Un skaties – motors tas pats - kārba tā pati. Pat apgriezini ar visu putniņu tie paši, bet spidometrā 250 km/h...
Esmu redzējis tādējādi šķūnētus katlus.
Un skaties – motors tas pats - kārba tā pati. Pat apgriezini ar visu putniņu tie paši, bet spidometrā 250 km/h...
Esmu redzējis tādējādi šķūnētus katlus.
uupis rakstīja: Un skaties – motors tas pats - kārba tā pati. Pat apgriezini ar visu putniņu tie paši, bet spidometrā 250 km/h...
Esmu redzējis tādējādi šķūnētus katlus.
Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.
WALA rakstīja: Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.
Nu jā jā – eļļošanas sistēma advancētā, kura spēj nodrošināt nevainojamu rezultātu pat pie pāpadsmit apgriezieniem...
uupis rakstīja:
WALA rakstīja: Nu beidz vecīt - vdrug tur pa kruto - papildus impulsu ģenerators un tā. Tad jau tas vairs nav šķūnings tad tā ir reāla lieta.
Nu jā jā – eļļošanas sistēma advancētā, kura spēj nodrošināt nevainojamu rezultātu pat pie pāpadsmit apgriezieniem...
Dzinējs kurš saucas kolibri. :
Cik jamajam tur bija to spārnu "apgriezienu minūtē" ??? Nezin kāds ???
Ai nē kolibri tomēr ir nīkulis salīdzinot ar jebkuru auto "apgriezieniem", tikai k-kādi 1200 "apg"./min. max.
Kaksis rakstīja: Nu ko lai saka - speciālisti teorētiķi.
Un tu būtu .... tas praktiķis ?!?!? :lol:
Bet tad jau šitos pilsētas busus – zilos var afigenna uzķūnēt. Viņiem tad apgriezieni beidzas pie 2500.
WALA rakstīja: Ai nē kolibri tomēr ir nīkulis salīdzinot ar jebkuru auto "apgriezieniem", tikai k-kādi 1200 "apg"./min. max.
labāk jau "odiņš" ar 36 000 "apgriezieniem"
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
paskaties pats un uzzini kādreiz par dragreisa motoru dzīves ilgumu.
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
Izmantojot dīzeli????
Jeb tas ir kautkāds jauns litronitrometanDISEL.
Paņemam noliekam blakus atmosfērisko disel un atmosfērisko bencinn.
Kurš paātrināsies ātrāk?
Kaksis rakstīja: A kam tas interesē. Runa ir par faktu, ka var celt apgriezienus.
Kaut vienu lielapgriezienu motoru kurš darbinās ar disell esi redzejis?
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
paskaties pats un uzzini kādreiz par dragreisa motoru dzīves ilgumu.
A kam tas interesē. Runa ir par faktu, ka var celt apgriezienus.
Tas interesē tiem, kam ir veikts tevis pieminētais "šķūnings". Un neviens neapstrīdēja, ka apgriezinus nav iespējams īslaicīgi pacelt, bet gan to, ka tas netiek darīts veicot "čipošanu". Bet to jau tu laikam nespēj atšķirt.
Kaksis rakstīja: Nē nu tie sābisti ir talbajopi. Es jau arī neteicu, ka apgriezienus var celt ar čipošanu (kautgad to var izdarīt, pārceļot vai atceļot ierobežotāju), bet ar šķūnēšanu, kas ir komplekss pasākums.
Ietverot arī spidometra uzlīmju koplektu...
Kaksis rakstīja: Nē nu tie sābisti ir talbajopi. Es jau arī neteicu, ka apgriezienus var celt ar čipošanu (kautgad to var izdarīt, pārceļot vai atceļot ierobežotāju), bet ar šķūnēšanu, kas ir komplekss pasākums.
Teici, ka tādi esot daudz. Kur esi redzējis? Es gan kaut kā neesmu dzirdējis, ka "kompleksie šķūnētāji" bieži noņemtos ar dīzeļiem. Daudz ir tikai "čipotie".
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
Ja jau par šito sāki "praktiķi" davaj sper ārā, cik tad ir tiem dragsteriem, funnycar vai stock tie agpriezieni, un cik tad ir to motoriem "standarta" apgriezienu.
Nez vispār zini kas jamiem blokus ražo ???
Un ar ko tos aparātus darbina ???
BTW vienu daļu japāņu benzīnauto auto ļoti labi var "nočipot" ielejot 100-to bencīnu.
Ne nekas klāt jāliek ne jāmokās, nepatīk ielej atkal 95-to un brauc p "lēto".
WALA rakstīja:
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
Ja jau par šito sāki "praktiķi" davaj sper ārā, cik tad ir tiem dragsteriem, funnycar vai stock tie agpriezieni, un cik tad ir to motoriem "standarta" apgriezienu.
Nez vispār zini kas jamiem blokus ražo ???
Un ar ko tos aparātus darbina ???
bloki laikam ka no miseneem bija chevy 5.8 litri...
darbina ar nitrometaanu... paaris gonkas un dzineeju uz galda.
uz šo principu balstās visefektīvākais locekļa pagarināšanas komplekts...
katru dienu tev pa pastu atsūta vienu tableti un vienu līneālu kocekļa mērīšanai
labletes ir pilnīgi nekaitīgas....
lineāli arī visi ir vienāda garuma, tikai pirmajā dienā atsūtītajam lielākais cipars ir 15cm, pēdējā - 30cm
Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.
tu kaut reizi esi tādu motoru redzējis???
p.n.
trubas un spices dragreisisti neskaitās
WALA rakstīja: BTW vienu daļu japāņu benzīnauto auto ļoti labi var "nočipot" ielejot 100-to bencīnu.
Ne nekas klāt jāliek ne jāmokās, nepatīk ielej atkal 95-to un brauc p "lēto".
Kāds vēl čips, kompim ir divas aizdedzes kartes, vājākā zemākam oktānskaitlim, agresīvākā augstākam un ar to arī viss ir izteikts...
Kaksis rakstīja: Jauda ir atkarīga no apgriezieniem. Ja paceļ abarotus, iegūst lielāku jaudu. Un jo lielāka jauda, jo ātrāk tas auto var pabraukt.
Bļe tu izliecies vai tiešām esi stulbs? Vienīgie motori, kam šādi paceļ jaudu, ir atmosfēriski daudzvārstu benzīnnieki
msh rakstīja:
WALA rakstīja: BTW vienu daļu japāņu benzīnauto auto ļoti labi var "nočipot" ielejot 100-to bencīnu.
Ne nekas klāt jāliek ne jāmokās, nepatīk ielej atkal 95-to un brauc p "lēto".
Kāds vēl čips, kompim ir divas aizdedzes kartes, vājākā zemākam oktānskaitlim, agresīvākā augstākam un ar to arī viss ir izteikts...
A tu starp rindiņām ar māki lasīt !!!
BTW pa lielam ECU ir krietni vien vairāk tā saukto "karšu" nekā tu šeit esi minējis !!!
Par degvielas kartēm neiet runa un tās oktānskaitlis neietekmē
msh rakstīja: Par degvielas kartēm neiet runa un tās oktānskaitlis neietekmē
Tu mani te mēģini piečakarēt, jeb tiešām domā ka ir kaut kāda atšķirīga karte katram oktānskaitlim un tad vēl kaut kādiem citiem "režījumiem" ?!?!?
P.S. ja runātu par japāņiem, tad pēc tavas loģiskas msh sanāk ka viņiem vismaz 4 oktāna kartes būtu vajadzīgas !!! Un tad vēl augstapgriezienu mainamu sadales fāzu gadījumā vēl vismaz 4 pašām "augšām". Un tad vēl kāds pārītis dažādām sensoru "avārijas" situācijām.
Ja vēl tu runātu par kaut kādām pirmatnējām iešprices sistēmām, nu tad vēl es varētu mēģināt ticēt, bet ne jau mūsdienās !!!
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,