Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Re laikam atkal kārtējais lohatrons HHO

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
 
1 2 3 4 5
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

5litru patēriņš un 200 lopi.....

VIENLAICĪGI???

aizej nošaujies

vēl fiens fizikas ģēnijs:

ka tik pašam nesanāk to darīt. braucu ar 7 gadus vecu 176Zs dzinēju, kas ievietots divtonnīgā auto un varu šosejā iekļauties 5 litros. nedomāju, ka ar mūsdienu tehnoloģijām (hibrīds? bremžu reģenerācija?) un vieglāku bundžu tas ir kas nereāls. Gan jau msh atklās savas mīklas pareizo atbildi. Meklēt slinkums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lasu un ierēcu, dažiem pat nepielec ka krāna ūdens nav "tīrs" ūdens, bet gan ūdens ar visādiem sāļiem, bioloģiskas izcelsmes brīnumiem un ko tik vēļ neko.

A jūs te jau par nopietnu fiziku dodat.

P.S. Tajā US caru salīdzinājumā var likt TOYOTA 1,8 un 2 litri top dzinējus, BMW, Honda dzinejus kas bez turbīnām no ~ 2 litri bencīnniekiem noņem ap 200 zirgiem. Pie kam tagad ja nerūpētos par atgāzēm no "parasta" šāda precīzā dzinēja mierīgi noņemtu arī savus 300 Zs, pie tā ka resurss mierīgi paliek uz 300;000 km

Un pie kāda tilpumu lūdzu amurikāņi šādus ērzeļus dabon ????

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

iepriekš bija domā 300 Kkm.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

Hmm Pirmais - nesaki vis - tu neesi devis nekādus nosacījumus - nekas neliedz šādu konstrukciju realizēt piemēram uz elektromotora ar dīzeļģeneratoru bāzes + uz šasijas kas sver pārsimts kilogramus !!! Un ja vēl no kalna palaist.

Tie 5 litri uz 100km ir tikai viena neliela daļa no nosacījumiem.Bet tā protams auto ar masu 1100+ kg ( Celica Gen7) pie max jaudas ēdīs savus 15 - 20 litrus uz 100km atkarībā no braukšanas apstakļiem. Bet ja tiem 5 litriem nav jānoskrien 100 km vai ja tiem nav jāstumj/javelk 1100 kg !?!?!?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

Un tevi kurš tā? Te cilvēki salīdzina auto parametrus - t.i. max jaudu un vidējo patēriņu. Un tad atnāk Pirmais un visus nosauc par idiotiem, jo pats ir iedomājies, ka turmāk visiem autorāžotājiem ir jānorāda dzinēja devielas patēriņš, strādājot nepārtraukti ar max jaudu. Aizej izārstējies.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

zirgspēks pēc definīcijas ir kautkādas masas pacelšana par kautkādu augstumu kautkādā laika vienībā.....

ja pareizi atceros, tad tas bija apmēram 75 kilogrami pacelti par 1 metru vienas sekundes laikā

lai kustinātu vieglāku mašīnu tajā pašā laika vienībā vajag mazāk zirgus....

rezultātā apgalvojums par vieglāku mašīnu, tiem pašiem zirgiem un mazu degvielas patēriņu nav patiess

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

Un tevi kurš tā? Te cilvēki salīdzina auto parametrus - t.i. max jaudu un vidējo patēriņu. Un tad atnāk Pirmais un visus nosauc par idiotiem, jo pats ir iedomājies, ka turmāk visiem autorāžotājiem ir jānorāda dzinēja devielas patēriņš, strādājot nepārtraukti ar max jaudu. Aizej izārstējies.

tu varbūt nepamanīji, bet nav runa par autoražotāja norādītajiem datiem.... es tikai apgalvoju,ka nevar dabūt ar 5litriem uz 100 km 200 zirgus.....

p.n.

zini- maksimālo jaudu var dabūt pēc patikas lielu un vidējo degvielas patēriņu atbilstosi mazu.... vienkārši saliekot vairākus dzinējus jaudai, bet nemaz tos neiedarbinot

kakādām sērijveida tačkām pusmotors jau tiek noslāpēts tikai tāpēc lai degvielas patērīnš būtu maziņš

un reāli (piemēram turbodīzelim tā arī tagad tiek darīts) maksimālajā režīmā var iepūst maksimālu daudzumu gaisa un daudz soļaras lai sadedzinātu daudz degvielas, bet ekonomiskajā režīmā cilindros atpakaļ padod lielu daudzumu izplūdes gāzes un tikai bišķi degvielas....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

tu varbūt nepamanīji, bet nav runa par autoražotāja norādītajiem datiem.... es tikai apgalvoju,ka nevar dabūt ar 5litriem uz 100 km 200 zirgus.....

Nu tad pastāsti, cik lopi ikdienā kustina tavu reni - 60-70? Un cik fana baudāmo merivu?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tu varbūt nepamanīji, bet nav runa par autoražotāja norādītajiem datiem.... es tikai apgalvoju,ka nevar dabūt ar 5litriem uz 100 km 200 zirgus.....

Nu tad pastāsti, cik lopi ikdienā kustina tavu reni - 60-70? Un cik fana baudāmo merivu?

to var seksperimentāli noskaidrot

maksimālā jauda tam dīzelim ir pie kādiem 4000 abarotiem....

tātad jādabū pietiekami garš un stāvs kalns, jāpiekabina piekabe, un tad jābrauc ar 4000 apgriezieniem tā lai ātrums nepieaugtu,pat bišķi lēnām kristos - un tad jāpaskatās momentānais patēriņš - tas arī būs pietiekami tuvu meklējamajam patēriņam pie maksimālās jaudas..... pieņemsim, ka tas būs 100 vienības degvielas un pasē rakstīti 200 zirgi, tad parēķinam attiecību cik ir reālais vidējais patēriņš un iegūstam to cik zirgi tiek kustināti vidēji.... piemēram patēriņš ir 10 vienības, tātad vidēji tiek apsegloti tikai 20 ēzelīši

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

tu varbūt nepamanīji, bet nav runa par autoražotāja norādītajiem datiem.... es tikai apgalvoju,ka nevar dabūt ar 5litriem uz 100 km 200 zirgus.....

palasi vēlreiz - diskusija ir par sērijveida auto. Tiem norāda max jaudu un vidējo patēriņu. Pats atlīdi un izdomāji paziņot, ka nevar ar 5litriem nodrošināt nepārtrauktus 200Zs. Tikpat pārliecinoši varu teikt, ka tu jau divas dienas neesi skraidījis pliks pa stacijas laukumu uzmācoties belašu pārdevējām.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Nupat paskatījos, 96 -tajā gadā dodge stealth 3.0 ir vairāk zs nekā tā paša gada 530 bmw.

laikam šo vel neesi redzējis... en.wikipedia.org/...

Atradis labu piemēru...

un kuru BMW domāji? e34 vai e39? ar e34 tikai 1 zs starpība...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

modena rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nupat paskatījos, 96 -tajā gadā dodge stealth 3.0 ir vairāk zs nekā tā paša gada 530 bmw.

laikam šo vel neesi redzējis... en.wikipedia.org/...

Atradis labu piemēru...

un kuru BMW domāji? e34 vai e39? ar e34 tikai 1 zs starpība...

Cik var saprast no tava linka, tad tā ir viena un tā pati mašīna, tikai dažādi nosaukta. salīdzināšanas meistars

Nopērc divas vienādas alus pudeles un salīdzini!

Tiešām nepamanīji, ko cilvēks tev gribēja pateikt? Dodge Stealth ir JAPĀŅU auto, nevis Amerikāņu. Amerikā tikai un vienīgi to ir savādāk nosaukuši.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ja rodas šaubas par amerikāņu motoru spējām, tad var salīdzināt eiropas un asv dragreisa līmeņus, da kaut vai F1 un cart.

Savu analfabētisma līmeni nav jāizrāda !!! Eiropas un Amerikas dragreisa līmeņi viņam. F1 un CART. Tev laikam sacīkšu sēriju tehniskie noteikumi ir kaut kas tāds par ko pirmoreizi dzirdi un par pašām sērijām ar droši tik no anekdotēm esi dzirdējis. Ja gribās tik ļoti kaut ko tādu ko var reāļi salīdzinat tad jāņem LeMans tipa sacīkstes, kurās gan auto ir daudzmaz līdzīgi gan aºī viss pārējais. Tiesa tam gan vairs ar parastu masveida autobūvi nav vispār nekāda sakara.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: zirgspēks pēc definīcijas ir kautkādas masas pacelšana par kautkādu augstumu kautkādā laika vienībā.....

ja pareizi atceros, tad tas bija apmēram 75 kilogrami pacelti par 1 metru vienas sekundes laikā

lai kustinātu vieglāku mašīnu tajā pašā laika vienībā vajag mazāk zirgus....

rezultātā apgalvojums par vieglāku mašīnu, tiem pašiem zirgiem un mazu degvielas patēriņu nav patiess

Hmm, tas ir intersanti, taču man šķiet tu skaties uz problēmu no nepareizās puses - jo mums vajag ar fiksētu jaudu "kasti" pārmūvot fiksētu distanci - 100km. Tātad atliek jautājums cik daudz degvielas konkrētās masas verķis aprīs tajā laika sprīdī kurā jams veiks tos 100km. Un jāņem vērā fakc ka kustība tev nav vertikāla, bet gan nosacīti horizontāla.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Nav runa par noteikumiem. Ir runa par to, ka amerikāņi jau labu laiku izgriež pogas stagnējošajai eiropai un daudzās jomās, ne tikai autobūvē.

Runa IR par noteikumiem !!! Amerika pēdējos 50 gados nekur nekad nevienam nekādas pogas nav izgriezusi !!! Jā Henrija Forda laikā - jā tad gan Amerika bija vien ļoti progresīva zeme autobūves jomā, ir bijušas vēl pāris reizes kad amerikāņi ar savu autobūvi ir spīdējuši pasaules mērogā. Tas kur amerikāņi visai citai pasulei vinnē ir tajā ka viņu noteikumi ir pietiekoši brīvi, daļas salīdzinoši pieejamākas un arī autosports (t..sk drags) ir krietni vien pieejamāks. Tehniskā ziņā amerikāņi ir atsevišķos ļoti šauras specifikas lauciņos priekšā (kā smejies finansējuma un tehniskās bāzes iespejas viņiem ir labas), bet caurmērā viņi ir krietni vien atpalikuši no "stagnējošās" Eiropas.

Nemaz nesākšu iedziļināties tajā kādas izceslmes zinātnieki strādā ASV un lielu daļu izcilu atklājumu un eksperimentu ir veikuši !!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bet izrādās, ar speciāli izstrādātiem hidrodinamisiekm ģeneratoriem pievadot 1kW var dabū ārā 1.7kW!

========================

Aaaaaaa, tad ir skaidrs, kaa darbojas Kalviisha HES!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

zirgspēks pēc definīcijas ir kautkādas masas pacelšana par kautkādu augstumu kautkādā laika vienībā.....

ja pareizi atceros, tad tas bija apmēram 75 kilogrami pacelti par 1 metru vienas sekundes laikā

-----------------------------------------

Wrong answer! Mana klasesbiedrene savulaik uz jautaajumu "kas ir zirgspeeks" tbildeeja (peec paardomu briizha): tas ir 75 kg smags un 1 m augsts zirgs, kursh glabaajas Luvraa! Klaatesosho reakcija bija liidzveertiiga vismaz paaris Nagasaki bumbu ekvivalentam ....

lai kustinātu vieglāku mašīnu tajā pašā laika vienībā vajag mazāk zirgus....

rezultātā apgalvojums par vieglāku mašīnu, tiem pašiem zirgiem un mazu degvielas patēriņu nav patiess

----------------------------------------------------

Vispaar taisniiba, savulaik, veel padomjlaikos NAMI peec Za Ruljom lasiitaaju jautaajuma sniedza aptuveni shaadu atbildi: lai paarvietotu ar pastaaviigu aatrumu 60 km/h automobili VAZ 2101 (60 ZS nominaalaa jauda) ar vienu cilveeku salonaa, ir nepiecieshama aptuveni 22 ZS jauda. Lai paarvietotu sho pashu automobili ar pastaaviigu aatrumu 90 km/h, ir nepiecieshama aptuveni 38 ZS jauda. Lai paarvietotu sho automobili ar maksimaalo aatrumu 140 km/h, nepiecieshami visi iespeejamie 60 ZS.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis

06.05.2009 08:39

Ja rodas šaubas par amerikāņu motoru spējām, tad var salīdzināt eiropas un asv dragreisa līmeņus, da kaut vai F1 un cart.

-----------------------------------------------

Nu, un ko tu taisies saliidzinaat? Ar ko tu vari saliidzinaat ASV NHRA Top Fuel klases dzineeju? Turklaat F1 un CART dzineeji ne vieni ne otri nav lielseerijas motori un ar benziintankaa nopeerkamo degvielu nepaarvietojas Labaak saliidzini dzineejus, kuri normaali shljuukaa apkaart ar ASV (88-92) vai Eiropaa (94 - 96) iegaadaajamo "normaalo" degvielu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: bļe

catalog.auto.ru/...

vs

catalog.auto.ru/...

Redzi tehniski šis ir viens pimērs par tēmu ka amerikāņi var. Tikai protams atkal ir niansīte, ka Corvettei tie 600 išaki tiek noņemti ar kompresoru no 6 litriem !!! Bet BMW no 5 litriem -500 išaki bez gaisa "saspiešanas". Līdz ar ko tehniski tos BMW 5 litru aprīkojot ar turbo no tā motoriņa jau "atdotos" vairs ne 100 lopiņi no litra, bet jau savi 120, kamēr Vettei "tikai" 100 no litra.

Man slinkums vienkārši meklēt kurš no BMW tuninga kantoriem mēdza piemest turbīnu/kompresoru bembim, un tad salīdzināt ar tavu Vetti.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet ja šitai korvetei uzliek stage 3 "paku", tad var nosmelt visus 1000 zs.

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

Varbūt tāpēc, ka viņš nebūvē sērijveida auto? pamēģini atgriezties pie sākotnējās tēmas un iestāstīt kādam, ka katram vidusmēra amerikānim ir sava corvette.

Ja nespēj, atgādināšu - diskusija ir par vidējo statistisko amerikāņu auto un "fufeļmakšu" efektivitāti tajos. parādi man kaut vienu cilvēku pasaulē, kas savu auto ir aprīkojis vienlaicīgi ar "stage 3 paku" un "HHO"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piesargies ar saviem vārdiem, skaties, kaksis mošk tūlīt ar googli atradīs vienu lohu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet ja šitai korvetei uzliek stage 3 "paku", tad var nosmelt visus 1000 zs.

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

Mja un uzliec "nekorvetei" Supra visu pašu krutāko ko vajag un nosmel 1600 Zs no ~ 3,4 litru motora.

Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams, bet tikpat labi varbūt ka vienkārši letāks pie lielākas "stock" jaudas!!! Kas ir labs ikdienas braucējam Kaksim nenozīmē ka būs pietiekoši labs sacīkšu braucējam un Inženierim Dambim.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tas bija domāts ka iespējams Corvettes dzinējs ir lētāks pie lielākas stock jaudas !!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Diskusija sākās pie idiotiskā apgalvojuma par 2...3 reizes lielāku jaudu eiropas/šķībacaino stock dzinējam pār amerikāņu stock pie vienāda tilpuma .

kas netika pamatots ar reāliem piemēriem...

Ja spētu izlasīt līdz galam, būtu pamanījis vārdiņu "pat" pirms "2-3x". Ar to latviešu valodā apzīmē kāda lieluma maksimālo robežu, neapgalvojot, ka šāda vērtība ir visos gadījumos.

Un arī piemērs tev tika minēts.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti