Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Spamam aicināts.

ursis Reģ.: 11.07.2002

Spamam aicināts.

 
1 2 3
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

single

cgi.ebay.com/...

montējas trubā aiz gaisa filtra.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

nav apnicis zelēt to kaku vēl un vēl?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

neko jau tas sūds nemaksā - nopērc un pamēģini. mani gan uztrauktu čungu kvalitāte. ja nu tas maita izjūk un šķembas motorā .. ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kā tad salons to apstiprina - "nepērciet viens astoņi, pērciet viens seši ar šo sūdu ieplūdē"?

Ož pēc kaut kādas kuiņas - parasts wannabegonščegs tak liek tos visus sūdus un uz ruļļiem nebrauc

Diez tas sūc pēc kāda laika izjūk vai nosprūst?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: neko jau tas sūds nemaksā - ......

toties dod 300 zirgus pie 5 litru patēriņa

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

labāk tajā trubā ir iebāzt nēģeri, lai jamais ar rociņām drupina gaisu... un ķīnieti aiz degvielas filtra - lai rauj molekumas

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vispār šitas smukāks

cgi.ebay.com/...

tik uz LV nešipo

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.

Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.

Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.

es jau saproru, ka tev skolā patika "griezt pudeli" jo savādāk bija kauns bučoties

iegrieztai pudelei šķidrums ātrāk izlīst tāpēc, ka gaiss tiek labāk iekšā ieburbuļot.....

pamēģini pagriezt pudeli ar izgrieztu dibenu

ekonomija tur tiešām sanāk

pieliekot gaisa trubā iekšā sūdu, samazinās gaisa pieplūde motorā.... kompis izmēra, ka tur ir mazāk gaisa, rezultātā špricē iekšā mazāk degvielas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

jauna ideja par "perpetuum mobile"

Ja nezinātu fiziku - droši vien ar domātu - baigā štelle

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ...

Tā jau ir - neticīgajiem vienkārši skauž, ka citi, progresīvi cilvēki pelna naudu ar vienkāršām metodēm panākot gan degvielas ekonomiju, gan jaudas pieaugumu!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

iegrieztai pudelei šķidrums ātrāk izlīst tāpēc, ka gaiss tiek labāk iekšā ieburbuļot.....

pamēģini pagriezt pudeli ar izgrieztu dibenu

Iegriests gaiss vienkārši spēcīgāk (=ātrāk, vairāk) plūst iekšā - piemēram savienojumi ar skrūvi turas daudz stingrāk nekā ar naglu!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Pirmais rakstīja: ...

Tā jau ir - neticīgajiem vienkārši skauž, ka citi, progresīvi cilvēki pelna naudu ar vienkāršām metodēm panākot gan degvielas ekonomiju, gan jaudas pieaugumu!

palasi topica autora teikto

1.6 mašīnai +25 zirgi pie 2000 abrotiem

tagad paanalizēsim šitos skaitļus

1)tipiskai 1.6 ķerrai ir ~100-120 išaki pie ~6000 abarotiem

2) pa lielam varētu apgalvot, ka pie 2000 abrotiem tipisks 1.6 motors attīsta ~30-40 zirgspēku lielu jaudu

3) autors apgalvo, ka esot izmērīti +25 zirgi izmantojot šito izpūtējā iesprausto kartupeli, reāli tas ir +40% pie mašīnas jaudas!!!!!!!!!

secinājums uzprasās tikai viens - autors slēpjas no jamajam pie durvīm dežūrē visu pasaules lielāko autobūvētāju pārstāvji ar $$$$$$$$ čumodānos

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!

a kā tu zini kādā virzienā tas gaiss jāturbinē, varbūt pretējā virzienā jams labāk "turbinējas".

Bet prasti sakot beidz tak šķidri d=st.

Vai tu to gaisu iegriez vai ne - tāpat caur noteikta šķērsgriezuma cauruli izplūst noteiktais gāzes tilpums, ja gribi vairāk izdabūt cauri - liec gaisa kompresoru/turbīnu, kas nevis to gaisu griež, bet rupji sakot krietni saspiež. Bet gaisa saspiešanai ir nepieciešams spēks, kura prasti "caurskrejošam" gaisam nekādi nav pietiekams. Un pat ja pieņemam ka tas sūc strādā, tad ja auto tiek iesūkts vairāk gaisa, tad arī tiek padots vairāk degvielas, citādi degmaisījums vēl var izdomāt aizdegties nelaikā, un tad motors var sākt raustīties, kas jebkurā gadījumā nekādi neveicina degvielas ekonomiskumu. Tātad vai nu (ja pieļaujam ka tas sūc strādā) ar šī verķa pirkšanu naudas izdošana nebeidzas, un ir jāregulē motors utml., vai nu kāds vienkārši "marina kakaronus" .. tfu "karina makaronus"

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

palasi topica autora teikto

Tu labāk palasi topika nosaukumu...

.. hi, hi ...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vēl viena līdzība turbinētam gaisam ir ar virvi, kas sapīta no daudzām aukliņām - ja to atpin un atdala atsevišķās aukliņas, tad izrādās, ka atpītās aukliņas katra atsevišķi ir ievērojami garākas par sākotnējo virves garumu, kas pierāda, ka cieši, pareizā kārtībā satinot var iekšā dabūt lielāku daudzumu materiāla!!! Tas pats ir ar turbinētu gaisu - ar mazākām pūlēm (no šejienes degvielas ekonomija) turbinators dabū iekšā lielāku daudzumu gaisa (no šejienes jaudas pieaugums)!!!

katrs, kurš ir attaisījis cigarešu paciņu (nu vai apskatījis tavu virvi no gala) ir redzējis, ka "aukliņām/smēķiem" pa vidu ir pliks gaiss

tagad jautājums - kas ir pa vidu tavam turbineļa(krējumeļa) savirpinātā gaisa aukliņām?

p.n.

ja tu gribi tirgot fufeļmakšus, tad dari TO.... tikai nestāsti pircējiem, ka "tas tiešām strādā"

labāk saki tā - "es neko nezinu, kā tas strādā! man piedāvāja oficiālais izplatītājs tirgot un es tikai tirgoju. man pašam mašīnas nav, es uz darbu braucu ar tramvaju jo tā ir ātrāk. tāpēc es neesmu pats paprovējis. ja būs slikti es 3 dienu laikā paņemšu preci atpakaļ"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas nostrādās!

vek voļi ņe vidaķ

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vai kādi nopietni ļaudis te novākušies.. tak izlasiet vienreiz topika noasukumu!!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

turbinators droši vien ietekmē gaisu molekulārā līmenī. tā daļiņas izstiepjas un telpiski izplešas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

un pēc tam ieplūdes traktā aptinas ap benzīna molekulu. tas veicina efektīvāku degvielas sadegšanu un palielina jaudu.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Topica pirmajā postā autors jau ir reāli satirsies. Tas turbinātors dod +50zs pie vēl izslēgtas aizdedzes.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: un pēc tam ieplūdes traktā aptinas ap benzīna molekulu. tas veicina efektīvāku degvielas sadegšanu un palielina jaudu.

+100 Истину глаголиш!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.

Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.

Tikai baigie sūdi - desmit ceņus no tā propellera atrodas drosele. Kad pievērta, tur ir šķirba, kad atvērta, tad pa vidu ir plūsmas virzienam paralēla plāksne, kura gaisa griešanos nekādīgi neveicina. Ko nu?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Turbinators ir speciāli projektēts, ņemot vērā droseles ietekmi uz gaisa plūsmu. Lāpstiņu skaits un vērsums ir patentēta informācija. Inženieri vairākus gadus veikuši testus aerodinamiskajā trubā. Tāpēc neņemiet lētos pakaļdarinājumus, tie tikai salauzīs jūsu auto dzinēju. Tikai oriģinālais turbinātors nodrošina efektīvu gaisa plūsmas sadali visos populārākajos dzinējos.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti