Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?
Nezinu tieši par Mazdu, bet nu to pats pēc kādu rez. daļu kataloga vari palūrēt, bet paºšvarā ir tā kā jāliek kā minimums pāri ECU. Pārējais jau pa lielam atkarīgs cik līdzīgas fīču ziņā būs mašīnas. Pēc koytiem spriežot - ir tur ko fafisties, bet ja laiks ir un arī ir kur to darīt - izdarāma lieta.
Otrs variants, paņemt un lēnu garu iztirgot detaļās pašam ( bet te ir labi ja ir liela garaža vai vēl labāk ja ir šķūņa tipa liela neizmantota telpa), tur toc salasīsi vairāk kā 150 Ls.
Qued rakstīja: Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?
Es domāju Tu vari droši meklēt 626 ar dzinēja defektu un pārlikt to dzinēju uz turieni.
Apdirsinātāji nepiedāvā savākt un iedalīt naudiņas?
Ja nav garāžas ar vinču kur pašam to bīdeli pārkraut,tad servisā paprasīs apmēram 50-100 ls par transplantāciju.pieskaitot otras ķerras izmaksas vajadzēs vismaz 500 ls lai atkal tiktu uz riteņiem.varbūt tomēr ir jēga taisīt to pašu?
nesteidzies atdot pa kapeikām, tūlīt nāks atpakaļ "labie" laiki, veči jau sāk vilkt no nātrēm vecās rūsas kastes, un sāk tīrīt un piucēt, un piedarbināt, un 90to pēdējo 200o pirmo gadu autiņiem tūlīt palielināsies pieprasījums, arī rezerves daļām. Satriecoši, bet ielu kontingents ir tik krasi mainījies pēdējo mēnešu laikā, pat Rīgas centrā pēkšņi lielākā daļa ir vecie auto...
Qued rakstīja: Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?
Pastāsti, kā tu savā galvā apvieno šīs divas lietas - "pārlikt iekšas" bet vadus nepārlikt, wtf? Ja jau reiz tev tas sistais mazdulis ir tik labs, nopērc kādu kam ir tikai bundžas vērtība un visu sborā pārliec - VISU.
Un ar ko tas 1.9 ir tik īpašs ka tu gribi meklēt tieši 1.9 - motora stiprinājumi atšķiras?
1.Vai tad apdrošinātāji nesponsorē remontu vai naudu ,jeb pati saim niece vainīga ?
2.Ja jau dod 150ls tad jau arī labi nečakarēties atdot pirms tam šoto vērtīgo piem riepas akb un vēl kautko nolasot atdot un paņemt veselu .Tas tad ja nav taisāms kā jau te izteicās aizgājis jumts grīda un pats banānā, .
3.Paprovēt pārdodot dabūt vairāk piem Olaines mazdas šrotā .
Sretsked rakstīja: Atdod šrotā, nopērc šito un lai mācās braukt www.ss.lv/...
Klau, nu te tak neviens nezin tavu finanšu stāvokli, draudzenes vainu...visādas nianses...tas viss tavā galvā. Kā vari prasīt padomu par lietām, kuras te neviens nezin, bet ietekmēs tavu finansiālo situāciju ??
jurkins rakstīja: 1.Vai tad apdrošinātāji nesponsorē remontu vai naudu ,jeb pati saim niece vainīga ?
2.Ja jau dod 150ls tad jau arī labi nečakarēties atdot pirms tam šoto vērtīgo piem riepas akb un vēl kautko nolasot atdot un paņemt veselu .Tas tad ja nav taisāms kā jau te izteicās aizgājis jumts grīda un pats banānā, .
3.Paprovēt pārdodot dabūt vairāk piem Olaines mazdas šrotā .
Tās bija manas domas varbūt ka noder.
Tu domā ka viņam tos 150 ls dod tolmets? Un ceri ka par aplasītu šrots dos tos 150?
saimniekam varētu būt diezgan liela bezizejas situācija , jo tas 323 1995.gada sedans ir daudz lielāka raritāte kā kaut kāds BMW 760 man liekas, tajā pašā ss.lv ir tikai tādi 7 sedani, uz ielām es vispār tādu auto tikai pāris reizes esmu redzējis.
Šroti tiešām diez vai maksās vairāk kā 150Ls par tādu, jo virsbūves detaļas reti kuram būs vajadzīgas auto retuma dēļ, savukārt dzinējs 1,9 (pareizāk sakot 1,, kārba, elektronika šim ir 1:1 ar mazda 626 1,8 vai 1,9 (kā nu kurš tos auto dēvē), ar detaļām no kurām JAU ir PILNI šroti.
Risinājums ir varbūt tomēr remontēt, tiesa nav skaidrs bojājumu apmērs.
Qued rakstīja: Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?
tu pats personīgi ar savām rociņām kautko pārkrāmēsi?????? ja tā, tad ģerzai...
ja taisies maksāt servīzei par pārkrāmēšanas faktu, tad pērc citu mizu un vālē....
lai gan tagad varbuut kaads maajamatnieks izvilks no kruumiem veco, apruuseejušo stendu un saaks taisnot sistos autiņus. manaa dzimtajaa miestaa liidz 90to gadu vidum katraa otrajaa seetaa autiņus taisiija.
veči maaceeja taadus banaanus iztaisnot tikai tagad onkas veci jau paliek, bet jaunajiem nav maaceešanas.
Ja vaig tikai riteņus apakšā, un naf nekādas mega prasības, tad pa 150-300Ls var mierīgi atrast 90 gadu sākuma ražojuma autosu ar visu T.A. , bez problēmām... da ieej kaut tajā pašā reklama.lv
jurkins rakstīja: 1.Vai tad apdrošinātāji nesponsorē remontu vai naudu ,jeb pati saim niece vainīga ?
2.Ja jau dod 150ls tad jau arī labi nečakarēties atdot pirms tam šoto vērtīgo piem riepas akb un vēl kautko nolasot atdot un paņemt veselu .Tas tad ja nav taisāms kā jau te izteicās aizgājis jumts grīda un pats banānā, .
3.Paprovēt pārdodot dabūt vairāk piem Olaines mazdas šrotā .
jurkins rakstīja: 1.Vai tad apdrošinātāji nesponsorē remontu vai naudu ,jeb pati saim niece vainīga ?
2.Ja jau dod 150ls tad jau arī labi nečakarēties atdot pirms tam šoto vērtīgo piem riepas akb un vēl kautko nolasot atdot un paņemt veselu .Tas tad ja nav taisāms kā jau te izteicās aizgājis jumts grīda un pats banānā, .
3.Paprovēt pārdodot dabūt vairāk piem Olaines mazdas šrotā .
Tās bija manas domas varbūt ka noder.
-a kur Olainē ir mazdas šrots?
meklēju kr. pak. durvis.
oi, sajuka, labās puses...
-> Ozz - Liepājā vēl joprojām viens vecis darbojas, kas līkos meršus un bembjus par taisniem taisot bez kautkādām redzamām sekām -"braucis mācītājs".
Viennozīmīgi vajag pameiģināt notirgot ejošākās detaļas pārējo droši uz šrotu. Lai ātri daļas aizietu vajag pievilcīgas cenas. Labot tādus gadus jau sen neatmaksājas + vēl šī tirgus situācija. Ja paveiksies tad latus +-500 pa detaļām dabūsi. Lukturi, diski u.c. plīstošie virsbūves sīkumi ļoti ātri aiziet. Zinu vienu džeku, kas 323 tiesa gan no `98 detaļās pārdeva 2 mēnešu laikā.
msh rakstīja: Ne visiem ir vēlmes vai laiks vai vieta lai čakarētos ar ārdīšanu un tirgošanu. Un arī tu sajauci vārdu "šrots" ar "tolmets"
kopš iestāšanās neirosojuzā mašīnu var norakstīt tikai sertificētā utilizācijas kantorī.... pretī viņi iedod rozā papīru un mēneša laikā tai mašīnai vajadzētu pazust csdd no tava vārda.... ja TAS nenotiek, tad ar rozā papīru ej sūdzēties un tam kantorim atņems sertifikātu....
tobiš, ja tu jauc tačku pats un vēlies viņu noņemt csdd no sava vārda, tad tā miza tāpat tev būs jānodod tajā kantorī..... kantoris par tā papīra izrakstīšanu pelna naudu - tobiš ja tur būs tikai "plāksnīte ar šasijas numuru", tad tev nāksies piemaksāt
boliks rakstīja: Viennozīmīgi vajag pameiģināt notirgot ejošākās detaļas pārējo droši uz šrotu. Lai ātri daļas aizietu vajag pievilcīgas cenas. Labot tādus gadus jau sen neatmaksājas + vēl šī tirgus situācija. Ja paveiksies tad latus +-500 pa detaļām dabūsi. Lukturi, diski u.c. plīstošie virsbūves sīkumi ļoti ātri aiziet. Zinu vienu džeku, kas 323 tiesa gan no `98 detaļās pārdeva 2 mēnešu laikā.
Nu nezinu, es vienu autiņu kādu gadu tirgoju. Un tad vēl palika pāri kaudze ar visādiem sūdiem, kuri nevienam nekad neievajadzēsies. Nācās sazāgēt un pa tumsiņu uz miskastēm.
Ja ir vieta, kur to šrotu nolikt, tad variants ir nopirkt tādu pašu braukšanai un kādu laiku nebūs rezerves detaļas jāpērk. Bet nu kā jau vienmēr , Merfijs nesnauž un visticamākais , jaunajam autiņam noplīsīs tieši tas, kas vecajam čupā
Kur likt sasistu mazdu?
Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.
Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?
Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?