Kaksis rakstīja: Jauda ir atkarīga no apgriezieniem. Ja paceļ abarotus, iegūst lielāku jaudu. Un jo lielāka jauda, jo ātrāk tas auto var pabraukt.
tu taču esi neatverams speciālists
Kaksis rakstīja: Jauda ir atkarīga no apgriezieniem. Ja paceļ abarotus, iegūst lielāku jaudu. Un jo lielāka jauda, jo ātrāk tas auto var pabraukt.
tu taču esi neatverams speciālists
Kaksis rakstīja: Jauda ir atkarīga no apgriezieniem. Ja paceļ abarotus, iegūst lielāku jaudu. Un jo lielāka jauda, jo ātrāk tas auto var pabraukt.
Njā palaknie okeāni rulzz.
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja: Pirmais pastāsti labāk kā to tormazuhu uzpilda caur otu galu.
labāk pastāsti cik nēģeri katrā zavodā sēž un atgaiso bremzes
In cik nēģerus vajag lai katrs no viņiem pūstu pa savu galu eļļu un viens kas skatās bačoku?
uz bačoku vispār neviens neskatās - vienkārši noteiktā secībā iespiež katrā ritenī iepriekš noteiktu daudzumu eļļas
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
KLau bet tu vispār atšķir jēdzienu ātrums no jēdziena JAUDA un Zs. Un vēl jau ir GRIEZE un Nm.
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Iespēja 1 - vienkārši noņemt ātruma ierobežojumu (un nejauc ar motora apgriezienu ierobežotāju)
Iespēja 2 - ielādēt efektīvāku dzinēja vadības programmu, iegūstot ekonomiskāku un jaudīgāku dzinēja darbību, vienlaicīgi ar lielāku atkarību no degvielas kvalitātes UN noņemt ātruma ierobežojumu.
Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Atkal kosmiskās tehnolôgījas.
GRIEZE tas ir tāds pintiņš?
Seene rakstīja: Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Kā piespiest degt 40 w lampiņu spilgtāk?
Iegrūst lielākus voltus?
uupis rakstīja: Atkal kosmiskās tehnolôgījas.
GRIEZE tas ir tāds pintiņš?
Jap tu vismaz zini
Es tik nevaru joprojām iebraukt kādēļ viņas mēra ņūtonmetros.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Iespēja 1 - vienkārši noņemt ātruma ierobežojumu (un nejauc ar motora apgriezienu ierobežotāju)
Iespēja 2 - ielādēt efektīvāku dzinēja vadības programmu, iegūstot ekonomiskāku un jaudīgāku dzinēja darbību, vienlaicīgi ar lielāku atkarību no degvielas kvalitātes UN noņemt ātruma ierobežojumu.
Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Ātruma ierobežotājs tam auto nekad nav bijis.
Mah ātrumu var palielināt tikai uz kinemātikas rēķina. Ja neaiztiek kārbu un riteņu diametru, tad atliek tikai celt motora apgriezienus, kas arī tika izdarīts.
Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.
Kaksis rakstīja:
WALA rakstīja:
uupis rakstīja: Atkal kosmiskās tehnolôgījas.
GRIEZE tas ir tāds pintiņš?
Jap tu vismaz zini
Es tik nevaru joprojām iebraukt kādēļ viņas mēra ņūtonmetros.
Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.
Nē vienkārši ja Grieze pārāk liela - aerdinamiskā pretestība ļoti palielinās, līdz ar ko vajag platākus un stiprāķus spārnus .. un ta jkau tā vairs nebūs grieze bet jau kāds lielāks putns.
Seene rakstīja:
Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.
+1
ja vien nav bijis tā ka cilvēks tur to motoru jau līdz tam ir redlainā griezis ar pēdējo pārnesumu.
Kaksis rakstīja:
WALA rakstīja:
uupis rakstīja: Atkal kosmiskās tehnolôgījas.
GRIEZE tas ir tāds pintiņš?
Jap tu vismaz zini
Es tik nevaru joprojām iebraukt kādēļ viņas mēra ņūtonmetros.
Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.
Tieši griezes moments, nevis jauda ir tas, kas tiek noteikts transmisijas elementu limitos. Un faktori, kas ierobežo griezes momenta palielināšanu ir spēja to novadīt līdz riteņiem un vajadzība pēc dinamikas.
un tik pat daudz arī vecos benzīnus vaig ņemt priekšā, tas, ka nav tādi dūmi kā dīzelim, bet pēc smakas smird pēc velna atgāzes.
Kaksis rakstīja: Vajag, vajag to vecos dīzeļus griest. Nav ko piesārņot dabu.
Kaksis rakstīja: Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.
A kā tad kalkulē jaudu?
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.
+1
ja vien nav bijis tā ka cilvēks tur to motoru jau līdz tam ir redlainā griezis ar pēdējo pārnesumu.
teorētiski... Bet praktiski tikai kaksis var iedomāties, ka dīzelim var par 25% pacelt motora max apgriezienus un pēc tam nelasīt virzuļus pa grāvjiem.
Seene rakstīja: teorētiski... Bet praktiski tikai kaksis var iedomāties, ka dīzelim var par 25% pacelt motora max apgriezienus un pēc tam nelasīt virzuļus pa grāvjiem.
Vienam keksam demonstrējot savu vaiperi kaimiņam sanāca razmētāt motoru pa reizinātājiem. Gribot nodemonstrēt cik labi auto ceļ gribēja pārmesties robu zemāk pie liela ātruma. Rezultātā pārmetās par trīs robi zemāk . Dzinējs tika izmētāts kilometra garumā pa reizinātājiem
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
labs chips palielina degvielas padevi un turbo spiedienu, liidz ar to uzlec jauda un daudz svarigaaka grieze. auto iet dinamiskaak. un augstakaa parnesumaa pietiek speeka sasniegt lielaaku atrumu. normaliem ljaudiim sen skaidrs ka zirgspeeki ir domati makleru un advokatu pievilinashanai un 200 km pat vacijaa nebrauc masveidaa. pa bani visi zagjee ap 130-150, jo zheel degvielu un dzineeju.
Daži entuziasti skaitļoja ka tajā brīdī dzinējs dabuja kaut kur ap 20 tk apgriezieniem.
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Pārāk liela grieze esot slikti. Tā man teica. Kaut ko tur samazinot, jaudu laikam.
Tieši griezes moments, nevis jauda ir tas, kas tiek noteikts transmisijas elementu limitos. Un faktori, kas ierobežo griezes momenta palielināšanu ir spēja to novadīt līdz riteņiem un vajadzība pēc dinamikas.
Jap,
un Kaksi tiešā veidā grieze nekādi nesamazina jaudu un otrādi, tikai tas ka reālajā dzīvē tu abus nevari vienlaicīgi pacelt, da i pa lielam tas ir diezgan bezjēdzīgi.
Grieze ir ļoti svarīga kravas auto utml., jo tā ir tā lieta ka auto ļauj vieglāk izkustēties no vietas utml.
Jauda (Zs) savukārt ir tā lieta kas ļauj auto "ātrāk skriet".
BET tas viss ir nosacīti - tas ir vienkārši tas kā musdienās būvē auto patērētājam vidējam !!!!
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Kā piespiest degt 40 w lampiņu spilgtāk?
Iegrūst lielākus voltus?
vai arī uzsitot pa degošu lampiņu vienkārši "salipināt" kvēldiegā dažus posmus šādi iegūstot mazāku lampiņas pretestību.... pēc oma likuma šajā gadījumā palielinās strāva... un atbilstoši lampiņa vairs ir 40vatīga tikai pēc uzraksta uz tās
te vaidzētu raimi, kas vienīgais spēj to oma likumu no galvas iemācīties
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Iespēja 1 - vienkārši noņemt ātruma ierobežojumu (un nejauc ar motora apgriezienu ierobežotāju)
Iespēja 2 - ielādēt efektīvāku dzinēja vadības programmu, iegūstot ekonomiskāku un jaudīgāku dzinēja darbību, vienlaicīgi ar lielāku atkarību no degvielas kvalitātes UN noņemt ātruma ierobežojumu.
Iespēja 3 - nomainīt atsevišķas motora detaļas un iegūt jaudīgāku dzinēja darbību, zaudējot gan ekonomiskumu, gan motora kopējo mūža ilgumu.
Ātruma ierobežotājs tam auto nekad nav bijis.
Mah ātrumu var palielināt tikai uz kinemātikas rēķina. Ja neaiztiek kārbu un riteņu diametru, tad atliek tikai celt motora apgriezienus, kas arī tika izdarīts.
eu "speciālist" vai tu gribi teikt, ka pirms tam pie maksimālā ātruma 200km/h tahometrs stāvēja redlainā.....
tobiš ātruma ierobežotāja funkciju patiesībā veca maksimālo dīzeļapgriezienu ierobežotājs????
un tad tam lūznim tika augstspiediena sūknī ar drāti sasietas olas un tagad NO KALNA PA VĒJAM var dabūt 250km/h ar tahometru krietni aiz sarkanās zonas?
Slinkais rakstīja:
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
labs chips palielina degvielas padevi un turbo spiedienu, liidz ar to uzlec jauda un daudz svarigaaka grieze. auto iet dinamiskaak. un augstakaa parnesumaa pietiek speeka sasniegt lielaaku atrumu. normaliem ljaudiim sen skaidrs ka zirgspeeki ir domati makleru un advokatu pievilinashanai un 200 km pat vacijaa nebrauc masveidaa. pa bani visi zagjee ap 130-150, jo zheel degvielu un dzineeju.
Tā ir gan. Iemēģināju savam ātruma ierobežotāju jaukā svētdienas rītā uz saulaina bāņa. Un te pēkšņi viens jauks sudrabots auto pārkārtojās no labās joslas uz trešo un parādīja, kā braukšana mierīgi ir tikai brīvprātīga izvēle. Tik vien kā uzrakstiņu AMG paspēju izlasīt
Pirmais tu nesaprati.
Viss tas šķūns ir vienkārša spidometra uzlīme.
Ar oriģinālajām uzlīmēm bija 200. Pielipināja jaunās baltās sporta uzlīmes – tagad bultiņa rāda 250 km/h
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Šādā gadījumā gluži vienkārši motors pirms tam ir bijis par švaku, lai augstākajā pārnesumā spētu sasniegt savus max apgriezienus.
+1
ja vien nav bijis tā ka cilvēks tur to motoru jau līdz tam ir redlainā griezis ar pēdējo pārnesumu.
teorētiski... Bet praktiski tikai kaksis var iedomāties, ka dīzelim var par 25% pacelt motora max apgriezienus un pēc tam nelasīt virzuļus pa grāvjiem.
Ja motors ir labs, tad var pacelt. Jo zavods arī ierobežotāju liek ar pietiekamu rezervi un drošības koeficientu.
pļā, nu tu jau mums esi vēl labāks fiziķis kā raimondsm
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,