muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?
Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes
muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?
Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes
Centis_Nuudele rakstīja:
p.s. noņem galvu, lai vari apskatīt saliektos klaņus.
Kas ir?? Kārtējās dumības lēkmes??
Ielikt bildes, lai var redzēt kāds ir skats noņemot motoram galvu kad ar garantiju ir saliekts klanis?? Ja pats nekad neesi redzējis un nespēj iedomāties?!!
i_edgars rakstīja: Ielikt bildes, lai var redzēt kāds ir skats noņemot motoram galvu kad ar garantiju ir saliekts klanis?? Ja pats nekad neesi redzējis un nespēj iedomāties?!!
Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!
Kanibaals rakstīja:
muttabor rakstīja: Kam vajadzīgi gabarīti un numura apgaismojums skaidrā dienas laikā ziemas apstākļos?
Ziemā, lai atkausētu sniegu no numura zīmes
Tas atkausē sniegu un apledo! Sniegu no numura zīmes ir vieglāk notīrīt nekā ledu dauzīt. Bet braucot sniega laikā vienalga visu auzmugugi aizvelk ar sniegu, dažreiz pat gabarīti knapi redzami, kur nu vēl numurs...
kaut kādām klabatām varbūt aizvelk...
to saliekto klani dīleris garantē? vai ražôtājs?
juha rakstīja:
Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!
Šim dīzelim virzuļiem AMP ir jāizlien ārā virs bloka. Pēc izlīšanas izmēra nosaka galvas blīves biezumu (numuru).
Taču te sēž iekšā. Un izjaucot līdz galam pieminētā virzuļa klanis bija šāds:
i_edgars rakstīja:
juha rakstīja:
Nu tad ieliec ar to bildi! Lai maldu ceļus staigājošie top apgaismoti!
Šim dīzelim virzuļiem AMP ir jāizlien ārā virs bloka. Pēc izlīšanas izmēra nosaka galvas blīves biezumu (numuru).
fotki.lv/...
Taču te sēž iekšā. Un izjaucot līdz galam pieminētā virzuļa klanis bija šāds:
fotki.lv/...
fotki.lv/...
Hidrotrieciens? Interesanti, vai tādos gadījumos nekas cits netiek traumēts? Kloķene&Co?
Līdzīgi te: burnout.lv/...
Es pat nevaru izskaidrot kas, bet jābūt hidrotriecienam! Tas notika tad kad jau vismaz nedēļu stāvēja zem - 20 grādiem, un visādas apelēšanas ka iebrauca dīķī neiet krastā - sen jau pa dīķi ar šādu auto varēja braukt pāri! Cits pilnīgi nekas netika bojāts. Nomainīja klani, salikām un iet vēl tagad bez nevienas problēmas. Profilakses pēc tika nomainīts augspiediena sūkņa priekšējais blīvslēgs (mehāniskais Lukass) un pārbaudītas sprauslas.
Šajā gadījumā "zemāks" bija tikai viens virzulis - par 3,0 mm. Tas kurš vistuvāk kartera ventilācijai. Vienīgais kas likās aizdomīgi bija eļļas līmenis motorā... nu kādi 5 mm virs max atzīmes.
inžektors noklemmēja atvērtā stāvoklī un pārlēja.
Viena cikla maksimālā padeve ir cik un cik ir degkameras tilpums? Vai pareizāk sakot cik ciklus vajadzēja liet, pie noteikuma ka ne piles neizsūcās gar virzuli (gredzeniem)??
Lukass neielies vienam cilindram vairāk kā pārējiem ne pie kādiem noteikumiem!
Pat ja 1 - 2 ciklus stāvēs vaļā, tad nākamajos sadegs šā vai tā viss ielietais un daļa aizplūdīs gar gredzeniem.
Tas ir ļoti maz iespējams. Vēl jo vairāk, ka motors normāli tika iedarbināts, nobraucot kādu 1 km bija klaķšķis, pazuda vilkme un aizmugurē dūmi kā no tanku dūmu aizsega! Man nebija pamata neticēt šim stāstam.
Ā un galvenais ka vienā cilindrā, pie kam viena kloķenes apgrieziena laikā ir jāielej tāds degvielas (šķidruma) daudzums, lai virzuļa gājiens tiktu ierobežot vēl par papildus 3 mm! Cilindra D = 98 mm!
i_edgars rakstīja: Ā un galvenais ka vienā cilindrā, pie kam viena kloķenes apgrieziena laikā ir jāielej tāds degvielas (šķidruma) daudzums, lai virzuļa gājiens tiktu ierobežot vēl par papildus 3 mm! Cilindra D = 98 mm!
Cik gramus metilspirta uz vienu kloķenes apgriezienu ir jāieņem, lai lukturu topikā regulētu dzinēju????
Galīgi garām jūs fantazējat par hidrotriecieniem.
indŽinieris tak teica, ka klaņu liekumu, noņemot galvu , jāpārbauda pēc zobsiksnas pārtrūkšanas, resp. - virzuļa atsitiena pret vārstu.
Centis_Nuudele, pilnīgi neko Tu neesi sapratis!
Tajos foto nekāda atsitiena pret vārstiem nebija un (siksnas nav!!) ķēde vesela, pie kam uz pareizajiem zobiem.
Gauss, vot nu Tevi nepaprasījām!
Mja, kaut kā nenāk prātā neviena doma ... "tekoša" sprausla neder - ir bijusi darīšana ar dīzeli, kuram viena
sprausla bija noklemmējusi vaļējā stāvoklī, tukšgaitā tas cilindrs negāja un dzinējs kratījās kā traks, bet ar pillu pedāli gāja kā traks, tikai aizmugurē bija dūmu mākonis kā no dīzeļlokomotīves vai kuģa Savulaik nācās vairākus tādus klaņus redzēt, visi no BMW 525 D laikam, tā, kuram gaiss motoram tika rauts priekšas bampera rajonā. Tur jaunekļi bija braši gaitā forsējuši padziļas peļķes - izrādījās, ka ūdens elementāri pacēlās pa gaisa trubu, pārplēsa gaisa filtra štoru, un motorā iekšā. Hidrotrieciens ne pa jokam ...
Atsitiens pret vārstiem drīzāk izpostīs vārstus, pievadu, vai salauzīs sadales vārpstu, bet ne jau klani salocīs ...
Ir redzēti tādi eksemplāri.
Es parādīju šīs bildes parādīju profesionāliem un pieredzes bagātiem dīzelistiem - tie ar tikai raustīja plecus. Vienīgais ko varēja minēt bija dziļa peļķe, bet kā jau teicu sev visas peļķes jau bija aizsalušas un ar kraveniekiem pār upi brauca.
Sprausla pat teorētiski neder! UN tie apm 5 mm eļļas virs normas ar neder, jo tādu daudzumu eļās kloķene nav spējīga uzraut augšā un izdzīt caur eļļas atdalītāju viena apgrieziena laikā.
Vot i uzmini nu!!
Viss ir daudz vienkāršāk..... kaut kāda iemesla pēc sabira virzulis, zēni uz pārdošanu ielika pirmo kas šrotā pagadījās pa rokai, komplektā ar visu līko klani, un pārdeva laimīgajam nākošajam īpašniekam.
i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, pilnīgi neko Tu neesi sapratis!
Tajos foto nekāda atsitiena pret vārstiem nebija un (siksnas nav!!) ķēde vesela, pie kam uz pareizajiem zobiem.
Vai tad tavu tekstu ir iespējams saprast?
Pārlasi vēlreiz pats, un pamēģini...
i_edgars
pirms 4 nedēļām
Bez jautājumiem galva nost un jāskatās.
Pirmām kārtām vai klanis nav likts utt.
Tavās bildēs klanis ir vai nav likts?
Varbūt ierāva ledu cilindrā
Bet nu fords ir fords, tur viss ir čerez...
Atgriezīsimies pie topika tēmas. No klaņiem pie lukturiem.
Davaj, edagriņ, ieliec Shēmu. Lai var redzēt dzinēja releju un tam pieslēgtu dienenieku releju.
Un atsaites diodi.
DIENAS GAITAS LUKTURI
Vai kāds var pateikt kā pieslēgt dienas gaitas lukturus, lai tie iedegas tad, kad ir iedarbināts dzinējs, un sāk strādāt ģenerators?