single
montējas trubā aiz gaisa filtra.
nav apnicis zelēt to kaku vēl un vēl?
neko jau tas sūds nemaksā - nopērc un pamēģini. mani gan uztrauktu čungu kvalitāte. ja nu tas maita izjūk un šķembas motorā .. ?
Un kā tad salons to apstiprina - "nepērciet viens astoņi, pērciet viens seši ar šo sūdu ieplūdē"?
Ož pēc kaut kādas kuiņas - parasts wannabegonščegs tak liek tos visus sūdus un uz ruļļiem nebrauc
Diez tas sūc pēc kāda laika izjūk vai nosprūst?
anonimikis rakstīja: neko jau tas sūds nemaksā - ......
jā
toties dod 300 zirgus pie 5 litru patēriņa
labāk tajā trubā ir iebāzt nēģeri, lai jamais ar rociņām drupina gaisu... un ķīnieti aiz degvielas filtra - lai rauj molekumas
Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.
Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.
sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.
Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.
es jau saproru, ka tev skolā patika "griezt pudeli" jo savādāk bija kauns bučoties
iegrieztai pudelei šķidrums ātrāk izlīst tāpēc, ka gaiss tiek labāk iekšā ieburbuļot.....
pamēģini pagriezt pudeli ar izgrieztu dibenu
ekonomija tur tiešām sanāk
pieliekot gaisa trubā iekšā sūdu, samazinās gaisa pieplūde motorā.... kompis izmēra, ka tur ir mazāk gaisa, rezultātā špricē iekšā mazāk degvielas
jauna ideja par "perpetuum mobile"
Ja nezinātu fiziku - droši vien ar domātu - baigā štelle
Pirmais rakstīja: ...
Tā jau ir - neticīgajiem vienkārši skauž, ka citi, progresīvi cilvēki pelna naudu ar vienkāršām metodēm panākot gan degvielas ekonomiju, gan jaudas pieaugumu!
Pirmais rakstīja:
iegrieztai pudelei šķidrums ātrāk izlīst tāpēc, ka gaiss tiek labāk iekšā ieburbuļot.....
pamēģini pagriezt pudeli ar izgrieztu dibenu
Iegriests gaiss vienkārši spēcīgāk (=ātrāk, vairāk) plūst iekšā - piemēram savienojumi ar skrūvi turas daudz stingrāk nekā ar naglu!
Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!
sarashkins rakstīja:
Pirmais rakstīja: ...
Tā jau ir - neticīgajiem vienkārši skauž, ka citi, progresīvi cilvēki pelna naudu ar vienkāršām metodēm panākot gan degvielas ekonomiju, gan jaudas pieaugumu!
palasi topica autora teikto
1.6 mašīnai +25 zirgi pie 2000 abrotiem
tagad paanalizēsim šitos skaitļus
1)tipiskai 1.6 ķerrai ir ~100-120 išaki pie ~6000 abarotiem
2) pa lielam varētu apgalvot, ka pie 2000 abrotiem tipisks 1.6 motors attīsta ~30-40 zirgspēku lielu jaudu
3) autors apgalvo, ka esot izmērīti +25 zirgi izmantojot šito izpūtējā iesprausto kartupeli, reāli tas ir +40% pie mašīnas jaudas!!!!!!!!!
secinājums uzprasās tikai viens - autors slēpjas no jamajam pie durvīm dežūrē visu pasaules lielāko autobūvētāju pārstāvji ar $$$$$$$$ čumodānos
sarashkins rakstīja: Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!
a kā tu zini kādā virzienā tas gaiss jāturbinē, varbūt pretējā virzienā jams labāk "turbinējas".
Bet prasti sakot beidz tak šķidri d=st.
Vai tu to gaisu iegriez vai ne - tāpat caur noteikta šķērsgriezuma cauruli izplūst noteiktais gāzes tilpums, ja gribi vairāk izdabūt cauri - liec gaisa kompresoru/turbīnu, kas nevis to gaisu griež, bet rupji sakot krietni saspiež. Bet gaisa saspiešanai ir nepieciešams spēks, kura prasti "caurskrejošam" gaisam nekādi nav pietiekams. Un pat ja pieņemam ka tas sūc strādā, tad ja auto tiek iesūkts vairāk gaisa, tad arī tiek padots vairāk degvielas, citādi degmaisījums vēl var izdomāt aizdegties nelaikā, un tad motors var sākt raustīties, kas jebkurā gadījumā nekādi neveicina degvielas ekonomiskumu. Tātad vai nu (ja pieļaujam ka tas sūc strādā) ar šī verķa pirkšanu naudas izdošana nebeidzas, un ir jāregulē motors utml., vai nu kāds vienkārši "marina kakaronus" .. tfu "karina makaronus"
Pirmais rakstīja:
palasi topica autora teikto
Tu labāk palasi topika nosaukumu...
.. hi, hi ...
sarashkins rakstīja: Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!
katrs, kurš ir attaisījis cigarešu paciņu (nu vai apskatījis tavu virvi no gala) ir redzējis, ka "aukliņām/smēķiem" pa vidu ir pliks gaiss
tagad jautājums - kas ir pa vidu tavam turbineļa(krējumeļa) savirpinātā gaisa aukliņām?
p.n.
ja tu gribi tirgot fufeļmakšus, tad dari TO.... tikai nestāsti pircējiem, ka "tas tiešām strādā"
labāk saki tā - "es neko nezinu, kā tas strādā! man piedāvāja oficiālais izplatītājs tirgot un es tikai tirgoju. man pašam mašīnas nav, es uz darbu braucu ar tramvaju jo tā ir ātrāk. tāpēc es neesmu pats paprovējis. ja būs slikti es 3 dienu laikā paņemšu preci atpakaļ"
tas nostrādās!
vek voļi ņe vidaķ
Vai kādi nopietni ļaudis te novākušies.. tak izlasiet vienreiz topika noasukumu!!!
turbinators droši vien ietekmē gaisu molekulārā līmenī. tā daļiņas izstiepjas un telpiski izplešas.
un pēc tam ieplūdes traktā aptinas ap benzīna molekulu. tas veicina efektīvāku degvielas sadegšanu un palielina jaudu.
Topica pirmajā postā autors jau ir reāli satirsies. Tas turbinātors dod +50zs pie vēl izslēgtas aizdedzes.
anonimikis rakstīja: un pēc tam ieplūdes traktā aptinas ap benzīna molekulu. tas veicina efektīvāku degvielas sadegšanu un palielina jaudu.
+100 Истину глаголиш!!!
sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.
Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.
Tikai baigie sūdi - desmit ceņus no tā propellera atrodas drosele. Kad pievērta, tur ir šķirba, kad atvērta, tad pa vidu ir plūsmas virzienam paralēla plāksne, kura gaisa griešanos nekādīgi neveicina. Ko nu?
Turbinators ir speciāli projektēts, ņemot vērā droseles ietekmi uz gaisa plūsmu. Lāpstiņu skaits un vērsums ir patentēta informācija. Inženieri vairākus gadus veikuši testus aerodinamiskajā trubā. Tāpēc neņemiet lētos pakaļdarinājumus, tie tikai salauzīs jūsu auto dzinēju. Tikai oriģinālais turbinātors nodrošina efektīvu gaisa plūsmas sadali visos populārākajos dzinējos.
Spamam aicināts.
Spamam aicināts.