Tas par ko es runāju ir klasiskā boša motronika darbības princips. Protams, pēdējajos desmit gados autobūve benzīna dzinējiem ieviesusi pietiekami daudz muļķību lai tur vajadzētu nevajadzīgi sarežģīt motora darbību
Pastāsti, kāpēc tu domā ka šķībaču motoriem vajadzētu vismaz četras aizdedzes kartes? Un kas ir tik īpašs vtekam lai vajadzētu četras degvielas kartes? Tas ka jaunākiem mainās sadales fāzes? Gan jau tur ir karte sadalei uz vienu galu un karte sadalei uz otru galu un kompis pieskaņojas grādiem Un kādi vēl "sensori avārijas situācijām? "
"Pirmatnējās šprices" bija mehāniskas , tās, kuras ražo arī šodien visas ir uz tiem pašiem elektronisko špriču principiem, galvenā šķirba ka visādus papildus fufeļu datčikus eiropā ieviesa savus 10-15 gadus vēlāk nekā amūrikā - piemēram, lasot 9A [VAG 2.0 16v, astoņdesmito beigas, deviņdesmito pirmā puse] motora manuāli, skatos un brīnos ka amūrikāņiem tas bija ar EGR un laikam ar vēl vienu vai diviem datčikiem kas eiropā nebija
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,