Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Bremžu suportu remkomplekti

M77 Reģ.: 06.08.2008

Sveiki,

vēlos atjaunot auto bremžu sistēmu - nomainīt diskus, klučus, bremžu šķidrumu... Pastāstiet, lūdzu, man amatierim, vai ir jēga mainīt arī suportos esošās gumijas (auto jau 11 gadi), vai labāk tur neko neaiztikt? Kādos gadījumos vispār pielieto tos remkomplektus?

 
1 2
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja gumijas nav saplaisājušas - tad aiztikt tās nav nekādas globālas jēgas, bet ja gribas - visu var mainīt.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Ir jēga mainīt, lai nesanāk pēcāk cilindrus mainīt dēļ saplēstām gumijām. Pie reizes var arī kritiski paskatīties caurules.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Un, ja mainīt - vai tur ir nepieciešami kādi spec instrumenti, vai pietiks ar vēsu prātu, lai, nesačakarējot materiālu, to paveiktu?

girtsm Reģ.: 27.06.2010
0 0 Atbildēt

Ņemot vēra šādus jautājumus kādus tu uzdod, visticamāk būs daudz ja tu spēsi pats bremžu klučus nomainīt.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau ir arī speciāli insrtumenti, bet bez tiem var iztikt. Tikai nevajag aizmirst, ka ir arī suporti, kuriem cilindrīši skrūvējas.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

girtsm rakstīja: Ņemot vēra šādus jautājumus kādus tu uzdod, visticamāk būs daudz ja tu spēsi pats bremžu klučus nomainīt.

Ne to vien esmu darījis, bet suportiem gumijas vēl neesmu pats mainījis. Piekari esmu pārlasījis no A līdz Z, šo to no motora lietām (zobsiksnu, ūdenssūkni etc.), šo to no elektrības/elektronikas (lodāmurs un dators ir zināmas lietas).

Patīk pašam iegūt jaunu pieredzi un nesponsorēt tupus "automehāniķus", "speciālistus".

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

Man labāk patīk maksāt par savām kļūdām (un kaut ko no tā mācīties) nekā apmaksāt "speciālistu" fēlerus.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Noskaidro galveno jautājumu - virzuļi skºuvējas, vai ir vienkārši izvelkami? Ja skrūvējas - tur ir čakars bez īstā rīka (izdarīt var, bet neērti). Remkomplektu ieteiktu sagādat oriģinālo, visās malās tirgotais Autoxren tieši tāds arī ir - nekad nezini kad atkal izjuks , noder tik pagaidu remontam gaidot īstās gumijas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Autoxren tas tāds reāls nosaukums komplektam?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Autoxren tas tāds reāls nosaukums komplektam?

Domāts spāņu AUTOFREN SEINSA www.seinsa.es/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: Noskaidro galveno jautājumu - virzuļi skºuvējas, vai ir vienkārši izvelkami? Ja skrūvējas - tur ir čakars bez īstā rīka (izdarīt var, bet neērti).

Spriežot pēc internetā atrodamiem manuāļiem, virzuļi vienkārši izspiežami ar gaisu.

Remkomplektu ieteiktu sagādat oriģinālo, visās malās tirgotais Autoxren tieši tāds arī ir - nekad nezini kad atkal izjuks , noder tik pagaidu remontam gaidot īstās gumijas.

Te arī parādās jautājums par nomaiņas lietderīgumu (kas nav pašmērķis) - laikam, labāk atstāt oriģinālos nekā nomainīt tos ar spāņu aftermarket.

Būtu interesanti uzzināt, kā var tikt sabojāti cilindri "dēļ saplēstām gumijām"? Vai tad nav tā, ka bremzes vienkārši pārstāj darboties, ja tās gumijas saplēstas - nav blīvējuma > noplūst brēmžu šķidrums?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Skrūvējamos virzuļus ne ar kādu gaisu neizspiedīsi. Viņi ir tiešām jāskrūvē ārā. Tad kad no virzuļa sāk noplūst šķidrums jau ir pilnīgi kapi. Saplīst parasti ārējās gumijas kas laiž iekšā ūdeni un smiltis, sabojājot virzuļa/cilindra virsmu.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nē, īsto jau pateica. Autoxren ir tā komplekta būtība

anonimikis rakstīja: Autoxren tas tāds reāls nosaukums komplektam?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

kad gumija paliek veca, tā sāk plaisāt un vienā jaukā momentā saplīst, it kā ne no šā ne no tā. Plaisā iekļūst putekļi, kas sašvīkā virzuli un suports sāk tecēt. Sašvīkāto cilindru pienāksies nomainīt, jo vienkārša gumiju pamainīšana tecēšanu nelikvidē.

kamēr gumija nav novecojusi - palikusi manāmi cietāka un tā dēļ sīki ieplaisājusi neredzu īpašu jēgu mainīt. Bet arī nepiekrītu apgalvojumam ka lētie remkomplekti ir tik sūdīgi, ka nevar ar tiem braukt. Konkrēti es ar vienu tādu lēto braucu jau kādus 8 gadus, vēl 2 apmēram 4 gadi (citiem riteņiem). Nevajag pirkt remkomplektus vārtrūmēs no dzērājiem, tad problēmām nevajadzētu būt. Kaut gan man ir bijis ka it kā zolīdi autoservisi iesmērē pēdējo draņķi par oriģināla cenu!!

Lai jauktu ir jāzina uzbūve, ir jāpalasa manuālis un iespējams ka vajadzēs kādu ne visai sarežģītu specinstrumentu, kuru pats garāžā var uztaisīt. Tikai jaucot neturi ģīmi pretīm - var dabūt pa degunu un tā pamatīgi!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

jap palasīt manuāli varētu, jo mans draugs ilgi čakarējās ar ford focus aizmugures bremzēm. Kamēr es apemotors.lv katalogā atradu manuāli kā tās bremzes ir pareizi jāiestāda. Fordam darba un stāvbremze ir viens suports.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

kas tev par auto, motors, gads? Palūkāsim visi te kopistiski kā tev bremzes nomainīt.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: kas tev par auto, motors, gads? Palūkāsim visi te kopistiski kā tev bremzes nomainīt.

Bremzes jau esmu mainījis (klučus, diskus, roķenes lokus) , tā nav problēma. Šo topiku izveidoju tikai, lai noskaidrotu, vai ir jēga līst iekšā suportos (un kā saprast, vai ir jāmaina tās gumijas vai nē). +vēl, skatos, te interesanti viedokļi par remkomplekta ražotājiem (būs vēl kkur jāpainteresējas).

Bet auto tāds pats kā Tev, tikai hatchback (Opel Vectra B, 2000, X20DTH). Te par suportu jaukšanu: www.autoprospect.ru/...

Interesanti, ka Grosauto iVeikalā šiem remkomplektiem uzrāda šādu saderību:

1. priekšējam suportam:

a. Daewoo (kaut kādi);

b. Ascona C, Astra F (2.0 motori);

c. Kadett E (Visa veida - tai skaitā 1.2 mazmotori) - vai tad tā varētu būt, ka auto ar bezmaz 2x mazāku pašmasu ir tādi pat suporti/cilindrīšu diametrs?

2. aizmugurējam suportam:

a. Astra F 1.8 un 2.0

b. Omega A (visādas);

c. Saab 9-3;

d. MB E-class (W210);

e. MB S-class (W108, W109) 1967. - 1972.g

Domājams, sakarā ar šo saderību aizmugurējā suporta remkomplekts ir 3x dārgāks par priekšējā..

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Kaut gan man ir bijis ka it kā zolīdi autoservisi iesmērē pēdējo draņķi par oriģināla cenu!!

Vispār jau runājot par bremzēm, amortizatoriem un vēl šo to ritošajā daļā, lielākajai daļai autiņu oriģinālās detaļas nebūt nav tās labākās.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Es nomainīju packaļai diskus, klučus, atsperes, lokus un arī remkomplektu virzuļiem. Pasūtīju no Bosch, izņemot diskus, tos no Apes.

Tā kā pats nemainīju, meistars teicās ,ka esot noderējis. Pie viena šamais piebilda, ka citreiz vajadzēs mainīt arī virzuli, jo uz tā esot šādi tādi rūsas iegrauzumi.

Meistars, uzticamais Strēļa kungs no Melnsila ielas.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Par suportiem.

Kad mainījām Terrano I packaļas bremžu lietas arī šķita, ka nav ko līs iekšā. Bet tas virzulis bija ļoti ilgi strādājis max ārējā stāvokli un izņemot ārā atklājās sūdīks skats. Virzulis zem gumijas bija kārtīgi nooksidējies.

Tā kā ja ir brīvs lats un ir laiks, ieteiktu to suportu izjaukt, iztīrīt, izpucēt vadīklās un nomainīt gumijas virzuļiem. Tad tu toč zinās kas un kādā kondīcijā tur ir.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Jā, Vilni no V&D servisa (Melnsila 12) man arī draugi ieteica, bet pagaidām vajadzīgie darbi ir bijuši tik vienkārši, ka (arī intereses vadīts) atļāvos nodarbināt sevi pats.

Pēdējais, ko mainīju bija aizmugures atsperes un garensviru bukses (2 mazās šarnīrbukses un lielā, ar kuru svira turas pie korpusa), un vēl stabilizatora bukses. Savā garāžā aizgāja pa 3h uz vienu pusi. Tā kā preses man pagaidām vēl nav, tad lielākā ņemšanās bija ar āmuru..

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Apskaties opelclub.ru. Tur reizēm ir diezgan interesanta infa.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Šo topiku izveidoju tikai, lai noskaidrotu, vai ir jēga līst iekšā suportos (un kā saprast, vai ir jāmaina tās gumijas vai nē).

Paloki piļņiku (ārpusē), ja nav kaula ciets, nav iesprēgājis, ja uz stenda (TA) cīpari ir diezgan tuvi, tad nav ko tur līst.

Ārējo var redzēt pēc plaisām, iekšas ja būs kāda problēma, tad vai nu tecēs vai bremzēs stipri atšķirīgi. Nekad nenoklājas uzreiz vairāk par vienu riteni, pie kam pat nepētot suportus bremzējot varēs just, ka tā kā velk uz vienu sānu. Galvenais lai ziemā nenoklājas kāds pilnīgi vai vairāki pa druskai.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nekad nenoklājas uzreiz vairāk par vienu riteni

Noklājas gan arī reizē. Ja auto tiek ikdienā braukāts, bet vienreiz tiek atstāts uz kādu nedēļu nekustināts, ļoti elementāri aprūsē piemēram pr. bremžu virzuļi abās pusēs, tā ka ķīlē.

Par autora jautajumu. Ja taisies ķerties pats, un tik ilgi plāno, tad tomēr izdari kārtīgi, negribēsies pēc neilga laika atkal jaukt visu ārā. Izjauc supportu un apskaties, ja virzuļi nav aprūsējuši, tad var uzlikt jaunas gumijas, manžetes, klučus un sasmērēt visu ar pareizajām smērēm(nelietot vara smēri vai solidolu ) Ja virzuļi aprūsējuši, tad jēga likt jaunas gumijas vai klučus nav, rūsa tos ātri sabojās, vai nu jāmaina tad bremžu virzuļi+remkomplekts vai brauc kamēr bremzes sāk ķīlēt vai tecēt.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Regulāra (apmēram reizi 2 gados) bremžu šķidruma maiņa - un nekas tur iekšā nerūsēs.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti