Nodod metālā, tur pofig tie caurumi (vispār caurumi ir tikai sievietēm un kabatās ), galvenais kg!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nodod metālā, tur pofig tie caurumi (vispār caurumi ir tikai sievietēm un kabatās ), galvenais kg!!
4 x 100 skrūves nav retums un bija gana daudziem auto ( vecajām 1,6 Celicām līdz 1992 gadam pat bija).
Honda Civiciem/CRX
Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.
kaut kur līdz 98 gadam dažādiem VW (Golf, Jetta, Passat ...)
Nissaniem
Kia
...
Skrūvju attālumi nav vienīgais, kas nosaka, kādam autiņam diski derēs, vēl būtiski ir iznesums (kaut kur uz diska jābūt rakstītam ET un divciparu skaitlis), centrālā cauruma diametrs un disku platums, piemēram, Mazdas diski (ar centrālo caurumu 54mm - 4/100/54) nederēs Hondai (ar centrālo caurumu 56mm - 4/100/56) utt.
Nedaudz info par diskiem var apskatīt te: r1.com.lv/...
Personīgi ar 4x100 ir bijis: golfs/jetta, opel ascona, mazda 323, mazda mx3, toyota corolla, honda civic, mitsu lancer, bmw e30, renault 19, opel astra.
Bet ne visi bija savstarpēji apmaināmi, kā jau minēja, atšķiras centrālais caurums un iznesums.
Par cik pārdod? Iemet tel., vienam gandonam tikko tādus savajadzējās.
Gauss rakstīja: Par cik pārdod? Iemet tel., vienam gandonam tikko tādus savajadzējās.
29499713
sarashkins rakstīja: 20207474
FAIL!
Dark_Side rakstīja:
Gauss rakstīja: Par cik pārdod? Iemet tel., vienam gandonam tikko tādus savajadzējās.
29499713
cenu runājama - man tie 100 gadus vairs nav vajadzīgi. 4*100 OZ diski ar riepām (jaunām)
Dark_Side rakstīja:
Dark_Side rakstīja:
Gauss rakstīja: Par cik pārdod? Iemet tel., vienam gandonam tikko tādus savajadzējās.
29499713
cenu runājama - man tie 100 gadus vairs nav vajadzīgi. 4*100 OZ diski ar riepām (jaunām)
nu tātad koriģēju - 4/100/54, iznesums 5.5 ET 45. radnije Aygo;Yaris;Corolla/Paseo 1.5-16V;Corolla Verso 1.6VVT-1.8; VVT-2.0D-4D;
Corolla III;Avensis......
pēc tās r1.com.lv tabulas sanāk, ka šādi diski der arī:
HYUNDAI Getz; Accent
KIA Rio II
MAZDA 323
SUZUKI
Justy G3X;
Alto;
Swift;
Ignis;
Baleno;
Wagon R
WALA rakstīja:
Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.
No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests
msh rakstīja:
WALA rakstīja:
Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.
No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests
Sviests gan bet cik saprotu tad kaut kāda mistiska materiāla ekonomija sanāk.
Nē, tā bija pakāpeniska pāreja uz lielākiem izmēriem, jo sākās jau laikam viss ar 4x100. B3 visiem eksemplāriem ir 4x108, ja neskaita S2, kur bija 5x112, cigāram arī bija pāreja, bezpiedziņām 4x108, pareizajām piedziņām 5x112 un C4 visiem 5x112.
Pāriet uz citiem izmēriem vajadzēja, lai par jaunajām detaļām (rumba, bremžu diski) varētu paņemt vairāk $$$. Manam auto bremžu diski uz 5 skrūvēm maksā 2x vairāk kā vecākam modelim ar 4 skrūvēm. Var jau tam neticēt un piedāvāt visādus grūti pārbaudāmus izskaidrojumus, un apgalvot, ka vecākās detaļas ir lētākas, jo nav pieprasījuma, daļēji gan tas tā ir (par cenu un pieprasījumu jau saražotām aftermarket daļām), bet tomēr palieku pie tā, ka iemesls ir autoražotāju alkatība, kas manāma arī dizaina stereotipu kultivēšanā, kā rezultātā uz mazauto liek 17" diskus ar dārgām zemprofila riepām, kas ātrāk sajāj piekari - atkal jau vairāk $$$.
Ar tiem skrūvju izmēriem ir līdzīgi kā ar mobīlo lādētājiem - bez īpaša rīkojuma ražotāji par vienu standartu nekad nevienosies (nu kaut vai vienu līdzīgas klases/jaudas auto), pēc 5 gadiem būs visiem 6 skrūves, vai atkal palielināts riņķa diametrs bez racionāla skaidrojuma - širpotrebam tak jaudas īpaši nepalielinās, un arī -kur gan tu to ikdienā liksi? Turklāt bija tak 4x100 auto ar jaudu 150zs un vairāk, un kas? Normāli brauca.
Nē nu audī nu jau kādus 15 gadus ir 5x112, ja neskaita uz golfu bāzētos modeļus.
Sešas skrūves? Drīzāk kā Tata Nano - trīs
msh rakstīja: Nē nu audī nu jau kādus 15 gadus ir 5x112, ja neskaita uz golfu bāzētos modeļus.
nu nebūs taisnība...
4x100 - A2 1.2 TDi '01-'05
WALA rakstīja:
msh rakstīja:
WALA rakstīja:
Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.
No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests
Sviests gan bet cik saprotu tad kaut kāda mistiska materiāla ekonomija sanāk.
Apmēram tik pat liela kā W124 mersim ar 5cm šaurāko labās puses atpakaļskata spoguli
Bet uz 3 mlj saražoto auto droši vien ka piķis ieekonomējas labs
Yetti rakstīja:
msh rakstīja: Nē nu audī nu jau kādus 15 gadus ir 5x112, ja neskaita uz golfu bāzētos modeļus.
nu nebūs taisnība...
4x100 - A2 1.2 TDi '01-'05
Tā mazā kastīte droši vien tika projektēta par kādu paraugu paņemot polo Motors garenvirzienā tak nav
it kā nē - tīrs audi...
aizvermuti rakstīja: Ar tiem skrūvju izmēriem ir līdzīgi kā ar mobīlo lādētājiem - bez īpaša rīkojuma ražotāji par vienu standartu nekad nevienosies (nu kaut vai vienu līdzīgas klases/jaudas auto), pēc 5 gadiem būs visiem 6 skrūves, vai atkal palielināts riņķa diametrs bez racionāla skaidrojuma - širpotrebam tak jaudas īpaši nepalielinās, un arī -kur gan tu to ikdienā liksi? Turklāt bija tak 4x100 auto ar jaudu 150zs un vairāk, un kas? Normāli brauca.
150? Toyota Corolla TS 1.8 - 192 Zs - ir tas kur šie diski stāvēja... i nekas... i brauca... man lombards dod 100 Ls - ir adekvāti? 16'
ja lombards dod, tas stiep ātri prom...
ja lombards tomēr "uzmet", tad
Pirmais ir gatavs dot 54latus... un šodien
Dark_Side rakstīja:
Saņēmi?
Skrūvju attālumi un caurumu skaits
Sveiciens!
Vai kāds var man pateikt kādiem autosiem der 4*100 mm diski? Zinu ka Toyota Corolla, bet arī ne visām, daļai ir 5 caurumi. kam vēl? vienkārši man stāv komplekts ar ļitakiem 4*100mm, gribas notirgot, bet nezinu kam piedāvāt - tāds rets izmērs trāpījies....