- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man prieks, ka links uz manu aprakstu ielikts. Ar diizeli nenem, par vaargu, seviski ar tomaatu. Vai nu 2,4 ar manuaalo(bet sargies no vaajaa sajuuga), vai 2,7 ar tomaatu.....
Un...nedauzi priekshu, man sieva nupat ielika vienam hechbekam pakaljaa ar 15 km/h.....remonts uz 2k ls
A savaadaak vienkaarsha un uzticama mashiina
Vienu gadu ar tādu (2003. gada izlaidumu) nobraucu.
Secinājumi ir sekojoši:
Rūsē nejēgā (nebija sists), finālā pārdevu jo bija bail, ka amīši caur kapotam izies;
principā izturīgs, jo prasts kā cirvis;
tupa kārba;
krimināli lukturi - redzamība naktī tiecās uz nulli;
patēriņš 12-13 pilsēta / 9 šoseja, dinamika vs. patēriņš manuprāt neadekvāts (LC120 ēd tikpat);
dēļ rūsas izbeidzās stūres pastūzis - sarūsēja škidruma atpakaļgaitas trubiņa (4 gadus vecs auto...);
detaļas salīdzinoši nav dārgas;
pa lielam gada laikā nomainīju bukses, kvēlsveces un trubiņu stūres pastiprinātājam
Maz tos auto uz ielām šobrīd mana. Kaut kā liekas, ka pirms pāris gadiem ielās bija redzami vairāk un biežāk. Kā jaunās santas fe pašlaik, teju uz katra stūra pa kādai. Savulaik, vēl 2005.gadā gribēju tādu pirkt, bet kad testreisā izbraucu - ļoti nepatika. Nolēmu gaidīt jauno modeli. Bet kad sagaidīju, cenas dēl nevarēju pavilkt - paņēmu sonāti. Nu jau drīz trīs gadi būs - sūdzēties nav iemesla. Ļoti labs, viss darbojas. Nav jau arī nepieciešamība pēc tā parketnieka - ne es mednieks vai makšķernieks, ne man mājas ķemeru tīreļpurvā...
IkdienasViesis rakstīja: Savulaik, vēl 2005.gadā gribēju tādu pirkt, bet kad testreisā izbraucu - ļoti nepatika. Nolēmu gaidīt jauno modeli. Bet kad sagaidīju, cenas dēl nevarēju pavilkt - paņēmu sonāti. Nu jau drīz trīs gadi būs - sūdzēties nav iemesla. Ļoti labs, viss darbojas.
Cik Tavai Sonātei nobraukums tagad?
Mašīnai nepietiekama skaņas un siltuma izolācija. Automātiskajai ātrumkārbai raksturīga nesteidzīga un pat neadekvāta pārnesumu maiņa ar ko jārēķinās izpildot apdzīšanu. Eļļas maiņa automātam ik pa 45000 km, bet braucot tikai piepilsētas režīmā vēlama biežāk. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām gadās sajūga pedāļa iekrišana. Pie vainas ir konstruktīva īpatnība. Ražotājs sajūga dempfera atsperes izdomāja izvietot spararatā. Tādējādi pat saudzējošā režīmā sajūga diska mūžs bija īss. Vēlāk šo nepilnību novērsa un atkārtotu sūdzību nav. Klabošas skaņas no piekares visbiežāk rada amortizatori vai stabilizatoru atsaites. Pērkot uzmanību jāpievērš vieglmetāla disku stāvoklim, jo stipri bojāto vietā atrast analogus no citiem ražotājiem būs grūti. Rezerves ritenis izvietots zem bagāžnieka grīdas, kas vajadzības gadījumā nomaiņu padarīs par nepatīkamu un fiziski smagu nodarbi. Fiksēti gadījumi, kad ziemā iesalst un trūkst motora pārsega atvēršanas trosīte. Laika gaitā salonā sāk krakšķēt un grabēt dažādās vietās, ar ko būs jāsamierinās.
Sieva brauc 3gadu ar 2,0crdi, karba manuāla, noskrējiens 120štukas. Braucamais priekš sievietes(sportistiem neder) diezgan labs, salons ietilpīgs, bet paprasts, panelim viduskonsole bišķi skrapst. Laba ceļa pāredzemība, sievu vairs vieglajā auto atpakaļ nepārsēdināt. Der arī tālākiem ceļojumiem, patēriņš ne vairāk kā 10litri, 12 litrus dabūju tikai velkot treileri ar uzkrautu mašinu aizmugurē. Lūzis patreiz ne kas nav izņemot vienu šaru, maina kalodkas, eļļas, filtrus un rulē tik! Rūsēt tur toč nekas nerūsē, ja nav bijis sists vai lietuvā no 3. kļepīts kopā! Uguņi,gan varēja būt labāki, risinājums papildlukturi!
Vot, jāuzprasa kaštelistiem - par kādu ceļa pārredzēšanu jūs te runājat? Pāri lielajai augstajai haubei var labi saskatīt visus zem riteņiem skrienošos suņus? Jeb vai Pasaules Nabā sēžot propkā var iztēloties, ka var redzēt pāri priekšā stāvošajai kaštelei?
P.S. kikos tas zvērīgais strebiens ir uz šosejas?
msh rakstīja:...
P.S. kikos tas zvērīgais strebiens ir uz šosejas?
Tu ar IIro 1.6d Golfu brauc?
Yetti rakstīja:
msh rakstīja:...
P.S. kikos tas zvērīgais strebiens ir uz šosejas?
Tu ar IIro 1.6d Golfu brauc?
Man tā nejauši ienāca prātā visādu A6 2.5 TDI [gan R5, gan V6] apetīte Es pat šaubos, vai jaunais 4.2 TDI A8 strebj vairāk [es tā saprotu, ka to motoriņu iekš A6 neliek].
Kaut gan labi, parketniekiem motorus neliek, gan šitentajā topikā apspriestā kaštele ir viens no izņēmumiem, viens motors bija gan - 2.7
no dzīves atpalicis esi...
A8 liek 3.0 arī... Rūdolfu....
iekš A8 arī...
čomam tāc ir...
msh rakstīja: Vot, jāuzprasa kaštelistiem - par kādu ceļa pārredzēšanu jūs te runājat? Pāri lielajai augstajai haubei var labi saskatīt visus zem riteņiem skrienošos suņus? Jeb vai Pasaules Nabā sēžot propkā var iztēloties, ka var redzēt pāri priekšā stāvošajai kaštelei?
P.S. kikos tas zvērīgais strebiens ir uz šosejas?
šosejas režimā braucot būs 7-8l, bet 5cilvēki, jumta kaste, pilns bagāžnieks ātrums 110-130km/h, desmit apmēram salasās! Pāredzemība bija domāts, propkās un braucot intensīvā satiksmē apdzenot utt!
VWfanam: Vispār jau ar sonāti pēdējā laikā braucu reti. 2,5 gadu laikā esmu nobraucis ar to tikai 27 000 km. Nav pārāk daudz. Ziemās ar sonāti nav braukts. Kopš rudenī nopirku to veco w-124/320 mersi, kaut kā radusies lielāka intriga braukt ar to. Atceros, kā pirms 20 gadiem mans tēvs(nu jau citās pasaulēs) teica, ka volga ir vienīgais kārtīgais auto - pārējie citi ir "bērnuratiņi",nevis auto... Man patīk, ka ar mersi var itin fiksi pārbraukt pāri guļošajam "policistam" to vispār nejūtot. Sonātē līdzīgā situacijā jūties kā zirga mugurā...ir liela atšķirība. Nu jau sonāte man vairāk šķiet kā tāda dāmu mašina. Teicams,ērts,kluss auto - bet bez intrigas "odziņas".Bet, jauns auto ir jauns auto, nevar noliegt. Meitai vēl jānokārto valsts ekši CSDD, tad viņa varēs mierīgi pavasarī rullēt ar sonāti . Es laikam tomēr palikšu pie vecā merša.
kikos rakstīja:
msh rakstīja: Vot, jāuzprasa kaštelistiem - par kādu ceļa pārredzēšanu jūs te runājat? Pāri lielajai augstajai haubei var labi saskatīt visus zem riteņiem skrienošos suņus? Jeb vai Pasaules Nabā sēžot propkā var iztēloties, ka var redzēt pāri priekšā stāvošajai kaštelei?
P.S. kikos tas zvērīgais strebiens ir uz šosejas?
šosejas režimā braucot būs 7-8l, bet 5cilvēki, jumta kaste, pilns bagāžnieks ātrums 110-130km/h, desmit apmēram salasās! Pāredzemība bija domāts, propkās un braucot intensīvā satiksmē apdzenot utt!
Pie tādiem cipariem strebiens naudas izteiksmē gadījumā neizlīdzinās ar 2.7?
Kas notiek, ja propkās viens tāds pats stāv priekšā - gribas divstāvu autobusu ar stūri otrajā stāvā?
Jā, mans mūža sapnis ir kujdaja kaštele
Sevišķi pēc vairākkārtējas pabraukāšanās ar vienu, tā arī neizprotot, kāda heka pēc par tādu mēnesī vairāk kā trīs soti jāmaksā...
Kā bez tiem Piedevām ja kujdajam sēdekļi ir tikai ieslēgti vai izslēgti, man tie ir sešos līmeņos
Man pagaidām vajag tikai kaut ko tādu, ar ko var pakaļu pārvietot un aiz gara laika paskrūvēt, nevis B2q, ko turēt garāžā [kuras man nav ] un restaurēt
nu kas ?? nu kas var būt labāks par šo:
A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...
Kaksis rakstīja: Da ko tur restaurēt. Nogāzt līdz Tolmetam un miers.
Pārāk liela daļa jau ir tādā stāvoklī. Tas gan netraucē prasīt ceņņiku 500ls un uz augšu
Hyundai Santa Fe 1.paaudze
Kādas atsauksmes ir par Hyundai Santa Fe 1.paaudzi(200-2004)? Interesē dīzelis ar automātu.