Mans paziņa sastapās ar sekojošu problēmu - autiņš pēc ziemas riepu nomaiņas uz vasaru pie ātruma virs 80 km/stundā sāk zvalstīties. Riepas pa ziemu tika glabātas uz diskiem piepumpētas, tiesa vertikāli. Balansēšana veikta 2x (slikts tas riepu meistars, kas cita balansēšanu par labu atzīs ), no skata ideālas, protektors - vēl braukt un braukt, piekare visa štokos. Nomainot riepas atpakaļ uz ziemas problēma pazuda. Tātad sanāk ka tomēr vainīgas riepas Mož kāds pieredzējis ko līdzīgu un var izskaidrot, kas tām riepām vainas?
Tavā gadījumā laikam nav tā pati vaina, kas man bija, bet vienu reizi pēc vasaras riepu uzlikšanas kaut kas līdzīgs bija pie 100km/h sāka vibrēt. Izrādijās, ka viens pakaļējais ritenis nav līdz galam pieskrūvēts
Manam Jeep krataas no taa, ka riepai kordi iekshaa pushu (riepa met ``astonieku``). Protektors veel labs, bet naksies jaunas riepas pirkt, negribaas visu laiku kratiities
nostāvējušās riepas.... ja nemet 8niekā, tad pazudīs pēc laika tā problēma...
manā pārziņā armijā bija 19 urāli... 12 no tiem stāvēja boksā piekrāmēti ar "kaķušu patronām" uz kuzavā pieskrūvētiem speciāliem plauktiem katrā sakrāmēti 40 reaktīvie šāviņi, katrs ~70kg... itkā nekā īpaša, bet tās tačkas tā stāvēja, ķipa ja nu rīt karš un kustinātas tika apmēram vienu reizi gadā.... tad tās tačkas gāja palēkdamās kā tie ripuļi bija nogulējušies....
bet par balansēšanu.... iztaisi eksperimentu
paņem un aizved balansēt pie "laba" meistara kādus ripuļus (vēlams uz prastiem diskiem lai neatceras) uz tačkas virsū neliec, bet otrā dienā palūdz kādu lai aizbrauc pārbaudīt balansējumu pie tā paša "meistara"
bez diskiem riepas ir jāglabā vertikāli, bet ar diskiem horizontāli!
Vienkāši palika iespiedumi Tavās riepās - tur balansēšana nelīdzēs - nemoki sevi un citus. Iepumpē riepās par kādām 0,4 - 0,5 acītēm vairāk un pabraukā 2 - 3 dienas, bet netālu. Tad izlaid lieko gaisu... un pēc kādām 2 nedēļām pārbaidi kas ir sanācis. Ja lēni braucot (10 - 25 km/st) nejūtās ka mašīnu zvalsta, tad var vest balansēt.
Šitā ļoti bieži pazūd tas iespiedums, bet ne vienmēr.
Tāda pati problēma ļoti bieži parādās ja vāģis nostāv visu ziemu nekustināts uz riteņiem.
Ne par velti krievu laikos lika vāģus uz klučiem - tieši tā pati problēma, bet jaunas riepas dabūt bija ārkārtīgi grūti. It sevišķi ja gaisa spiediens bija mazāks, tad riepa miskastē!
Svicināti! Iespējams, ka maz kuru šitas interesē, bet kā apzinīgs iauto jūzeris ziņoju par rezultātiem. Nomainot vienu aizmugures riepu problēma pazuda. Auto īpašnieks solās riepu aizvest spečukiem uz izjaukšanu, lai galu galā noteiktu diagnozi
Pirmais rakstīja: nostāvējušās riepas.... ja nemet 8niekā, tad pazudīs pēc laika tā problēma...
manā pārziņā armijā bija 19 urāli... 12 no tiem stāvēja boksā piekrāmēti ar "kaķušu patronām" uz kuzavā pieskrūvētiem speciāliem plauktiem katrā sakrāmēti 40 reaktīvie šāviņi, katrs ~70kg... itkā nekā īpaša, bet tās tačkas tā stāvēja, ķipa ja nu rīt karš un kustinātas tika apmēram vienu reizi gadā.... tad tās tačkas gāja palēkdamās kā tie ripuļi bija nogulējušies....
Nu tik netirs. Tās mašīnas stāvēja uz speciāliem paliktņiem, kas atslogo atsperes un riepas, ar aprēķinu, ka riepām ir saskare ar grīdu un pie vajadzības ,ja sāk braukt, riepu saķere ļāva nobraukt no tiem statņiem.
Pirmais rakstīja: nostāvējušās riepas.... ja nemet 8niekā, tad pazudīs pēc laika tā problēma...
manā pārziņā armijā bija 19 urāli... 12 no tiem stāvēja boksā piekrāmēti ar "kaķušu patronām" uz kuzavā pieskrūvētiem speciāliem plauktiem katrā sakrāmēti 40 reaktīvie šāviņi, katrs ~70kg... itkā nekā īpaša, bet tās tačkas tā stāvēja, ķipa ja nu rīt karš un kustinātas tika apmēram vienu reizi gadā.... tad tās tačkas gāja palēkdamās kā tie ripuļi bija nogulējušies....
Nu tik netirs. Tās mašīnas stāvēja uz speciāliem paliktņiem, kas atslogo atsperes un riepas, ar aprēķinu, ka riepām ir saskare ar grīdu un pie vajadzības ,ja sāk braukt, riepu saķere ļāva nobraukt no tiem statņiem.
tu pamuļķi tās mašīnas redzēji??????????????????
bet tu jau visu zini
Ja,redzēju. Ja tu dienēji kaut kādā čurku daļā, neviens nav vainīgs. Man plus vēl ir BTR vadītāja apliecība, jefiņ. Mašīnas, kuras stāv boksos un gaida karu,kuras ikdienā nelieto saimniecībai, NORMĀLI tika uzstutētas uz paliktņiem ar tādu aprēķinu,ka riepas skar zemi un ,pie vajadzības, sākot kustēties riteņiem, nobrauc no tiem paliktņiem.
viktors1961 rakstīja: Svicināti! Iespējams, ka maz kuru šitas interesē, bet kā apzinīgs iauto jūzeris ziņoju par rezultātiem. Nomainot vienu aizmugures riepu problēma pazuda. Auto īpašnieks solās riepu aizvest spečukiem uz izjaukšanu, lai galu galā noteiktu diagnozi
Interesanti – vai tad džeki to pie balansēšanas neredzēja ka riepa ļoti spēcīgi met???
tas garais šaurais angārs, kas izskatās, ķipa, iebrucis pa vidu ir tas, kurā stāvēja ~40 urāli ar munīciju.... kāpēc ~? tāpēc, ka to skaits mainījās.... bija 3 baterijas, katrai baterijai bija 6 kaujas mašīnas (bēem21) un 12-15 munīcijas mašīnas.... pa to laiku, kamēr es tur biju, 3 urāli tika \"pārdotai uz graždanku\" un tika saņemts viens gaz66...
otrā baterija bija mana... tajā bija tikai urāli.... man bija 6 kaujas mašīnas, 12, kas stāvēja angarā piekrautas un viena, ar kuru es ikdienā braukāju.... pusotra gada laikā braukāju ar 2 mašīnām.... viņas tika, ķipa \"rotētas\" - vienu izkrāmēja, pārlika stalažas otrā un to otru piekrāmēja...
stāvēja viņas angāros bez jebkādiem speciāliem atbalstiem..... kad es jau gāju uz dembeli, tad viņas sāka riktēt uz konservāciju....
jau manā laikā jau nelēja jaunajos akumulatoros skābi, akumulatorus mainīja mašīnai kautkādos N gados reizi... bet ne visām uzreiz....
visus tos aķus ko saņēma manā laikā nepildīja, bet krāmēja kapķorkā kaudzē... īsi pirms manas aiziešanas katrai baterijai arī izsniedza speciālu smāķi, ko pievienot eļļai, bet to es iekšā nelēju.... instrukcija bija tāda, ka eļļa jālej ārā, jāsasilda kopā ar to smāķi, jāielej, jāiedarbina masīņa un jāuzsilda.... vēl tika izsniegts kautkāda zaļa ķipa vaskadrāna, ar to bija jāaizlīmē ieplūde, ventilācija un izplūde
pats esmu braucu ar kaujas mašīnu 2 parādēs... tas ir pasākums uz mēnesi ar 3 braucieniem reāli pa erevānas centru - 2 trenniņi naktī un viens \"īstais\" brauciens....
uz ziemeļrietumiem no tā angāra bija parastā altilērija, uz dienvidaustrumiem raķešnieki... tā ēka ar rižo jumtu bija raķešnieku palaišanas mašīnu angārs.... uz DR no tās, paralēli garajam angāram bija angāri kaujas mašīnam - tie tagad gūglē nav redzami - izskatās, ka kaķušas teritorija ir apvienota ar raķešniekiem
Riepas zvalsta masīnu
Sveicināti cienījamie iauto biedri!
Mans paziņa sastapās ar sekojošu problēmu - autiņš pēc ziemas riepu nomaiņas uz vasaru pie ātruma virs 80 km/stundā sāk zvalstīties. Riepas pa ziemu tika glabātas uz diskiem piepumpētas, tiesa vertikāli. Balansēšana veikta 2x (slikts tas riepu meistars, kas cita balansēšanu par labu atzīs ), no skata ideālas, protektors - vēl braukt un braukt, piekare visa štokos. Nomainot riepas atpakaļ uz ziemas problēma pazuda. Tātad sanāk ka tomēr vainīgas riepas Mož kāds pieredzējis ko līdzīgu un var izskaidrot, kas tām riepām vainas?
Iepriekš paldies!