Jautājums ir par dienas gaitas lukturiem vai tuvajām gaismām?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jautājums ir par dienas gaitas lukturiem vai tuvajām gaismām?
dienas gaitas lukturiem
i_edgars rakstīja: dienas gaitas lukturiem
nesaprati ironiju laikam
A kā tad paliek ar vakara, nakts un rīta gaitas lukturiem??? Tos jau arī vajadzētu ieslēgt automātiski. Un kad beidzas dienas gaitas un sākas vakara gaitas? Tas jau arī nav konstants lielums. Tā kā bez PLC šeit nu točna neiztikt.
i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele ei Tu okujenno "redzīgais", tak beidzot parādīsi to vietu kur es esmu uzrakstījis tās glupības ko Tu dzērumā nosapņoji!??
Man liekas, ka pirms kādiem 3 gadiem tu tā rakstīji...tev vajadzētu būt laimīgam ja kāds atceras tavus 3 gadus vecos tekstus.
Citādi tu te plosies kā tāds neatzīts dzejnieks - es rakstu, bet mani nelasa, es tik rakstu bet mani nelasa....
i_edgars rakstīja: Konkrētā manā gadījumā tas relejs ņem signālu no ģeneratora 61. izvada - tieši tā paša kas liek nodzist ģeneratora lampiņai auto panelī!
Piedevām nekulturāla cilvēka izteiksmes veidam, tu, edgariņ neproti arī skaitīt..
Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?
Hmm, tāda sistēma bija arī Volvo 240 - kad startēja, atslēdzās burtiski viss, arī pečkas ventilators, startēšanas režīmā darbojās tikai pats starteris, iešprices sistēma un
dega gabarīti (tos pie ieslēgtas aizdedzes vispār nebija iespējams izslēgt), kad dzinējs iedarbojās, viss atjaunojās, automātiski iedegās tuvās gaismas (dienas režīmā). Es to rakstu tāpēc, ka varbūt ir lietderīgi uzbūvēt tīri mehānisku,ar roku (slēdzi) pārslēdzamu shēmu "diena / nakts"? Tiesa , tas laikam prasīs vismaz vienu releju ...
Kādreiz ZAZ automobiļiem bija startera bloķēšanas relejs, kurš "nostrādāja", kad spriegums sistēmā bij sasniedzis to 13.6V minimumu. Mozh uz tā bāzes ko var sakompilēt? Tiesa, te vajag, lai savieno ķēdi, nevis atvieno
Vispār tam Volvo bija paredzētas dienas gaitas gaismas, priekšējos gabarītos pat bija attiecīgas patronas, bet praktiski tika izmantots tikai "vājais kvēldiegs", acīmredzot Zviedrijā, pārtaisot apgaismes shēmu atpakaļ no Ziemeļamerikas uz Eiropu, tās bija uzskatījuši par nevajadzīgām.
Centis_Nuudele rakstīja:
Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?
Ja nekā galviņā nav, pat vienas rievas no furaškas, tad tikai ar kārtējām glupībām var izcelties. Ko Tu ļoti labi pieproti!
1. Nu tad kur kaut vai 10 gadi atpakaļ es rakstīju Tavas nosapņotās glupības?? Konkrēti!!
2. Kaut reizi mūžā apskati auto elektrisko shēmu!! Ne tikai 61. izvadu, bet krietni lielāku cīparu!
3. Skaitīt, kā arī lasīt mācies pats - jo pilnīgi ne vienu ne otru Tu nejēdz!
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?
Ja nekā galviņā nav, pat vienas rievas no furaškas, tad tikai ar kārtējām glupībām var izcelties. Ko Tu ļoti labi pieproti!
1. Nu tad kur kaut vai 10 gadi atpakaļ es rakstīju Tavas nosapņotās glupības?? Konkrēti!!
2. Kaut reizi mūžā apskati auto elektrisko shēmu!! Ne tikai 61. izvadu, bet krietni lielāku cīparu!
3. Skaitīt, kā arī lasīt mācies pats - jo pilnīgi ne vienu ne otru Tu nejēdz!
Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!
Un neraudi, ka tevi nalasa...
nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....
Crankshaft rakstīja: Hmm, tāda sistēma bija arī Volvo 240 - kad startēja, atslēdzās burtiski viss, arī pečkas ventilators, startēšanas režīmā darbojās tikai pats starteris, iešprices sistēma un
dega gabarīti (tos pie ieslēgtas aizdedzes vispār nebija iespējams izslēgt), kad dzinējs iedarbojās, viss atjaunojās, automātiski iedegās tuvās gaismas (dienas režīmā). Es to rakstu tāpēc, ka varbūt ir lietderīgi uzbūvēt tīri mehānisku,ar roku (slēdzi) pārslēdzamu shēmu "diena / nakts"? Tiesa , tas laikam prasīs vismaz vienu releju ...
Tāda sistēma ir ne tikai volvo, personīgi piedzīvota uz audi, bmw un renaulta.
Par ZAZa stratera bloķi - esi pārliecināts ka to RBS iedzīvināja 13,6 volti? man domāt, ka tomēr maiņspriegums no ģeņģera.
(shēmu neesmu studējis)....
Centis_Nuudele rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?
Ja nekā galviņā nav, pat vienas rievas no furaškas, tad tikai ar kārtējām glupībām var izcelties. Ko Tu ļoti labi pieproti!
1. Nu tad kur kaut vai 10 gadi atpakaļ es rakstīju Tavas nosapņotās glupības?? Konkrēti!!
2. Kaut reizi mūžā apskati auto elektrisko shēmu!! Ne tikai 61. izvadu, bet krietni lielāku cīparu!
3. Skaitīt, kā arī lasīt mācies pats - jo pilnīgi ne vienu ne otru Tu nejēdz!
Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!
Un neraudi, ka tevi nalasa...
nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....
10 megavatniekam ir pat vairāk par 61 izvadu
Centis_Nuudele rakstīja:
Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!
Un neraudi, ka tevi nalasa...
nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....
Tu patiešām esi tik dumjš vai tikai izliecies??
61. un 61 neredzi atšķirību?? Shēmas kaut reizi dzīvē esi redzējis??
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!
Un neraudi, ka tevi nalasa...
nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....
Tu patiešām esi tik dumjš vai tikai izliecies??
es esmu gudrs un taisns, bet tu esi slikti audzināts.
vareeja arii 200tajam izsleegt gabariitus- ar to sleedzi kreisajaa pusee, tur bija arii pilniigs off paredzeets
Centis_Nuudele rakstīja:
es esmu gudrs un taisns, bet tu esi slikti audzināts.
Nemaz neizskatās! Ja nejēdz vai negrib izlasīt uzrakstīto, savus pļēgura murgus cenšās pierakstīt citam tad par kaut kādu gudrību, taisnumu nav iespējams runāt!
Nākamreiz pirms raksti - izgulies!!
i_edgars rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
es esmu gudrs un taisns, bet tu esi slikti audzināts.
Nemaz neizskatās! Ja nejēdz vai negrib izlasīt uzrakstīto, savus pļēgura murgus cenšās pierakstīt citam tad par kaut kādu gudrību, taisnumu nav iespējams runāt!
Nākamreiz pirms raksti - izgulies!!
Bet Tu- izdirsies. citādi vanco pa gabalu.
eu, iņdžinier!
pietiek šķidri irst
davaj shēmu publicē!
kur diode jāsprauž lai "vjazka" būtu un kādus relejus vajadzēs un protams kādus vadus kur jāsavieno
nu vai arī turpini vienkārši tirzt tālāk lai tauta var ierēkt...
DARI KAUT KO!
Ei galma ākst - kad ieliksi foto ar augspiediena zobratu sūkni CR dīzeļiem??
Centis_Nuudele
Par ZAZa stratera bloķi - esi pārliecināts ka to RBS iedzīvināja 13,6 volti? man domāt, ka tomēr maiņspriegums no ģeņģera.
(shēmu neesmu studējis)....
====================
Mhm, ZAZ remontinstrukcijā tieši tā bija rakstīts, ar visiem
padomiem, kā iziet no situācijas, ja jamais RBS noklājas. Tiem laikiem baisais HiTech
Ozz
vareeja arii 200tajam izsleegt gabariitus- ar to sleedzi kreisajaa pusee, tur bija arii pilniigs off paredzeets
======================
1993. gada 240 nekāds full-off pie darbojoša dzinēja paredzēts nebija...
i_edgars rakstīja: Atslēgu mehāniski, slēdzenes utml salst ja auto mazgā ar Kerheri! Ja tajo scaurumos neiegāž ūdeni nekas nesalst.
Man arī aizsala vienreiz mūžā, kad ziemā pie -30 izdomāju iebraukt DUSā un nomazgāt auto - bija ļoti liela atlaide mazgāšanai ar rikām (Kerheri).
Un arī saku to pat par aķi ziemā - nezinu kā teorijā, bet praktiski tālo gaismu ieslēgšana uz pārdesmit sekundēm man ir palīdzējusi vairākkārt. Līdz tam starteris pat nemēģināja griezt, bet pēc tam grieza un palaida dzinēju.
P.s. kraveniekus pats neesmu mēģinājis, bet radinieks saka ka ar palīdz un ļoti.
Tas viss ja aķis ir labs, tad jau arī citas tēmas atkrīt. Ja aķis švaks un ieslēgsi gaismas tad tas neuzsils, bet paliks vēl švakāks .
Un ko te par tām bremzēm, jautājums bij par dienas gaitas lukturiem, un par to pieslēgšanu.
Ideja ir tāda ka tuvojas ziema un protams ka enerģijas pateriņš ir svarīgs. Ja brauc maz tad ir svarīgi vai deg tikai dienas gaitas lukturi (kas ir sertificēti diožu lukturi) vai deg tuvās gaismas un gabarīti!!! Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos? Te nav runa par to ja krīt sniegs, vai ir puteni. Tad jau katram ir jāsaprot ka tie ir nepietiekamas redzamības apstākļi, jālieto tuvās gaismas.
i_edgars rakstīja: būs atsaites diode jāliek.
Ja tev vajag atsaiti, varu piedāvāt piemērotu atsaites trosi kopā ar stiprinājuma detaļām.
p.s. noņem galvu, lai vari apskatīt saliektos klaņus.
DIENAS GAITAS LUKTURI
Vai kāds var pateikt kā pieslēgt dienas gaitas lukturus, lai tie iedegas tad, kad ir iedarbināts dzinējs, un sāk strādāt ģenerators?