas pārāks par citiem
Vairumā gadienu šie gadsimta auto ir lēta skarda buņdžas ar kolosālu PR un vēl kolosālāku After Sales sistēmu, kura ienes dīleriem nevāju piķi. Un tas viss par kļūdainu elektroniku, vājiem bleķiem, un drausmīgu nekvalitāti.
braucu gan ar vecākiem drapakiem, gan arī pavisam jauniem auto un bieži vien nākas secināt, ka piemēram manā 3,2L MB kupejā ir vairāk ekstru, komforta un ērtību nekā 2008. gada VW, Toyotās un Hondās. Liekas, ka kādreiz auto taisīja priekš cilvēkiem....
un tamdēļ man tagad gausties, ka gadā samaksāju par Ls 700 vairāk kā Tu ? Tak pie pakaļas ir jācenšās vairāk pelnīt, nevis jāraud un jāvelk josta.
P.S. ikkatru mēnesi tiek iznomāti jauni svaigi auto, un līdz šim atzinību ir ieguvis tikai jaunais Lexus IS. Viss pārējais ir širpotrjobs, lai arī ar nenormāli kolosālo 5L patēriņu
Kapēc nomā jaunus autiņus ?
Ražotāja dati:
Pilsēta 7.8
Šoseja 4.5
Un šoseja ir bānis kur tiek lietota kruīze nevis raustīšanās no opjiem etc. un ātrums ir 90kmh.
Tā kā 4l ir plika d.
Man bija arī 530D manuālis - vidējais patēriņš bija 9. Uz šosejas mazāk par 5.5 dabūt nevar (to var redzēt kaut vai pēc momentānā patēriņa pie ātrum 95kmh).
ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas
A par ko ir stāsts? Viens klārē, ka patēriņš 6 gadīgam auto ir mazāks kā ražotāja uzrādītais...
Manam autinjam 9 gadi, paterinsh pilseetaa 12-19litri, shoseja 8-10litri, auto garums paari par pieciem metriem utt. Un? Braucu ar komfortu, shad tad remonteeju, liizingu nemaksaaju
Shodien tieshaam auto ar individualitaati maksaa virs 50.000lvl, ja taadu nevar pacelt, tad jaanem pavecs auto. Shibpotrebi ir domaati, ljauzhu peleekai masai (WW fanam piemeeram
)
Biideklis rakstīja: nedomaaju, ka seenjojot gadaa var norulleet 50k, tad jaabrauc augu diennakti.
Doma bij pieraadiit visaadiem idejotiem, ka it kaa suuda 2 litru starpiiba pateerinjaa gala iznaakuma nemaz tik maza nav, kaa liekas.
Vismaz man. Jo man ir taa, ka shis auto iet 2reiz labaak un eed tos divus litrus mazaak kaa ieprieksheejais autinjsh ar tiem niikulja 100 zirgiem. Tikai esoshais ir shaa gadsimta, a ieprieksheejais bija 98 gada. Nenoliegshu, ir patiikami.
Tev to nesaprast, jo tev liekas ka aizveesturisks audi ir pilniibas virsotne
Saskaroties ar pēdējajos desmit gados ražoto mašīnu problēmu kaudzi, cilvēkos rodas divi iespaidi - lielākajai daļai "tikai jauns ir labs" - ko cenšas ieborēt ražotāji, tev tas gods godam jau ir ieskalots, vai arī tieši pretēji - turēties pie tā, kas ir labs, kā teica Ideots, taisīts cilvēkiem Nekad neesmu teicis, ka vecie audi modeļi būtu kaut kāda pilnības virsotne, bet no pāris aspektiem tomēr ir - pirmkārt, tur ir salīdzinoši maz elektronikas, un tā pati ir kvalitatīvs Bosch ražojums, kā arī nav piebāzts ar nevajadzīgu elektroniku, otrkārt, izturīgi un lētas detaļas biezā slānī par saprātīgu cenu pat liepājā, par ūdensgalvu nerunājot
Par ekonomiju - kā būtu ar tiem pašiem vecajiem 1.9 TDI un R5 2.5 TDI? To ekonomijas rādītaji nav sliktāki kā tiem jaunajiem širpotrebiem, par kuriem tu kaifo. Vēl vairāk - tā kā tur nav sabāztas visādas nevajadzīgas lietas, tad arī kalpo labāk - piemēram, EGR uz 2.5 TDI sāka likt no 1995. gada, negatīvās sekas ir labi saskatāmas. Protams, tiem, kas grib paņemt mašīnu un maukt, tiem labāki ir šī gadsimta modeļi - pa īstam tā stulbā sacensība starp ražotājiem uzkurinājās tikai šijā gadsimtā - paskatieties kādā kosmosā aiziet RS, ///M, kaut kādu porsche un meršu topmodeļu jaudas
VWfans rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Es brīnos, ka neviens nav uzbraucis pārdevējam par odometra rādījumu?!?!? 6os gados 110 tk km - nu tāds diezgan nenopietns tas pirmais autiņa pircējs ir bijis, ja zina, ka gadā zem 20 tk km nobrauc...
Par nobraukumu ir taa ka autins ir ievests LV 2004. g no vaacijas ar 70K nobraukumu kops taa laika nav nekas griezts atpakaļ un šobriid ir 108KKM. LV braukts saliidzinosi maz videeji 10K KM gadaa
dati no CSDD maksas telefona 90004099
Kāda jēga bija 2004.gadā pirkt auto ar dīzeļmotoru, ja pēc tam brauc tikai 10 tūkst.km gadā - gluži kā mans brālēns - zemnieks laukos, kuram nav pastāvīgas algotas darbavietas?
a tev varu pateikt, ka dīzeļmotors ir domāts lai nospiežot pedāli sajustu, ka tā kaste kustās, nevis lai ekonomētu braucot ar 1.3 bezmotoriem....
A tu paņem viņam piedāvā čipsošanu, nosaucot konkrētus baudāmus ekonomijas ciparus par baudāmu cenu, mošk piekritīs
Girc44 rakstīja: ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas
Pat mūsu gimenē neizdodas sasniegt ražotāju datus. Pēdējā gada laika (11.11.2007 - 17.11.200 dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,215 litri uz 100 km, kas ir par 4,3 procentiem vairāk nekā ražotāja dati (5,0 litri uz 100 km).
Girc44 rakstīja: ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas
a man pilnīgi otrādi.
parasti ir mazāk kā būtu jābūt.
msh rakstīja:
Biideklis rakstīja: nedomaaju, ka seenjojot gadaa var norulleet 50k, tad jaabrauc augu diennakti.
Doma bij pieraadiit visaadiem idejotiem, ka it kaa suuda 2 litru starpiiba pateerinjaa gala iznaakuma nemaz tik maza nav, kaa liekas.
Vismaz man. Jo man ir taa, ka shis auto iet 2reiz labaak un eed tos divus litrus mazaak kaa ieprieksheejais autinjsh ar tiem niikulja 100 zirgiem. Tikai esoshais ir shaa gadsimta, a ieprieksheejais bija 98 gada. Nenoliegshu, ir patiikami.
Tev to nesaprast, jo tev liekas ka aizveesturisks audi ir pilniibas virsotne
Saskaroties ar pēdējajos desmit gados ražoto mašīnu problēmu kaudzi, cilvēkos rodas divi iespaidi - lielākajai daļai "tikai jauns ir labs" - ko cenšas ieborēt ražotāji, tev tas gods godam jau ir ieskalots, vai arī tieši pretēji - turēties pie tā, kas ir labs, kā teica Ideots, taisīts cilvēkiem Nekad neesmu teicis, ka vecie audi modeļi būtu kaut kāda pilnības virsotne, bet no pāris aspektiem tomēr ir - pirmkārt, tur ir salīdzinoši maz elektronikas, un tā pati ir kvalitatīvs Bosch ražojums, kā arī nav piebāzts ar nevajadzīgu elektroniku, otrkārt, izturīgi un lētas detaļas biezā slānī par saprātīgu cenu pat liepājā, par ūdensgalvu nerunājot
Par ekonomiju - kā būtu ar tiem pašiem vecajiem 1.9 TDI un R5 2.5 TDI? To ekonomijas rādītaji nav sliktāki kā tiem jaunajiem širpotrebiem, par kuriem tu kaifo. Vēl vairāk - tā kā tur nav sabāztas visādas nevajadzīgas lietas, tad arī kalpo labāk - piemēram, EGR uz 2.5 TDI sāka likt no 1995. gada, negatīvās sekas ir labi saskatāmas. Protams, tiem, kas grib paņemt mašīnu un maukt, tiem labāki ir šī gadsimta modeļi - pa īstam tā stulbā sacensība starp ražotājiem uzkurinājās tikai šijā gadsimtā - paskatieties kādā kosmosā aiziet RS, ///M, kaut kādu porsche un meršu topmodeļu jaudas
ekonomijas rādītāji vecajiem dīzeļiem protams nav sliktāki kā jaunajiem auto, bet ir viena būtiksi nianse:
līdzīgas klases jaunajiem auto ir krietni lielāka pašmasa tieši uz pasīvās drošības rēķina. Mērot degvielas patēriņu proprcionāli pašmasai jaunie auto ir daudz ekonomiskāki kā vecās grabažas.
Un drošāki.
Ko nevar izmērīt naudā.
VWfans rakstīja:
Girc44 rakstīja: ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas
Pat mūsu gimenē neizdodas sasniegt ražotāju datus. Pēdējā gada laika (11.11.2007 - 17.11.200 dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,215 litri uz 100 km, kas ir par 4,3 procentiem vairāk nekā ražotāja dati (5,0 litri uz 100 km).
Starpību droši var norakstīt uz mūsu sliktajiem ceļiem - savi 10% aiziet uz to rēķina.
ValdisM rakstīja:
ekonomijas rādītāji vecajiem dīzeļiem protams nav sliktāki kā jaunajiem auto, bet ir viena būtiksi nianse:
līdzīgas klases jaunajiem auto ir krietni lielāka pašmasa tieši uz pasīvās drošības rēķina. Mērot degvielas patēriņu proprcionāli pašmasai jaunie auto ir daudz ekonomiskāki kā vecās grabažas.
Un drošāki.
Ko nevar izmērīt naudā.
Protams, ka var izmērīt - norēķini nost lieko svaru - iegūsti potenciālo patēriņu - lūk tev nauda Kaut gan nav nemaz teikts, ka ieliekot to jaunāko motoru vecākā mašīnā, būtu mazāks strebiens - vienīgi justu izmaiņas kodienā
Ursis mošk nosauktu +/- vienādu sava sotaka strebienu ar manējo, motoriņi pa 95% identiski, bet manējais uz priekšu kustina pa 300 kg mazāk
lēti pārdod BMW 320D 2001g pēc feislifta
tātad pārdodu BMW 320D sudraba krāsa universāls 5 ātrumi mehānika 2002.g modelis ideālā tehniskā un vizuālā kārtībā. Salons parastais nav ādas ir klimta kontrole kruīza kontrole. Cena tikai 6490EUR vēl runājama. Tālr 25547727
Odometra rādījums 108000KM