TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
1 2 3 4 5 6 7 ..15
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Kā piemēram croskantri nevar likt uz bremžu stenda.

ko tu neteiksi

Kas tad tam kroskantrī tik īpašs ka nevar?

Tad jau viņš uz ceļa nobremzēt arī nevar?

visām mašīnām ar sabloķētu centrālo difu tehniskajā apskatē nemēra bremzes - ieraksta vienkārši 4x4

pieņem kā faktu

p.n.

man kautkur tāds protokols mājās ir

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

ko tu neteiksi

Kas tad tam kroskantrī tik īpašs ka nevar?

Tad jau viņš uz ceļa nobremzēt arī nevar?

Kolēģis reiz bij sašutis, ka TA nemēra bremzes 4x4 autiņam. Tjip, kā tad lai uzzin, ka viss OK?

Atbilde - brauciet uz servisu, kurā ir attiecīga aparatūra...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Par šo tēmu - nebraucu ar šrotu, bet motora pārgāzēšana tugšgaitā jebkuram motoram nenāk par labu. Un pēdējo reiz apskatē pincītis to pasākumu izveica 5(!) reizes, jo nespēja nekādi pielikt apgriezienu sensoru. Te patiešām jautājums - vai kāds atbild par to, ka darbinieku neprofesionalitātes dēļ tiek bojāti auto dzinēji?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

hvz...

ja darbojas liidz nostraadaa ierobežotaajs kaa to noteicis ražotaajs-izgatavotaajs, tad nekaadam ļaunumam nevajadzeetu buut.

izklausaas jau traģiski protams, bet taas ir subjektiivas sajuutas

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Par šo tēmu - nebraucu ar šrotu, bet motora pārgāzēšana tugšgaitā jebkuram motoram nenāk par labu. Un pēdējo reiz apskatē pincītis to pasākumu izveica 5(!) reizes, jo nespēja nekādi pielikt apgriezienu sensoru. Te patiešām jautājums - vai kāds atbild par to, ka darbinieku neprofesionalitātes dēļ tiek bojāti auto dzinēji?

Man kaut kā pēdējo reizi paveicās.

Bij sakarīgs džeks, kurš nespieda līdz ierobežotājam, bet tikai tik, cik minimāli nepieciešams mērījuma veikšanai.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Viena tante vai kolēģis teica.....blablabla....manai 4x4 ķerrai bez problēmā TA bremzes pārbaudīja pa 1 ritenim. Ir tāda fīča stendam. J onkuļi nemāk pārslēgt režīmus - sorry...

pirdiens Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt ka rūpnīcas speciāli bojā dzinējus liekot tos uz stenda un tukšgaitā griežot līdz galam?

A kur tu rāvi, ka rūpnīcā griež līdz galam

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Viena tante vai kolēģis teica.....blablabla....manai 4x4 ķerrai bez problēmā TA bremzes pārbaudīja pa 1 ritenim. Ir tāda fīča stendam. J onkuļi nemāk pārslēgt režīmus - sorry...

tam ģenguram vispār ir kaut viens bloķis????

ta nespēj pārbaudīt bremzes ar sabloķētu CENTRĀLO difu.... vienkārši pārbaudot vienu tiltu, otrs izstumj tačku ārā no stenda....

atkārtoju vēlreiz - man PAŠAM (nevis sievasmātei, kolēģim vai sašam) ir tāds protokols, kuram bremžu rādījumu vietā ir ieraksts 4x4 (iegūts pirms gadiem 2iem)

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

pirdiens rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt ka rūpnīcas speciāli bojā dzinējus liekot tos uz stenda un tukšgaitā griežot līdz galam?

A kur tu rāvi, ka rūpnīcā griež līdz galam

Visus zavodā saliktos motorus beigās liek uz pārbaudes stenda, kur motorus girž dažādos režīmos (arī redlainā), lai pārbaudītu salikšanas kvalitāti.

Jā, tieši tā. Apzināti bojā, lai pārbaudītu kvalitāti. Bet tas notiek stingri ievērojot procedūru un ne izklaidējoties pēc savas patikas. Tieši tāpat kā ārsti apzināti pakļauj cilvēkus radiācijai (rentgens), kas pati par sevi ir kaitīga procedūra.

Diez vai tu būtu laimīgs, ja tev rentgena bildi taisītu 5x tāpēc, ka laborants ir tups. Tas pats ar auto.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

viņš pa diskaverī redzeeja

iisteniibaa jau loģiski- neviens ražotaajs nebuutu laimiigs ja pepelacs peec "kāzām" buutu jaastumj pa taisno uz remontcehu dzineeja maiņai

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tam ģenguram vispār ir kaut viens bloķis????

Kā tu uzdrīksties tik nievājoši izteikties par renaultu

OK, piekrītu.

Neatslēdzama pilnpiedziņa bez centrālā difa, nevis ar kaut kādu mistisku bloķi.....visi pārējie ir pārbaudāmi. Starp citu, pagājšgad Ģenguram pat negrieza katru riteni atsevišķi. Stenda apgriezieni ir par mazu lai viskomufe saslēgtos.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kuļi tavs čoms ir iebāzis bembja mptoru opelī un tagad brīnās????

p.n.

iedomājies, attaisi opeļa haubi, a tur lieliem burtiem rakstīts BĒMĒVE

a kuļi tu tik pārliecināts, ka čoms pie vainas? moš kuļigāni - sliktie bembisti pie vainas? nakts aizsegā nospēra labo opel motoru un vietā iekrāmēja nokauto no sava bembja

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: viens no diizeļa skriešanas iemesliem kaa reiz ir kad saak kartera eļļu raut iekšā cilindros un dedzinaat...

maz eļļas=aatraak klanis izliidiis=mazaaks atmosfeeras piesārņojums

klanim nav obligāti jāizlien- ir redzēti klaņi, kas mainījuši formu uz U-veida

Velns666 Reģ.: 03.10.2002
0 0 Atbildēt

Man TA A4 Q 1 reizi ieraxtija protokolā 4x4, pārējās reizēs mērija bremzes uz stenda.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

Ir tādi agregāti, kam starpasu difera nav!

Man tāds bija, bet tam bija atslēdzams priekšējais tilts.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Velns666 rakstīja: Man TA A4 Q 1 reizi ieraxtija protokolā 4x4, pārējās reizēs mērija bremzes uz stenda.

man jau otro gadu pēc kārtas protokolā tiek ierakstīc 4x4 i usjo, nu nemāk viņi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

Ir - ar svarku sasvarkots

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

pinguin rakstīja: par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

Ir tādi agregāti, kam starpasu difera nav!

Man tāds bija, bet tam bija atslēdzams priekšējais tilts.

Jā, un tiem kuriem nav, pa vidu ir haldeksis vai viskomufta. Gribi teikt ka viens vai otrs patstāvīgi ir saslēdzies? Baidos ka tieši tā ir haldekša būtība - saslēgties kad vajag nevis atslēgties kad vajag

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Tak uz paša apskates talona rakstīts kādreiz bija, ka dīzelis bez ierobežotāja testā piedalīties nedrīkst. Ja piedalās - tad uz īpašnieka atbildību.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

pinguin rakstīja: par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

Ir tādi agregāti, kam starpasu difera nav!

Man tāds bija, bet tam bija atslēdzams priekšējais tilts.

Jā, un tiem kuriem nav, pa vidu ir haldeksis vai viskomufta. Gribi teikt ka viens vai otrs patstāvīgi ir saslēdzies? Baidos ka tieši tā ir haldekša būtība - saslēgties kad vajag nevis atslēgties kad vajag

Puišel, ja neesi redzējis neko citu kā savu audi mucu, paklusē.

Tāpat jau sevišķi gudra cilvēka iespaidu tu neesi atstājis...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Tak uz paša apskates talona rakstīts kādreiz bija, ka dīzelis bez ierobežotāja testā piedalīties nedrīkst. Ja piedalās - tad uz īpašnieka atbildību.

Ierobežotājs savā ziņā ir līdzvērtīgs airbagam. Varbūt arī to darbību vajadzētu skatē pārbaudīt? Motors tiek jāts arī ar strādājošu ierobežotāju.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: viņš pa diskaverī redzeeja

iisteniibaa jau loģiski- neviens ražotaajs nebuutu laimiigs ja pepelacs peec "kāzām" buutu jaastumj pa taisno uz remontcehu dzineeja maiņai

Uh kā pirmās VW škodas gāja uz tomātkārbas maiņu. Vietējie kārlo motors krustijās vaļā un teica ka garantija uz kārbu nava, bet pēc piektā auto mute bija aizbāzta un visiem mainīja kārbas bet klusēja.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Vispār derētu dabūt mūsdienām atbilstošu sakidrojumu no CSDD par šādas pārbaudes adekvātumu. Dūmainības rādītāji objektīvi būtu jāmēra max darba apgriezienos, nevis ar jau nostrādājušu ierobežotāju, jo lielākajai daļai dīzeļu ne tikai tiek nogriezta degviela bet arī tiek samazināta gaisa pieplūde un ECU patiesībā strādā "avārijas režīmā", lielākā vai mazākā mērā ignorējot visus ekonomiskuma un ekoloģiskuma uzstādījumus. Arī arguments, ka jāparbauda paša ierobežotāja darbība ir aktuāls tikai ļoti vecām mašīnām. Jebkurš ECU vadīts motors vispār nedarbosies, ja nespēs kontrolēt apgriezienus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: par 4x4 nepārbaudīšanu nu gan ir pilnīgas muļķības. Nav tāda pinpiedziņas agreāta, kuram starpasu diferenciālis būtu pastāvīgi sabloķēts!

ja tu esi TIK gudrs, pasaki kurā boksā tu strādā

1 2 3 4 5 6 7 ..15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti