1.8=16 tb 1pret1 iet...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1.8=16 tb 1pret1 iet...
Kindzulis rakstīja: 1.8=16 tb 1pret1 iet...
Ja es lieku 1.8 dzinēju,tad viss būs štokos un neko nevajadzēs modernizēt!?Tad laikam jāliek 1.8 dzinējs ar karburātoru??
taa gan... un cik atceros- visu dzineeju pat nebij obligaati- pietika ar bloku(tb galvas ar dereeja)
bet nu pagaidi guru tb msh - jams apstaastiis
tagadējo dzinēju laikam vairs nav vērts celt augša,jo viņs pēdējā laikā galīgi saguris,nevelk tas autiņš pavisam Diez cik varētu maksāt cits dzinējs,un tā uzstādīšana??
Kindzulis rakstīja: taa gan... un cik atceros- visu dzineeju pat nebij obligaati- pietika ar bloku(tb galvas ar dereeja)
bet nu pagaidi guru tb msh - jams apstaastiis
šams palūkosies Wikipedia un apstāstīs kā tad tur īsti ir
Pati buņdza labā stāvôklī 1990g.no rūsas arī vēl nežiņas,tā ka pažēl norakstīt,A citam autiņam pagaidām naudiņjs nav!
Tur jau mierigi var ielikt 1.8 vai 2.0 viss bloks un galva tak ir identisks protams uzliekot to pašu karburātoru un nesākot domāt par šprices vadu ievilkšanu .Vienīgais 2.0 ir dārgāks ,bet 1.8 var pa 40ls nopirkt zem Kalnciema tilta šrotā.
Kindzulis rakstīja: 1.8=16 tb 1pret1 iet...
arii 2.0 pec izskata gandriiz taads pats,lai neteiktu,ka neatskjiras
bet nu paluugsim izteikties skjiibaas,nokautaas mucjeles iipashniekam ar leishu nummuriem
jurkins rakstīja: Tur jau mierigi var ielikt 1.8 vai 2.0 viss bloks un galva tak ir identisks protams uzliekot to pašu karburātoru un nesākot domāt par šprices vadu ievilkšanu .Vienīgais 2.0 ir dārgāks ,bet 1.8 var pa 40ls nopirkt zem Kalnciema tilta šrotā.
A viss pārējais derēs no vecā dzinēja,piem kāds kompis,vai kas tur viņiem ir?Skrūves skrūvēt protu,bet šajā jomā neesmu baigais spečuks!
par 2nieku- nezinu... bet 1.6 uz 1.8 mainiits pashrociigi 2iem gb- shirokam un mucai...
mucai piedevaam tas 1.6 bij ieceelies peec orgjinaalaa dieselmatoriisha
Un cik dārga tā pati pārstādīšanas procedūra varētu būt??
Sretsked rakstīja: Nekur nav teikts, ka tas šrota dzinējs būs labāks. Es laikam remontētu esošo.
Remont'wt jau varētu,bet cik tas viss izmaksās,un vai ir vērts!?Varbūt ir kādi piedāvājumi,ko var darī lietas labā?
Audi_B3 rakstīja: tagadējo dzinēju laikam vairs nav vērts celt augša,jo viņs pēdējā laikā galīgi saguris,nevelk tas autiņš pavisam Diez cik varētu maksāt cits dzinējs,un tā uzstādīšana??
ja tu taisies kādam vel maksāt par darbu, tad pērc uzreiz citu tačku
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...
vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē
tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???
ValdisM rakstīja:
Kindzulis rakstīja: taa gan... un cik atceros- visu dzineeju pat nebij obligaati- pietika ar bloku(tb galvas ar dereeja)
bet nu pagaidi guru tb msh - jams apstaastiis
šams palūkosies Wikipedia un apstāstīs kā tad tur īsti ir
Neesmu tu kas netā izlasījis ka japānīši ir labi un ilgmūžīgi
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
Ej nu ej... Kādas firmas un kur pa 8 ls var galvas blīvi nopirkt? Es sev victor reinz pa kaut kādiem piecpadsmit latiem pirku, pierēķinām 2-3 ls liepājas uzcenojumu, vienalga astoņi nav...
Bet par tēmu - pie esošās kārbas uz esošajiem stiprinājumiem var uzskrūvēt jebko, kam ir četri cilindri un ko VAG koncerns ir uzražojis līdz 2000. gadam, vispār jau arī vēlāk, bet nu tas tā. Ja gribas tīri nomainīt tikai motoru, tad maksimums tev ir 1.8. Var, protams, likt lielāku un ķīmiķot kaut kādu niknāku karbuli Jēgu tam dižu neredzu. Ja karbuļa vietā sagribas ielikt šprici, tad sākas interesanta padarīšana Jāmaina bāka, jāliek sūknis, jāsaliek citas degvielas trubas, jānomaina pakaļējo lukturu provodka[tur ir sūkņa vads, protams, ja patīk ķīmiķot, var saķīmiķot divus vadeļus ], motora provodka, šprice un, protams, pats motors, vēl daži nieki. Savādāk tur viss ir plug'n'play, sasprauž provodkai štekerus, saskrūvē visas skrūves un viss ir Pats liku 1.8 karburatornieka vietā 2.0E. Vēlāk sanāca arī to pašu motoriņu pārlasīt. Secinājums - nav vērts pirkt citu divdesmitgadīgu motoru ja nevar to pārbaudīt darbībā. Vismaz piedarbināt ja ne izbraukt.
P.N. Klasiskais VAG 1.6 karburatornieks no 1.8 karburatornieka atšķiras ar kloķeni, karbuli, varbūt arī ar virzuļiem vai klaņiem, to gan neesmu pētījis. Pārējais viss 1:1, protams, dažiem motoriem kaut kādi prikoli izveikti - piemēram, 1.6 ar ekotroniku Arī nepiekritīšu deksim ka 1.6 un 1.8 vienādi ejot - savu 10-20 nm starpība tomēr ir.
P.P.N. Tev varbūt tas 1.6 arī ir ar ekotroniku?
ursis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: 1.8=16 tb 1pret1 iet...
arii 2.0 pec izskata gandriiz taads pats,lai neteiktu,ka neatskjiras
bet nu paluugsim izteikties skjiibaas,nokautaas mucjeles iipashniekam ar leishu nummuriem
2.0 vizuāli kakraz atšķiras ar vienu lietu. Uzmini ar kuru
Ak, kļūda, divām - otra ir litrāža divās vietās uz bloka iespiesta
msh rakstīja: Bet par tēmu - pie esošās kārbas uz esošajiem stiprinājumiem var uzskrūvēt jebko, kam ir četri cilindri un ko VAG koncerns ir uzražojis līdz 2000. gadam, vispār jau arī vēlāk, bet nu tas tā. Ja gribas tīri nomainīt tikai motoru, tad maksimums tev ir 1.8. Var, protams, likt lielāku un ķīmiķot kaut kādu niknāku karbuli Jēgu tam dižu neredzu. Ja karbuļa vietā sagribas ielikt šprici, tad sākas interesanta padarīšana Jāmaina bāka, jāliek sūknis, jāsaliek citas degvielas trubas, jānomaina pakaļējo lukturu provodka[tur ir sūkņa vads, protams, ja patīk ķīmiķot, var saķīmiķot divus vadeļus ], motora provodka, šprice un, protams, pats motors, vēl daži nieki. Savādāk tur viss ir plug'n'play, sasprauž provodkai štekerus, saskrūvē visas skrūves un viss ir Pats liku 1.8 karburatornieka vietā 2.0E. Vēlāk sanāca arī to pašu motoriņu pārlasīt. Secinājums - nav vērts pirkt citu divdesmitgadīgu motoru ja nevar to pārbaudīt darbībā. Vismaz piedarbināt ja ne izbraukt.
P.N. Klasiskais VAG 1.6 karburatornieks no 1.8 karburatornieka atšķiras ar kloķeni, karbuli, varbūt arī ar virzuļiem vai klaņiem, to gan neesmu pētījis. Pārējais viss 1:1, protams, dažiem motoriem kaut kādi prikoli izveikti - piemēram, 1.6 ar ekotroniku Arī nepiekritīšu deksim ka 1.6 un 1.8 vienādi ejot - savu 10-20 nm starpība tomēr ir.
P.P.N. Tev varbūt tas 1.6 arī ir ar ekotroniku?
Kas tas par ekotroniku it??Nu eļļu arī neēd,no maiņas lidz maiņai nekripatiņju mevajag pieliet!!!! Itkā karburātoru nesen iztīrījām!!Varbūt kādācita vaina kautkur pasļēpusies?
Pirmais rakstīja:
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...
vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē
tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???
To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka
Audi_B3 rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...
vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē
tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???
To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka
Un nau jau tā ka nav pavisam naudas,vienkārši gribēju pajautāt vai i liela jega mēgināt sačinīt šopašu autiņju,vai varbūt tirgot nost un pirkt kādu biku jaunāku kautvai topašu audiB4!!!Bet nu laikam jāpagaida biku siltāks laiciņš,un bus laikam pašam jāšāk studēt to karburātoru!!
Pirmais rakstīja:
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
Bla bla....gribi - izstāstīšu kādi faktori, galīgi nesaistīti ar cilindru, rada uzdegumu uz svecēm?
Virzuļgrupas tests viennozīmīgi ir kompresijas mērīšana un sekojoša detaļu defektēšana, ja kompresija par zemu.
Tu vispirms pārbaudi vai tev nejauši nav saglabājies katalizators Man vecais 1.8 karburatornieks neatkarīgi no braukšanas stila gan pirms, gan arī pēc reduktora pārlasīšanas patēreja 13l gāzes uz simtu [braukāju ta es pārsvarā pa liepājas-klaipēdas šoseju ar vienmērīgiem ātrumiem ap sotaku ][karbulis bija čau, uz zupu negāja un ne es to gāzi liku], pirms motora maiņas nevarēdams no katalizatora bunduļa izskrūvēt laukā propku no cauruma, kurā skrūvējas lampda, šrotā pa divīti paņēmu citu tukšu bunduli, mainot motoru nokonstatēju ka tas ir nevis tukšs bundulis bet vesels katalizators Pie tā ka nekādīgi motors nebija piedabūnams patērēt 8-9l gāzes, pieņemu ka tur tam katalizatoram bija pa pusei čau
Pārbaudes metode - atskrūvēt tās trīs skrūves bikses pusē un palūrēt, kas iekšā Ja ir, tad met ārā, tikai nedari kā ursis - viņam servisā par griešanu noplēsa 60 ls un par katalizatoru dabūja 30 ls, man bundulis maksāja 2 ls un par katalizatoru dabūju 35 ls
P.N. Jēga pirkt B4 ir tikai tad ja ir doma ka tas B4 dotu kaut kādus centimetrus - pirmkārt, ar B4 nevarēs gadā ieseksot 12 ls uz ceļa nodokli , otrkārt, tur nekā labāka tāpat nav, tā pati muca vien ir
nomeeri kompresiju cilindros, un ja visos ir daudz maz vienaadi un ap 10 atm, tad neaiztiec to dzineeju nezinu kaa vinam vaarsti reguleejas...
var gadiities, ka kloķenes gala bliivsleegs kaput un eļļa tiek uz sajuuga diskiem.tad piesliid un neiet.
tagad naak siltaaks laiks un garaaki vakari.
mainaamo lietu saraksts-ja kaut ko esi jau mainiijis, tad vari nemainiit:
sadales vāciņš
rotoriņš
svečvadi
sveces
degvielas sūknis
filtri
karburatora spilvens(ja ir labs var nemainiit)
karburatora remkomplekts:ietver sevii jaunas dīzes, bliives utt.noregulee pludiņu karbim lai neveras ciet par aatru.
ir taadi karb&choke cleaner nopeerkami. tos sapuuš karbii pa visaam malaam kur tiek klaat, tad ar saspiestu gaisu izpūš.
vari noņemt iepluudnieku un nomainiit tam bliivi. karbuužnieki ir juutiigi uz '" piesūkšanu"
atceries- karbuuzi jauc tikai tad ja ir remkomplekts vai vismaz biezs papiirs un skalpelis pa rokai!
nopeerc DEPO vai kur citur gumijas trubiņas kas uz garuma un visuss vakuuma šļauciņas nomaini un veel ar savilceeju pievelc.
iztiiri zaļo no kontaktiem motortelpā. visas vietas kur jau ir kaadreiz tiitas un pietiits ar izolaacijas lenti- notiiriit un paartiit.
labs karbuužu speciaalists ir Valdis Bukultu ielā 29510223
ja sadomaasi galvu raut nost- izsliipee vaarstus, nomaini vaarstu gumijas, apgriez ar degkameraam uz augšu un salej soļarku iekšā.
atstaaj uz nakti un no riita paskaties kur tek. ja tek , tad atkaarto sliipeešanu liidz vairs netek.
Implantēt citu motoru audi 80,B3
Gribētu noskaidrot tādu lietu,ja audiņjā stāv 1,6 karburātors,vai var uzstādīt citu dzinēju?Piem 1.8 vai 2.0? Jau iepriekš paldies!!!