Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kaads vel var pakomenteet sho usparikti? shamaa drosh vien var liet tik venden udeni, no gravja nederees

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

un vel, ja shamo uzliek kopaa ar Gaazi, tak var apiet pat WFana taupiigumu...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Teorētiski no ūdens taču var izgatavot degvielu, tikai tas nebūs tāds mazs aparātiņš pa lēto. Pagaidām vēl cilvēce nav līdz tam tikusi,lai lietu bākā ūdeni, kas patiesībā, sadalot sastāvdaļās, ir makten enerģētisks šķidrums.

Kā tieši tu no ūdens iedomājies pagatavot degvielu? H vērtība kā degvielai ir tieši tik, cik enerģijas atbrīvojas tam savienojoties ar O. Attiecīgi jebkurš H dzinējs (ja degviela ir iegūta elektrolīzes ceļā) ir nekas vairāk, kā elektrodzinēja konkurents - t.i. H nav enerģijas izejmateriāls, bet gan veids, kā to uzkrāt un izmantot vēlāk. Iespējams efektīvāk un ekoloģiskāk, nekā elektromobīļa akumulatorā, bet nekādi bez citas degvielas izmatošanas sākotnējā enerģijas ieguves procesā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

HHO = H2O

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ūdeņradim teorētiskis oktānskaitlis ir 130 (RON), bet motora oktānskaitlis(MON) ir 30, attiecīgi kā degviela H2 ir ar ļoti augstu jūtību. Ja nu vienīgi pievienojot degvielai var palielināt tās oktānskaitli. Tik daudz H2 cik ir vajadzīgs, lai tīri tikai ar to darbinātu motoru nav iespējams saražot, jo vidēji tās uzpariktes saražo 1L/min @ 100W, a vajag vismaz 80L.

Links uz bakalaura darbu par tēmu: buckethead.eclub.lv/...

Ceru ka autors saņēma par savu darbu 3, jo visticamāk ir nepareizi interpretējis eksperimenta rezultātus.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nu, es neesmu fiziķis un nemāku izskaidrot pašlaik, bet varu mēģināt atrast vietu,kur tas H un ) atdalīšanas process bija aprakstīts no zinātnes viedokļa un tas izskatījās citādi.

Var jau gadīties, ka es kļūdos un kaut ko ne tā esmu sapratis, bet bija teikts, ka tieši sadalot ūdeni H un O, tiek iegūta lielu enerģiju nesoša 'degviea'

Jebkāds savādāks sadalīšanas princips ir lohotrons savos pamatos. Atoma saišu enerģija ir tieši tik liela, cik tā ir. Un atdalīšana paņem tik daudz enerģijas, cik izdala apvienošana. Mīnus tehnoloģiskie zudumi.

Saukt ūdeņradi par degvielu ir pat ļoti korekti no konkrētā dzinēja viedokļa - ūdeņradis tiek sadedzināts tieši tāpat, kā benzīns vai gāze. Atšķirība ir ieguvē - elektrolīzes ceļā tā ieguvei ir nepieciešama elektroenerģija vairāk, nekā tas spēj pēc tam atdot (kā jau jebkuram procesam, efektivitāte nav 100%). Un degviela plašākā nozīmē ir jebkas, kas tiek izmantots šīs elektroenerģijas ieguvei.

Visas pārējās metodes iesaista papildus ķīmiskās reakcijas. Piemēram dzelzs dezināšana ūdens tvaikos atbrīvo ūdeņradi, bet par degvielu kļūst pati dzelzs - tā darbojas kā reaģents, nevis katalizators. Un ūdeņradis atkal ir tikai starpnieks enerģijas pārnešanā.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

© HHO Serviss. Visas tiesības aizstāvētas.

HāHāOoooooooooo .............

Žetons autoriem par izdomu ............

www.floridabiodieselinc.com/...

(šito lapu jau nu varēja neievietot atsaucei) ........

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

HHO ir saskaņots ar RTU tehniķiem un Latvijas Zinātņu akadēmijas zinātniekiem.

Dzinējiem līdz 2.0 litru tilpumam - cena 220 Ls

Un diemžēl uzparikte ir nelegāla, jo pārkāpj likumu par sešvērtīgā hroma lietojuma ierobežošanu: www.likumi.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Eu, bet nu šitas man patīk...

"4.3. CO2 samazinās(sadedzina to lieko kas neuzspēj sadegt un izplūst pa izpūtēju)."

Visus pārējos labumus vēl kaut kā aiz matiem var pievilkt, ja fantāzija laba. Bet kur šamējie to oglekli bāž?

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: HHO ir saskaņots ar RTU tehniķiem un Latvijas Zinātņu akadēmijas zinātniekiem.

Dzinējiem līdz 2.0 litru tilpumam - cena 220 Ls

Un diemžēl uzparikte ir nelegāla, jo pārkāpj likumu par sešvērtīgā hroma lietojuma ierobežošanu: www.likumi.lv/...

...man šķiet, ka polibromēto bifenilu un polibromēto difenilēteru maksimālā koncentrācijas norma arī ir pārsniegta ...........

Ja pie attiecīgas motora tilpuma litrāžas būtu arī adekvāti cenas nosacijumi, tad, iespējams, nebūtu problēmu ar sertifikāciju atbilstoši ISSO 9000 nosacijumiem ............

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Eu, bet nu šitas man patīk...

Bet kur šamējie to oglekli bāž?

Man domāt, ka turpat, kur citi ar varavīksnes karogiem ..............

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

MJanis rakstīja: atbilstoši ISSO 9000 nosacijumiem ............

Cik atceros fufeļmaksim ISO 9000 arī bija iedots ISO prasa tikai to, lai būtu kvalitatīvi materiāli, bet pati iekārta drīkst arī nestrādāt

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?

Cik bija vidējā balle 1?

HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.

Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...

nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

richi rakstīja: Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?

Cik bija vidējā balle 1?

HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.

Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...

nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.

Un cik stulbs ir topika autors lai kautko tādu vispār jautātu... 'dzeks takš šaubās ...ej nost!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Es ar, protams, domāju, ka tas viss ap HHO ir kārtējais lohatrons bet tad vienā raidījumā laikam \" vides vēstis\" dzirdēju , kur viens no Latvijas zinātniekiem garāmejot pieminēja šo sistēmu un ka HHO gāzes piejaukums pat nelielā daudzumā ļauj degvielai pilnīgāk sadegt tādejādi samazinot izmešus un palielinot ekonomiju.

Sāku rakt Un uzraku diezgan daudz ko.

Kaut vai informāciju par tādu vīru, kā Stanley Meyer , kurš 90gadu sākumā izgudroja un nopatentēja elektrolīzes paņēmienu ar kuru var ar to pašu pievadīto jaudu palielināt elektrolizera ražību ~6X salīdzinājumā ar parasto līdzstrāvas (faradeja) paņēmienu.

www.scribd.com/...

Meyers drīz pēc tam gāja bojā un daudzi jau sāka bīdīt dažādas konspirāciju teorijas.

Cik saprotu, tad pagājušajā gadā beidzās patenta termiņš un jebkurš var izmantot šo principu savās konstrukcijās. Tad nu arī sākās šito lietiņu bums Amerikā. Jāsaka tur ir krietni liberālāki braucamlidzekļu pārbūves nosacījumi, tapēc var eksperimentēt bez aiztures.

Tas protams neizslēdz iespējamību, ka konkrētā piedāvājamā ierīce ir fufeļmaksis, bet kopumā šitās lietiņas ir uzmanības un izpētes vērtas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Es ar, protams, domāju, ka tas viss ap HHO ir kārtējais lohatrons bet tad vienā raidījumā laikam " vides vēstis" dzirdēju , kur viens no Latvijas zinātniekiem garāmejot pieminēja šo sistēmu un ka HHO gāzes piejaukums pat nelielā daudzumā ļauj degvielai pilnīgāk sadegt tādejādi samazinot izmešus un palielinot ekonomiju.

Sāku rakt Un uzraku diezgan daudz ko.

Kaut vai informāciju par tādu vīru, kā Stanley Meyer , kurš 90gadu sākumā izgudroja un nopatentēja elektrolīzes paņēmienu ar kuru var ar to pašu pievadīto jaudu palielināt elektrolizera ražību ~6X salīdzinājumā ar parasto līdzstrāvas (faradeja) paņēmienu.

www.scribd.com/...

Meyers drīz pēc tam gāja bojā un daudzi jau sāka bīdīt dažādas konspirāciju teorijas.

Cik saprotu, tad pagājušajā gadā beidzās patenta termiņš un jebkurš var izmantot šo principu savās konstrukcijās. Tad nu arī sākās šito lietiņu bums Amerikā. Jāsaka tur ir krietni liberālāki braucamlidzekļu pārbūves nosacījumi, tapēc var eksperimentēt bez aiztures.

Tas protams neizslēdz iespējamību, ka konkrētā piedāvājamā ierīce ir fufeļmaksis, bet kopumā šitās lietiņas ir uzmanības un izpētes vērtas.

Esi vien sajaucis divas dažādas lietas vienā burciņā. Par to, ka ūdeņraža klātbūtne degmaisījumā var palielināt degvielas sadegšanas efektivitāti vēl varam padiskutēt.

Bet Stanley Meyer ir tikai kārtējais "mūžigā dzinēja" izgudrotājs. Kurš, kā jau lielākā daļa šī "biznesa" mūsdienu varianta pārstavji ir notiesāts par krāpšanu un investoru naudas piesavināšanos.

Stāsts par "patenta izbeigšanos šogad" ir tikapt populārs, kā mirušā āfrikas diktatora mazdēla bēdu stāsts.

Amerikā šīs lietiņas ir populāras ne tik daudz pārbīves brīvības dēļ, bet gan atšķirīgā auto parka dēļ. "Fufeļmakši" u.c. degvielas sadegšanas efektivitāti palielinošie rīki, iespējams, ir gana efektīvi amerikāņu degvielas kapsētām, kuru ekonomiskums nekad nav bijis modē. Bet diez vai tie spēj palīdzēt Eiropas vai Japāņu dzinējiem, kas jau no rūpnīcas spēj dod pat 2-3x lielāku jaudu attiecībā pret kubatūru un degvielas patēriņu nekā Amurikāņu dzinēji.

hmnc Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

nu japāņi no 2L hondas ļurbakiem ir vilkuši ārā pa 700-800 ķēvēm. jautājums gan cik km tāda miskaste var nobraukt, bet nu fakts ir fakts

tie paši igauņi toyotu supru pārbūvēja, arī kkāds 2L ar kautko dzinējs, tuvu 1000bhp dabūja..

bet par to lapu, itkā viss superīgi (smaidu izraisa to, ka sadedzina lieko CO2 un benzīnu), bet šitais vnk nogalina:

"taču svarīgi atzīmēt, ka naftas šeihi pretojas pret HHO ieviešanu sērijveida autoindustrijas ražošanā."

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt, ka ja amerikāņu 3.0 dzinējs dod, piemēram, 200 zs, tad japāņu 400 - 600 zs?

Vai ja amerikāņu 7.0 dod 600 zs, tad japāņu 1200 - 1800 zs?

Parēķini pats no diviem elementāriem piemēriem:

"LT1 V8 engine (350 CID) 5.7 L V8 with 275hp" (Chevrolet Camaro)

"2.5 L Turbo-charged 300 hp H4" (Subaru Impreza)

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu pirmām kārtām es ar tā padomāju, ka efektivitāti var uzlabot tiem dzinējiem, kas līdz šim strādājuši ne pārāk efektīvi. Gan jau nāks ar laiku kaut kādi nopietnāki pētījumi vai arī atspēkojums tam visam.

Vispār dzīve nebūs garlaicīga. Uzbridu arī tādai lietai, kā hidrodinamiskie siltuma ģeneratori. Ideja - elektromotors griež turbīnu-sūkni vienu vārdu sakot kaut kādu devaisu. kurā ūdens maisās un no kustības uzsilst. Tālāk var padot pa radiatoriem. Varēti padomāt, kapēc nepadot elektrību pa tiešo uz radiatoriem vai kaut neslidīt ūdeni ar teniem. Nafg tāda muiņa ar motoriem vēl pa vidu jaāliek. Bet izrādās, ar speciāli izstrādātiem hidrodinamisiekm ģeneratoriem pievadot 1kW var dabū ārā 1.7kW! Pagaidām pat zinātniekiem nav sakarīga izskaidrojuma no kurienes nāk tie 0.7kw Taču efekts tiek izmantost un šādi ģeneratori ir rūpnieciskā ražošanā. Uz sitiena nevaru atrast linku otrā kompī palika.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Gribi teikt, ka ja amerikāņu 3.0 dzinējs dod, piemēram, 200 zs, tad japāņu 400 - 600 zs?

Vai ja amerikāņu 7.0 dod 600 zs, tad japāņu 1200 - 1800 zs?

Parēķini pats no diviem elementāriem piemēriem:

"LT1 V8 engine (350 CID) 5.7 L V8 with 275hp" (Chevrolet Camaro)

"2.5 L Turbo-charged 300 hp H4" (Subaru Impreza)

Neturbo pret turbo?

Nuja - amerikāņi neapjēdz, ka gan turbīna gan šprice spēj dot ~15% degvielas izmantošanas efektivitātes. Attiecīgi šajos 30%, kas tiek zaudēti atmosfēriskā karburatordzinējā arī var uzdarboties fufeļmakši u.c. brīnumi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: catalog.auto.ru/...

vs

catalog.auto.ru/...

kur starpība 2-3 reizes?

PN. Vai tev kāds teica, ka VISIEM auto ir šāda atšķirība?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

UZMANĪBU arī rubrikai \"Related Videos\" Daudz interesanta var ieraudzīt...

www.youtube.com/...

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti... pielietojot frekvences, tās strādā kā katalizatori, un sildītāji..., pie tam slavenā- \"aukstā kodolsintēze\"...

Par HHO daudzumu- Ja izmanto papildus benzīnam, tad milzīgs daudzums nemaz nav vajadzīgs, jo princips tāds pats, kā pie citām sprāgstvielām, kad paņem, kilogramu katkāda sū** iebāž tajā 50 gramus kautkādas labas mantas un rezultāts ir graujošs. Tak vēsturē ir precendenti, ka ar maisu cukura un maisu minerālmēslu- pievienojot tam 200 gr trotila noslauka daudzstāveni no zemes virsas tīrāk nekā to izdarītu tāda paša svara aviobumba... Kā tad autošpahtelis var sacietēt no tāda sīka cietinātāja piliena?!...

Antiņi BĻ* Kādreiz der padarboties ar ko citu, kā savstarpēja apriešana, un sava izcilā prāta spēju un krutuma pierādīšana viens otram... Un tajā vietā pai apspriestu logu tīritāju slotiņas, salona apdares mateiālus un krāsu, vai riteņa atbalstgūltņus- varbūt lietderīgāk painteresēties par to, vai pasaulē nav uzradies, kas jauns un interesants...

un baigi forši būtu, cilvēks spētu neizrādīt savu aprobežotību un tupumu citiem tikai tapēc ka viņam ir ambīcijas un augsts pašnovērtējums un pašapziņa. Pēdējā frāze- tāda skaļa prātuļošana un nav adresēta kādam konkrēti, piedodiet, ja kādu aizskāru...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bļā, nu ko var dirst, ka no tīra ūdens ar elektrolīzes palīdzību var iegūt ūdeņradi un skābekli

paļubomu kautko vajag klāt, jo tīrs ūdens nevada strāvu, to tak pat Yonāss zina....

to, cik gāzes var iegūt nosaka pilsoņa Mola vārdā nosauktā attiecība, kas nosaka, ka viens mols gāzes normālos apstākļos aizņem divus spaiņus tilpuma.... ja pareizi atceros, tas 22.4 litri

molmasa ūdeņradim 1, skābeklim laikam laikam bija 16 (slinkums skatīties)

tas nozīmē, ka no 18 gramiem ūdens var dabūt 3 spaiņus gāzes (2 spaiņus ūdenºaža un vienu spaini skābekļa)

to cik daudz gāzes dar dabūt laika vienībā nosaka tas, cik daudz elektrības tajā laika vienībā izdodas izgrūzt tam ūdenim (netīram, jo tīrs nevada elektrību) cauri....

tiktāl par iegūšanu...

par izlietojumu.... reāli pietiekams daudzums lai mašīna darbotos ar iegūto ūdeņradi uz tačkas elektrolīzē nav iegūstams.... protams vajadzēs arī benzīnu....

ūdeņradis paaugstina degšanas temperatūru cilindrā... teorētiski varētu samazināties CO daudzums atgāzēs...

šitas pribambass varētu strādāt veciem karburatormotoriem, kuriem aizmugurē braucot smird pēc benzīna.....

pietiekoši jauniem dzinējiem degvielas sadegšanas efektivitāte ir pietiekami liela lai sajustu reālu efektu....

vispār, ja tie pajoliņi piestrādātu pie savas mājas lapas un bišķi vairāk izskaidrotu to lietu - bez tādiem, kasjakiem, ka samazinās co2.... vispār izdalītā co2 daudzums ir tieši proporcionāls sadedzinātajam degvielas daudzumam....

reāli degvielas ekonomija var parādīties tikai uz efektīvākas benzīna sadedzināšanas rēķina.....

jo ūdeņraža iegūšanai būs jāpatērē enerģija, kuru iegūst uz pašas mašīnas....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti...

Auto ģenerators pārvērš elektroenerģijā kinētisko enerģiju ko tas saņem no dzinēja. Un paterēta tiek VISA tā dotā elektorenerģija, nevis "daļa ne...".

Rezonanse nekādi nesamazina ieguldītās enerģijas daudzumu, bet gan ļaut to pievadīt nelielos fragmentos un uzkrāt, izmantojot objekta iekšējo svārstību frekvenci.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

PILNĀKA VERSIJA

Lasu Jūsu rakstīto un gribās pateikt-Lielākā daļa te komentējošo ir tipiski bauri, vai citā vārdā- kārklu vācieši...Neesmu redzējis, tapēc nevar būt; Neticu- tapēc nav iespējams...

Gribējās piebilst, ka ar visādām lietām, kas nevar būt un nav iespējams savā laikā ņēmās un veiksmīgi pierādija ka var gan, tāds Nikola Tesla, un varbūt tieši pateicoties tādiem gudriem dirsējiem, kādi sastopami arī te, viņš vienu dienu paņēma un iznīcināja vairāk kā 70% savu izgudrojumu un materiālu par tiem... Un palika tikai patenti un liecinieki tam, ka tāda uzparikte bija un veiksmīgi strādāja. Tagad visādas fiziķu biedrības un Teslas draugu klubiņi cenšas atjaunot un atkārtot 100 gadus vecus sasniegumus un eksperimentus

www.youtube.com/...

taaneko rakstīja: UZMANĪBU arī rubrikai \"Related Videos\" Daudz interesanta var ieraudzīt...

www.youtube.com/...

Standarta auto ģenerators dod ap 70 A Daļa tiek patērēta, daļa ne... un es zinu, ka pieaugot slodzei uz ģeneratoru pieaug arī degvielas patēriņš....

Par enerģiju molekulu saišu saraušanai- ir tādas lietas, kā rezonanse, svārstības noteiktā frekvencē, no rezonanses plīst glāzes un brūk tilti... pielietojot frekvences, tās strādā kā katalizatori, un sildītāji..., pie tam slavenā- \"aukstā kodolsintēze\"...

Par HHO daudzumu- Ja izmanto papildus benzīnam, tad milzīgs daudzums nemaz nav vajadzīgs, jo princips tāds pats, kā pie citām sprāgstvielām, kad paņem, kilogramu katkāda sū** iebāž tajā 50 gramus kautkādas labas mantas un rezultāts ir graujošs. Tak vēsturē ir precendenti, ka ar maisu cukura un maisu minerālmēslu- pievienojot tam 200 gr trotila noslauka daudzstāveni no zemes virsas tīrāk nekā to izdarītu tāda paša svara aviobumba... Kā tad autošpahtelis var sacietēt no tāda sīka cietinātāja piliena?!...

Antiņi BĻ* Kādreiz der padarboties ar ko citu, kā savstarpēja apriešana, un sava izcilā prāta spēju un krutuma pierādīšana viens otram... Un tajā vietā pai apspriestu logu tīritāju slotiņas, salona apdares mateiālus un krāsu, vai riteņa atbalstgūltņus- varbūt lietderīgāk painteresēties par to, vai pasaulē nav uzradies, kas jauns un interesants...

un baigi forši būtu, cilvēks spētu neizrādīt savu aprobežotību un tupumu citiem tikai tapēc ka viņam ir ambīcijas un augsts pašnovērtējums un pašapziņa. Pēdējā frāze- tāda skaļa prātuļošana un nav adresēta kādam konkrēti, piedodiet, ja kādu aizskāru...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti