Izlejamās EĻĻAS. Kur nopirkt?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005

Tātad pasakiet lūdzu kādu bodi rīgā, kur var aizbraukt ar savu kannu un par labām cenām nopirkt izlejamo motoreļļu.(pussintētiku vai sintētiku)

Visvairāk interesē kur to var izdarīt Rīgas centra daļā, ķengaragā, pļavniekos un purvciemā.

P.S. Spam welcomed !

 
1 2 3 4 5
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Imka rakstīja: Pareizi, pareizi ...tie rūpnīcas inženieri, kas ir konstruējuši auto, pētījuši un rēķinājuši un rezultātā iesaka liet konkrētu eļļu neko nezin ....klausiet ko saka kaut kāds Sraķskeds....viņš zin

Ražotājs iesaka lietot tikai sintētiku ?? Tas tavs megamēsls sābs ne tuvu nav redzējis apstākļus,kad viņam vajag sintētiku.... bet latvietis lepnais jau nelies kaut kādu tur eļļu, vienīgā labā ir visdārgākā *******.

Un atkal ...tu droši vien labāk par visiem zini kādus apstākļus ir redzējis mans SAABs Paklau vai tu lūdzu nepateiktu kad man nākamā eļļas maiņa?

da to tak zina katrs iauto reģistrētais lietotājs, ka sābam eļļa nemaz nav jāmaina.... pietiek, ka katru dienu pielej 2 litrus un reizi pa reizei nomaina filtru....

PiepZz Reģ.: 08.05.2004
0 0 Atbildēt

Bukultu ielā Texaco eļļas, kā arī kādas Kanādas. Cenas draudzīgas. VA motors Ltd, Bukultu 5c (iebraukšana no Bukultu A/s Dambis transporta vārtiem, uzreiz labajā pusē). Pērkos pie šiem aptuveni 10 gadus (kādreiz bija bode Lāčplēša 75).

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām.

Ja nav noslēpums, cik bieži Tu savam Sābam maini eļļu un kādu?

Kā skaties uz jaunajām longlife sintētikām?

Mainu pēc paredzētajiem 15000. Pilno sintētiku no Castrol (iemesls ražotāja izvēlei - servisā, kur kopju auto tāda ir). Papildināšanai (vajag ~0,5l starp maiņā ja sanāk vairāk pa bāņiem pavizināties) Statoil, lai nav tālu jāmeklē. Longlife nemeklēju, jo pie mana nobraukuma tāpat sanāk eļļu mainīt tikai ~2x gadā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti,

Tā nu gan nav. Paskaties eļļas kvalitātes līkni sintētikai un minerālenei, minerāleļļai tā ir garāka un iet uz leju lēzeni, bet sintētika vienkārši vienā mirklī izbeidzas...pirms tam gan , pie kaut kādas puses no laika saglabājot labākus rādītājus nekā minerālis.

Nu tak izlien no purva... Tā līkne ir SLODZES izturībai, nevis čakarēšanai ar aukstu motoru, kur jārēķina kondensāta ietekme. Vēlreiz, īpaši neattapīgiem - lielām slodzēm minerāleļļa ir labāka.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ko gan tas var redzēt...48 km/h pa pilsētu un 87 km/h ārpusē... tādam noteikti vajag visdārgāko sintētiku

Atceries,imīt, VISDĀRGĀKO

Tieši tā - kā reiz šādiem gadījumiem vajag, jo ziemā šādi braucot, motors vispār gandrīz nekad neuzsilst līdz normālai darba temperatūrai.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ja slodzi nosaka pēc tilpuma litra pārvietotās masas, tad motociklam tā ir ļoti maza.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

PiepZz rakstīja: Bukultu ielā Texaco eļļas, kā arī kādas Kanādas. Cenas draudzīgas. VA motors Ltd, Bukultu 5c (iebraukšana no Bukultu A/s Dambis transporta vārtiem, uzreiz labajā pusē). Pērkos pie šiem aptuveni 10 gadus (kādreiz bija bode Lāčplēša 75).

Labs kantoris.

Arī visādas citādas smērvielas tirgo.

Pie tam zin ko tirgo, un pēc prasībām piemeklēs atbilstošu produktu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

10.09.2009 20:49

nez vai autors ir gana kompetents, bet rakstaa arii skaidri rakstiits ka pussiite krietni zaudee ipashiibaas pilnai sintetikai.

=======================

Ja tu par to angliskaa saita rakstu, tad tur apakshaa ir kas komerciaals, jebshu tiek piesauktas firmas, kaa "Amsoil" utt.,

kuras galvenokaart ar sinteetikaam speeleejas ... Panjem

normaalas "pusiites" un "tiiraas" DATASHEET, un saliidzini

pats

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Labi, esmu par to, ka jāņem pilnā sintētika, bet kā ar citiem parametriem? Kādi apsvērumi šajā sakarā?

Motors- 9 g. vecs opel turbodīzelis ar 215kkm.

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40, savukārt, lielāko eļļas ražotāju lapās atrodamie \"izvēles palīgi\" lielākoties iesaka 5w30, bet ne reti arī 5w40, 0w30, 0w40 un 10w40.

Kāda būtu labākā izvēle mūsu platuma grādiem un šādam palietotam motoram ar domu, lai tas noripo vēl vismaz tikpat? Braukšanas apstākļi - 50% pilsēta, 50% šoseja.

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

Varbūt, uzreiz paņemt šo Liqui-Moly Molygen 5w50? catalogue.liquimoly.ru/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

scope

PiepZz rakstīja: Bukultu ielā Texaco eļļas, kā arī kādas Kanādas.

======================

Taa Kanaadas firma saucas "Petro - Canada", visaadi labs

kantoris, dazhi produkti padaargi, citi ljoti patiikamaas cenaas.

Cenas draudzīgas. VA motors Ltd, Bukultu 5c (iebraukšana no Bukultu A/s Dambis transporta vārtiem, uzreiz labajā pusē). Pērkos pie šiem aptuveni 10 gadus (kādreiz bija bode Lāčplēša 75).

===============================

Nja, tik vaidzeeja telef. Nr. pateikt ...bet var apskatiities arii VAMotors maajlapaa Veelams jau pazvaniit ieprieksh , un

apvaicaaties, vai veelamais produkts iraid uz vietas

Labs kantoris.

Arī visādas citādas smērvielas tirgo.

Pie tam zin ko tirgo, un pēc prasībām piemeklēs atbilstošu produktu.

======================

Zin gan Kas maaciija ))) Jaa, un ar to piemekleeshanu

utt., ar ko citi njifigaa negribeeja un veel aizvien negrib nodarboties (mok zinaashanu truukums?), savulaik mees (TEXACO) un arii izplatiitaaji (kaa VAMotors) krietni

paceelaamies uz konkurentu fona

P.S. Starp citu it kaa labs informaacijas avots ir firmas LUBRIZOL maajlapaa, vien tur kaut kaadu "Flash Player" vajag, a man kompii nava

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40,

Kas tev tie par manuāļiem?

Mašīnai rūpnīcas drukātie manuāļi ir vairāki?

Nevienā Rūpnīcas manuālī nav minēta tikai 1 eļļas viskozitāte, tur ir tabula no cik līdz cik grādiem gaisa temp. lietojama kāda eļļa.

Lasi rūpnīcas manuāli, lasi divreiz.....nevis šaraškina kantorgrāmatu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nortel

Ja slodzi nosaka pēc tilpuma litra pārvietotās masas, tad motociklam tā ir ļoti maza.

=========================

Slodzes "pielikshanai" izmanto parametru, kursh saucas

HTHS - High Temperature / High Shear, normaali "datashiitos" tas ir mineets, raksturo pretestiibu ellas slaanju nobiidei augstaas temperatuuraas. Nosaka ar speciaalu mashiiniiti, savstarpeeji paarvietojami ieksheejais un aareejais konusi, savstarpeeji paarbiidaami, iegremdeeti ellaa, griezh ar noteiktiem apgriezieniem preteejos virzienos un tuvina konusus liidz tie saskaras, jeb liidz noteiktam attaalumam starp tiem. "Aatrgaitas" dzineejiem , kuri pastaaviigi darbojas ar >6000 ... 7000 rpm , shis HTHS prasaas mazaaks, ieksheejo zudumu samazinaashanai, bet tas prasa augstaakus citus parametrus. Nu tad visbiezhaak situaaciju risina ar 1/2 sinteetisko un sinteetisko ellu izmantoshanu.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40,

Kas tev tie par manuāļiem?

Mašīnai rūpnīcas drukātie manuāļi ir vairāki?

Nevienā Rūpnīcas manuālī nav minēta tikai 1 eļļas viskozitāte, tur ir tabula no cik līdz cik grādiem gaisa temp. lietojama kāda eļļa.

Lasi rūpnīcas manuāli, lasi divreiz.....nevis šaraškina kantorgrāmatu.

Nav man rūpnīcas manuālu

Ir tikai tādi, kurus pa netu esmu sameklējis.

Motors, ja kas X20DTH (97-00. gadu modelis).

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pēc Crankshaft komentāriem spriežot - jādodas vien būs uz to Bukultu ielu pēc eļļas, ja jau tur tiešām cilvēki zin, ko tirgo un nelej kkādu kreiso eļļu.

Te ir viņu mājas lapa: vamotors.lv/...

Kontakti: Ofiss, Noliktava

Rīga, Ganību dambis 24a, LV-1005 (Iebraukšana no Bukultu ielas,

rūpnicas \"Dambis\", transporta vārtiem) tel. 67383881 fax. 67383882

e-pasts: vamotors@apollo.lv

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

================================

1) SAE 0W un 5W viskozitaates klases savstarpeeji paarklaajas, vislielaakaa starpiiba praksee ir cenas zinjaa Un, ja nav baisi advanceets jauns supermotors, neredzu reaalu vajadziibu peec 0W.

2) Tiiri ekonomisku iemeslu deelj, un njemot veeraa motora noskreejienu, es izveeleetos SAE 5W-40. Sazinies varbuut ar to pashu VAMotors Bukultu ielaa, un apvaicaajies, cik maksaa "Havoline Synthetic 5W-40", parametrus var atrast zem .

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

2) Tiiri ekonomisku iemeslu deelj, un njemot veeraa motora noskreejienu, es izveeleetos SAE 5W-40. Sazinies varbuut ar to pashu VAMotors Bukultu ielaa, un apvaicaajies, cik maksaa "Havoline Synthetic 5W-40", parametrus var atrast zem .

=========================

((( Neiedrukaajaas webadrese nez kaapeec Adrese ir

sekojosha: www.texaco.co.uk/psi. Arii VAMotora maajlapaa vajadzeetu buut.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Labi, esmu par to, ka jāņem pilnā sintētika, bet kā ar citiem parametriem? Kādi apsvērumi šajā sakarā?

Motors- 9 g. vecs opel turbodīzelis ar 215kkm.

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40, savukārt, lielāko eļļas ražotāju lapās atrodamie "izvēles palīgi" lielākoties iesaka 5w30, bet ne reti arī 5w40, 0w30, 0w40 un 10w40.

Kāda būtu labākā izvēle mūsu platuma grādiem un šādam palietotam motoram ar domu, lai tas noripo vēl vismaz tikpat? Braukšanas apstākļi - 50% pilsēta, 50% šoseja.

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

Varbūt, uzreiz paņemt šo Liqui-Moly Molygen 5w50? catalogue.liquimoly.ru/...

lietoju tieshi sho produktu. veikalos nav, uz apgalvo ka nemaz neeksistee. ir dabunams tikai pie isplatitaja. laba manta. spiediens ar labaaks turaas.

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Viss ir vienas lielas muļķības. Varbūt braucot rallija režīmā eļļai ir nozīme, bet braucot uz darbu točna nav nozīmes.

Es vienmēr leju pašu lētāko izlejamo pusintētiku (~ 2Ls litrā), kas servisā ir un viss. Nekad mūžā nekādu problēmu nav bijis. Ar tagadējo māšīnu esmu jau nobraucis 120 tk un nekādu problēmu, ne ēd, ne grab, ne dilst, motors iet kā pulkstenis.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Mefistofels rakstīja: Viss ir vienas lielas muļķības. Varbūt braucot rallija režīmā eļļai ir nozīme, bet braucot uz darbu točna nav nozīmes.

Es vienmēr leju pašu lētāko izlejamo pusintētiku (~ 2Ls litrā), kas servisā ir un viss. Nekad mūžā nekādu problēmu nav bijis. Ar tagadējo māšīnu esmu jau nobraucis 120 tk un nekādu problēmu, ne ēd, ne grab, ne dilst, motors iet kā pulkstenis.

Nē nu es arī kādreiz braucu ar Opel Kadett 1.3 ..

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Labi, juus te par elljaam, bet es nupat gribu par cenaam...

Nu izraadas ka ir kantori, kas arii shajos laikos nekautreejaas ellju iepirkt no oficiaalaa izplatiitaaja pa 16 ls bet paardot pa 29 ls, tajaa pashaa laikaa kad oficiaalajam izplatiitaajam mazumcena ir 21 ls. (runa iet par 5 litru kannaam pussinteetikai)

Vnk biju nedaudz shokaa, ka atljaujaas varku likt bezmaz 100 prcenti.

Elljas marku nemineeshu, sho laupiitaaju kantori arii, galu galaa paardeveejs jau nav vainiigs, ka firmas iipashnieki ir hapugas. Vienkaarshi laikam jaaignoree veikali.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti,

Tā nu gan nav. Paskaties eļļas kvalitātes līkni sintētikai un minerālenei, minerāleļļai tā ir garāka un iet uz leju lēzeni, bet sintētika vienkārši vienā mirklī izbeidzas...pirms tam gan , pie kaut kādas puses no laika saglabājot labākus rādītājus nekā minerālis.

Nu tak izlien no purva... Tā līkne ir SLODZES izturībai, nevis čakarēšanai ar aukstu motoru, kur jārēķina kondensāta ietekme. Vēlreiz, īpaši neattapīgiem - lielām slodzēm minerāleļļa ir labāka.

nez kāpēc manam Aprilia 1000 cm3 dzinējam iesaka TIKAI sintētiku...laikam tur mazas slodzes

Ir jau ar mazas slodzes. Tavai aprilijai ganjauka motors sver tikpat, cik iepriekš pieminētajai tehnikas vienībai viens virzulis. Bet apgriezieni lieli - attiecīgi vajag eļļu, kas ir pietiekami šķidra, lai vajadzīgajā ātrumā varētu cirkulēt sistēmā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Mefistofels rakstīja: Viss ir vienas lielas muļķības. Varbūt braucot rallija režīmā eļļai ir nozīme, bet braucot uz darbu točna nav nozīmes.

Es vienmēr leju pašu lētāko izlejamo pusintētiku (~ 2Ls litrā), kas servisā ir un viss. Nekad mūžā nekādu problēmu nav bijis. Ar tagadējo māšīnu esmu jau nobraucis 120 tk un nekādu problēmu, ne ēd, ne grab, ne dilst, motors iet kā pulkstenis.

+1

Bet nu Sēne piedalās kaut kādās F1 sacīkstēs ar sābu, viņam vajag DĀRGO eļļu.

Laikam nekad nesapratīsi atšķirību starp sacensībām, un biežu braukāšanu ar aukstu dzinēju. Ar karburatorkadetu ar braukāju eļļu nemainot - pēc vajadzības pielēju lētāko minerāleļļu un kaut kad arī filtru nomainīju. Bet maksāt par VGT maiņu liekas daudz nesaprātīgāk, nekā mainot eļļu neiesipt padsmit latiņus.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Iespējams, ka tā megaeļļa kaut ko arī dos, to tu vari saprast tikai tad, ja ar divām identiskām mašīnām nobrauksi 200 000 km vienādos apstākļos , vienā lejot sint, otrā min eļļas. Un tad aplūkot,kas iekšā.

Ko es gribēju pateikt. Man agrāk bija auto detaļu veikals, bija jautri dzirdēt visādu dorņu viedokļus par to, ka viņa askonai un sierai vajag sintētisko eļļu. Viņš neskatījās, vajag vai ne, viņam vajag SINTĒTIKU, jo par to kaut kur dzirdējis,ka tā baisi labā esot

Protams, tu par savu naudu ko gribi, to dari, kaut no F1 pērc to eļļu. Tā teikt, ja gribas, nu tad tur neko... bet vai vajag.

Nevajag 200 000km. Pietiks arī ar vienu eļļas maiņas intervālu un izlietās eļļas salīdzinājumu. Diez vai tu gribēsi vēlreiz sava auto motorā redzēt kaut ko tādu, kāda pēc pusgada ziemas īsajiem izbraucieniem izskatās minerāleļļa.

Un piekrītu tev par askonām un sierām. Tur tiešām sintētika nedos neko vairāk, kā nedaudz vieglāku startēšanu ziemā. Vai arī nenormālu eļļas patēriņu, ja ir izdilis motors...

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Tāpat kā nepētu savas kakas, nepētu arī visus atkritumus, ko izlej no mašīnas motora

Servisā arī vienmēr izsūc, tā kā gribēdams nevar paskatīties, kā tā eļļa izskatās.

Šodien tieši biju nomainīt eļļu, to pašu, ko jau gadiem - kaukāda pussintērika + filtrs + maiņa manam Audi A4 izmaksāja bik zem 15 Ls.

Dārgākajā variantā man process būtu ap 60 Ls. Nu nekad neticēšu, ka samaksājot tos 60 Ls es tagad baigi krutāk brauktu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

80% nodiluma rodas tieši pie aukstās startēšanas, kad visa eļļa ir satecējusi karterī. Reāli tā arī sanāk,katru dienu

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti