Iznesums.no centra līdz ārmalai.lai arku malās neķeras.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iznesums.no centra līdz ārmalai.lai arku malās neķeras.
bet arku malas vienmēr var piefleksēt.
opelim un fordam nekas nav jaafleksee - pashas izruusee
DeaDMoroZZZ rakstīja: opelim un fordam nekas nav jaafleksee - pashas izruusee
tu te netirs tukšu, nupat 13 gadīgam opelim biju spiests , ar kuvaldu , valcēt arku malas
...nu jā... komenti izsmeļoši ...
bet nu paldies ar par to pašu
Zoo rakstīja: Iznesums.no centra līdz ārmalai.lai arku malās neķeras.
tu tak esi duraks!!!
ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.
tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.
pats tu esi duraks!
ET ir attālums milimetros no diska pieskrūvēšanas vietas plaknes, līdz diska platuma VIDUS plaknei!
pinguin rakstīja: pats tu esi duraks!
ET ir attālums milimetros no diska pieskrūvēšanas vietas plaknes, līdz diska platuma VIDUS plaknei!
nu jaaa. jaaa. neskaidri uzrakstiju. no diska vidus lidz tai vietai kur vins skruvejas klat pie rumbas!
Vis ko uzrakstīja Pinguin ir taisnība, bet varētu noskaidrot, ko visvairāk čakarē nepareizs ET? Esmu dzirdējis, ka gultni.
Bezmiegs rakstīja:
Šodien tiku aizslājis uz tā saucamo \"Lielāko auto šovu ziemeļēiropā\"..... nu @#$%^&.... par to kas tur bija (vai precīzāk par to kā tur NEBIJA). Bet ne par to stāsts.... nu noskatu dotajā brīdī lietos diskus savam pepelacam, vasaras sezonām... gribu tā saucamos \"deep dish\"...līdz šim uzskatīju ka zinu pēc kādiem un kādus parametrus meklēju....bet šodien izstādē man galīgi galvu sajauca!!! Tad nebūtu te kāds čeloveks, kurš vienkāršā valodā izstāstītu kas tad ir tas ET par attālumu reālā dzīvē???? Paldies
Kas grib paspamot- kā vienmēr laipni, jūs jau neviens neaizturēs!
Ja par diskiem, es ar gribētu nopirkt diskus, bet vai izstādē ir peidāvājumi lētāki kā šeit? rēķinot, ka viņi dos 10% atlaidi un 5 EUR par piegādi gabalā?
osiss rakstīja: Vis ko uzrakstīja Pinguin ir taisnība, bet varētu noskaidrot, ko visvairāk čakarē nepareizs ET? Esmu dzirdējis, ka gultni.
sharas bukses ar vareetu piesaukt... lai gan...
oopiishu rezjiimaa liec kaut ET +100 standartam... i buus OK
osiss rakstīja: Vis ko uzrakstīja Pinguin ir taisnība, bet varētu noskaidrot, ko visvairāk čakarē nepareizs ET? Esmu dzirdējis, ka gultni.
Ja būsim godīgi tad ne jau ET tik izteikti tev kaut ko čakarē - runa principā ir vispār par to ka platāka izmēra riepas/diski ( lielāks diska diametrs parastā ielas variantā arī parasti nozīmē lielāku platumu !!!) rada papildus slodzi uz piekares daļām ( visām bez izņēmuma). Tehniski visiem mezgliem parasti ir 10% izturības rezerve. Tad nu var mēģināt izrēķināt par cik procentiem tieši tu sāc "parbaudīt" mašīnas izturības rezervi.
Viena no lielākajām nelaimēm pie mūsu ceļiem ko esmu ievērojis ir tā saucamā stūres raustīšnaa braucot pa risēm - tā ļoti izteikti "pārbauda" piekares gumiju - kas atbild par auto šķērsvirziena stabilitāti - izturību.
Pārējais par ko jārūpējas ir lai neķeras arkās grozot stūri un braucot pa mūsu "Lielo bedri". Tas bojā gan pašu riepu, gan iespējams disku, gan arī noberž arku un tā sāks pastiprināti rūsēt, it īpaši ja auto skrien cauru gadu.
Lai platie diski nestrīķē arkas, viņiem vajag uzmontēt šaurās riepas.
Shiirs rakstīja:
Zoo rakstīja: Iznesums.no centra līdz ārmalai.lai arku malās neķeras.
tu tak esi duraks!!!
ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.
tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.
šoreiz (atkal) duraks esi tu...
ET ir attālums no diska (kur montējas riepa) vidus līdz vietai (plaknei) kuru pieskrūvē pie stupicas... jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās platāks... ETs var būt ar "-", parasti džipiem...
WALA rakstīja: ... ( lielāks diska diametrs parastā ielas variantā arī parasti nozīmē lielāku platumu !!!) ...
es sapratu, ko tu domāji, bet no malas - murgs...
jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās "platāks"... diezgan stipri iespaido stūrēšanu, kā arī palielina lauzienu uz priekšējām detaļām (biežāk jāmaina)...
Centis_Nuudele rakstīja: Lai platie diski nestrīķē arkas, viņiem vajag uzmontēt šaurās riepas.
Kā tieši riepas platums ietekmēs to cik ļoti diski skrāpēs arku ???
Sapratu ko tu biji domājis bet izteicies neveikli !!!
Protams ka ja arkā strīķejas pati riepa tad ar šaurāku riepu tur var mēģināt līdzēt, bet ja strīķē disks, tad tikai ja strīķē iekšmalu, var līdzēt ar flanci !!! Visos citos gadījumos būs jāpaplatina arkas.
Yetti rakstīja: jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās "platāks"... diezgan stipri iespaido stūrēšanu, kā arī palielina lauzienu uz priekšējām detaļām (biežāk jāmaina)...
Vispār jā - es ar kad tā sāku domāt sāku atcerēties visādus lauku šķūnerus kuru diski lien ārpus arkām tikai tā(un lai jamos paslēptu tur bemaz puse arkas vēl japiemetina klāt ). Loģiski ka arkas iekšmalā jamiem ar tādiem "veltņiem" nav kur izvērsties, tad nu viss "spiežas uz āru" un viss tas kas "spiežas uz āru" un jo īpaši ārpus arkām atstāj ļoti nopietnu iespaidu uz piekares daļām.
Ideots rakstīja:
savirzei jābūt pareizai
Man priekšā 225/45 ET 35
aizmugurē 245/40 ET 42
Pat uz Valmieras ceļa rises netraucē.
Savirze te nepalīdz !!! Protams ir auto kam arī platāku riepu uzlikšana neietekmē uzvedību uz ceļa. Bet visiem koyotiem ko bijusi saskare, ka tikai aiziet ārpus rekomendētā platuma, tā pa risām stūre jau ir ciešak jātur. Manam ar tas pats, kaut savirze pēdejoreiz pirms nepilna mēneša izveikta.
Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.
Ideots rakstīja:
WALA rakstīja:
Savirze te nepalīdz !!!
palīdz.
Atceries, ka plika savirze uz kompja ir Fufelis, meistaram pašam arī ir jāzin, kas un kā.
Tu ar kādu autosu brauc ??? Ja MB, BMW, Audi utml - tad protams pie raustīšanas noteikti ir vērts čekot savirzi. Toyotai - tici man - nav vērts - tur neko neatradīsi, nu ja nu vienīgi autoss ir bijis sist un ir po žiznji šķībs.
Ideots rakstīja:
nu tak izbeidziet vaidēt.
Ja diski ir ārpus arkām- tas jau ir pašdarbība un TA var aizmirst.
Ir auto, kam ir diski ar 5 cm plauktu pat un no arkām ārā nelien un viss ir pieļaujams. Turklāt neesmu dzirdējis no to lietotājiem, ka dēļ tiem diskiem piekare jāpārlasa utt.
Protams, slodze ir lielāka, bet ne jau tik drīmi tas ir, kā jūs te mālējat.
Kur tu redzi ka kāds vaid ?!?!?!
Tiem autosiem kam jau standartā ir paredzētas platas riepas protams ka nekas slikc piekarei nenotiek, jo tie jau IR paredzēti tām papildus slodzēm kas tur ir vai var rasties. Un protams ka piekares tiek taisītas ar nelielu rezervi visiem auto !!!
WALA rakstīja: Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.
var jau uzlikt 245/35 R16...
tikai 2us vīrus vajadzēs, lai stūri valdītu...
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.
var jau uzlikt 245/35 R16...
tikai 2us vīrus vajadzēs, lai stūri valdītu...
Nu 245 platumu tur toč nav kur likt - tagad jau ir tā ka aizmugurē līdz amortiņam knapi pirkstus (~10-15 mm) var iebāzt, un otrā pusē ar nav saldi.
Diskiem ET...jopcik!
Šodien tiku aizslājis uz tā saucamo "Lielāko auto šovu ziemeļēiropā"..... nu @#$%^&.... par to kas tur bija (vai precīzāk par to kā tur NEBIJA). Bet ne par to stāsts.... nu noskatu dotajā brīdī lietos diskus savam pepelacam, vasaras sezonām... gribu tā saucamos "deep dish"...līdz šim uzskatīju ka zinu pēc kādiem un kādus parametrus meklēju....bet šodien izstādē man galīgi galvu sajauca!!! Tad nebūtu te kāds čeloveks, kurš vienkāršā valodā izstāstītu kas tad ir tas ET par attālumu reālā dzīvē???? Paldies
Kas grib paspamot- kā vienmēr laipni, jūs jau neviens neaizturēs!