DIENAS GAITAS LUKTURI

muttabor Reģ.: 26.07.2011

Vai kāds var pateikt kā pieslēgt dienas gaitas lukturus, lai tie iedegas tad, kad ir iedarbināts dzinējs, un sāk strādāt ģenerators?

 
1 2 3 4 5 6 7
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:...Tu domā ka ir vērts mēģināt pārliecināt inžInieri, kurš nezin kā var nopirkt atslēgu uz 16?

it kā jau nē...

varbūt vienkārši iemācīsies diskutēt, nevis "darba devējs muļķis, forumā visi idioti, es viens pac baltā frakā uz zirga, pārējie neko saldāku par burkānu nav ēduši"... kaut kā tā...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Yetti ar Tevi jau nav vērts diskutēt - tas jau ir sen pierādījies, tā pat kā ar Pirmo un vēl dažiem labiem.

Lai diskutētu vispirms ir jāizlasa par ko diskutēt, bet Tu to vēl līdz šim momentam neesi izdarījis, vai arī neesi sapratis!

Un kāds ta Tev tur tehniskais risinājums?? Releja markas uzrakstišana vai norāde kur nopirkt nav tehnisks risinājums - tā ka izlasi vienpats.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras.

Izlasi kāras 3 reizes trešajā no augšas, 1. lpp ziņojumu!

KOnkrēti manā auto šis relejs nobloķē bagāžnieku, ja dzinējs darbojas!

Auto kuriem ir automātiskā ātrumkārba pieslēdz tās visas fumkcijas.

Bet te jau nav vērts rakstīt - tā pat neviens neko neizlasīs, bet gvelzīs tik savu!

Ah jā... Žigulim nav gan tāda releja!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Oho...tev kaut kāds mafijas auto laikam, ka nobloķē bagāžnieku, lai nolaupītais nevar izlekt no braucošas mašīnas.

Vai tik tie tavi "dzinēja releji" neņem signālu no ģeneratora, un ir tas pats trūkums, ka nogļukos, ja ģenerators pārstās lādēt.

muttabor Reģ.: 26.07.2011
0 0 Atbildēt

Tiešām neko neesmu dzirdējis par dzinēja relejiem! Cik man zināms, piem dīzelis sāk darboties ja ir sūknis kas dod uz smidzinātājiem nepieciešamo degvielas spiedienu un ja virzuli spēj dot vajadzīgo kompresiju lai degviela uzliesmotu dzinējs ierūksies nu tik staarterīša palīdzību vajag. Kur šai ķēdē ir relejs?

muttabor Reģ.: 26.07.2011
0 0 Atbildēt

Aizmirsu kā sauc to shēmu kas ir ģenerātorā kopā ar oglītēm, kas regulē lai elektrosistēma ietu 12v, ģenerātors dod vairāk pie lieliem apgriezieniem. Tātad strāvu priekš tām dienas gaismām nevar ņemt pirms tā releja (vai kā to sauc) jo būs strāvas svārstības!!!

muttabor Reģ.: 26.07.2011
0 0 Atbildēt

Var būt tas ir relejs kas ieslēds starteri darbinot mašīnu???

Kaut gan neesmu pārliecināts ka tas process notiek cau releju...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

muttabor, neprāto! Aizej pie sakarīga elektriķa un tas uztaisīs kā vajag ar pāris montāžas vadiņu palīdzību. Diez vai ir kāds auto (izņemot Žiguli un Moskviču) kuram obligāti nepieciešams pirkt kāru papildus releju. Vienīgi ja diodi pienāksies piepirkt.

Izdevumi - 10 santīmi + darbs.

kamēr Tu te 2 dienas klabini klaviatūru, jau darbinot savu kompi elektrības rēķinā nosvilināji vairāk.

Jau teicu, ka šajā forumā nav vērt meklēt padomu kā uztaisīt - tā pat neatbildēs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

muhahāā, davaj edgariņ, RAKSTI VĒL!!!!

Eu, indžinier, a nakui diodi vajag????

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Davaj, galma ākst raksti vēl!!

Tev kā okujennajam elektriķim to nekad nesaprast!!

Esi dzirdējis tādu vārdu kā atsaistei (развязка, ja nu gadījumā latviski nezini)!

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Man laptops tērē 20W, lai notērētu 10 santīmus (1kWh), tas jādarbina 50h, lai vēl notērētu apmaksātu elektriķa darbu - 5 Ls = 2500h, kas kopā sanāk vairāk par 100 diennaktīm, bet, ņemot vērā, ka dators ir ieslēgts mazāk kā 1/3 dienas, tad ar iepriekš minēto daudzumu pietiks gadam. Tas pārdomām "elektriķim", kas, acīmredzami, par saviem vārdiem neatbild.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: ...

tu gadījumā neesi no tās vecās "miers da bumba"* aristokrātu dzimtas?

*peace da ball

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: ... forumā visi idioti, es viens pac baltā frakā uz zirga, pārējie neko saldāku par burkānu nav ēduši"... kaut kā tā...

Viedi vārdi!! Izskatās ka patiešām tā arī ir!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Man laptops tērē 20W,

Un Tev kāds kaut ko prasīja???

Tā ka patiešām Aizvermuti!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

rezumējums.... Nu tā no malas...

Cilvēks paprasīja kā pierubīt gaismas.... Un uzreiz megaižiniers metas cīņā lai ieskaidrotu pasaulei kurš te ir muļķis...

Ja ļautiņš vispār necērt zivi, tad jamam nepalīdzēs pat pilna shēma ar fotkām...

Ja kaut neliels priekštats par 16 atslēgu ir, tad vencpilsdoršas 4*4links ūs noderīgs.....

Bet idiniera vervelējums viss ir garām...

Kāpēc? Da tāpēc, ka jams ir sarakstījis vispārīgu savārstījumu pēc kura pat pats nejēgtu salikt uz mašīnas....

P.n. Indziniers vzr pierādī pretējo un mēģinās uzzīmēt shēmu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Man sen tas darbojas uz mašīnas, pie kam ne vienas vien. Atbrauc un apskati, jo es redzu, ka Tu tā pat neesi neko sapratis, jo jau 2 reizes šajā topikā es uzrakstīju kas un kā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Jāatrod dzinēja relejs un no tā izejas uz gaitas lukturu releja ieeju jāsavieno ar vadu. Bet iespējams būs atsaites diode jāliek.

Lielai daļai auto jau ir relejs, kas pēc ģeneratora darbības sākšanās kaut ko atslēdz, vai pieslēdz. Tas ir jāatrod un tad var štukot tālāk. Ja gadījumā nav tāda releja, tad ir jāliek klāt ar vadību no ģeneratora.

Bet būs viena probza.... ja būs vāģis jāpalaiž ar šlipsti, tad tiko dzinējs iesāks griezties, tā iedegsies gaismas un tas kurš velk nodomās, ka dzinējs jau strādā un apstāsies.... Tev negaidītā momentā!

KO Tev vēl paskaidrot??? Pagaidām, ieskaitot Tevi te apgalvo ka nav tāda releja vāģī! Ja jau nav, tad ko Tev parādīt?? Brauc šurp un skaties dabā! Pie reizes parādišu to releju. Man tas ir XI, Fokusam Nr 8, citam vāģim kāds cits numurs.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.

Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Nekas, nekas, drīz šeit būs saskaņa... Tendence ir vairāk kā pozitīva...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.

Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".

Ieslēgta aizdedze un strādājošs ģenerators ir divas dažādas lietas.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

motors nestrādā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Pamēģini saskaitīt tās funkcijas, kuras nestrādā pie ieslēgtas aizdedzes ,neiedarbinot motoru..... nemaz tik daudz nesanāks, kā stāsta inžĪnieris ar bloķēto bagāžnieka vāku.

Skaitā vai ampēros?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Nu nav tāda dzinēja releja. Darbojošs motors no nedarbojoša elektriskajā shēmā neatšķiras. Vienkāršoti noteikt vai motors darbojas ir pieslēgties eļļas lampiņai vai ģeneratora "lādēt" vadam/lampiņai. Smalkāk tad jau jāslēdzas pie tahometra vai vadības bloka izvadiem.

Ir, ir relejs... Jeb tev liekas, ka 25A uz piepīpētāju padod smalkā elektronika? Un kaudzi visu elektroierīču, kas darbojas tikai pie ieslēgtas "aizdedzes".

Ieslēgta aizdedze un strādājošs ģenerators ir divas dažādas lietas.

Nē nu... Ja kāds vēlas kaut ko tik smalku, tad diez vai vajag ķerties klāt, ja pats nezina, kā paveikt. Neviens autoražotājs pat to netļaujas Visas automātiskās gaismas gana labi iztiek ar "aizdedzi".

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nē nu... Ja kāds vēlas kaut ko tik smalku, tad diez vai vajag ķerties klāt, ja pats nezina, kā paveikt. Neviens autoražotājs pat to netļaujas Visas automātiskās gaismas gana labi iztiek ar "aizdedzi".

Nu tak izlasi topika tēmu - pie strādājoša ģeneratora....tāpēc jau es viņam 1. lapā vaicāju vai viņš tiešām to grib!

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti