Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
 
1 2 3 4 5
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja: tas bija domāts ka iespējams Corvettes dzinējs ir lētāks pie lielākas stock jaudas !!!

Ne tikai lētāks, bet arī uzticamāks un mazāk kaprīzs. Un arī upgreida iespējas ir daudz lētākas.

NU šeit es tev vēl tā ka varētu piekrist, ka tā var būt - bet teikšu godīgi intersējies par izmaksām šajā jomā konkrēti neesmu. Tāpat aºī neesmu intersējies cik daudz šīs vettes dzinējs tur palielinot jaudu. JO kā jau rakstīju tad TOYO dzinēji ne tikai 1000 Zs ir pieredzējuši !!! iekš LV var sastapt pēdējās paaudzes Supru kurai no 3 litriem (tas ir stock dzinēja tilpums- neatminu, vai konkrētajai bija uzlikc stroker kits un kādas niknākas daļas) ir noņemti ap 600 lopiem bez sevišķam problēmām. Un puisis apdomā vai netaisīt līdz 1000 lopiem, kad jau tiešām ir jāpārlasa visas iekšas motoram.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Redzkur atradu to Supru par kuru runāju:

www.hotcars.lv/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksi atslābsti - tāpat redzams ka īsti nesaproti par ko runā. Skaitļus mēs visi redzam un mākam salīdzināt, bet no ta izpratne par atseviškām lietām nerodas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Amerikā gatavs 1000 zs dzinējs maksā ap 10 000 Ls. Šaubos vai eiropieša/japāņu pārbūve izmaksās lētāk.

Par to es nestrīdos - jo parsvarā Japānu un Eiropiešu dzinēji ir konstruēti ļoti precīzi tieši tam kāda jauda tiem ir un ko ar tiem darīs. Tur nav daudz "vietas" tūningam atstāts, tādēļ arī ir augstas izmaksas šo dzinēju uzlabošanai. ASV dzinēji pa lielam ir tik sūdīgas konstrukcijas, ka tajos ar vienkāršām metodēm var "viegli pasmelt" "nepiesietos zirgus".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Tur tā konstrukcija ir ar rezervi, lai regulāros pārbraucienos starp štatiem tas motors neizjuktu.

Redzi arī tāds Supras dzinējs ar 1600 Zs ir ar lielu rezervi, kamēr vien tos 1000+ ērzeļus nepalaiž aulekšos. Un tad atliek tikai mazs gaisa burbulīts nevietā, vai nekvalitatīvs 1 mm^2 galvas blīves nepareizajā vietā, un viss ir sūdīgāk kā piektajā gadā !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja: Kaksi atslābsti - tāpat redzams ka īsti nesaproti par ko runā. Skaitļus mēs visi redzam un mākam salīdzināt, bet no ta izpratne par atseviškām lietām nerodas

Es arī nekad neesmu sapratis tos teorētiķus. Stundām ilgi dzen *******u, pēc tam apskatās uz faktiem un visa teorija ir kaķim zem astes...

Ja nu gadījumā nesaprati, tad pateikšu ka šis tiešā veidā attiecas uz taviem Chevy vs Nis-Patrol piemēriem. Džīpakam uz išakspēkiem ir bezjēdzīgi lūrēt - pavisam cita ideologija un vajadzības !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

sēne iesāka diskusiju par dzinējiem, nevis auto, kuros tie ielikti, tāpēc uzsvars ir uz zs un tilpumu, ar mērķi atrast starpību 2-3 reizes

Tāda ir atrasta jau sen. Bet tu joprojām turpini pierādīt, ka ir arī savādāki dzinēji, lai gan pretējo neviens nav apgalvojis.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

No degvielas varbuut arii nevar, bet tas nav vieniigais speeks, kaads dabaa eksistee un kuru var izmantot meerkja sasniegshanaa

Tak cilveeks arii speej pavilkt 40t vilciena sastaavu un ne jau tikai ar muskulju speeku, bet apkopojot vairaakus speekus, tajaa skaitaa inerces speeku. Vai chetrataa izcelt mashiinu no graavja

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pareizi, mašīnai var pielikt buras un tā samazināt patēriņu.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: rekur vēl viens piemērs:

catalog.auto.ru/...

vs

catalog.auto.ru/...

nja.... piemēri tev.... un nah uz bezceļa daudz zirgu?

Tur galvenais griezes moments.... un zemi apgriezieni pie kura tas tiek sasniegts....

pa 33 zs Tahoe ir vairāk - taču griezes moments ir mazāks.... + lai to sasniegtu, dzinēju vairāk jāgriež .....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: ...

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

tāpēc, ka tas ir vienkāršs kā āmurs...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un no drošiem avotiem ir zināms, ka Dambis liek fifelmaksi lai samazinātu patēriņu un hho lai palielinātu jaudu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams

----------------------------------------

Nu vispaar taa ir, augt un augt Kaa pats un liidzgaitnieki staastiija, tad BMW dzineejs visaadi esot labs, vien ilgstosha kaarpiishanaas pa smiltiim un tamliidziigi rezhiimi jamajam nepatiikot - rodoties probleemas ar dzeseeshanu Korvetes dzineejs shai zinjaa esot labaaks. Nu un svariiga poziicija ir remontspeeja - ja taas pashas paarkarseeshanas deelj virzulis BMW dzineejaa "piekjer" cilindra sienu, tad baibai, shaads bloks ir remonteejams tikai ruupniicas apstaakljos. Taa teikt "Laipni luudzam KOLBENSCHMIDT" pasaulee )) Korvetes dzineejs shai zinjaa esot ieveerojami izdeviigaaks, var remonteet pashi vajadziibas gadiijumaa. Bez tam Korvetes dzineeja tuneeshana tieshaam iznaak leetaaka, jo vairaak taapeec, ka vinji nespiezh uz baiso jaudu, bet uz griezes momentu un taa liiknes "plakanumu"

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Šitais HHO man liekas ir vienkārši ūdens iesmidzināšana ieplūdes kolektorā, kā zināms aizdegušos eļļas pannu dzēšot ar ūdeni - tur vel vairāk viss aiziet pa gaisu un dzinējā efekts varētu būt līdzīgs

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

2 lietas -

a) kompresors un turbīna nav gluzi viens un tas pats !!!

b) ja rallijreidos tas ir aizliegts tad visticamāk arī netiek izmantots šis "piespiedu" gaisa padeves risinājums. Un rallijreidos griezes moments spēlē lielu lomu, un tur šis dzinējs ir ļoti OK arī bez kompresora.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

CyberGhost rakstīja: Šitais HHO man liekas ir vienkārši ūdens iesmidzināšana ieplūdes kolektorā, kā zināms aizdegušos eļļas pannu dzēšot ar ūdeni - tur vel vairāk viss aiziet pa gaisu un dzinējā efekts varētu būt līdzīgs

krustus jāmet

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams

----------------------------------------

Nu vispaar taa ir, augt un augt Kaa pats un liidzgaitnieki staastiija, tad BMW dzineejs visaadi esot labs, vien ilgstosha kaarpiishanaas pa smiltiim un tamliidziigi rezhiimi jamajam nepatiikot - rodoties probleemas ar dzeseeshanu Korvetes dzineejs shai zinjaa esot labaaks. Nu un svariiga poziicija ir remontspeeja - ja taas pashas paarkarseeshanas deelj virzulis BMW dzineejaa "piekjer" cilindra sienu, tad baibai, shaads bloks ir remonteejams tikai ruupniicas apstaakljos. Taa teikt "Laipni luudzam KOLBENSCHMIDT" pasaulee )) Korvetes dzineejs shai zinjaa esot ieveerojami izdeviigaaks, var remonteet pashi vajadziibas gadiijumaa. Bez tam Korvetes dzineeja tuneeshana tieshaam iznaak leetaaka, jo vairaak taapeec, ka vinji nespiezh uz baiso jaudu, bet uz griezes momentu un taa liiknes "plakanumu"

tur sākas "īsais" vai "garais" bloks,,,

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

2 lietas -

a) kompresors un turbīna nav gluzi viens un tas pats !!!

nav gan...

turbīnu pie noteiktiem apgriezieniem iegriež gaiss, kompresoru piedzen siksna...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

Esi dzirdējis par problēmu ziemā ar Opel Ecotec u.c. mazajiem ekonomiskajiem dīzeļiem? To ka salst, jo motoram nepietiek siltuma? Degviela tīrā veidā netiek ārā lieta, siltuma nav. Ko piedāvā vēl ieekonomēt? Pēc manas izpratnes jau ir izspiesta maksimālā efektivitāte no iekšdedes dzinēja teorētiski iespējamās.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

sleepnis

Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

=====================

Vispaar jau shaadus "izmeegjinaajumus" nekad un nekur neizdara ne uz kaadiem jaudas stendiem Par cik standarta izmeegjinaajums ilgst desmitus un simtus stundu / nobraukto km, shitie dzheki nespeetu samaksaat par stenda pateereeto elektriibu, liidz ieguutu rezultaatus, kuri kaut aptuveni pieliidzinaami ticamiem. Esmu savulaik piedaliijies shaados pateerinja meeriijumos ...jaasaka, absoluuti garlaiciiga padariishana, sevishkji t.s. "pilseetas cikls"

Pirmais

Šitais HHO man liekas ir vienkārši ūdens iesmidzināšana ieplūdes kolektorā

-----------------------------------

Vispaar jau uudens iesmidzinaashana kolektoraa ir paziistama un pielietota jau vaaaaaai, cik sen Principaa to lieto, lai pazeminaatu t.s. "videejo cikla temperatuuru" cilindros, resp. "ieksheejo dzeseeshanu". Tas savukaart ljauj veel kaapinaat kompresijas pakaapi un to pashu temperatuuru, ar uudens iesmidzinaashanu noturot to vajadziigajaa liimenii. Taa kaadreiz taisiija saciikshu degvielas, kuru sastaavaa bija benziins, benzols, nitrobenzols vai nitrometaans, metilspirts un ...uudens. Divi peedeejie veica tieshi to "ieksheejaas dzeseeshanas" funkciju

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Cik saprotu tā bija "džeku" pašu garāža ar visu stendu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: sleepnis

Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%

=====================

Vispaar jau shaadus "izmeegjinaajumus" nekad un nekur neizdara ne uz kaadiem jaudas stendiem Par cik standarta izmeegjinaajums ilgst desmitus un simtus stundu / nobraukto km, shitie dzheki nespeetu samaksaat par stenda pateereeto elektriibu, liidz ieguutu rezultaatus, kuri kaut aptuveni pieliidzinaami ticamiem. Esmu savulaik piedaliijies shaados pateerinja meeriijumos ...jaasaka, absoluuti garlaiciiga padariishana, sevishkji t.s. "pilseetas cikls"

Pirmais

Šitais HHO man liekas ir vienkārši ūdens iesmidzināšana ieplūdes kolektorā

-----------------------------------

Vispaar jau uudens iesmidzinaashana kolektoraa ir paziistama un pielietota jau vaaaaaai, cik sen Principaa to lieto, lai pazeminaatu t.s. "videejo cikla temperatuuru" cilindros, resp. "ieksheejo dzeseeshanu". Tas savukaart ljauj veel kaapinaat kompresijas pakaapi un to pashu temperatuuru, ar uudens iesmidzinaashanu noturot to vajadziigajaa liimenii. Taa kaadreiz taisiija saciikshu degvielas, kuru sastaavaa bija benziins, benzols, nitrobenzols vai nitrometaans, metilspirts un ...uudens. Divi peedeejie veica tieshi to "ieksheejaas dzeseeshanas" funkciju

tu mani ar kādu jauc

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

2 lietas -

a) kompresors un turbīna nav gluzi viens un tas pats !!!

nav gan...

turbīnu pie noteiktiem apgriezieniem iegriež gaiss, kompresoru piedzen siksna...

turbīna tāpat griežas visu laiku.... tikai efektīvi pūš sākot no kautkādiem apgrieziem

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti