Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
ttt rakstīja:
Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
Labāk izskrūvē un paskaties, vai tiešām tās sakarst!
ttt rakstīja: Proba tāda, kad palika vēsāks laiks (zem +10), avensis negribīgi pielec - raustās, raustās (sajūta tāda, ka palaižās ar diviem vai trijiem podiem) un pēc tam viss aiziet. Siltākā laikā probu nav.
Man bija problēmas ar kvēlsvecēm termometra dēļ. Atkarībā no vides un dzinēja temperatūras, ECU izsmadzeņo, cik ilgi jāsilda. Attiecīgi sildīja par maz. Kamēr nenomainīju, risināju 3x sildot un tikai tad startējot.
Varbūt kvalitatīva vasaras dd?
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
ttt rakstīja: Proba tāda, kad palika vēsāks laiks (zem +10), avensis negribīgi pielec - raustās, raustās (sajūta tāda, ka palaižās ar diviem vai trijiem podiem) un pēc tam viss aiziet. Siltākā laikā probu nav.
Man bija problēmas ar kvēlsvecēm termometra dēļ. Atkarībā no vides un dzinēja temperatūras, ECU izsmadzeņo, cik ilgi jāsilda. Attiecīgi sildīja par maz. Kamēr nenomainīju, risināju 3x sildot un tikai tad startējot.
Tad jau pielektu ar grūtībām vispār, nepielektu uz 2 cilindriem it kā..
Nē, tieši tā arī bija, ka leca ar 2-3 cilindriem raustīdamies. Pie tam aukstākā laikā atkal bez problēmām - ap 0 grādiem tas gļuks izpaudās.
Ar auto tagad ir OK, pārprogrammēja vadības bloku.
Winter patch nebija uzlikt?
Avensis d4d
Proba tāda, kad palika vēsāks laiks (zem +10), avensis negribīgi pielec - raustās, raustās (sajūta tāda, ka palaižās ar diviem vai trijiem podiem) un pēc tam viss aiziet. Siltākā laikā probu nav.