kas ir pompa? signalizācijas taure?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kas ir pompa? signalizācijas taure?
Pompa ir - Pumpe, pump, مضخة un 泵 (c) Pirmais.
Man riepai vienreiz gadījās pompa (tā meistars teica), bet toreiz es nomainīju citas riepas. Pompu nemainīju.
Ja domāts ūdenspumpis, kurš piedzenas no zobsiksnas, tad iesaku tomēr nomainīt. Ja tas noķīlēs, tad labi nebūs.
brmbrmm rakstīja: Pompa ir - Pumpe, pump, مضخة un 泵 (c) Pirmais.
Kurā valodā ir šis (c) un Pirmais ???
Protams ir domāts ūdenssūknis (meistars krievs, tāpēc pielipa). Jautājums - ja POMPA noķīlē, vai arī siksnai un visam pārējam ir čau? Tieši B5 passātam? Kādam ir laba/slikta pieredze?
Ja noķīlē tad siksnai un visam pārējam ir čau (pielipa)
nu pļā
var jau mainīt vispār tikai siksnu un tikai tad, ja tā pārtrūkst....
da katrs rullītis pliks maksā ~20 lati gabalā - uzskati sūkni par vēl vienu biki dārgāku rullīti....
Danimars rakstīja: Protams ir domāts ūdenssūknis (meistars krievs, tāpēc pielipa). Jautājums - ja POMPA noķīlē, vai arī siksnai un visam pārējam ir čau? Tieši B5 passātam? Kādam ir laba/slikta pieredze?
Var jau spēlēt Latloto, bet vai vajag.
Apraus siksnai zobus vai tā pārleks un dabūsi salocītus vārstus utt.
Cik Tev prasa par detaļām un maiņu?
Varbūt varu ieteikt labu meistaru ar labām cenām detaļām un darbam Rīgā.
ja ļoti gribas ietaupīt santīmu, tad rullīšus var izjaukt, izmazgāt, sasmērēt un viņi ies otru mūžu. Sūknim nevar izdarīt neko.....
iz darba autoparka pieredzes - japāņu dīzeļiem ar 300 - 400 tkm noskrējieniem bija mainītas tikai zobenes, neviens rulītis, neviens sūknis.
Centis_Nuudele rakstīja: ja ļoti gribas ietaupīt santīmu, tad rullīšus var izjaukt, izmazgāt, sasmērēt un viņi ies otru mūžu. Sūknim nevar izdarīt neko.....
iz darba autoparka pieredzes - japāņu dīzeļiem ar 300 - 400 tkm noskrējieniem bija mainītas tikai zobenes, neviens rulītis, neviens sūknis.
Jāskatās vai nav kaut kādi advancētie spriegotājruļļi, kuriem kaut kas arī iekšā var izbeigties.
scope rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: ja ļoti gribas ietaupīt santīmu, tad rullīšus var izjaukt, izmazgāt, sasmērēt un viņi ies otru mūžu. Sūknim nevar izdarīt neko.....
iz darba autoparka pieredzes - japāņu dīzeļiem ar 300 - 400 tkm noskrējieniem bija mainītas tikai zobenes, neviens rulītis, neviens sūknis.
Jāskatās vai nav kaut kādi advancētie spriegotājruļļi, kuriem kaut kas arī iekšā var izbeigties.
kas ta tur iekšā ir???? tobiš kas tur varētu izbeigties servomotors, kas pievelk siksnu pēc borta datora pavēles??????
parasti jau vienkārši gultnis ir tas, kas izbeidzas.
un fofāgenam servīzes manuālī ir ierakstīts, ka sūknis jāmaina kopā ar zobeni, tāpēc tas meistars arī "neuzņemās garantiju"
nekā sarežģīta jau tur nav, ko nevarētu izveikt pagalma apstākļos sestdienas vakarā dzerot aliņu (nu izņēmums varētu būt V-motors, bet arī ar to var izpildīties bez specatslēgas)
izjauc tur visu, paskaties kādus ruļļus tev gribās nomainīt un kādi var iziet Yonāsa ieteikto "sasmērēšanu"
un tad aizej uz veikalu un nopērc to, kas tev liekas, ka būtu jāmaina un mēģini salikt visu atpakaļ
Pirmajam:
Ok, zobenei varbūt nav, bet ģeneratora siksnai(1.9 tdi motoram) toč ir viens riktīgi debīls rullis kopā ar visu spriegotājmehānismu(atsevišķi nemainās), kurš diezgan labi klājas nost.
Jā un B5 Passatam, lai tiktu pie zobenes, ir tikai viss purns jānojauc, jāatbīda kondiškas radiators, (laikam)jāatvieno otrs radiators, un tad var tikt kaut ko mainīt.
ja sūkni piedzen sadales siksna, tad es 100% mainītu. Ietaupītie 30-50Ls, pēc neilga laika var desmitkāršoties.....bet var arī nospīdēt, bet var arī nenospīdēt....
scope rakstīja: Pirmajam:
Ok, zobenei varbūt nav, bet ģeneratora siksnai(1.9 tdi motoram) toč ir viens riktīgi debīls rullis kopā ar visu spriegotājmehānismu(atsevišķi nemainās), kurš diezgan labi klājas nost.
Jā un B5 Passatam, lai tiktu pie zobenes, ir tikai viss purns jānojauc, jāatbīda kondiškas radiators, (laikam)jāatvieno otrs radiators, un tad var tikt kaut ko mainīt.
tas tikai izklausās šausmīgi
Pirmais rakstīja:
un fofāgenam servīzes manuālī ir ierakstīts, ka sūknis jāmaina kopā ar zobeni,
Pēc cik km?
Škodai 1,4 mpivai tamlīdzīgam = 180 kkm
Tourers rakstīja: ja sūkni piedzen sadales siksna, tad es 100% mainītu. Ietaupītie 30-50Ls, pēc neilga laika var desmitkāršoties.....bet var arī nospīdēt, bet var arī nenospīdēt....
neesmu fofāgensa spečuks, bet man sacēlās tāds jautājums - a b5 vispār ir kāds motors, kam sūknis nedzenās no sadales siksnas?
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
un fofāgenam servīzes manuālī ir ierakstīts, ka sūknis jāmaina kopā ar zobeni,
Pēc cik km?
Škodai 1,4 mpivai tamlīdzīgam = 180 kkm
vai GADI (parasti pieci)
a čorts viņu zin kas autora B5 passatam tur zem kapota rūc...domājams, ka jautājums ideisks.
Gaumes jautājums.. var kainīt var nemainīt. Manai mazdai no 3 zobsiksnu maiņas reizēm (kopā ~ 220 000 km nobraukti) -rullīši, tai skaitā ūdens sūknis tika mainīts tikai vienu reizi. bet nu mazdai plīstot siksnai nenotiek nekas, liekam jaunu siksnu virsū un braucam tālāk, pie tam siksnu var uzlikt kaut ceļa malā.. paceļam kapotu, noņemam plastmasas siksnas vāku un nomainam siksnu. Līdzīgi ir Opel 8v dzinējiem, šķiet ka arī toyotām 90-to gadu.
Ja Passātam tie vārsti lokās un lai nomainītui zobsiksnu ir jājauc auto priekša, tad tomēr es to sūkni mainītu.
ValdisM rakstīja: Gaumes jautājums.. var Līdzīgi ir Opel 8v dzinējiem, šķiet ka arī toyotām 90-to gadu.
Ja Passātam tie vārsti lokās un lai nomainītui zobsiksnu ir jājauc auto priekša, tad tomēr es to sūkni mainītu.
Par Opel 1.6 8 V motoru gan škiet nav tiesa. Man darbā čubrikam ir Astra 1998 ar šādu motoru. Kad šamais izdomāja nomainīts siksnu, nekas nesanāca, jo lai to izdarītu irjāatrskrūvē kronšteins tad jāpaceļ motoru un tikai tad pārmaucot pāri kronšteinam var nomainīt siksnu.Gribu redzēt kā tu to ceļmalā izdarīsi.
a nevar pārgriezt un ar makgaivereni salīmēt to siksnu?
Apgāž otrādi un kulē – motors pac izkrīt – ņem jauc un daries
ValdisM rakstīja: Līdzīgi ir Opel 8v dzinējiem
Par Opeļiem runājot -
1. Zobsiksnas ceļa malā var pusstundas laikā nomainīt 80.to gadu un 90.to sākuma opeļiem, piemēram Kadett E un Astra F.
2. Vārstu locīšanās pazīme nav 8v dzinējs (piemēram vecākiem 1.3 motoriem - C13NZ vārsti nelokās, bet drusku jaunākam arī 8 vārstu 1.4 motoram C14NZ - lokās).
Vārsti nelokās (Motoren sind Freiläufer) tā sauktajiem lielo bloku OHC motoriem (Big-Block OHCs)
Ok, palasot komentārus un klausot meistaru, tika nomainīts viss, kas ir paredzēts B5 manuālī arī sūknis (23Ls) + vēl kaut kādi saļņiķi + vēl kaut kas ko vispār nesapratu (darbs tika veikts Viļņā) par to visu samaksāju 220Ls kopā ar detaļām. Priekš siksnas maiņas šķiet ok, jo kāds pareizi minēja - šim modelim pus prieksa jāņem na nost lai tikt klāt.
Passat B5
Lieta tāda, ka pienācis laiks mainīt zobsiksnu ar visu pārējo. Bet meistars uzzinājis, ka pēdējos 140 000 tk nav mainīta pompa, iesaka arī to nomainīt (+~30Ls), līdz šim nevienai mašīnai to neesmu darījis - ja noplīst, tad nomainu. Kā labāk darīt? Spams pieļaujams saprāta robežās.