Par un ap Ford (USA) Ranger (1999)

WALA Reģ.: 19.06.2002

Tā nu esmu iegādājies sev pirmo Fordiņu.

Doma lēnā garā pacelt šo mazliet sagurušo un apskādēto auto, un atrast tam pielietojumu saimniecībā.

Auto - Ford Ranger (USA) 1999.gads ar 3.0 litru motoru un automātisko kārbu - RWD. Kabīne tā kas pusgarā, jeb Nissana analoģijā to šķiet sauc par KingCab.

Pāris lietas kas ir nepieciešamas:

info par to kāds eļļas šim aparātam lietojamas motorā, kārbā, diferenciālī (Crankshaft varbūt tev ir info, paldies !!!)

kur jēdzīgāk meklēt rezerves daļas ( tagad pārsvarā interesē piekares daļas un motora pārsegs) , sūtīt no USA, UK vai tepat LV pie "Amerikas auto".

Vai varbūt kāds zin vai šim vismaz piekares daļas "savietojamas" ar Eiropai paredzēto Rangeri ???

Ja ir kāds labs saits padomā kur ir info arī welcomēti padalīties.

P.S. nav jau tā ka es neesmu šo to atradis un ievācis, bet nu ja kādam ir ilglaicīgāka pieredze ar ko šādu, gan jau ka info ir daaaaaaaadz vairāk !!!

 
gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

40 latigais stikls visticamaak Polju vai Leishu, 300 latigais original. Var jau paveikties arii ar letajiem stikliem, bet vienam autinjam ieliku leto stiklu un tagad braucot metaas slikta dusha, jo stiklam taada dioptrija kaa omammas brileem, visas celja zimmes milziigas izskataas

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu es jau teicu, ka var arii m=normaalu Polju stiklus dabut, bet ir gadiijumu, ka brakis. 300lvl man ar liekas ir OK cena, ja stilu suuta no USA. Cik vien atveshana+muita utt. maksaa vien!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu par stikliem nepateikshu, jo tieshaam, braakjis gadaas dajebkuram, ir redzeets arii USA stikls ar ruupniicas braakji

Par shkjidrumiem:

Dzineejs - diemzheel nav zinaams, kaads dzineejs tam pikapam iraid, bet nu rekomendaacijas tur ir visplashaakajaa diapazonaa, gan kvalitaates/ tipa, gan

viskozitaates klasees. Es no svas puses ieteiktu TEXACO

HAVOLINE ENERGY 5W-30 vai HAVOLINE EXTRA 10W-40, abas ir 1/2 sinteetikas, bet nav paaraak daargas Var lietot kvalitatiivu mineraalellju , tjipa HAVOLINE PREMIUM 15W-40, mineraalo.

ATF- shiis paaudzes automaatkaarbaam ir parakstiita ella (ATF) ar specifikaaciju "Ford Mercon V", nezinu, vai

taalaak piemineetajaa kantorii taada ir, visi TEXAMATIC

it kaa bija tikai ar "parasto" MERCON, ne V, kaut , piemeeram, Skandinaavijaa / Ziemeljvalstiis ir arii MERCON V ellas.

Pakaljtilts: nu, kaa standarta ella ir parakstiita API GL-5

"zobratu ella", tjipa MULTIGEAR 80W-90, var GEARTEX EP-C 80W-90, abas mineraalaas, ja pakaljtiltaa ir blokjis, tad MULTIGEAR LS 80W-90. Ellas ar viskozitaati xxW-140 amurikaanji iesaka tikai pie "heavy towing", kas laikam nebuus shis gadiijums

Dzeseeshanas shkjidrums: viennoziimiigi HAVOLINE XLC "ilgispeeleejoshais", oranzhais, to zem cita nosaukuma , arii ar MOTORCRAFT marku piegaadaa

arii Ford un GM ruupniicaam.

Bremzhu shkjidrums: Ford prasiiba shitiem riikiem ir DOT3, bet mieriigi var lietot arii DOT4, DOT5.1 diez vai prasaas, bet mieriigi var lietot TEXACO Brake Fluid HD 265, labi attaisnojis savu vaardu

Kopumaa ieteiktu pazvaniit uz VA Motors, dati zemaak, un apvaicaaties par esamiibu un cenraadi, parasti var vienoties arii par patiikamaakiem cennikiem, iipashi, ja

attieciigais produkts ir "mucaa" un var nopirkt tieshi tik, cik vajag. Buutiibaa tur ir arii citu (dazhu) kantoru produkti, ne tikai TEXACO, taa ka vienmeer ir varianti Autolistes kundes ir apmierinaati ar servisu

VA Motors

Rīga, Ganību dambis 24a, LV-1005 (Iebraukšana no Bukultu ielas, pa rūpnīcas "Dambis" transporta vārtiem), ieraudzīt nav grūti, tel. 67383881 fax. 67383882, e-pasts: vamotors@apollo.lv

Ja kas - šreib'atkritkes!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Un stāsts ir par to, ka tika pateikts, ka šādu stiklu var dabūt TIKAI sūtot no ASV.

Varbūt Šami tomēr teica, ka tieši Viņi to stiklu var piedāvāt Tikai uz pasūtījuma no ASV

Ja Amerikas Auto specializējas uz autodetaļām no ASV, tad kāpēc Šamiem pēc katra zvana būtu jāmēģina apzvanīt visus poļu un leišu detaļu tirgotājus Rīgā, lai noskaidrotu, vai nevar kaut ko dabūt pa lēto šeit, uz vietas

Manuprāt jau uz Amerikas Auto zvana tie cilvēki, kurus vairāk vai manzāk interesē no ASV vestas detataļas, nevis ražotas , nu piemēram, bolderājā .

P.S.

Runājot par tiem stikliem, Tu , manuprāt, salīdzināji divas nesalīdzināmas lietas, piemēram...

Restorānu viesnīcā Rīga un belašu tirgotavu stacijas tunelī, un izliecies sašutis, ka cenas šim iestādēm ir dažādas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli

Un stāsts ir par to, ka tika pateikts, ka šādu stiklu var dabūt TIKAI sūtot no ASV.

-------------------------------

Mjaa... pirms dazhiem gadiem mums lielajam DAF

autobusam priekshas stiklu (1 pusi) par apmeeram taadu cenu atgaadaaja Igaunijas kantoris, bet nu tas bija 5 slaanju stikls uz taads paliels un pasmags ... man taa neskaidri atminjaa palicis, ka kaajas visam pasaakumam

auga kantorii CARGLASS, a varbuut AUTOGLASS ...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

offtopic, bat jautājiens krankšaftam par eļļām:

Anglu brīnums MINI, vecais labaia aparāts. Interesantums ir iekš tā, ka eļļa eļļo arī ātrumkasti, t.i ātrumkaste ir pašā dzinēja karterī zem kloķenes. Rekomendē 20w50, lietoju

www.penriteoil.com/...

bet sūtu no Anglijas. Iespējams, daru dumi, un līdzīgs produkts ir pieietams tepat ap stūri?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais

jautājiens krankšaftam par eļļām:

Anglu brīnums MINI, vecais labaia aparāts. Interesantums ir iekš tā, ka eļļa eļļo arī ātrumkasti, t.i ātrumkaste ir pašā dzinēja karterī zem kloķenes. Rekomendē 20w50, lietoju

www.penriteoil.com/... bet sūtu no Anglijas. Iespējams, daru dumi, un līdzīgs produkts ir pieietams tepat ap stūri?

-------------------------------

Krankašafta sniedz atbildi:

Atslēgas vārdi ir "eļļo arī ātrumkasti", kas gan nekāds pasaules brīnums nav, ir arī citu ražotāju auto ar tādu konstrukciju. Tādiem dzinējiem ar āatrumkaarbu karterii" lāga neder eļļas, kuru sastāvā ir t.s. berzes modifikatori, tautas valodaa sakot, "glumuma piedevas".

Iemesls vienkāršs - aatrumkārbas sinhronizatoru berzes

paari, kuriem ir stingri izrēķināts, izmēģināts un noteikts, kādai jābūt berzei tajos. Ir firmas, kuras ražo attiecīgas motoreļļas, arī tevis minētā. Bet ir arī cits ceļš:

eļļas , kuras paredzētas 4-taktu motociklu dzinējiem ar t.s. "slapjajiem" (eļļā iegremdētajiem) sajūgiem, tur prasības ir tieši tādas pašas

No TEXACO produktiem tāda ir MOTEX 4-T 20W-50,

minerāleļļa, droši , ka arī citu firmu nomenklatūrā tādas ir. Var pazvanīt uz to pašu VAMotors 67 38 38 81 un

apvaicāties , vai ir un cik maksaa

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paldies Crankshaft - apstiprināji dažas lietas ko biju pa netu sagrābstījies. Kā saka atliek tikai rakt !!!

Vai es pareizi saprotu ka katram smērvielu ražotājam ir katalogs kurā jams parasti norāda kādas viņu ražotās eļļas kādam dampim der ?!?!?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

WALA

Paldies Crankshaft - apstiprināji dažas lietas ko biju pa netu sagrābstījies. Kā saka atliek tikai rakt !!!

----------------------------

Piļite, Šura, piļite!

Ten Reasons Why You Should Not Buy a 1999 Ford Ranger Pick Up Truck

Found On Road Dead

Let me start out by saying that I purchased my 1999 Ford Ranger Pick Up brand new in 1999, after having the truck for about a year and a half and putting on about 26,000 miles, I got rid of it for several reasons. Here are the top ten reasons why you should not buy a 1999 Ford Ranger Pick Up Truck:

10.Paint Quality: Within about 3 months the paint on my truck began to chip. This is hard to believe, I’ve heard of paint chipping on old vehicles but not new ones. This was not due to off roading or living out on a dirt road either.

9.Gas Mileage: I had a V6 and consistently got about 16-18 mpg doing mostly highway driving. I wasn’t doing “jack rabbit starts” or driving over the posted speed limits either. Granted the term fuel economy and truck do not usually go hand in hand. However a full size Chevy with a V6 gets about 25 mpg doing the same sort of driving. To me there is no reason why a “compact” truck should not be able to get the same.

8.Rattles: After about 15,000 miles I started to notice rattling throughout the dash and inner cabin. Again this is something that one would think you would not start to hear until many years of use, if at all.

7.Recalls: Ford had 3 recalls on this truck. The first for the windshield wiper relay that if not corrected to could fail and short out the entire electrical system. The second for the Bridgestone tires that could blow out. And the third for the cruise control system, the system could malfunction causing the throttle cable to stick, i.e. you can’t turn off the cruise control, or slow down the truck and you could crash.

6.Poor Craftsmanship: After having the truck for about 10 months, I started to notice this loud noise when I drove over 55 mph on the highway, the truck also started to shake. It was discovered at the dealership that a large bolt in the driveshaft assembly had snapped! Fixed under warranty, but it makes you feel real safe when you know bolts are breaking on the truck.

5.Outdated Styling: Ford has a habit of keeping the same style for far longer than some other car manufactures. They may change a few things here and there but overall the style remains the same. My Ranger was no

exception to this.

4.Tire Quality: Long before the whole Bridgestone fiasco, faulty valve stems caused me to get a flat going only 40mph. Another example of how Ford contracts out to the lowest bidder, you get what you pay for.

3.Ugly: They say beauty is in the eye of the beholder. Looking back on this truck, I think it was ugly.

2.Resale Value: All vehicles depreciate, however some drop like a sack of potatoes while others fall like a bag full of feathers. Within 1.5 years, my Ranger had lost half its resale value.

1.Reliability: All of the previous 9 reasons lead to the top reason, reliability. With all the issues I had encountered over just the first 1.5 years, there was little doubt in my mind at least that this truck would not last and be a reliable vehicle over the long haul.

Neņem ļaunā, tas ir joks , no manas puses

Vai es pareizi saprotu ka katram smērvielu ražotājam ir katalogs kurā jams parasti norāda kādas viņu ražotās eļļas kādam dampim der ?!?!?

-------------------------------

Praktiski jaa, turklaat dazhiem ir visai advancēti, tjipa OATS elektroniskās datu bāzes. Principaa tam pasham

VAMotors arii taadas ir, iespeejams, vari aizmailot vinjiem un jamie atsuutiis elloshanas karti ... protams, sagaidot, ka tu arii kaut ko no vinjiem nopirksi

Veiksmi darbaa!!!

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Crank!

Bai ze vei pastāsti kaut ko par eļļām ar molibdēna piedevu... nu tā tīri virspusēji. Nedaudz interesē. Kāpec jā, kāpēc nē, ko "viņš" pa ziemu ēd... utt?

Ko teiksi par Fuchs?

Paldeis!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Un stāsts ir par to, ka tika pateikts, ka šādu stiklu var dabūt TIKAI sūtot no ASV.

Varbūt Šami tomēr teica, ka tieši Viņi to stiklu var piedāvāt Tikai uz pasūtījuma no ASV

Ja Amerikas Auto specializējas uz autodetaļām no ASV, tad kāpēc Šamiem pēc katra zvana būtu jāmēģina apzvanīt visus poļu un leišu detaļu tirgotājus Rīgā, lai noskaidrotu, vai nevar kaut ko dabūt pa lēto šeit, uz vietas

Manuprāt jau uz Amerikas Auto zvana tie cilvēki, kurus vairāk vai manzāk interesē no ASV vestas detataļas, nevis ražotas , nu piemēram, bolderājā .

P.S.

Runājot par tiem stikliem, Tu , manuprāt, salīdzināji divas nesalīdzināmas lietas, piemēram...

Restorānu viesnīcā Rīga un belašu tirgotavu stacijas tunelī, un izliecies sašutis, ka cenas šim iestādēm ir dažādas.

Iespējams, bet izskatās, ka arī tu tici, ka tās detaļas tiešām no ASV tiek vestas. Pasaki vēl, ka ASV tiek ražotas un ka ir ļoti liela atšķirība starp ASV ražotajiem un Ķīnā, Polijā vai sazinvēlkur.

Bet, cik man ir sanācis iegriezties tajā amerikas auto, nu, no belašu ēstuves līmeņa tur nemaz tik tālu nav. Līdz restorāna līmenim vietas un apkalpošanas ziņā tur vēl augt un augt.

Bez tam, sašutis neesmu nemaz, es vispār par tādām lietām parasti nesašustu, vnk. padalījos pieredzē, kas varbūt topika autoram būs noderīga, jo arī ir nopircis pavecu fordu un meklē, ar kādiem tirgotājiem un citiem auto uzturēšanas palīdzošiem uzņēmumiem vai privātpersonām sadarboties. Un var gadīties, ka Amerikas Auto viņam tāpat pasaka, ka vienīgā iespēja dabūt stiklu ir - vest no ASV. Vai - caur viņiem no ASV, kas, kā jau minēju, vismaz man nav visai ticams moments un, ja arī ir, tad viņiem tā paštruntīgi ar piegādātājiem.

Ir ļoti liela starpība starp ķīnas ražojumiem amerikas tirgum un ķīnas ražojumiem neattīstītajām valstīm (Latvijai). Var nopirkt ķīnieti no amerikas labā kvalitātē un lētāk, nekā šeit pat.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas gan. Pats esmu pircis daudzas lietas atrodoties US. Un uz daudzaam ir Made in China. Bet taas kalpo bez probleemaam gadiem. Pie mums pirktaaas Made in China jau ir araa metamas izejot no veikala.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir gan dzirdeetas basnjas, ka Kina un Turcijaa razhoshas linijai ir 3 rezhimi. 1. US, Kanada,Vecajai Eiropai, Australijai, Japanai. 2. Dienvidamerika, attistiitas Azijas valstis u.c., 3. rezims= razho naktii, no taam izejvielaam, kuras palikushas pari, prieks Baltijas, Krievijas utt.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nu ja... un tā Coca-Cola kuru tirgo pie mums- kurā līnijā ražo? nu to- kuriem korķīši ir ar blīvējuma ieliknišiem - tā kā bija 90-to vidū....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Tu jau sāc kā pirmais/kaksis/ūpis, padzird basņas, pieņem to kā patiesību, pie tam mēģini to iestāstīt arī citiem.

Iecērt cirvi celmā – un izdari kautko lietderīgu – piemēram ar rociņām pakustini IKP – varbūt celsies…

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Un tik pasakiet, ka vienai brenda precei, razhotai dazhadaas valstiis ir identiska kvalitaate??? Pats esmu parliecinaajies, ka nav! Polju velaspulveris, un taas pashas firmas Vacija razhots pulveris ir 2 dazhadas lietas. Nu tas taa piemeeram.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

A nu ka visi "prosto spameri" draudzīgā bariņā pāzūd no mana topica, būtu jel pratušies vismaz par auto runāt, bet nē par "biksīšu ieliktnīšiem ar "apdalītiem spārniņiem made in China by night" tik maļ sviestu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Neņem ļaunā, tas ir joks , no manas puses

------------------------------

Nemaz nedomāju ņemt ļaunā, galu galā man pašam ir tīri intersanti kas no tā visa iznāks. Gan jau laika gaitā uzrakstīšu savu pozitīvo vai negatīvo pieredzi.

uge Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

Ja paņēmi šādu auto, tad patīk pašam remontēt. Daudziem US autiņu mezgliem var nomainīt salūzušo detaļu, nevis mainīt visu mezglu. Piemēram 300Ls vērta startera vietā ("Amerikas auto" cena) ebay.com var nopirkt tikai bendiksu. Ar visu sūtīšanu bija biš pāri 7Ls. "Amerikas auto" šādu opciju nepiedāvā.

Detaļas var sūtīt no www.rockauto.com. Atnāk aptuveni nedēļas laikā. Tik sutīšana ir ap 30$.

Stiklu gan ebajā vai rockauto nepasūtīsi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

amerikas auto tak kkadu tarpu kantoris. lielakai daljai detalju cenas lielaakas nekaa TC motoraa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uge rakstīja: Ja paņēmi šādu auto, tad patīk pašam remontēt. ...

Tā tas pa lielam arī ir - viss pasākum sākās ar vecu JDM Toyota Celica GT4, kuru reiz pa ~ 500 Ls iegādāju no tās kompānijas kas piedalās Baltic Snow Challenge ( paldiesi smaidīgajam www.iauto.lv/... . Lai arī ST185 bija nežēlīgi feins aparāts - tika pabraukts un secināts ka celšanai jamai aparāts īsti neder - virsbūve jamam pa 300\'000 vairs īti neturās kopā - pcel priekša ratu un durvis vairs aiztaisīt nevarēja. Aizgāja jams detaļās, tā nesteidzīgi tās notirgoju par cenām kas mazliet zem tirgus cenas. Sāku ar to ka pa lētām naudām tiku vaļā no salona, lai nesapelē mitrumā un tālāk jau klienti paši atskrēja redzēdami ka pārsvarā visam bija OK stāvoklis, un pat ja nebija ( ar domu labojamās lietas - salons utml.) tad cenas bija adekvātas. pirmajā pusgadā auto nosedza pirkšanas izmaksas + sanāca rezerves daļas citai 2.0 litru ceļamai Celicai ko iepirku. Pārējās daļas lēni tirgoju tālāk. Pavisam nesen notirgoju jau praktiski visu kas skrūvējas nots no virsbūves - un tajā brīdī peļņa sastādīja jau kaut kur 1 kLs. Un tieši tad acīs iekrita Rangeris pa 1 kLs - un aiziet nākamā avantūra. Tā nu tagad braucu ar paša remontētu 199o gada Celi, kuram vēl šis un tas ir jāizdara vizuāli, un šo Fordu. NU jā vēl ir jau Avensis - ģimenes auto.

Tāda lūk auto vēsture.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ak jā otrais Celis tika iepirkts pa 350 Ls ar mazliet iebuktētu labo spārnu. Un tad vēl bija arī 1996 gada kārtīgi sabliezts Celis, kuru faktiski izmantoja kā donoru stūres pārnešanai 1998 JDM Celica ST205 (GT4).

Pa pēdējo auto ja interese gari un plaši var šeit izlasīt:

www.celicaclub.lv/...

izcils un ļoti pārdomāts projekts

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas ST205 protas nav mans - finansiāli nav mana "līga", bet jūtos "pirkstu pielicis".

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Nu,jebkuram kaksim gan nebūs skaidrs,ka preces kvalitāte tirgū atkarīga no tās preces izplatītāja,pircēja UN ražotāja.

Ķīnā nav rūpnīca ar uzrakstu 'Latvijai' un 'Amerikai'.

Kādu preci kaksiits pērk,tādu ražo. Nepērc sūdu un neviens neražos.

======================

Principaa taa arii ir - ir pazinju lokaa ljaudis, kuri iepeerk

saviem "enterpraiziem" preci arii Kjiinaa. Un tiesji taa arii ir: tur aprunaajot iespeejamo dariijumu, tiek piedaavaati, teiksim, gultnji 4 cenu kategorijaas. Vizuaali visi vienaadi, praktiski var atshkjirt tikai ar metalograafijas + spektraalaas analiizes metodeem. Plus ir papildus indeksi detaljas kodaa. Kjiniizeri turklaat labpraat apskaidro - luuk shie, par 1$ gabalaa, iet pamataa uz mazprasiigiem tirgiem, shie , par 2$ gabalaa

ir muusu vieteejiem tirgiem, par 3$ gabalaa iet iepirceejem, kuri darbojas "aftermarket" sektoraa, bet shie , par 7$ gabalaa iet prasiigiem vairumpirceejiem un

tiek piegaadaati autoruupniicaam utt.. Viss vienkaarshi, kaa pirkstus apchuraat Jautaajums: kuras cenu kategorijas preci izveelas , teiksim, LV darbojoshas firmas

iepirceejs, ja vinja un firmas iipashnieka (-u) galvenais meerkjis ir guut max navaru? Un taa tas ir visaas

sfeeraas - no virtuves nazhiem liidz elektronikas izstraadaajumiem

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ir atšķirība kurā valstī pirkta prece.

Polijā pirktā poļu ražotā prece nemaz nav īpaši sliktāka par vācieša ražojumu, bet tā pati latvijā nopirktā ir pēdējais mēsls. Tas pat ir ar ķīniešu ražojumiem.

Vācijā pirktās ķīniešu preces man kalpo jau 10 gadu. Tieši tādas pat latvijā vai lietuvā pirktās ķīniešu preces nosprāga pa pāris mēnešiem.

Tas pat ir ar degvielu. Vienīgais kas kaut ko kvalitatīvu piedāvā no dīzeļiem ir Statoil, pārējiem nav nekādas garantijas. Pat no Krievijas un Baltkrievijas kaktu DUSiem ievestā ir bieži vien labāka.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti