Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Izlejamās EĻĻAS. Kur nopirkt?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005

Tātad pasakiet lūdzu kādu bodi rīgā, kur var aizbraukt ar savu kannu un par labām cenām nopirkt izlejamo motoreļļu.(pussintētiku vai sintētiku)

Visvairāk interesē kur to var izdarīt Rīgas centra daļā, ķengaragā, pļavniekos un purvciemā.

P.S. Spam welcomed !

 
1 2 3 4 5
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja: pat vienas klases eljas ir arkartiigi dazhaadas. 5w40 klassee vinneja liqui moly, un zaudeja HADO(ko dazhi slavee) pie tam hado eljas pleevej bija pat 10reiz sliktaaka kvalitaate pter konkurentiem. nav viss tik vienkaarshi.

5W40 ir eļļas viskozitāte, nevis kvalitātes klase.

Palasi ābeci.

ja beiktu akstiities, tas atziitu, ka saprati par ko runa. visas testa eljas bija 5-40, un ar vienaadaam specifikacijam. aaksts

Vārdu "beigtu" raksta ar G.......ābečniek.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja: pat vienas klases eljas ir arkartiigi dazhaadas. 5w40 klassee vinneja liqui moly, un zaudeja HADO(ko dazhi slavee) pie tam hado eljas pleevej bija pat 10reiz sliktaaka kvalitaate pter konkurentiem. nav viss tik vienkaarshi.

5W40 ir eļļas viskozitāte, nevis kvalitātes klase.

Palasi ābeci.

ja beiktu akstiities, tas atziitu, ka saprati par ko runa. visas testa eljas bija 5-40, un ar vienaadaam specifikacijam. aaksts

Vārdu "beigtu" raksta ar G.......ābečniek.

man iisteniibaa vienalga. valsts valoda man nav dzimtaa

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja motors būs sprādzējs, tad noņirgsies neatkarīgi, kāda eļļa tam ielieta.

Un nevajag te fļūtīt par 2-3 gadus lietojamiem autiņiem. Rīcībā ir bijuši tikai autosi, kuru mūžs mērāms ar divciparu skaitli, bet sintētiku tie ir redzējuši tikai savos slapjajos sapņos vai šad, tad valsts noteiktajās svētku dienās. Un tas nav radījis nekādas dzinēju ķibeles. Jālej tik tādas viskozitātes un kvalitātes klases eļļa, kā norādījis ražotājs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis

09.09.2009 13:05

Slinkais rakstīja: nav taadu.

ir gan...

==================

)))) Tas tiesa )))))

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Kaksis

09.09.2009 13:05

Slinkais rakstīja: nav taadu.

ir gan...

==================

)))) Tas tiesa )))))

Kāds var arī paskaidrot savus vārdus, nevist tikai mētāties ar apgalvojumiem?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella

Crankshaft rakstīja: Kaksis

09.09.2009 13:05

Slinkais rakstīja: nav taadu.

Ir gan...

==================

)))) Tas tiesa )))))

Kāds var arī paskaidrot savus vārdus, nevist tikai mētāties ar apgalvojumiem?

===================

Domaa par tiem dzinejiem un mineraalellaam? Jaa, ir taada kompaanija MAZDA, un tai ir t.s. RX modelji Tad nu luuk, shiem rotorniekiem MAZDA iesaka lietot vai nu "savu origjinaalo" ellu, vai, ja nav pieejama, augstveertiigu mineraalellu. Iemesls vienkaarshs - sakaraa ar elloshanas sisteemas iipatniibaam sadegshanas kameraas nonaak pastiprinaats dauzdzums ellas, kuru pilniibaa jaasadedzina, citaadi izpluudes gaazu neitralizatoriem aatri pienaaks kirdik ...nu a vislabaak sadeg tieshi mineraalellas Ne mazums to rotornieku ir nokauti ar sinteetikaam ... Un, ja runaa par elloshanas iipashiibaam, mineraalellaam taas ir dabiski visaugstaakaas, sinteetikaam adekvaatas ieguustamas vien ar sarezhgjiitiem piedevu kompleksiem ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

he. tad pastasti kadelj sintetisko ellju pleve it daudz daudz isturigaaka par mineralo. pie tam apsoluuti visos testos. par rotorniekiem ok, neesmu lietas kursaa.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Jaa , ellas kaarta sinteetikai ir izturiigaaka, bet tas ir buutiski tikai ekstreemos rezhiimos, t.s. speciaalajaam ellaam (kaa VW Pumpe Duese dzineejiem) , veel viena buutiska iipashiiba ir ellas novecoshana, tas , savukaart ir buutiski saistiibaa ar baisi garajiem nomainjas intervaalie utt., kopaa ar termisko stabilitaati. Bet normaalam ikdienas dzineejam, kursh konstrueets ne ar stipri mazaakaam detalju atstarpeem, kaa

izdaraas tagad, nekaadas hiperellas principaa nav vajadziigas Starp citu, taa aizraushanaas ar supermazaam shkjirbaam jau novedusi pie jaunas ellu viskozitaates klases attiistiibas - SAE 0W-20... nu bet tur atkal pie vainas fizika

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

jocīgi , bet kāda pipara pēc gondai , no fabriķa , nāk mineralka , bet pieliešanai izmanto 0w30 castroļa edgi ???!!! un turpmāk lieto tikai to kastroļa 0līti

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

TDIOTS

jocīgi , bet kāda pipara pēc gondai , no fabriķa , nāk mineralka , bet pieliešanai izmanto 0w30 castroļa edgi ???!!! un turpmāk lieto tikai to kastroļa 0līti

=====================

Neshaubos, ka taa mineraalella ne ar ko nav sliktaaka, bet tur

daudz ko nosaka attieciibas starp servisu un ellu piegaadaataaju Kaa kuraa servisaa taa lieta nostaadiita. Vieniigais shkjiireejs shaados jautaajumos ir "User`s manual"

Avulaik daudz esmu ar taadiem jautaajumiem straadaajis ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

atmosferai varbuut ir mazaak svariigi(kaut gan taa pat arii tur leju sintetiku) bet turbo dzinejos manupraat ir pietiekamas slodzes, lai attaisnotu sintetikas lietoshanu. nav nosleepums ka mineralaa veido arii daudz vairaak nogulsnes. elljas atshkiribas var paverot peec temperaturas un spiediena.

chrysler arii lieto 5w30 minerali, ko mopars pats razho, bet nez kapeec TC motors lej 0w40 sintetisko mobili....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

atmosferai varbuut ir mazaak svariigi(kaut gan taa pat arii tur leju sintetiku) bet turbo dzinejos manupraat ir pietiekamas slodzes, lai attaisnotu sintetikas lietoshanu.

====================

Hvz, mums savulaik ~500 ZS turbo saciikshu auto vislabaak "uzvedaas" tieshi pussinteetika 15W-50. Konkurentiem ar sinteetikaam gan meedza buut probleemas. Un tad bija taadas jociigas situaacijas, kad auto noliimeets ar konkurentfirmas uzliimeem, a motoriitii muuseejais 15W-50, un viss notiek

nav nosleepums ka mineralaa veido arii daudz vairaak nogulsnes. elljas atshkiribas var paverot peec temperaturas un spiediena.

==========================

Modernaas mineraalellas, iipashi hidrokrekinga produkti, sen vairs neko tur neveido ...Atshkjiriibas peec temperatuuras un spiediena - nu to var noveerot vien ekstreemos gadiijumos, turklaat, vai tu arii piederi pie tiem, kuri uzskata, ka "jo spiediens augstaaks, jo labaak"?

chrysler arii lieto 5w30 minerali, ko mopars pats razho, bet nez kapeec TC motors lej 0w40 sintetisko mobili....

====================

Mopar pats neko nerazho, taapat, kaa Motorcraft Fordam un taml. - taas ir "origjinaalo" rezerves dalju izplatiitaajfirmas. Nu a par gadiijumiem ar TC ... vienkaarshi veids, kaa guut papildus peljnju Iipashi, ja Usera Manuaalji atljauj lietot mineeto viskozitaates klasi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Hvz, mums savulaik ~500 ZS turbo saciikshu auto vislabaak "uzvedaas" tieshi pussinteetika 15W-50. Konkurentiem ar sinteetikaam gan meedza buut probleemas. Un tad bija taadas jociigas situaacijas, kad auto noliimeets ar konkurentfirmas uzliimeem, a motoriitii muuseejais 15W-50, un viss notiek

Atradis jau arī ko salīdzināt. Sacīkšu un ielas auto ir pilnīgi atšķirīgi eļļas izvēles kritēriji. Minerāleļla īslaicīgi ir labāka - un sacīkšu auto tas ir būtiski. Ekstrēmas slodzes un bieža eļļas maiņa labi sadzīvo. Bet ikdienas lietošanā slodzes ir daudz mazākas, toties eļļai ir jādzīvo ilgi un ar ļoti daudziem aukstajiem startiem - kas sacīkšu auto gadījumā ir uz vienas rokas pirkstiem sasakitāmi.

Tapēc es joprojām savam turboauto liešu pilno sintētiku un pasmiešos par bieži dzirdēto viedokli, ka turbīnas ir kaprīzas un remonti dārgi...

normislabs Reģ.: 01.07.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Man nevajag obligāti D&G tipa produkciju.

Lai gan līdz šim 3,5 gadus lēju Castrol Magnatec, tad tagad salasījos šitādas runas:

"Ja tu no rīta velkot uzvalku pārdzīvo par to, ka "Versace" logo tam ir uzšūts uz IEKŠĒJĀS kabatas, un tu ne pārāk apzinies ko nozīmē SAE un API abreviatūras uz eļļas iepakojumiem, tad tu gribēsi lai tava auto motorā ielej to eļļu, kuras nosaukumu esi dzirdējis visbiežāk, un kurš skan tavuprāt vislabāk. Un tas ir tikai normāli. To sauc par konsjūmerismu." www.yr.lv/...

Un nolēmu, ka jāpaskata, kas cits vēl tirgū ir pieejams atbilstoši 5W40 vajadzībai.

Zēni varēja arī ielikt e-pasta adresi, kur viņiem varētu sūtīt kādu noderīgu informāciju, ko tur varētu izvietot, jo saraksta jau skaisti, bet var arī kādu jaunāku informāciju pievienot

normislabs Reģ.: 01.07.2005
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Crankshaft pareiz raksta.

Savukārt šeit www.carbibles.com/... ir ļoti labs angļu valodas materiāls, ko palasīt, tiem kas ir stereotipu un muļķību pārņemti eļļas jomā

..un atka aizvēsturiska informācija...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

normislabs rakstīja:

Gachs rakstīja: Crankshaft pareiz raksta.

Savukārt šeit www.carbibles.com/... ir ļoti labs angļu valodas materiāls, ko palasīt, tiem kas ir stereotipu un muļķību pārņemti eļļas jomā

..un atka aizvēsturiska informācija...

Ir jau labi, ka Tu mūs par to informē, tikai varēji pievienot kādu linku uz Tavuprāt svaigāko informāciju!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Gachs, paldies par linku! Kaut ko tādu iesākumam gribēju apgūt, lai var sākt saprast, kas ir kas un rakt tālāk.

Vispār, tur citas interesantas saites atklājās:

forum.3dnews.ru/...

Un:

avtomanual.com/...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Gachs, paldies par linku! Kaut ko tādu iesākumam gribēju apgūt, lai var sākt saprast, kas ir kas un rakt tālāk.

Vispār, tur citas interesantas saites atklājās:

forum.3dnews.ru/...

Un:

avtomanual.com/...

nez vai autors ir gana kompetents, bet rakstaa arii skaidri rakstiits ka pussiite krietni zaudee ipashiibaas pilnai sintetikai.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Vārnas arī var šaut ar zenītlielgabaliem.

Ar to tu laikam gribēji teikt, ka no sintētikas lietošanas nev nekādas jēgas... varbūt tad paskaidrosi, kam vispār tā ir vajadzīga? Ja reiz sporta auto labāk iet ar minerālo, bet ielas auto pie zvirbuļiem pieskaiti?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tā sintētika tev pēc būtības ir vajadzīga tikpat cik zaķim stopsignāls

Man prieks par tevi. Ej aprīko zaķus. Pārāk daudz tādi gudrīši ir dzirdēti, kam turbīnas ir sliktas un remonti dārgi...

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Pareizi, pareizi ...tie rūpnīcas inženieri, kas ir konstruējuši auto, pētījuši un rēķinājuši un rezultātā iesaka liet konkrētu eļļu neko nezin ....klausiet ko saka kaut kāds Sraķskeds....viņš zin

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tā sintētika tev pēc būtības ir vajadzīga tikpat cik zaķim stopsignāls

Man prieks par tevi. Ej aprīko zaķus. Pārāk daudz tādi gudrīši ir dzirdēti, kam turbīnas ir sliktas un remonti dārgi...

Tev tārps smadzenēs ? Kur esmu teicis,ka turbīnas slikas un dārgas ?? Man darbojas 3 tehnikas vienības ar turbīnām, isām minerāleļļas Laikam jau jāskrej pēc megaeļļām

Laikam jau neesi spējīgs saprast elementāras lietas. Un vienīgais ko sajēdz no eļļu atšķirībām ir cena. Nešaubīgi tavai smagajai tehnikai labāka ir minerāleļļa - ka jau iepriekš cilvēks rakstīja par sporta auto, tai ir labākas eļļojošās īpašības. Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām, nevis tavai smagajai tehnikai. Bet neko vairāk par "megamēslu" pie argumentiem jau nespēj izdomāt... Nevajag sēdēt pie spoguļa, tad varbūt arī kaut kas cits ienāks prātā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Sen atpakaļ vienā no Vācijas pilsētām notika konference par tēmu cik viegli ir ietekmējama prese. Cilvēks nosēdās ielas vidū pie atvērtas kanalizācijas akas un sāka makšķerēt, vilka ārā dzīvus lielizmēra zušus. Žurnālisti kā mušas aplidoja riņķī, saskrēja puse pilsētas iedzīvotāju. Un visi noticēja tam, ka tas ir pa īstam. Patiesībā šahtā sēdēja vēl viens cilvēks, kurš tos dzīvos zušus sprauda uz āķa.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām.

Ja nav noslēpums, cik bieži Tu savam Sābam maini eļļu un kādu?

Kā skaties uz jaunajām longlife sintētikām?

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Imka rakstīja: Pareizi, pareizi ...tie rūpnīcas inženieri, kas ir konstruējuši auto, pētījuši un rēķinājuši un rezultātā iesaka liet konkrētu eļļu neko nezin ....klausiet ko saka kaut kāds Sraķskeds....viņš zin

Ražotājs iesaka lietot tikai sintētiku ?? Tas tavs megamēsls sābs ne tuvu nav redzējis apstākļus,kad viņam vajag sintētiku.... bet latvietis lepnais jau nelies kaut kādu tur eļļu, vienīgā labā ir visdārgākā *******.

Un atkal ...tu droši vien labāk par visiem zini kādus apstākļus ir redzējis mans SAABs Paklau vai tu lūdzu nepateiktu kad man nākamā eļļas maiņa?

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti