DIENAS GAITAS LUKTURI

muttabor Reģ.: 26.07.2011

Vai kāds var pateikt kā pieslēgt dienas gaitas lukturus, lai tie iedegas tad, kad ir iedarbināts dzinējs, un sāk strādāt ģenerators?

 
1 2 3 4 5 6 7
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?

Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

p.s. noņem galvu, lai vari apskatīt saliektos klaņus.

Kas ir?? Kārtējās dumības lēkmes??

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ielikt bildes, lai var redzēt kāds ir skats noņemot motoram galvu kad ar garantiju ir saliekts klanis?? Ja pats nekad neesi redzējis un nespēj iedomāties?!!

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ielikt bildes, lai var redzēt kāds ir skats noņemot motoram galvu kad ar garantiju ir saliekts klanis?? Ja pats nekad neesi redzējis un nespēj iedomāties?!!

Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!

muttabor Reģ.: 26.07.2011
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?

Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes

Tas atkausē sniegu un apledo! Sniegu no numura zīmes ir vieglāk notīrīt nekā ledu dauzīt. Bet braucot sniega laikā vienalga visu auzmugugi aizvelk ar sniegu, dažreiz pat gabarīti knapi redzami, kur nu vēl numurs...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kaut kādām klabatām varbūt aizvelk...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

to saliekto klani dīleris garantē? vai ražôtājs?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

juha rakstīja:

Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!

Šim dīzelim virzuļiem AMP ir jāizlien ārā virs bloka. Pēc izlīšanas izmēra nosaka galvas blīves biezumu (numuru).

fotki.lv/...

Taču te sēž iekšā. Un izjaucot līdz galam pieminētā virzuļa klanis bija šāds:

fotki.lv/...

fotki.lv/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

juha rakstīja:

Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!

Šim dīzelim virzuļiem AMP ir jāizlien ārā virs bloka. Pēc izlīšanas izmēra nosaka galvas blīves biezumu (numuru).

fotki.lv/...

Taču te sēž iekšā. Un izjaucot līdz galam pieminētā virzuļa klanis bija šāds:

fotki.lv/...

fotki.lv/...

Hidrotrieciens? Interesanti, vai tādos gadījumos nekas cits netiek traumēts? Kloķene&Co?

Līdzīgi te: burnout.lv/...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Es pat nevaru izskaidrot kas, bet jābūt hidrotriecienam! Tas notika tad kad jau vismaz nedēļu stāvēja zem - 20 grādiem, un visādas apelēšanas ka iebrauca dīķī neiet krastā - sen jau pa dīķi ar šādu auto varēja braukt pāri! Cits pilnīgi nekas netika bojāts. Nomainīja klani, salikām un iet vēl tagad bez nevienas problēmas. Profilakses pēc tika nomainīts augspiediena sūkņa priekšējais blīvslēgs (mehāniskais Lukass) un pārbaudītas sprauslas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā "zemāks" bija tikai viens virzulis - par 3,0 mm. Tas kurš vistuvāk kartera ventilācijai. Vienīgais kas likās aizdomīgi bija eļļas līmenis motorā... nu kādi 5 mm virs max atzīmes.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

inžektors noklemmēja atvērtā stāvoklī un pārlēja.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Viena cikla maksimālā padeve ir cik un cik ir degkameras tilpums? Vai pareizāk sakot cik ciklus vajadzēja liet, pie noteikuma ka ne piles neizsūcās gar virzuli (gredzeniem)??

Lukass neielies vienam cilindram vairāk kā pārējiem ne pie kādiem noteikumiem!

Pat ja 1 - 2 ciklus stāvēs vaļā, tad nākamajos sadegs šā vai tā viss ielietais un daļa aizplūdīs gar gredzeniem.

Tas ir ļoti maz iespējams. Vēl jo vairāk, ka motors normāli tika iedarbināts, nobraucot kādu 1 km bija klaķšķis, pazuda vilkme un aizmugurē dūmi kā no tanku dūmu aizsega! Man nebija pamata neticēt šim stāstam.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ā un galvenais ka vienā cilindrā, pie kam viena kloķenes apgrieziena laikā ir jāielej tāds degvielas (šķidruma) daudzums, lai virzuļa gājiens tiktu ierobežot vēl par papildus 3 mm! Cilindra D = 98 mm!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ā un galvenais ka vienā cilindrā, pie kam viena kloķenes apgrieziena laikā ir jāielej tāds degvielas (šķidruma) daudzums, lai virzuļa gājiens tiktu ierobežot vēl par papildus 3 mm! Cilindra D = 98 mm!

Cik gramus metilspirta uz vienu kloķenes apgriezienu ir jāieņem, lai lukturu topikā regulētu dzinēju????

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Galīgi garām jūs fantazējat par hidrotriecieniem.

indŽinieris tak teica, ka klaņu liekumu, noņemot galvu , jāpārbauda pēc zobsiksnas pārtrūkšanas, resp. - virzuļa atsitiena pret vārstu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele, pilnīgi neko Tu neesi sapratis!

Tajos foto nekāda atsitiena pret vārstiem nebija un (siksnas nav!!) ķēde vesela, pie kam uz pareizajiem zobiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss, vot nu Tevi nepaprasījām!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Mja, kaut kā nenāk prātā neviena doma ... "tekoša" sprausla neder - ir bijusi darīšana ar dīzeli, kuram viena

sprausla bija noklemmējusi vaļējā stāvoklī, tukšgaitā tas cilindrs negāja un dzinējs kratījās kā traks, bet ar pillu pedāli gāja kā traks, tikai aizmugurē bija dūmu mākonis kā no dīzeļlokomotīves vai kuģa Savulaik nācās vairākus tādus klaņus redzēt, visi no BMW 525 D laikam, tā, kuram gaiss motoram tika rauts priekšas bampera rajonā. Tur jaunekļi bija braši gaitā forsējuši padziļas peļķes - izrādījās, ka ūdens elementāri pacēlās pa gaisa trubu, pārplēsa gaisa filtra štoru, un motorā iekšā. Hidrotrieciens ne pa jokam ...

Atsitiens pret vārstiem drīzāk izpostīs vārstus, pievadu, vai salauzīs sadales vārpstu, bet ne jau klani salocīs ...

Ir redzēti tādi eksemplāri.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Es parādīju šīs bildes parādīju profesionāliem un pieredzes bagātiem dīzelistiem - tie ar tikai raustīja plecus. Vienīgais ko varēja minēt bija dziļa peļķe, bet kā jau teicu sev visas peļķes jau bija aizsalušas un ar kraveniekiem pār upi brauca.

Sprausla pat teorētiski neder! UN tie apm 5 mm eļļas virs normas ar neder, jo tādu daudzumu eļās kloķene nav spējīga uzraut augšā un izdzīt caur eļļas atdalītāju viena apgrieziena laikā.

Vot i uzmini nu!!

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Viss ir daudz vienkāršāk..... kaut kāda iemesla pēc sabira virzulis, zēni uz pārdošanu ielika pirmo kas šrotā pagadījās pa rokai, komplektā ar visu līko klani, un pārdeva laimīgajam nākošajam īpašniekam.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, pilnīgi neko Tu neesi sapratis!

Tajos foto nekāda atsitiena pret vārstiem nebija un (siksnas nav!!) ķēde vesela, pie kam uz pareizajiem zobiem.

Vai tad tavu tekstu ir iespējams saprast?

Pārlasi vēlreiz pats, un pamēģini...

i_edgars

pirms 4 nedēļām

Bez jautājumiem galva nost un jāskatās.

Pirmām kārtām vai klanis nav likts utt.

Tavās bildēs klanis ir vai nav likts?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Varbūt ierāva ledu cilindrā

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bet nu fords ir fords, tur viss ir čerez...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Atgriezīsimies pie topika tēmas. No klaņiem pie lukturiem.

Davaj, edagriņ, ieliec Shēmu. Lai var redzēt dzinēja releju un tam pieslēgtu dienenieku releju.

Un atsaites diodi.

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti