vēlos atjaunot auto bremžu sistēmu - nomainīt diskus, klučus, bremžu šķidrumu... Pastāstiet, lūdzu, man amatierim, vai ir jēga mainīt arī suportos esošās gumijas (auto jau 11 gadi), vai labāk tur neko neaiztikt? Kādos gadījumos vispār pielieto tos remkomplektus?
Kanibaals rakstīja: sasmērēt visu ar pareizajām smērēm(nelietot vara smēri vai solidolu )
Ko un ar ko smērēt, laikam, ir vēl atsevišķs jautājums. Vai no šeit atrodamā kas derēs? www.tscauto.lv/...
Vietās, kur saskaras metāls ar metālu domāju lietot (un jau lietoju) kādu no vara smērēm, bet ko iesakat lietot metāla-gumijas saskares vietās (priekš cilindrīšiem utt.)?
girtsm rakstīja: Ņemot vēra šādus jautājumus kādus tu uzdod, visticamāk būs daudz ja tu spēsi pats bremžu klučus nomainīt.
Ne to vien esmu darījis, bet suportiem gumijas vēl neesmu pats mainījis. Piekari esmu pārlasījis no A līdz Z, šo to no motora lietām (zobsiksnu, ūdenssūkni etc.), šo to no elektrības/elektronikas (lodāmurs un dators ir zināmas lietas).
Patīk pašam iegūt jaunu pieredzi un nesponsorēt tupus "automehāniķus", "speciālistus".
Gluži mana pieeja jo pat šķietami labi servisi taisa lielas kļūdas! Zobsiksnu gan es pats nemainu!
Bet runājot par supportu man tas darbiņš arī priekšā! Mašīna nostāvēja 7 mēnešus sķūnī un tagad bremzes sīc jo neatlaiž atpakaļ.
Bet Volviķim vienā vakarā pr. riteņa gultni var nomainīt 2x mierīgi!
Man agrāk bija auto, kam zobenei neprognozējami mēdza apraut zobus, tad biju iemanījies to nomainīt ielas malā īsā laikā, protams, tas motors bija maksimāli vienkāršs, ka to varēja tik viegli izpildīt.
Man agrāk bija auto, kam zobenei neprognozējami mēdza apraut zobus, tad biju iemanījies to nomainīt ielas malā īsā laikā, protams, tas motors bija maksimāli vienkāršs, ka to varēja tik viegli izpildīt.
Man arī bija Opel Kadett ar 1.3 karbuļa motoru. Siksna elementāri, ielas malā 1 un 2 gatavs. Pāris reizes gadījās pārraut.
Centis_Nuudele rakstīja: Regulāra (apmēram reizi 2 gados) bremžu šķidruma maiņa - un nekas tur iekšā nerūsēs.
kaut kas nedzirdēts! Kāds tam iemesls lai mainītu bremžu eļļu? Varbūt tev tik ļoti tek ārā ka 2 gadu laikā visa nomainās!
Nu šeit Crankšafts varētu izvērsties pēc pilnas programmas. Sāksim ar to ka praktiski jebkura eļļa ir oksidējās un absorbē sevī mitrumu un citus sistēmas atkritumus. Bremžu eļļai tas ir izteikti.
Bremzējot tā sakarst un atdziestot savāc sevi kondesātu. Tādēļ praktiski visi auto ražotāji un eļļu maisītāji rekomendē mainīt bremžu eļļu katrus 60000 km vai divus gadus, kas iestājās pirmais. Lai bremžu sistēma nerūsētu no iekšpuses un termoslodzes gadījumā pēkšņi neatteiktu bremžu sistēma.
kaut kas nedzirdēts! Kāds tam iemesls lai mainītu bremžu eļļu? Varbūt tev tik ļoti tek ārā ka 2 gadu laikā visa nomainās!
Nu šeit Crankšafts varētu izvērsties pēc pilnas programmas. Sāksim ar to ka praktiski jebkura eļļa ir oksidējās un absorbē sevī mitrumu un citus sistēmas atkritumus. Bremžu eļļai tas ir izteikti.
Bremzējot tā sakarst un atdziestot savāc sevi kondesātu. Tādēļ praktiski visi auto ražotāji un eļļu maisītāji rekomendē mainīt bremžu eļļu katrus 60000 km vai divus gadus, kas iestājās pirmais. Lai bremžu sistēma nerūsētu no iekšpuses un termoslodzes gadījumā pēkšņi neatteiktu bremžu sistēma.
-----------------------
Principā viss paareizi - tā arī ir. Aina būtībā ir vēl sliktāka - bremžu šķidrumi uz glikolētera bāzes ir tik
higroskopiski, ka spēj uzsūkt mitrumu no gaisa par
burkā atrodoties. Un tad var piezagties brīdis, kad bremžu šķidrums sāk vārīties ...
Crankshaft rakstīja: ... - bremžu šķidrumi uz glikolētera bāzes ir tik
higroskopiski, ka spēj uzsūkt mitrumu no gaisa par
burkā atrodoties. Un tad var piezagties brīdis, kad bremžu šķidrums sāk vārīties ...
ne tikai, bet bremžu šķidrums var uzsūkt tik daudz mitruma, ka temperatūrai samazinoties uzsūktais ūdens var izdalīties ārā! Ja pie -30 pēkšņi visa bremžu sistēma vai kādi pāris virzuļi suportos aizsalst?? Ko tad??
Ja tas bremžu šķidrums būtu tik salstošs, tad 3/4 Latvijas autoparka jau pie -10 paliktu bez bremzēm.
Klausīties šejienes viedajos specos ir tas pats kas klausīties beigtas cūkas atraugās!
Vispār, kurš lohs maina bremžu eļļas??? Motora eļļa spēj pat izturēt 100 štukas bez maiņas. Pirms pārdošanas nomaini un viss notiek.
Un nevajag te dirst par eļļas novecošanos, atslāņošanos u.t.t. Varu parādīt mucu, kurā ir iekšā vismaz 15 gadus veca PSRS ražojuma, jauna eļļa. Krāsa un konsistence tāda pati kā "tikko no SPS'a". Klienti nesūdzās...
Apbrīnojami, vēl viens viedais, tad jau pareizi esi trāpijis.
Motoreļļa pēc 20tk km pārvēršas solidola tipa konsistencē un motors vair neeļojas. Jā taisnība, ka motora eļļa līdzīgi kā kārbas eļļa(bieži kārbā tiek lietota tā pati motoreļļa kaut vai 1ow40) var izturēt 100tk km, bet tas pie nosacījuma, ja sistēma ir slēgta. Motors tomēr nav slēgta sistēma un eļļā nonāk izdzedžu daļiņas, mikroskaidas no motora, oksidēšanās utt, un motoreļļa sabrūk.
hmm, kuram vieglajam auto tiek kārbā lieta motoreļļa? Parasti tur ir 75W80 vai kaut kas tāds. Mēs pat Bobcat ķēžu kārbā lejam hidraulikas eļļu ISO46.
Dažiem traktoriem pirms 2004. gada kārbā lēja Super tractor oils (STOU) klases 10W30 eļļu. Bet tā ir universālā eļļa.
Mēs vienreiz izmēģinājām ieliet traktoram paredzēto 75W80 Opel Combo kārbā. Protams ka nokāvās pēc pārdesmit kilometriem. Izrādās, ka papildspecifikācijai nebijām pievērsuši uzmanību, tā eļļa ir divu veidu, ātrgaitas un lēnapgriezienu kārbai.Bijā izvēlējušies nepareizo. Nopirka šrotā citu kārbu par 50 Ls, pie opeļa dīlera iepirka divus litrus kārbai paredzēto eļļu un tas autiņs vēl šobaltudienu ripo pa Latvijas ārēm.
Bremžu suportu remkomplekti
Sveiki,
vēlos atjaunot auto bremžu sistēmu - nomainīt diskus, klučus, bremžu šķidrumu... Pastāstiet, lūdzu, man amatierim, vai ir jēga mainīt arī suportos esošās gumijas (auto jau 11 gadi), vai labāk tur neko neaiztikt? Kādos gadījumos vispār pielieto tos remkomplektus?