Neviens no tiem auto man nav bijis, bet man šķiet, ka var nopirkt ekonomisku arī ar nedaudz lielāku motoru. Savādāk, ka nesanāk jaudas par maz apdzenot.
Viss jau atkarīgs no ta cik mamma ir sportiska un cik ilgi viņa grib braukt ar to auto.
Neviens no tiem auto man nav bijis, bet man šķiet, ka var nopirkt ekonomisku arī ar nedaudz lielāku motoru. Savādāk, ka nesanāk jaudas par maz apdzenot.
Viss jau atkarīgs no ta cik mamma ir sportiska un cik ilgi viņa grib braukt ar to auto.
Bucefals rakstīja: Neviens no tiem auto man nav bijis, bet man šķiet, ka var nopirkt ekonomisku arī ar nedaudz lielāku motoru. Savādāk, ka nesanāk jaudas par maz apdzenot.
Viss jau atkarīgs no ta cik mamma ir sportiska un cik ilgi viņa grib braukt ar to auto.
Pazvani vel uz Karlo motors, škodās arī tas mators nāk.
Kaimiņu kantorim ir škodas ar tādu motoru, nu jau visām ap 200k nogriezti pa Latviju, sīki neesmu taujājis bet mātes vārdiem nelamāja, vien to ka ņefiga nerij un pašvaki ar jaudu.
jāpērk ir 15gadīgs audī
nu protams sāba pirkšana ir ārpus konkurences
feciic rakstīja: Kaimiņu kantorim ir škodas ar tādu motoru, nu jau visām ap 200k nogriezti pa Latviju, sīki neesmu taujājis bet mātes vārdiem nelamāja, vien to ka ņefiga nerij un pašvaki ar jaudu.
Ir mazliet starpība, vai to mazmotoru nopērk jaunu vai lietotu ar "reālu" nobraukumu.
Es ieteiktu nepirkt lietotu auto ar vismazāko konkrētajam modelim piedāvāto motoru.
Jauda dīzelītim 59kw, noskrējiens 24'000km. Patēriņš esot vidēji ap 5l/100km. Savukārt, benzīnniekam, lai arī ražotājs norāda, ka patēriņš esot ap 6l/100km, apskatot konkrētā auto borta datoru, tas rāda vidēji ap 8l/100km (saimnieks saka: 50% šoseja, 50% pilsēta) - kas manuprāt ir padaudz priekš 1.4 l dzinēja. Ja nekādas īpašas problēmas ar dīzeļa dzinējiem nav novērotas, tad domāju, ka dīzelīts tomēr būs piemērotāks, jo patēriņš naudā rēķinot uz 100km arī atšķiras par 1,5-2Ls + bonuss tas, ka dīzelītim 4as durvis, kamēr benzīnniekam 2as (konkrētajiem auto).
Par mammas "sportiskumu" runājot - sieviete pēc 50 - īpaši ar autosportu neaizraujas , bet braukt ar auto domā gadus ~10.
Pirmais rakstīja: jāpērk ir 15gadīgs audī
nu protams sāba pirkšana ir ārpus konkurences
Sābs jau tētim ir
mazs, vārgs dīzelis jau ir problemātisks, bet vēl pie kam lietots! Dīzeli vajag dzenāt un ilgi, ja doma ir pirkt vāģi ar ko braukāt uz tuvējo bodi, tad dīzeli nekādā gadījumā.
teica tips, kas vēl joprojām brauc ar 70. gados projektētu traktoragregātu
Dzīve ir pavirzījusies uz priekšu!
Mans padoms, neņem šo motoru kastrātu.
Man trīs gadus bija darba auto 2007 gadā iegādāts jauns no Auto īles VW Polo ar 1.4 TDI ar kondicionieri. Kopumā nobraucu ~60tkm. Ekonomijas degvielas ziņā nekāda(ražotāja solīto ~5 litru vietā knapi spēji iekļauties grāmatvedības noteikots 7.5 litros. Vidēji sanāca ~8 litri. Maršruts 80% Rīga), jaudas uz trases ar diviem cilvēkiem nekāda. Kad izdomā apdzīt fūri, tas izraisa palielu nervu stresu.
Kad beidzās līzīngs, abus Polo iemainījām pret vienu jaunu Škoda O2 ar normālu 1.9 dīzeli pie Karlo motora.
Labāk ņem benzīnu.
PLO 1.2 FSI. 4 durvis un utt. vidēji ap 5.5/100km.
zirgi un grieze labāka kā VAZ 2101(1200kubi).
Es gan uzskatu,ka nav pilsētas režīms(Latvijas pilsētiņa bez korķiem).
Pirmais kas besī motora skaņa... un tikai,kā jau 3 cilindru autosam.
Kad attaisa -kapotu- ,subjektīvi liekas ka salonā ceturtais cilindrs ir ... nofizģjīts
Polo gandrīz max komplektācija.
VW POLO,laikam 2009 gada.
smaidiigais, spriežot pēc Taviem komentāriem Tavs prātiņš gan nav pavirzījies uz priekšu! Tieši pretēji - uz pakaļu!
smaidiigais rakstīja: teica tips, kas vēl joprojām brauc ar 70. gados projektētu traktoragregātu
Dzīve ir pavirzījusies uz priekšu!
pa lielam tam antīkajam fordistam ir taisnība.... dīzelis (vēl jo vairāk tieši modernais ar kvēpu filtru uttt) nepaspēj uzsilt aizbraucot uz bodi un atpakaļ, rezultātā palielināts kvēpu daudzums aiztirž izpūtēju un tad parādās tocpici "nevelk un rij soļaru" un beigās jābrauc pie gačiņa tas mazgāt ar destilētu ūdeni
ja jārunā par degvielas ekonomiju, tad konkrēti renaultam megāne ar 1.4 bencīnu rij vairāk kā 1.6.... un tas pēc oficiālajiem ražotāja datiem pilsētā....
reāli tā arī ir - uz pirkstiem skaidrojot - braucot nākas ilgāku laiku turēt gāzes pedāli grīdā
a ja bazars ir par mazmotoru, tad ražotājs tomēr vēlas arī pēc 10 gadiem pārdot kādu tačku.... ķipa neko mīužīgu raģot jamajam nemaz nav prātā ienācis....
Smieklīgākais pie mums LV (post Soviet Union valstīs patiesībā) ir tas, ka visa Eiropa ar tādiem un līdzīgiem autiņiem brauc, bet mums neder Pie tam tādus braucamos pērk valstīs, kur ir ceļi, pa kuriem legāli atļauts braukt daudz ātrāk nekā pie mums.
Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet Es gan ņemtu ļoti pārbaudītu vērtību - 1,9TDi (gan 100% nezinu, vai pašiem pēdējiem VW/AUDI grupas amobīļiem tādus liek). Būs s gan jauda, gan fenomenāla ekonomija. Un tas motors ir nenobraucams.
smaidiigais rakstīja: teica tips, kas vēl joprojām brauc ar 70. gados projektētu traktoragregātu
Dzīve ir pavirzījusies uz priekšu!
ja es nekļūdos, tev takš pašām ir 50.gados projektēts auto...
Ja mammiitei buus tikai iisi braucieni, tad labaak diizeljauto ar kveepu (DPF) filtru nenjemt. Filtram pastaav risks priekshlaiciigi aizseereet, un tad taa nomainja maksaa 500-1000 latus.
Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)
lai ņem benzīna auto... tur ja pareizi atceros lielas starpības nebija patēriņos.
modena rakstīja:
smaidiigais rakstīja: teica tips, kas vēl joprojām brauc ar 70. gados projektētu traktoragregātu
Dzīve ir pavirzījusies uz priekšu!
ja es nekļūdos, tev takš pašām ir 50.gados projektēts auto...
ir gan 50., gan 60., gan 80., gan 90., gan 00. gadu auto. Pirmie 3 nav ikdienas
donis7 rakstīja:
Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)
pa 30 km paspēs gan dīzels uzsilt, gan kvēpu filtrs pasvilt, ņem droši.
donis7 rakstīja:
Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)
Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.
kasinsh79,
Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!
kasinsh79 rakstīja: Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet
šaubu nav....tikai pērkot jāpalūdz lai iepriekšējais saimnieks izstāsta ticamu sāgu par tik laba auto pārdošanas iemesliem.
Centis_Nuudele rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet
šaubu nav....tikai pērkot jāpalūdz lai iepriekšējais saimnieks izstāsta ticamu sāgu par tik laba auto pārdošanas iemesliem.
nespēj samaksāt līzingu
kasinsh79 rakstīja: Smieklīgākais pie mums LV (post Soviet Union valstīs patiesībā) ir tas, ka visa Eiropa ar tādiem un līdzīgiem autiņiem brauc, bet mums neder Pie tam tādus braucamos pērk valstīs, kur ir ceļi, pa kuriem legāli atļauts braukt daudz ātrāk nekā pie mums.
Ja tas 24tkm noskrējiens ir oriģinālais, tad tam motorītim vēl iet un iet Es gan ņemtu ļoti pārbaudītu vērtību - 1,9TDi (gan 100% nezinu, vai pašiem pēdējiem VW/AUDI grupas amobīļiem tādus liek). Būs s gan jauda, gan fenomenāla ekonomija. Un tas motors ir nenobraucams.
*******************************************************Perk un veel kaa perk! Piem. USA tadus perk, lai pljautu zaali majaspriekshaa Pa ielaam/celjiem gan brauc ar 4x lielaakiem motoriem, jo tur dzeki ir ``atkodushi`` kas ir kas!
1.4tdi - 3 cilindri - ņem, neņemt!?
Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?