nu kā var nepaņirgāties par šitik stulbu jautājumu
izskatās, ka motoru mainīja servīzē pie gačiņa un pasniedzējiem
nu kā var nepaņirgāties par šitik stulbu jautājumu
izskatās, ka motoru mainīja servīzē pie gačiņa un pasniedzējiem
Moš nav automāts! Nāksies pašam turpmāk raustīt. Vai arī brauc uz servi un saki lai atstāj 3. robu. Ar to var mierīgi līdz 70 km/h vilkt un arī uzsākt var.
andis100 rakstīja: . Ir kādi viedokļi?
Viedoklis ir - braukt uz to pašu servisu un palūgt savest auto kārtībā.
Kaksis rakstīja:
andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Nevar audi sasniegt 80 km/h pie trīs ar kapeikām apgriezieniem nepārslēdzot ātrumus! Pat F1 nevar.
f1 pie 3 apgriezieniem jau ir noslāpis
jautājums redaktoram
kā šitādā topicā lai nespamo?????
Centis_Nuudele rakstīja:
andis100 rakstīja: . Ir kādi viedokļi?
Viedoklis ir - braukt uz to pašu servisu un palūgt savest auto kārtībā.
es ieteiktu braukt uz citu servisu..... jo izskatās, ka TAJĀ servisā viņi tak neko nejēdz
var pamēģināt braukt pie gatchas, šis tāds gudrs izklausās topikos.
Vai pie TNT (tas tvnet auto forumos jāmeklē)
nu ko lai saku , tas domāts, ka tahometra radijums, ja kāds nesaprot) jebsu ir braucis ar automatu
andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.
anonimikis rakstīja: var pamēģināt braukt pie gatchas, šis tāds gudrs izklausās topikos.
aizbrauc gan.... tikai destilētu udeni paķer līdzi lai viņs arī tev izmazgā izpūtēju
p.n.
man jau pouhj, lai pelna naudu kā māk, tikai kāpēc visam portālam skaļi sāsaka, ka pie viņa labāk nebraukt
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja:
andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Nevar audi sasniegt 80 km/h pie trīs ar kapeikām apgriezieniem nepārslēdzot ātrumus! Pat F1 nevar.
f1 pie 3 apgriezieniem jau ir noslāpis
jautājums redaktoram
kā šitādā topicā lai nespamo?????
speciāli tev - pie 3000 agr/min un -10
kāds tavuprāt ir f1 tukšgaitas apgrienu skaits?
Ezis2f rakstīja:
andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.
paldies par sakarīgu padomu!
andis100 rakstīja:
Ezis2f rakstīja:
andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?
Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.
paldies par sakarīgu padomu!
a drīkst paprasīt - kam pieder tā mašīna?
tev? vai tu esi tas servisa meistars, kas mainīja to motoru?
par audi 80 tipa B4 1991 gada automātu
Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?