A kur veic garantijas apkopes, ja dīleris nefiksē?
Vai tin pirms katras apkopes?
A kur veic garantijas apkopes, ja dīleris nefiksē?
Vai tin pirms katras apkopes?
osiss rakstīja: A kur veic garantijas apkopes, ja dīleris nefiksē?
Vai tin pirms katras apkopes?
eļļu maina pagalmā (ja vispār maina)
attin reizi gadā un tad ved uz apkopi un TA (tur arī fiksē km)
bet jauniem auto tak esot gana vienkaarshi uzzinaat patieso nobraukumu
diez vai. šitie dunduki tik tālu neiedomājas, ka uz TA arī kāds fiksē odo.
nee, es domaju ka lizinga kantorim nav nekaad interese aizveert uz to acis. kadelj buutu japienjem nojaats auto? tam poskreejiens tagad fiksejaas visaados mezglos, panelii, Dazhados ECU un kur vel nee. kapeec neatsaka, pienjemt, un neliek sodus par parbraukto?
taisniibu meklee muusu tiesiskajaa valstii
Slinkais rakstīja: bet jauniem auto tak esot gana vienkaarshi uzzinaat patieso nobraukumu
jā, pēc sēdekļu un stūres nodiluma
Slinkais rakstīja: nee, es domaju ka lizinga kantorim nav nekaad interese aizveert uz to acis. kadelj buutu japienjem nojaats auto? tam poskreejiens tagad fiksejaas visaados mezglos, panelii, Dazhados ECU un kur vel nee. kapeec neatsaka, pienjemt, un neliek sodus par parbraukto?
palasi vairāk reklāmbukletus
Nav ko cepties. Pašos of. kantoros arī atgriež atpakaļ. Tikai ir fīča - dziļi, dziļi apslēpta informācija par patieso nobraukumu (reti kurš zin kā to atrast - varbūt arī oficiāļi nezin). Bija pieredze ar čomu, kura atdotais autoss ar 92 kkm, vēlāk salonā stāvēja ar 41 kkm. A tā - tipa: "Neko neziņam, klients muhļījis...
...un tāpēc esam, kur esam.
Slinkais rakstīja: nee, es domaju ka lizinga kantorim nav nekaad interese aizveert uz to acis. kadelj buutu japienjem nojaats auto? tam poskreejiens tagad fiksejaas visaados mezglos, panelii, Dazhados ECU un kur vel nee. kapeec neatsaka, pienjemt, un neliek sodus par parbraukto?
Tomēr realitātē kantoris ir "nezinoš"
Itkā vienai otrai markai to nevar izdarīt , runā ,ka mersim , bebim
rudens68 rakstīja: Itkā vienai otrai markai to nevar izdarīt , runā ,ka mersim , bebim
Runā, ka žigulim arī nevar
Muļķības tieši šim to visvairāk dara VW vispār neieteiktu pirkt LV, kur par to nesoda.
rudens68 rakstīja: Itkā vienai otrai markai to nevar izdarīt , runā ,ka mersim , bebim
Ko tur par odometru kruķīšanu.....
Ja jau te pat LV autosalonā pirktai mašīnai(tipa nullīte) pēc pusgada nonākot nelielā avārijā konstatē, ja priekšējam spārnam un spogulim nemaz gruntene nav uzlikta zem krāsas
Kaut gan citām virsbūves detaļām ir! (piem:motora pārsegam)
Tipa sanāk, ka apskādēta jau salonā ielikta!!!! Piekrāsota un notirgota "kā jauna".
pirdiens rakstīja: Ko tur par odometru kruķīšanu.....
Ja jau te pat LV autosalonā pirktai mašīnai(tipa nullīte) pēc pusgada nonākot nelielā avārijā konstatē, ja priekšējam spārnam un spogulim nemaz gruntene nav uzlikta zem krāsas
Kaut gan citām virsbūves detaļām ir! (piem:motora pārsegam)
Tipa sanāk, ka apskādēta jau salonā ielikta!!!! Piekrāsota un notirgota "kā jauna".
kāds tur brīnums - mazums - transportējot kāda šaize sanāca. uz ātro sačinīja un - aiziet
pirdiens rakstīja: Ko tur par odometru kruķīšanu.....
Ja jau te pat LV autosalonā pirktai mašīnai(tipa nullīte) pēc pusgada nonākot nelielā avārijā konstatē, ja priekšējam spārnam un spogulim nemaz gruntene nav uzlikta zem krāsas
Kaut gan citām virsbūves detaļām ir! (piem:motora pārsegam)
Tipa sanāk, ka apskādēta jau salonā ielikta!!!! Piekrāsota un notirgota "kā jauna".
Draugam bij tieši tāpat , tik mierinājums ,ka firmas auto . Kad viņa auto bojātās vietas laboja tad puīši teica ,ka kāds jau pirms viņiem ir darbojies
cik šodien uzzināju, tad tas maksāja 70 Ls un atgrieza 20 000 km
Takse nav par kilometriem, bet gan par ieguldīto darbu.
Nupat presē lasīju, ka Norvēģijā no 2012.g. tikšot atcelti visi pašreizējie automobiļu nodokļi, un ieviests viens jauns nodoklis - samaksa 3 eiro sīknaudas pēc auto odometra par katru nobraukto kilometru. Lielajiem un tālajiem braucējiem tas sitīšot pa kabatu. Iedomājos, kā Latvijas apstākļos tml. situacijā sarosītos visi odometru specialisti: dzīvotu realās iluzijās , ka drīz kļūs par bagātniekiem... Ir dzirdēts, ka vairākās rietumu zemēs par odometru kruķīšanu draud kriminalsods.
IkdienasViesis rakstīja: Nupat presē lasīju, ka Norvēģijā no 2012.g. tikšot atcelti visi pašreizējie automobiļu nodokļi, un ieviests viens jauns nodoklis - samaksa 3 eiro sīknaudas pēc auto odometra par katru nobraukto kilometru. Lielajiem un tālajiem braucējiem tas sitīšot pa kabatu. Iedomājos, kā Latvijas apstākļos tml. situacijā sarosītos visi odometru specialisti: dzīvotu realās iluzijās , ka drīz kļūs par bagātniekiem... Ir dzirdēts, ka vairākās rietumu zemēs par odometru kruķīšanu draud kriminalsods.
tad jau tur būs cieņā ~15 gadīgi autiņi (kur trosīšu sistēma odometram)
Tur jau pateikt, ka kruķīts, ir sarežģītāk
Vecajiem ar trosīti var nemaz nekruķīt, uzbrauc ar priekšējiem riteņiem uz ruļļiem un pa nakti notrennē, ko pa nedēļu nobrauc. Nez tas skaitās? Formāli jau nekas griests netiek.
es gan ieteiktu savadāk....
min summa, minus kaut kādas kapejkas par nobrauktiem km... kad aiziet līdz nullei - tad atkal pieaug....
lai tie kuri gadā nobrauc līdz 15 000km maksātu vairāk.... citādi nafig šiem auto.... notērēja dabas resursus- bet pēc būtības neizmanto... lai īre...
Tas nenotiek tikai Latvijā, bet VISUR pasaulē. Pats zinu konkrētu gadījumu, kur šādi tika apčakarēts dīleris un visi nākamie īpašnieki ar 100000+ EUR vērtu auto Vācijā!!! Bāņa auto ātri tiek pie cipariem, bet vizuāla nolietojuma nav. Ja cilvēkam ir bijis gana smadzeņu tikt pie miljona un nopirkt tādu auto + ikdienā darba vajadzībām lietot, tad viņš savu maku pārzina un parēķina, ka šāda krāpšanās atmaksājas ar uzviju! Problēma jau garantijas un apkopju, līzinga nosacījumos, kas neatbilst tirgum... un cilvēku psiholoģijā vispār.
atgriež kilometrus