vadonis izlogojās
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ta jopcik cik var spamot - jau pats sev sāc ar laiku riebties !!!
anonimikis rakstīja: Viss beidzies? Visi aizbraukuši?
Neaizmirsti gaismu izslēgt!!
Jau paaris gadu nekaa iipashi interesanta. Lielaakoties gailiishu meeriishanaas - tipa tu pats taads! Ir dazhi reti, bet taapeec veel patiikamaaki iznjeemumi, kad viiri ar zinaashanaam mieriigi apskaidro dazhas ar autinjiem saistiitas lietas. Taapeec beigu veel nav
spriežot pēc tā kas notiek uz ceļiem, lielāka daļa ir jau prom. tie kas palika, vai nu paši reti kad risinās tehniskus jautājumus šeit, vai nu daļēji, vai pilnībā atsakās no auto dārgā prieka. Jebkurā gadījumā, mazāk braucot, mazāk auto lūzt - mazāk vajag meklēt padomu labošanai.
iauto sen nav tā vieta,kur ko noskaidrot.
jo pat jautājumā par C4,atbild ja tev nav golps tevis nav vispār.
NU KURŠ TEV PRASA PAR GOLPU ???
un tad brīnamies...
un brīnamies...
Sviestc rakstīja: www.youtube.com/...
Nav jau tā ka te nekā nav! Horoskopi te ielikti katru nedēļu bet vai viņus kāds skatās tas ir cits jautājums!
Es te nebiju pāris nedēļas un nekā nav mainījies.
Nu te ir kā valstī - spamo cik gribi, viss vienalga iet uz d-i-r-s-u!
Tūlīt pensionāriem nebūs ko pensijās maksāt, tad iauto lietotāju skaits samazināsies vēl uz pusi. Aizies sviestc, ursis, centis, un tamlīdzīgie...
Iespējams, ka foruma nostumšana tik dziļi uz leju arī ir devusi savu robu apmeklējumā.
Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???
Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.
Sāksim ar to, ka jēdzīgas un svaigas auto ziņas te nav vai parādās reti un novēloti, bet pats portāls pārbāzts ar uzbāzīgām reklāmām un baneriem lielā daudzumā!
Nav Vadona, nav ballītes
pag, a kas ta vadonim notikaas? shamam apnika vai iesveera muzhigo banu? buusim reali, peec infas te sen neviens nenaak. te ir Fun vieta. pamuldeet un pamielot humorizjutu
Vadonim iespējams psiho-terapeits ieteica ignorēt vietas, kur visi mēģina viņam iestāstīt, ka nav lietas tik labas, ka to stāsta terapeits.
No otras puses, varbūt amnestēja... ar nosacījumu beigt sēdēt pa naktīm portālā un sākt vairāk laika pavadīt piemēram ar bērnu.
i_edgars rakstīja: Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???
Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
katras Beigas ir Jauna sākums>
ak rakstīja:
i_edgars rakstīja: Izņemot spamu un citu aptiršanu šajā forumā praktiski nevarēja saskatīt! Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???
Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
Visi viņa dīzeļi agri vai vēlu nonāk martenā.
Martens ir tikai Kievijā Mans jautajumus varbūt bija drusku ne pa tēmu, bet varbūt arī ir pa tēmu, ja sūknim draud beigas (vai martens) nevaru saprast, ko lai dara, braukt tālāk, vai tomēr jāpārdod. Vai var salabot kaut ko
ak rakstīja: Martens ir tikai Kievijā Mans jautajumus varbūt bija drusku ne pa tēmu, bet varbūt arī ir pa tēmu, ja sūknim draud beigas (vai martens) nevaru saprast, ko lai dara, braukt tālāk, vai tomēr jāpārdod. Vai var salabot kaut ko
Labrīt!
Marteni jau n-tos gadus ir Latvijā. Bet tikai nesen ar galvu domājušie uzņēmēji (metalurgs) ir sapratuši, ka tie ir neekonomiski.
krisus rakstīja: Sāksim ar to, ka jēdzīgas un svaigas auto ziņas te nav vai parādās reti un novēloti, bet pats portāls pārbāzts ar uzbāzīgām reklāmām un baneriem lielā daudzumā!
svaigākā autoziņa bija pirms pāris gadiem, kad 4 aprīlī tika pārpublicēta cita portāla 1 aprīļa ziņa par limo zaparožecu
ak, kura gada Omega Tev ir? Un kaads ir nobraukums?
Beigas?
kaut kādus pāris mēnešus jau te forumos vairs nekādas dzīvības nav. Viss beidzies? Visi aizbraukuši? vai aizgājuši uz citiem forumiem?