Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..15
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Un tu esi lietojis perfokartes?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

iru gan ieksh RTU skaitljotaajiem jamaas diezgan ilgi bija

tagad protams interesanti atcereeties... bet sadziivoja jamaas gan ar magneetiskajaam lenteem... gan perfolenteem...gan arii ar pirmo PC ( 086 shkjiet)

bet par lietoshanu- jamajaam teicams kartons tika izmantots vot i skolas laikaa ar lietoju

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Lentas jau lieto vēl joprojām. Un 5¼ pielīdzināt perfokaršu laikmetam ar' nav korekti.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nevajag nemaz vissarežģītāko, lai tev pavisam aizmirstos par aizdedzes leņķi svarīgāka pamatfunkcija - cilindros ir nepieciešams arī gaiss. Bet galvenais, ko gribu pateikt, ir tas, ka "karte" būtībā ir daudzdimensiju tabula, kas, kā jau minēji, atkarībā no noteiktajiem parametriem atgriež konkrētas vērtības ar ražotāja iestādīto soli. Un šis solis arī bija iepriekšējās paaudzes vadības sistēmu efektivitātes robežstabs. Mūsdienu ECU satur nevis karti bet programmu - t.i. formulu kopumu, kas parametrus aprēķina, nevis nolasa iepriekš sagatavotos, tādējādi paaugstinot vadāmo funkciju precīzāku veikšanu.

Kādā sakarā man būtu jāpiemin gaiss? Kāds ECU ir sakars ar gaisa padevi [šajā brīdī aizmirstam ļurbomotorus un ļurbīnas vadību ] - kloķene ar siksnu vai ķēdi griež sadaleni kura noteiktos brīžos atver ieplūdes vārstus un virzuļi ierauj gaisu Tīri mehāniska funkcija

Un par tiem formulu kopumiem es visu laiku stāstu, bet tev nez kāpēc liekas ka kaut kas ir milzīgi mainījies un viss ir stipri savādāk un kas tik vēl ne Ir viena vai vairākas kartes aizdedzei un degvielai un no tām izrēķina apsteidzi vai sprauslu atvēršanu un tā tas ir bijis un tā tas būs Tas ko tu te stāsti par "atgriež ražotāja iestādīto soli" attiecas tīri uz karburatoriem [kurš iesmidzina uzregulēto degvielas daudzumu pie noteikta vakuuma ] un k-jetronikiem, kuri pie noteikta lāpstas pacēluma iedod noteiktu pulsu uz sprauslām. VISAS digitālās elektroniskās šprices aizdedzes apsteidzes leņķi, sprauslu atvēršanas ilgumu un citus parametrus, kuri ir pietiekami sarežģīti, APRĒĶINA NO KARTĒM. Neatkarīgi no tā, vai tas ir 1979. gada semaks vai tavs sābs vai visjaunākais Rolls Royce. Un ja tu vēl joprojām uzskati ka lūk, "jaunākās paaudzes vadības bloki visu izzīž no zila gaisa", tad jāprasa - kas notiek kad, teiksim, nosprāgst gaisa masas mērītājs? Mašīnu ved ar dīleri ar ejakulatoru jo motors vairs nedarbojas? Tas ir viens no iemesliem, kāpēc ir kartes - lai vienam svarīgam lielumam iztrūkstot, ECU vēl spētu kaut kā nodrošināt motora darbību

tu esi stulbs vai izliecies? ja tagadējās sistēmas "aprēķina no kartēm", tad kā saukt to ko darīja tās, kas no iestādītās tabulas nolasīja datus?

un tavu nesaprotamo turbīnu atmešanas vēlmi ar nespēju izprast, ņemto vērā, ka ne-turbo palēnām kļūst par izmirstošu sugu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

tu esi stulbs vai izliecies? ja tagadējās sistēmas \"aprēķina no kartēm\", tad kā saukt to ko darīja tās, kas no iestādītās tabulas nolasīja datus?

un tavu nesaprotamo turbīnu atmešanas vēlmi ar nespēju izprast, ņemto vērā, ka ne-turbo palēnām kļūst par izmirstošu sugu.

Ļurbu es atmetu jo tā ir sekundāra funkcija - neļurbo motori eksistē? Eksistē. Ļurbo motors ar noamputētu ļurbu darbojas [nerunāsim par to, kā darbojas] - darbojas. Nav ko te sarežģīt padarīšanu, te neiet runa par konkrētu motoru bet principu

Man jau liekas ka tu izliecies par stulbu Karte digitālajiem vadības blokiem pēdējo trīsdesmit [vispār vairāk] gadu laikā ir bijis vienkārši pamats no kura izrēķināt. Gribi zināt kurā brīdī vadības bloks tīri nolasa no kartes? Tajā brīdī kad nezināmu iemeslu dēļ atmirst visi temperatūru datčiki, lambdas un viss pārējais un paliek tikai holla devējs un gaisa masas mērītājs [tas arī varētu atmirt ] - lūk tajā brīdī kompis nolasa datus no kartes

Un tā kā tev vēl joprojām nav skaidrs kā notiek lielumu aprēķināšana , lūk, atkal degvielas karte, šī gan ir tāda pārskatāmāka www.alltrac.net/... Paņem izvēlies vienus apgriezienus un vienu gaisa daudzumu un krustpunktā ir kartes lielums degvielai. Tajā pašā laikā, teiksim, kompis saņem no lambdas signālu [tā kā tev patīk lietas sarežģīt, tad no platjoslas lambdas ], ka, teiksim, kaut kādā bezsakarā vajag pa 20% treknāku degmaisījumu un kompis to tabulu par attiecīgu lielumu \"paceļ uz augšu\". Bet vielaicīgi saņem signālu no temp datčika ka motora temp ir 90c [paņemsim par piemēru bošu, tā kā bošam avārijas temp ir 80c, pieņemsim ka boša kartes ir kalibrētas uz 80 grādiem] un vajag nedaudz liesāku un \"pabīda to karti uz leju\". Bet šie abi lielumi ir SASKAITĀMIE KURI DARBOJAS VIENLAICĪGI. Un ir vēl čupiņa ar datčikiem, kuru lielums te ir \"saskaitāmais\". Teiksim, astoņdesmito gadu motoriem, kuriem nebija uz droseles potenciometrs bet bija slēdži, ieminot grīdā degmaisījumu taisīja par 10% [ja atmiņa neviļ] treknāku nekā norma. Atkal saskaitāmais kas cilā karti. Tā ir tā tava aprēķināšana Un tam vēl pa vidu fakts ka kompim vēl ir savs \"saskaitāmais\", kuru tas izmaina pielāgojoties motoram un kuru tas \"iegaumē\" - teiksim, opeļiem pēc kompja reseta kaut kādus 500km vajadzēja nobraukt lai kompis no jauna pielāgotos motoram

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

tu esi stulbs vai izliecies? ja tagadējās sistēmas "aprēķina no kartēm", tad kā saukt to ko darīja tās, kas no iestādītās tabulas nolasīja datus?

un tavu nesaprotamo turbīnu atmešanas vēlmi ar nespēju izprast, ņemto vērā, ka ne-turbo palēnām kļūst par izmirstošu sugu.

Ļurbu es atmetu jo tā ir sekundāra funkcija - neļurbo motori eksistē? Eksistē. Ļurbo motors ar noamputētu ļurbu darbojas [nerunāsim par to, kā darbojas] - darbojas. Nav ko te sarežģīt padarīšanu, te neiet runa par konkrētu motoru bet principu

Man jau liekas ka tu izliecies par stulbu Karte digitālajiem vadības blokiem pēdējo trīsdesmit [vispār vairāk] gadu laikā ir bijis vienkārši pamats no kura izrēķināt. Gribi zināt kurā brīdī vadības bloks tīri nolasa no kartes? Tajā brīdī kad nezināmu iemeslu dēļ atmirst visi temperatūru datčiki, lambdas un viss pārējais un paliek tikai holla devējs un gaisa masas mērītājs [tas arī varētu atmirt ] - lūk tajā brīdī kompis nolasa datus no kartes

Un tā kā tev vēl joprojām nav skaidrs kā notiek lielumu aprēķināšana , lūk, atkal degvielas karte, šī gan ir tāda pārskatāmāka www.alltrac.net/... Paņem izvēlies vienus apgriezienus un vienu gaisa daudzumu un krustpunktā ir kartes lielums degvielai. Tajā pašā laikā, teiksim, kompis saņem no lambdas signālu [tā kā tev patīk lietas sarežģīt, tad no platjoslas lambdas ], ka, teiksim, kaut kādā bezsakarā vajag pa 20% treknāku degmaisījumu un kompis to tabulu par attiecīgu lielumu "paceļ uz augšu". Bet vielaicīgi saņem signālu no temp datčika ka motora temp ir 90c [paņemsim par piemēru bošu, tā kā bošam avārijas temp ir 80c, pieņemsim ka boša kartes ir kalibrētas uz 80 grādiem] un vajag nedaudz liesāku un "pabīda to karti uz leju". Bet šie abi lielumi ir SASKAITĀMIE KURI DARBOJAS VIENLAICĪGI. Un ir vēl čupiņa ar datčikiem, kuru lielums te ir "saskaitāmais". Teiksim, astoņdesmito gadu motoriem, kuriem nebija uz droseles potenciometrs bet bija slēdži, ieminot grīdā degmaisījumu taisīja par 10% [ja atmiņa neviļ] treknāku nekā norma. Atkal saskaitāmais kas cilā karti. Tā ir tā tava aprēķināšana Un tam vēl pa vidu fakts ka kompim vēl ir savs "saskaitāmais", kuru tas izmaina pielāgojoties motoram un kuru tas "iegaumē" - teiksim, opeļiem pēc kompja reseta kaut kādus 500km vajadzēja nobraukt lai kompis no jauna pielāgotos motoram

nu feini tak, vai ne... atsūti tik kādu linku uz karti ar kādām četrām funkcijām četrdimensiju telpā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

nu feini tak, vai ne... atsūti tik kādu linku uz karti ar kādām četrām funkcijām četrdimensiju telpā.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nevajag nemaz vissarežģītāko, lai tev pavisam aizmirstos par aizdedzes leņķi svarīgāka pamatfunkcija - cilindros ir nepieciešams arī gaiss. Bet galvenais, ko gribu pateikt, ir tas, ka "karte" būtībā ir daudzdimensiju tabula, kas, kā jau minēji, atkarībā no noteiktajiem parametriem atgriež konkrētas vērtības ar ražotāja iestādīto soli. Un šis solis arī bija iepriekšējās paaudzes vadības sistēmu efektivitātes robežstabs. Mūsdienu ECU satur nevis karti bet programmu - t.i. formulu kopumu, kas parametrus aprēķina, nevis nolasa iepriekš sagatavotos, tādējādi paaugstinot vadāmo funkciju precīzāku veikšanu.

Kādā sakarā man būtu jāpiemin gaiss? Kāds ECU ir sakars ar gaisa padevi [šajā brīdī aizmirstam ļurbomotorus un ļurbīnas vadību ] - kloķene ar siksnu vai ķēdi griež sadaleni kura noteiktos brīžos atver ieplūdes vārstus un virzuļi ierauj gaisu Tīri mehāniska funkcija

Un par tiem formulu kopumiem es visu laiku stāstu, bet tev nez kāpēc liekas ka kaut kas ir milzīgi mainījies un viss ir stipri savādāk un kas tik vēl ne Ir viena vai vairākas kartes aizdedzei un degvielai un no tām izrēķina apsteidzi vai sprauslu atvēršanu un tā tas ir bijis un tā tas būs Tas ko tu te stāsti par "atgriež ražotāja iestādīto soli" attiecas tīri uz karburatoriem [kurš iesmidzina uzregulēto degvielas daudzumu pie noteikta vakuuma ] un k-jetronikiem, kuri pie noteikta lāpstas pacēluma iedod noteiktu pulsu uz sprauslām. VISAS digitālās elektroniskās šprices aizdedzes apsteidzes leņķi, sprauslu atvēršanas ilgumu un citus parametrus, kuri ir pietiekami sarežģīti, APRĒĶINA NO KARTĒM. Neatkarīgi no tā, vai tas ir 1979. gada semaks vai tavs sābs vai visjaunākais Rolls Royce. Un ja tu vēl joprojām uzskati ka lūk, "jaunākās paaudzes vadības bloki visu izzīž no zila gaisa", tad jāprasa - kas notiek kad, teiksim, nosprāgst gaisa masas mērītājs? Mašīnu ved ar dīleri ar ejakulatoru jo motors vairs nedarbojas? Tas ir viens no iemesliem, kāpēc ir kartes - lai vienam svarīgam lielumam iztrūkstot, ECU vēl spētu kaut kā nodrošināt motora darbību

tu esi stulbs vai izliecies? ja tagadējās sistēmas "aprēķina no kartēm", tad kā saukt to ko darīja tās, kas no iestādītās tabulas nolasīja datus?

un tavu nesaprotamo turbīnu atmešanas vēlmi ar nespēju izprast, ņemto vērā, ka ne-turbo palēnām kļūst par izmirstošu sugu.

Labāk paskataties kā notiek F1- tur meistari pa rādiô no formulas saņem n-to datčiku rādījumus un vajadzības gadījumā ielādē formulā vispiemērotāko karti. Karšu skapis atrodas boksos, pēc izmēriem esot Dainu skapja lielumā..

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Par četrām funkcijām nezinu, bet četras dimensijas ir iespējamas. Laikā (ceturtā dimensija) mainīga telpa.

Nu tad lai tev būtu ko padomāt - programmātiski ir iespējamas arī 5 un vairāk dimensijas. gaidu bildi...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kas ir "karte"

es saprotu, kā tā msh lamā dažādu parametru sākumvērtību kopumu un koeficientus, ar kādu tiek ietekmēts gala rezultāts....

tobiš pamainot tos var nonākt līdz brīdim, kad motoru vispār nevar iedarbināt

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

tā saucamo "poverčipu" šķūnēšanas metode komonreila dīzelim tehniski feiko (uzrāda mazāku) spiedienu komonreila šinā.... tāpēc kompis liek sprauslai stāvēt vaļā ilgāk līdz ar to cilindrā nonāk vairāk degvielas....

ar nosprāgušu gaisa masas mērītāju (bez mērītāja) var braukt, tajā gadījumā komis ņems kautkādus noklusētos datus..... un siltā laikā mašīna vairāk dūmos, jo skābekļa molekulu vienā gaisa litrā būs mazāk....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kas ir "karte"

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.

Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

gastello rakstīja: manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli

No kurienes tas dūmu mutulis???

Starpcitu MTZ bez visiem čiptjūningiem dabū tādu dūmu mutuli ārā..

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū,tieši TDI dīzeļiem pietiek jaudas lai saniegtu max ātrumu līdz redlainam,paskaitiet paši cik km/h var dabūt vēl klāt palilinot max apgriezienus par 300-400 augstākajā pārnesumā .

manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli

nu cik rpm tad tev var vinjam izgriezt ar to peedeejo aatrumu?

un cik bieži tu tā brauc?- diizelim nepatiik augsti apgriezieni un melni duumi, kaa arii straujas temp mainjas

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Par četrām funkcijām nezinu, bet četras dimensijas ir iespējamas. Laikā (ceturtā dimensija) mainīga telpa.

Tad redz no kurienas mums tie plakanie okeāni...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū,tieši TDI dīzeļiem pietiek jaudas lai saniegtu max ātrumu līdz redlainam,paskaitiet paši cik km/h var dabūt vēl klāt palilinot max apgriezienus par 300-400 augstākajā pārnesumā .

manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli

Nu tad vēlreiz. Kakša ātrums palielinājās no 200 uz 250km/h. Ja to apvieno ar tevis teikto par 300-400rpm palielinājumu, tad sanāk, ka dzinējs pirms tam redlainā ir darbojies ar 1200-1600rpm... varbūt esmu ko palaidis garām, bet tas pat priekš kravas auto ir ĻOTI maz. Un neesmu manījis kuģus, kas uz 200 pārvietotos.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

un arii tas ir murgs ka tikai ar kaut kaadu chipu var panakkt lielaaku atrumu ar tiem pashiem apgriezieniem

tad jau ir jaamaina kaarba un tikai ta

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: un arii tas ir murgs ka tikai ar kaut kaadu chipu var panakkt lielaaku atrumu ar tiem pashiem apgriezieniem

tad jau ir jaamaina kaarba un tikai ta

Nākamais... To, ka ar čipu var mainīt ātrumu, nemainot apgriezienus, pat kaksis nespēja izdomāt. No kurienes tu izlīdi?

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

vecajam cigaram ar 2.5tdi ierubii chipu- dabuu 11'000rpm un lido 250km/h katru dienu uz darbu no darba uz darbu no darba un zini ko es redzu- duumus, bet tas poh, zato apskatee dumus kad pameera tad kompis uzkaraas un naakamo dienu diizeljus negaaze

bišk i murgs

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

tadsjautues rakstīja: un arii tas ir murgs ka tikai ar kaut kaadu chipu var panakkt lielaaku atrumu ar tiem pashiem apgriezieniem

tad jau ir jaamaina kaarba un tikai ta

Nākamais... To, ka ar čipu var mainīt ātrumu, nemainot apgriezienus, pat kaksis nespēja izdomāt. No kurienes tu izlīdi?

bij bij tur kaut kas taads

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nebūsi sapīpējies kakša ekskrementus?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Lentas jau lieto vēl joprojām. Un 5¼ pielīdzināt perfokaršu laikmetam ar' nav korekti.

kaadeelj nekorekti? vielaiciigi jamaas tur juuzaaja... vismaz kaadu briidi tikko tapa klases ar bekaam... turpat bij mashiinzaale ar magneetiskajaam lentaam un arii stuurii monstrs ar karteem barojamais

ja biji dmaajis par laikmetu- tad jau nekorekti mineet arii tur esosho PC....ar ne pa teemu tak

par lentaam - kam tad jamaas var veel lietot? stanokiem programmeejamiem ja nu vieniigi... taadiem pavecaakiem

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: kas ir "karte"

komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...

datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt

Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.

Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.

tev ir tikai viedoklis vai tu zini

tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

gastello rakstīja: manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli

No kurienes tas dūmu mutulis???

Starpcitu MTZ bez visiem čiptjūningiem dabū tādu dūmu mutuli ārā..

vienkārši pietrūkst gaisa lai sadedzinātu visu iesmidzināto degvielu

sadeg ūdeņraža daļas, oglekļa daļas izdalās kvēpu veidā

līdz ar to palielināts degvielas patēriņš kā tas varētu būt normālos apstākļos - jo daļu degvielas izkvēpina nesadedzinot

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: perfokaršu zapiņu.

domaa ka jams ir manijis- kas tas taads- perfokarte? man domaat jams nebij veel dzimis tnii briidii kad 5¼ un lentas tapa lietotas ...

Lentas jau lieto vēl joprojām. Un 5¼ pielīdzināt perfokaršu laikmetam ar\' nav korekti.

kaadeelj nekorekti? vielaiciigi jamaas tur juuzaaja... vismaz kaadu briidi tikko tapa klases ar bekaam... turpat bij mashiinzaale ar magneetiskajaam lentaam un arii stuurii monstrs ar karteem barojamais

ja biji dmaajis par laikmetu- tad jau nekorekti mineet arii tur esosho PC....ar ne pa teemu tak

par lentaam - kam tad jamaas var veel lietot? stanokiem programmeejamiem ja nu vieniigi... taadiem pavecaakiem

Par laikmetu. Perfokartes un lielie lenšu ripuļi viena opera, disketes nākamā utt. Jo runa bija par kadra dzimumdienu ( 5¼ tad vēl lietoja, bet perfokartes kopā ar lenšu skapjiem jau bija pametuši skaitļojamos centrus.

Ja ar lentām domāji tās, ko ar kasešu maģi ielasīja, tās gan vēl kādu laiku lietoja vienlaicīgi ar 5¼ disketēm - 90-to sākumā bērniem bija populāras spēļu zāles, kur standarta komplektā bija ZX Spectrum, maģis un televizors.

Savukārt mūsdienās lentas ar augstu ietilpību izmanto backup ierīcēs (pa vienai kasetei h10010.www1.hp.com/... , vai lenšu bibliotēkās h10010.www1.hp.com/... )

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

par lentaam domaaju magneetiskaas lentas(kautkas liidziigs kaa audio...tikai plataakas ) groziijaas skapjos

kasetes i nepieminu(maniijis esmu veel saliidzinoshi nesen-6-6-7gadus atpakal- kaa nu jamaas pareizi sauca ar nez)

paluureeju linkos- tas pac vien ir

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti