eļļas līmenis, konsistence, hvz :)

rt Reģ.: 23.08.2004

labvakar

neatradu topiku "eļļa" tāpēc taisu jaunu

tātad, pārbaudot eļļas līmeni, uz "ščupa" eļļa ir ar mikro burbulīšiem. parasti pierasts redzēt eļļu gaišāku, tumšāku, sliktos gadījumos saputotu, bet tagad šķiet, ka ir tīra, bez piemaisījumiem, bet ...

kāda pieredze, idejas, novērojumi šajā sakarā?

P.S. nezinu vai zūd tosols, un nezinu, kad eļļa mainīta. Šo novēroju potenciālajam iegādājamajam auto, un ... aizdomājos.

apzinos, ka līdzinās spam topikam, bet šoreiz tā nav.

 
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Aizdomājies un neiegādājies - tādiem burbuļiem tur nav jābūt nekādā gadījumā!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Neesi ielējis eļļu pāri MAX atzīmei? Par daudz eļļas un tā tiks "saputota" ar kloķeni.

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

jā, skatījos uzreiz pēc noslāpēšanas

līmenis bija ok, zem max atzīmes

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Eļļa jau jebkurā gadījumā tiek sakulta ar kloķeni. Var gadīties, auto ilgi stāvējis, kondensāts, tas putojas.

--------------------------

Nuuu...vispaar jau klokjene neko tur sakult nevar - klokjenes pretsvari kategoriski nedriikst skart ellas liimeni - ja tu to domaa. taadaa gadiijumaa rezultaats momentaa ir "uz sejas". IMHO tie ir gaisa burbuliishi, jo iespeeju ellaa "iekulties" gaisam ir gana taapat. Shitas efekts gan ir raksturiigaaks dzineejiem ar maziem ellas tilpumiem, kuros ellai ir paaraak maz laika karterii "atstaaveeties" un no gaisa atbriivoties. Taapeec jau ir sisteemas ar "sauso karteri".

Nedomāju,ka tas ir kas sevišķi grandiozs. Ja siltam motoram dzeses sistēmā nav spiediens, izplešānās bačokā nenāk atgāzu burbuļi, nekas sevišķi traks nevarētu būt ar to dzinēju.

--------------------------

Tas jaa, bet sheit jau potenciaalajam pirceejam ir aizdomas par dzeseeshanas shkjidruma iekljuushanu

ellaa. Tam gan arii uzreiz buutu jaaparaadaas uz shchupa, ielejamaa vaacinja iekshpusee ...ja tur nav paarmeeriiga daudzuma "ziepju", jaasecina, ka viss OK.

Starp citu - a kas par auto?

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

auto- mitsubishi galant

motors- 2.5 V6

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu ir redzēts kadrs(servisā), kurš BMW eļļu ielēja līdz vāciņa augšai.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

BMW jau tā jābūt.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu nezin – Autofavorītā pēc diagnostikas manam Autī diagnostikas lapipiņā – lauciņā Motoreļļa stāvēja ieraksts EĻĻAS NAV

Mani vēl pat prom egribēja laist

-Prasīju motors rūc? -Rūc. - Ko tad piesienies ar savu eļļu? Un aizbraucu. Keks palika pilnīgi šokā

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals

Nu ir redzēts kadrs(servisā), kurš BMW eļļu ielēja līdz vāciņa augšai.

--------------------------

Nu vispaar ir redzeeti kadri ieksh rally, turklaat nevis

kaukaadi puikas, bet nopietna izskata viiri, kuri riikojaas

peec sekojoshas metodikas;

auto pacelts un novietots ar pusmetriigaam stuteem zem

kreisaa sliekshnja - bij tur i kjiegjelji i deelju gali i veel sazin kas. Viens viirs rosaas pa auto apakshu, pa briizham izgruuzdams neartikuleetas skanjastjipa

"bljaaaaaa", "naaaaaaah" un taml.. Otrs tikmeer paleenaam lej motoraa ellu, pabriizham pavelk schupu,

pakrata galvu un arii izdod skanjas , tjipa "rij bljaaaaaa".

Protams , turpina liet, liidz , liekas, ir apmierinaats ar liimeni. "Bljaaaaaaaaa" duetaa atskaneeja tad, kad

auto nolaida uz visiem 4 un iedarbinaaja. Skats vispaar bija par rubuli! )))))))))

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

andzha

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

----------------------------

Nu izlasi tak veelreiz; viens viirs rosiijaas pa apakshu,

jaasecina, ka savaadaak vinjsh zem auto paliist nevareeja. Pasji savulaik esam paari graavim braukushi, katrs gals savaa pusee, lai apakshaa klaat tiktu

Nu a otrs izdomaaja izmantot momentu, lai eerti "ielietos"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: andzha

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

----------------------------

Nu izlasi tak veelreiz; viens viirs rosiijaas pa apakshu,

jaasecina, ka savaadaak vinjsh zem auto paliist nevareeja. Pasji savulaik esam paari graavim braukushi, katrs gals savaa pusee, lai apakshaa klaat tiktu

Nu a otrs izdomaaja izmantot momentu, lai eerti "ielietos"

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Crankshaft rakstīja: andzha

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

----------------------------

Nu izlasi tak veelreiz; viens viirs rosiijaas pa apakshu,

jaasecina, ka savaadaak vinjsh zem auto paliist nevareeja. Pasji savulaik esam paari graavim braukushi, katrs gals savaa pusee, lai apakshaa klaat tiktu

Nu a otrs izdomaaja izmantot momentu, lai eerti "ielietos"

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

Vai tad Vadonis svādāk lej eļļu???

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

.........................................

Atklaati sakot, nesapratu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Pirmais

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

.........................................

Atklaati sakot, nesapratu

Nav nekas jauns, Viedais viņš ir,sava poņa.

................................

Aaaaaa! Poņa, čujs, ņuhs un hvats? Kruta, jeb,

kā vecos laikos teica, MONTANA! ))))))

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

MONTANA jau ir arī tagad, re kur, visādi dīķi uzpeld un Leo...

...............................

Kas, luudzu, pie Joda, tie taadi ira? Un kaads

sakars vinjiem ar ellas liimeni, konsistenci (konsistence vispaar ir ziedeem, smeervielaam. Shkjidriem produktiem ir viskozitaate!)?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nekas jopcik es ar izcēļos mazlietiņ - strādājošam motoblokam (B&S dzinējs) izdomāju palūrēt eļļas līmeni - atskrūvēju korķi, kurš loģiski tīri labi aizlidoja pa gaisu, un savukārt eļļa skaisti tik izsmidzināta pa manu darba jaku.

Jo ja pareizi saprotu tad visiem šiem mazajiem dzinējiem eļļosana notiek ar "šļakstīšanas" metodi - bet nu secinājums viens - vairs nebrīnos ka arī šādi tas viss tīri labi tiek eļļots.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. aa un vēl viens secinājums pirms grābstīties gar tehniku palīdz ja cilvēks ir pamodies, nevis pusaizmidzis "zombijs".

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

WALA

Nekas jopcik es ar izcēļos mazlietiņ - strādājošam motoblokam (B&S dzinējs) izdomāju palūrēt eļļas līmeni - atskrūvēju korķi, kurš loģiski tīri labi aizlidoja pa gaisu, un savukārt eļļa skaisti tik izsmidzināta pa manu darba jaku.

---------------------------

Njaaa, shitaadi skati ir redzeeti dziivee, tostarp,

kas notiek, kad puskautam auto dzineejam ielejamo korkji attaisa, pie tam kartera ventilaacija aizdrista

meemi ... Vut tas bija kas liidziigs tam islandieshu

Ejakulaacijas vulkaanam

Jo ja pareizi saprotu tad visiem šiem mazajiem dzinējiem eļļosana notiek ar "šļakstīšanas" metodi - bet nu secinājums viens - vairs nebrīnos ka arī šādi tas viss tīri labi tiek eļļots

------------------------

Saliidzinoshi nelielu apgriezienu dzineejiem shitaadu elloshanas metodi lieto ljoti biezhi. Bez tam arii shaadiem taadiem kompresoriem, suknjiem utt.. Vieniigi ellas viskozitaatei jaaseko - ja parakstiita SAE 30, tad taada arii jaalieto - par shkjidru ir slikti, par biezu - arii slikti.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Nu tad jautājums Ruu-tādam krievu motoblokam parasto 5w40 sintētiku liet iekšā kas kanniņā no auto pāri paliek-gutt vai negutt?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Zoo

Nu tad jautājums Ruu-tādam krievu motoblokam parasto 5w40 sintētiku liet iekšā kas kanniņā no auto pāri paliek-gutt vai negutt?

------------------------

Kaa likums , tiem dzineejiem, kuriem elloshana ir ar

izshlajakstiishanu vai "ar laapstinju", ne visai patiik ellas, kuras ir shkjidras aukstaa staavoklii. Taapeec jau vairumam mazdzineeju (4-T) ir paredzeeta ella SAE 30, nevis , teiksim, SAE5W-30 vai kas tamliidziigs. Tur ir savi iemesli, kuros ne mazaako lomu speelee klanja apaksheejaa gultnja tips. Kaads tam krievu motoblokam ir? Sliides gultnis vai rites gultnis?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

2 Ruu

motovelosport.ru/...

principaa cik var spriest- normaals 4 taktu šālinieks. pa manam vieniigais kas var buut slikti ir ja eļļas ir par maz (1 litrs karterii).ziemaa riktiig labi ir ar šķidru eļļu, bez tam šķidraa labaak arii pa manam ir kad motors tikai saak straadaat, nav jaagaida kameer eļļa uzsils un paliks gana viskoza un visur kur vajag.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

motovelosport.ru/...

principaa cik var spriest- normaals 4 taktu šālinieks. pa manam vieniigais kas var buut slikti ir ja eļļas ir par maz (1 litrs karterii).ziemaa riktiig labi ir ar šķidru eļļu, bez tam šķidraa labaak arii pa manam ir kad motors tikai saak straadaat, nav jaagaida kameer eļļa uzsils un paliks gana viskoza un visur kur vajag.

-----------------------------

Dzineejam ar "shaaleem" dikti nepatiik, ja, esot apstaadinaatam, ella no "shkjirbas" shaale / klokjenes kaklinjsh iztek aaraa. Tas arii ir pamatiemesls shito

SAE 30 ellu lietoshanaa - apmierinosha elloshana gan aukstam motoriitim peec iedarbinaashanas, karstam arii.

Zinu ljaudis, kam ir sniega tiiriitaaji ar visaadiem B&S motoriishiem - nu neko, vinji ziemaa lej , piemeeram, 10W-30 mineraalellu un taa jau gadiem. Tiesa, nekaadas baisaas motorstundas tur savaakushaas nav. Vasaraa to motoriiti paarvieto uz zaales pljaaveeja, tad gan lej parakstiito SAE30 mineraalellu. Kaa nekaa mineraalellaam ir vislabaakaas ellojoshaas iipashiibas

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Ā,tnx,Ruu-sapratu.man no diesel laikiem kkāda minerālene ar bij aizķērusies luxoil 15w40 molibden.to var vasarā lietot,jebšu labāk pirkt to 10w30 pusīti?krievi forumos jau raksta visādi :hvz:

Lasītākie raksti

Jaunie raksti