Diskiem ET...jopcik!

Bezmiegs Reģ.: 13.05.2003

Šodien tiku aizslājis uz tā saucamo "Lielāko auto šovu ziemeļēiropā"..... nu @#$%^&.... par to kas tur bija (vai precīzāk par to kā tur NEBIJA). Bet ne par to stāsts.... nu noskatu dotajā brīdī lietos diskus savam pepelacam, vasaras sezonām... gribu tā saucamos "deep dish"...līdz šim uzskatīju ka zinu pēc kādiem un kādus parametrus meklēju....bet šodien izstādē man galīgi galvu sajauca!!! Tad nebūtu te kāds čeloveks, kurš vienkāršā valodā izstāstītu kas tad ir tas ET par attālumu reālā dzīvē???? Paldies

Kas grib paspamot- kā vienmēr laipni, jūs jau neviens neaizturēs!

 
1 2 3
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

....jopcik!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

Ku kū, atkal tu - pārsvarā orģināļie bleķinieki tev būs daudz vieglāķ par jebkuru parastu ļitaku. jo vieglie maksā tādu piķi par kādu braucamu auto jau var nopirkt.

Te gan jāpiebilst ka Krievijā kaltos diskus ražo par patīkamām cenām, tikai neesmu dzirdējis ka jamie būtu virs 16" kaut ko uzražojuši - tie diski nav šķūneriem domāti

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Ja tu būtu iemācījies lasīt, tad nebūtu jātēlo dzeguze. Kur tu izlasīji par parastu ļitaku?

Es rakstīju labs ļitaks vs bleķinieks.

Vai tavā leksikā labs ļitaks = viegls ļitaks ?!?!? Jo labi ļitaki ir dabonami zem 100 Ls/gab. kamēr viegli sākas kaut kur no ~ 180 Ls par gab. Tā ka nezvai vidējais lietotājs tos vieglos iegādajas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

tu tak esi duraks!!!

ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.

tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.

--------------------------------------------

Nja, pareizi tevi te jau ieprieksh nokvalificeeja, t.s. "sam takoi", turklaat sarakstiiji taa, ka pats skaidraa praataa diez vai sapratiisi

1. Iedomaajies plakni, kura iet caur ritenja diska taas daljas, uz kuras montee riepu , vidu.

2. Tagad iedomaajies plakni, kura iet caur to virsmu, ar kuru ritenja disks piespiezhas rumbai (parasti tai iet cauri skruuves).

3. Attaalums starp shiim abaam plakneem arii ir ET (vaaciski "Einpress - Tiefe"), vai angliski sauktais "offset".

4. ET var buut ar plusa ziimi (visbiezhaak), ja ritenja / rumbas savienojuma plakne atrodas "uz automobilja pusi" no plaknes , kura iet caur riepas montaazhas daljas vidu. Ekstreemos gadiijumos sastopami ritenji, kuru diskiem ir ET ar miinusa ziimi, tad ritenja / rumbas plakne atrodas jau "uz aarpusi" no montaazhas daljas vidus plaknes.

5. Mainiit ET - var acu priekshaa izteeloties riteni, kura riepu ar diska aareejo dalju juus stumdaat paraleeli ritenja asij. Jo lielaaks ET, jo riepa ar diska aareejo dalju izvirzaas taalaak no rumbas / ritenja plaknes uz aaru. Taa ka buutiibaa viss ir ljoti vienkaarshi.

6. Mainiitam ET meedz buut dazhaadi blakusefekti, kuri saistiiti ar diska vidusplaknes attaalumu no ritenja pagrieshanas ass centra / punkta. Paziistamaakais no tiem ir auto "nesatureeshana" bremzeejot uz nevienaadiem segumiem abaas auto pusees, meedz vazaaties , kaa maita, ka vinju divi devinji Taapeec, piemeeram, ziemas rallijaa izmanto diskus ar iespeejami mazu ET, lai minimizeetu "stuures raushanu no rokaam", ar vienas puses priekshriteni "piekjerot" kupenu un stabilaakas bremzeeshanas deelj.

Un tagad ...GRIIDAAA!!!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

pļe, tevi izdirsa vai dzemdēja?

ērms tāds...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sorry par ieprieksheejo, iztramdiija te mani sakaru liidzeklis un netiishaam ne tas nospiedaas

Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

----------------------------------------

Diska, taatad ritenja, svars galvenokaart atstaaj iespaidu uz amortizatoru darbu un to darbamuuzhu, to stiprinaajumu darbu un darbamuuzhu, McPherson tipa piekarees viennoziimiigi arii uz amortizatora statnes augsheejo pagriezhamo savienojumu (gultnis + gumijas aptvere). Taa nu vish i` Nu , un protams, uz gultni arii, njemot veeraa to, ka smagaakam ritenim ir lielaaka inerce izkustinot to no kaada staavoklja.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: ...

Problēmas, petuh?

ej tokš jaunēkli...

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Nu te tik daudz to izteikumu, lai najauktu galvu- skatiet šeit:

www.volksdivision.co.uk/...

ļoti baudāms (c) un atbilstošs zīmējums

Bezmiegs Reģ.: 13.05.2003
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Nu te tik daudz to izteikumu, lai najauktu galvu- skatiet šeit:

www.volksdivision.co.uk/...

ļoti baudāms (c) un atbilstošs zīmējums

Nu re- skaidrs!!!

Paldies

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

vēl viens skaidri saprotams zīmējums

www.raceandroad.com/...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

reizes trīs rakstīju atbildi... pieļauju, ka Elmucis sajuks prātā, ja visa čupa+ aizies...

Eskvellai - būs Tev lielāks "lauziens" uz lodbalstiem, + a/m savādāk stūrēsies...

kreņķis sākas tad, ja vietējie tūdaliņi uz ET43 uzliek ET0...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).

Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).

Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).

fofāhenam un žopelim centra caurums atšķiras par pusmilimetru

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

NJa kā jau Yetti teica šeit lauziens palielināsies. Tikai ir aizdoma ka arī palielinot ET - šasijai vieglāk nekļūs. Protams taisnvirzienā braucot droši vien ka slodze uz gultni itkā samazinās. Bet tiklīdz izgriež ratus, ta man šķiet atkal palielinās slodze uz to - jo rati tomēr nestāv vertikāli un atseviškiem auto izgriežot stūri tie tiek mazliet sagāzti !!!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).

Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).

fofāhenam un žopelim centra caurums atšķiras par pusmilimetru

arī ir nianses...

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

....tā īsti vairs neatminu tos izmērus, bet reiz mēģināju B Omegai uzmuģīt disku no A Omegas - šamajam ET bija mazāks (ET A

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

MJanis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

....tā īsti vairs neatminu tos izmērus, bet reiz mēģināju B Omegai uzmuģīt disku no A Omegas - šamajam ET bija mazāks (ET A

plēē - puse pazuda no rakstītā ....

nekas tur nesanāca, jo mazāka ET dēļ disks atdūrās pret suportu .....................

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

MJanis rakstīja:

MJanis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

ETs tur nebūs vainīgs...

US vēl ir jēdziens "backspace", nozīmē to pašu ko ETs... no viena auto, mainot diskus, var uzrauties uz suportu nesaderību...

tas tā, no pieredzes...

....tā īsti vairs neatminu tos izmērus, bet reiz mēģināju B Omegai uzmuģīt disku no A Omegas - šamajam ET bija mazāks (ET A

plēē - puse pazuda no rakstītā ....

nekas tur nesanāca, jo mazāka ET dēļ disks atdūrās pret suportu .....................

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

biški safisos meistarībā...

tā bij' domāts:

ETs tur nebūs vainīgs...

US vēl ir jēdziens "backspace", nozīmē to pašu ko ETs... no viena auto, mainot diskus, var uzrauties uz suportu nesaderību...

tas tā, no pieredzes...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S. mainot diskus, vienmēr, esmu centies iekļauties 1.5 cm... tā varētu būt robeža...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).

Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).

fofāhenam un žopelim centra caurums atšķiras par pusmilimetru

Tieši tā! Un kas? Tas nav būtiski?

Opel diski neder VW, Hondas neder Opelim utt. Un ja ir disks ar 60mm, tad tas turas tikai uz skrūvēm.. un tas ir ok tikai lauku šķūningam

Caurumu diametri mm:

Hyndai, Kia, Mazda, Suzuki, Toyota 54

Honda, Kia, Mitsubishi, Rover 56

Opel 56.5, 56.6 (dažādiem modeļiem)

VW, Seat, Škoda 57

Nissan 59, 60 (dažādiem modeļiem)

Renault 60

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: ...

Tieši tā! Un kas? Tas nav būtiski?

Opel diski neder VW, Hondas neder Opelim utt. Un ja ir disks ar 60mm, tad tas turas tikai uz skrūvēm.. un tas ir ok tikai lauku šķūningam

Caurumu diametri mm:

Hyndai, Kia, Mazda, Suzuki, Toyota 54

Honda, Kia, Mitsubishi, Rover 56

Opel 56.5, 56.6 (dažādiem modeļiem)

VW, Seat, Škoda 57

Nissan 59, 60 (dažādiem modeļiem)

Renault 60

centra caurumi...

ir vēl "kuļibini", kas spēj uzvilkt diskus, kuros mm staigā...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti