jeep.avtograd.ru
paroc tur, mož ko atrodi iekš FAQ vai manuāļiem.
jeep.avtograd.ru
paroc tur, mož ko atrodi iekš FAQ vai manuāļiem.
Autombīlisma rītausmā bij' ķerrai degvielas sūknis uzlikts pretējā virzienā. Bet diez vai tad tad attiektos uz gāzi...
Kaut ko atradu jeep.avtograd.ru, izskataas,ka jaaparbauda svechvadi, dalitaajs, gaisa meriitaajs un ``pravodka``, labi, ka shis autoss prasts kaa zabaks, var ko arii pats salabot, atshkiribaa no bijushaa A6q, kuram pat gabaritlampinu vedu mainiit uz servisu
Tas ka čerokam ir liela motortelpa nenozīmē ka audī piebāztā ir kaut kas sarežģīts, tur tikai ir zināmas problēmas ar roku iebāšanu visādos punktos
msh rakstīja: Tas ka čerokam ir liela motortelpa nenozīmē ka audī piebāztā ir kaut kas sarežģīts, tur tikai ir zināmas problēmas ar roku iebāšanu visādos punktos
normaaliem auto "tur"savas rokas vispaar nav jaabaazh
he he. ja jau probleema ar lampinju majnju, kaa autors tiks galaa ar ljaunaiem svechvadiem? kur nu vel ar gaisa meritaaju..... dereetu shamo pie datora piesleegt sakumam
gonzalless rakstīja:...Kadas idejas?
jeepclub.lv vai vēl labāk www.jeep.auto.ru/...
Shiirs rakstīja:
msh rakstīja: Tas ka čerokam ir liela motortelpa nenozīmē ka audī piebāztā ir kaut kas sarežģīts, tur tikai ir zināmas problēmas ar roku iebāšanu visādos punktos
normaaliem auto "tur"savas rokas vispaar nav jaabaazh
Tu gribēji teikt "normāli auto izjūk pirmajos desmit gados un pa šiem gadiem motortelpā nekas nav paspējis notikt".
jāpiekrīt tam pimpausim šīrim...
Bija man taads gljuks, kad braukaju uz gaazi. Izeja vienkārša - paprovē izbraukt kādu bāku ( ne pilsētā) ar degvielu, ne gāzi. Visam vajadzētu nostāties vietās...
Principā kaut arī virsū ir gāzes iekārta, ik mēnesi vajag vien bāku ar degvielu nobraukt, tad gļuki nebūs
Arnis76 rakstīja: Bija man taads gljuks, kad braukaju uz gaazi. Izeja vienkārša - paprovē izbraukt kādu bāku ( ne pilsētā) ar degvielu, ne gāzi. Visam vajadzētu nostāties vietās...
Principā kaut arī virsū ir gāzes iekārta, ik mēnesi vajag vien bāku ar degvielu nobraukt, tad gļuki nebūs
nekaada ljogiska vai tehniski pamatota doma nav saskataama. kadeelj buutu jadedzina benja, ja ir tik ljoti gribetaa gaaze?
Slinkais rakstīja:
Arnis76 rakstīja: Bija man taads gljuks, kad braukaju uz gaazi. Izeja vienkārša - paprovē izbraukt kādu bāku ( ne pilsētā) ar degvielu, ne gāzi. Visam vajadzētu nostāties vietās...
Principā kaut arī virsū ir gāzes iekārta, ik mēnesi vajag vien bāku ar degvielu nobraukt, tad gļuki nebūs
nekaada ljogiska vai tehniski pamatota doma nav saskataama. kadeelj buutu jadedzina benja, ja ir tik ljoti gribetaa gaaze?
Kas nav skaidrs? Kompis ir ieprogramēts uz bendžu un ja tam padod gāzi, tad tas var sajukt prātā, tāpēc ik pa laikam ir jāpadedzina tam paredzētais degmaisījums.
Peec kaada laika tas pats (gan braucot uz benzhu, gan uz gaazi)..... Man tas raustishanaas gljuks, jau bija tad , kad gaazes iekaarta veel pat nebija uzstaadiita.
gonzalless rakstīja: Uzdroshinashos pameginaat `salabot auto internetaa`` Respektiivi mans Cherokee 4.0L(98.g) dazhreiz braucot saak konkreti raustiities, niikt nost. Uz dodot gaazi ar ravienu aiziet. Peec kaada laika tas pats (gan braucot uz benzhu, gan uz gaazi). Sveces jaunas, cits nekas nav mainiits. Kadas idejas?
katalizātors, lambda zonde, kartera ventilācija, EGR, kaut kur rauj gaisu iekšā, hemoroīdi, mēnešreizes, vai vienkārši atvieno accu uz minūtām 10... ja atkārtojas - SIA Rolis, čiekurkalna kaut kāda līnija...
Neveeloties jaunu teemu taisiit! Ir taa kaa veelme panjemt cheroky vai grand cheroky ar 4l motoru un gaazi . braukaashanai uz makshkjereeshanas vietaam, piekabi ar laivaam pavazaat utt, bet cenaa 2000ls vai zemaak. Kas taadai pavecai shaadai mashiinai buutu iipashi paarbaudaams? Motori it kaa esot gandriiz nenokaujami, liidz 500tkst. velkot mieriigi.
Karoč, Grandu par tādu naudu aizmirsti, tur nekas labs nebūs + tevis minētiem mērķiem par 100% atbilst Cheroks kantainais. jeep.avtograd.ru/...
- priecīgu lasīšanu.
Pārbaudāms:
-puvums
-tilti/reduktori&razdatka (visam jābūt klusam braucot jebkādā režīmā)
-aizm.lāgas
Citādi nasink spešl, viš ir vienkaršs kā velosipēds.
visai maza iespēja, bet nu tomēr der pārliecināties, vai izvēlētajam auto ir 4x4...
Yetti rakstīja: visai maza iespēja, bet nu tomēr der pārliecināties, vai izvēlētajam auto ir 4x4...
jap, arī fakc. Pie tam, razdatkas un tās kloķa esamība ne vienmēr garantē, ka 4x4 tiešām ir.
Un - vispareizākā razdatka ir SelecTrac (jeb NP242), vērts pievērst uzmanību...
Laagas jaaparbauda. Taa kaa kantaino Cherokee beidza razhot 2001.gadaa, tad origionalaas laagas diez vai buus labaa stavoklii, jaaskatas vai izredzeetajam autinjam taas jau ir atjaunotas vai arii jaaprasa atlaidiite Es savam Chirikam lagas atjaunoju par 350 latiem. Velama butu razdatka Select Track (ar Full time 4X4 opciju). Command Track (manam autinjam taada ir), liedz braukt pa asfaltu 4x4 rezhiimaa, jo nav nav starpasu difencialja. Ar aizmugures piedzinju autinsh spolee kaa traks Jaa, un jaaskataas vai ir kardaans arii uz prieksheejo tiltu, jo razhoja arii tikai RWD versijas. Laivu vilkshanai buutu ideali, ja buutu aizmugureejais tilts DANA 44, tas ir izturiigaaks un ar citu paarnesumu attieciibu.
Jaa, un Cherokee janem ar 4.0 motoru +(gaazes iekaarta-ekonomijai). Italju dizelji nekam neder , neizturiigi, bet 2.5L eed gandriiz tik pat cik 4.0, bet jauda krietni mazaaka.
Gonzalless! Raustīšanos atirsināji?
Jaa un nee Nomainiju TPS (throtlle position sensor), tiesa uzliku lietotu. 2 dienas autinsh brauca kaa naakas, tagad atkal raustaa , pat vairaak. Doma ir pasutiit jaunu TPS.
Jepp Cherokee raustaas
Uzdroshinashos pameginaat `salabot auto internetaa`` Respektiivi mans Cherokee 4.0L(98.g) dazhreiz braucot saak konkreti raustiities, niikt nost. Uz dodot gaazi ar ravienu aiziet. Peec kaada laika tas pats (gan braucot uz benzhu, gan uz gaazi). Sveces jaunas, cits nekas nav mainiits. Kadas idejas?