Maija_Eskuella rakstīja:
Tieši tā! Un kas? Tas nav būtiski?
Opel diski neder VW, Hondas neder Opelim utt. Un ja ir disks ar 60mm, tad tas turas tikai uz skrūvēm.. un tas ir ok tikai lauku šķūningam
Caurumu diametri mm:
Hyndai, Kia, Mazda, Suzuki, Toyota 54
Honda, Kia, Mitsubishi, Rover 56
Opel 56.5, 56.6 (dažādiem modeļiem)
VW, Seat, Škoda 57
Nissan 59, 60 (dažādiem modeļiem)
Renault 60
Nē veči tas ka ir lielāks centra caurums tā nav problēma !!! Galvenā probza ar t oka centra caurums ir lielāks ir tā ka būs gºuti "nocentrēt riteni uz tām skrūvēm, bet ja to var izdarīt precīzi un ritenis "netēlos" olu uz ceļa - tad nav nekādu problēmu.
Toyotam ar 5 x 100 der diski no Subariem utml. un koyotam ir mazākais centrs no tiem auto kuru diski jamam der. Un uz 5 skrūvēm (ja vien ratu vari jēdzīgi nocentrēt) pilnigi pie kājas ka jams uz centra nebalstas. Pie 3 skrūvēm (Smart) būtu čābīgāk, pie ar 4 jādomā ja ir stils braukt "raļļi".
Man strap citu stav virsū AEZ diski kuru centrs ir "universāls" - tobiš tam ir lielākais iespējamais izmērs, un katram autosma nāk speciāli plastmasa ieliktņi centros kas palīdz ratus nocentrēt.
Un uz maniem 5 x 100 - nav nekādu problēmu ar "adaptēto" diska centra diametru.
Diskiem ET...jopcik!
Šodien tiku aizslājis uz tā saucamo "Lielāko auto šovu ziemeļēiropā"..... nu @#$%^&.... par to kas tur bija (vai precīzāk par to kā tur NEBIJA). Bet ne par to stāsts.... nu noskatu dotajā brīdī lietos diskus savam pepelacam, vasaras sezonām... gribu tā saucamos "deep dish"...līdz šim uzskatīju ka zinu pēc kādiem un kādus parametrus meklēju....bet šodien izstādē man galīgi galvu sajauca!!! Tad nebūtu te kāds čeloveks, kurš vienkāršā valodā izstāstītu kas tad ir tas ET par attālumu reālā dzīvē???? Paldies
Kas grib paspamot- kā vienmēr laipni, jūs jau neviens neaizturēs!