Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Motora galvas skrūves

aisiic Reģ.: 29.11.2011

Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.

Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?

Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.

Kā tur īsti ir?

Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..13
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ārprāc, viņš tak ir tāds dunduks, ka pat to neapzinās! Kur nu vēl tālāk!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Es gan ieteiktu būt iecietīgākiem vienam pret otru - kādu i_edgaru Dievs devis, ar tādu lemts sadzīvot! Uzklausiet viņa sāpi, bet neuztveriet to personīgi un vissiem būs labi! Dzīvosim draudzīgi!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Eu, spečok, davai pasaki ar ko atšķiras pirmseitektiskais čuguns no aizeitektiskā?

Kas ir - tava auto motora skrūves jau no čuguna uztaisītas?? Jeb sagribējās paspīdēt ar gudru frāzi!!

Eu, dunduk, kas ir Bozes - Einšteina šķidrums??

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bļē..

nu tā vietā lai ieliktu shematisku bildi ar izmēriem konkrēta auto galvas skrūvēm, jau otro topicu iņčineirs šķidri pļūta par tēmu - kādi jūs visi lohi, es viens te balts un pūkains... visu zinu, skrūves mērīt māku, bet šī informācija ir valsts noslēpums....

p.n.

nav bazara par to, ka galvas skrūvi var pārstiept un tā vairs savas funkcijas nepildīs vai pildīs tikai daļēji, kas varētu būt par iemeslu tam, ka galva netiks normāli piespiesta un var pat tikt sabojāta ( ne jau velti ir skrūvju pievilkšanas secība, spēki, svarīga virsmas tīrība uttt)

bazars šitajā topicā ir par to KĀ noteikt, ka konkrēta skrūve vairs nebūtu atkārtoti izmantojama...

precīzākais noteikšanas veids būtu saraut to skrūvi un izmērīt spēkus, ko tā izturēja, bet šitas veids īsti neder, jo to skrūvi pēc saraušanas būs grūti izmantot galvas pieskrūvēšanai

acīmredzot vienkāršākais veids, kas atliek ir izmērīt skrūves garumu - galu galā tik un tā ir maksimālais garums ar kuru vēl var pieskrūvēt... nu kamēr skrūves gals atmetās (vai sāk strīķēties pret zemi nu vai opozītmotoram ķerties aiz ceļmalas kokiem )

davaj iņčiņer, saņemies! uzraksti pieļaujamos parametrus un bildītē parādi tā lai topica autoram top skaidrs

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Eu, spečok, davai pasaki ar ko atšķiras pirmseitektiskais čuguns no aizeitektiskā?

Kas ir - tava auto motora skrūves jau no čuguna uztaisītas?? Jeb sagribējās paspīdēt ar gudru frāzi!!

Eu, dunduk, kas ir Bozes - Einšteina šķidrums??

Na, palasi, ja vien proti angliski- drsnprasadmysoreindia.blogspot.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

eu, pedgar

ja jau tu te sāc piesaukt nulles temperatūras, tad man gribot negribot ir jāprecizē tas skrūvju mērīšanas jautājums - papildus visam norādi kādā temperatūrā tās skrūves jāmēra.... katrs taču zina par termisko izplešanos

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: eu, pedgar

...

i_edgars.. ip_edgars.. tcp/ip_edgars

kā labāk?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

te: www.rfr2mazdadiesel.com/... es lasu, ka tty skrūves pēc specenes pievelkot aiziet plastiskajā deformācijā, un nekad vairs neatgriežas sākotnējā garumā, tāpēc tās otreiz lietot ir riskanti - var nepievilkt pietiekami.

Unlike a conventional bolt, TTY bolts are tightened beyond their elastic range past their yield point from which the bolt material can recover to its original length, and into the plastic phase of the bolt material. The bolt is permanently stretched and for this reason should not be reused. The reliability of these bolts once stretched is greatly reduced. If they are reused, they are permanently stretched further a second or third time. It is also for this reason why you should never retorque a torque to yield bolt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Eu, spečok, davai pasaki ar ko atšķiras pirmseitektiskais čuguns no aizeitektiskā?

Kas ir - tava auto motora skrūves jau no čuguna uztaisītas?? Jeb sagribējās paspīdēt ar gudru frāzi!!

Eu, dunduk, kas ir Bozes - Einšteina šķidrums??

Bozes-Einšteina kondensāts. Vielas piektais agregātstāvoklis. Man kaut kur šķūnīti bija viena mazā burciņa, ja ripeļi nav aizstiepuši.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Un te www.engineproblem.com/... tas pats:

The main difference in the tension to yield method is the composition of the head bolt and the fact that the required clamping load is established when the bolt is in the plastic stage not the elastic stage

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Sk: content6-foto.inbox.lv/...

It is recommend to never reuse a T-T-Y head bolt. Chances

are too great that it has already exceeded its elasticity barrier

and won’t spring back to properly seal the engine.

Oriģināls te: olybrake.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

interesanti vai vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu pēdējā motora galvas remonta laikā dīleris lika jaunas skrūves vai deva edgaram pārmērīt vecās?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Rekur kaut kādam mersim, piemēram, ir minēts skrūvju maksimāli pieļaujamais garums: www.bobistheoilguy.com/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu

Nu jau šamam būs >140 t km sk: bit.ly/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Rekur kaut kādam mersim, piemēram, ir minēts skrūvju maksimāli pieļaujamais garums: www.bobistheoilguy.com/...

reku beidzot dižiņdžiniers varēs paskatīties, ka galvas skrūvēm parasti ir "stiepšanas zona" un necentīsies iestāstīt, ka "šaurā vieta ir vītnē"

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja: vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu

Nu jau šamam būs >140 t km sk: bit.ly/...

II koments no augšas smīdina:

www.bmwpower.lv/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja: vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu

Nu jau šamam būs >140 t km sk: bit.ly/...

II koments no augšas smīdina:

www.bmwpower.lv/...

Bet kaut kas tajā bmw tāds agresīvs ir.. pat vwfans ietekmējas un sāk atbilstoši izpausties: "Ja satiksme ir mazaak intensiiva, tad var pist iekshaa taalos un braukt ar 90 km/h."

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

M77 rakstīja: Rekur kaut kādam mersim, piemēram, ir minēts skrūvju maksimāli pieļaujamais garums: www.bobistheoilguy.com/...

reku beidzot dižiņdžiniers varēs paskatīties, ka galvas skrūvēm parasti ir "stiepšanas zona" un necentīsies iestāstīt, ka "šaurā vieta ir vītnē"

Tu varētu arī paskatīties kur ir šaurākā vieta konkrēti šai skrūvei!!! Es redzu, ka Tev nav ne vismazākās jausmas kas ir vītnes iekšējais vai mazākais diametrs, un vēl kāds... tas vispār ir kaut kas no kosmosa!

Paņem jebkuru standartu ISO, DIN, SEV, vai GOSTU (tie ir prkatiski identiski ar nelielām niansēm) un salīdzini pielaides kāta diametrs, vītnes mazākais diamtrs, skrūves kopējais garums un vītnes garums ievērojot tās soļa pielaidi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Uz elementāru jautājumu kā noteikt skrūves derīgumu, kur tik vien vajag kā konstatēt paliekošās deformācijas vietu, izmērīt to, pie kam nezinot kādi faktiski ir bijuši konkrētās skrūves izmēri, operējot tikai ar skrūvi un iespējamo tās un vītnes soļa pielaižu lauku. Vēl jo vairāk lai to visu izdarītu pat colštoks īsti nav vajadzīgs, ne tikai piesauktais mikrometrs! Pietiek ar nošmulētām rokām, sērkociņu vai papīra loksni un smadzenēm.

Tā vietā te sāk sitot pie krūts cik kurš gadus ar grīdas lupatu ir braukājis pa metālmācības laboratorijām un piesaucot gumijas staipīšanas formulas un kārtējās dežūrfrāzes visiem iespējamajiem veidiem mani cenšas apvainot.

Sajēgas pat viselemtārākajos jautājumos metālmācībā ta nav!!!

Nu dien bezgalīgs ir tikai visums un cilvēku aprobežotība!!! Šajā forumā tas īpaši izceļas.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: ... visiem iespējamajiem veidiem mani cenšas apvainot...

Palasies te: www.richter.lv/... īpaši rūpīgi lasi par fobijām!

Tomēr labāk dodies pie daktera!

Ko darīt? Ir jāapzinās, ka konkrētā fobija ir tikai izpausme, bet patiesībā tā ir cīņa ar pavisam citu problēmu, ko, iespējams, sev ļoti negribas atzīt. Ārsts mēģinās atklāt problēmas slēpto cēloni. Apzinoties īsto problēmu, kas projicējas simbolā, ir iespējams fobiju mazināt. Ārstēšanās gaitā var tikt ieteikti nomierinoši līdzekļi vai antidepresanti, kā arī psihoterapijas kurss.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Un, edgar, ir 21. gadsimts, detaļas ražo ar milimetra simtdaļas precizitāti!

Tak beidz muldēt!! Tās skrūves ražo pēc pilnīgi tādas pat tehnoloģijas kā pagājušā gadsimta sākumā, ja ne aizpagājušā beigās. Visas ir velmētas. Ja Tu sagribēsi uzdabūt skrūvi, kuras garums ir kaut vai ar desmitdaļu precizitāti, tad vītne būs jāiegriež, un pēc tam šī skrūve jānoslīpē pēc attiecīgā garuma.

Nu neder te biškopības tehnikums par cukurmaisu + gugle ar copy paste!!

Nosauc, kurās konkrēti skrūvju ražošanas rūpnīcās esi bijis, un stāvējis klāt pie stanokiem?

Pietiks ar trīs nosaukumiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Un, edgar, ir 21. gadsimts, detaļas ražo ar milimetra simtdaļas precizitāti!

Ieskaties kaut vienā standartā kaut reizi savā mūžā!! 1,5 reizes īsākai skrūvei par Tavējām pielaide ir +-0,8 mm!!

Somtdaļas....

Kas tur bija par BAZARU minēts???

M77 rakstīja: www.bobistheoilguy.com/...

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Un vispār... tikai mīzalmeistari pievelk galvas skrūves pēc grādiem un ņūtoniem.

Kārtīgs masķers pievelk uz čuju... un viss strādā un nekas bļe nestiepjas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja:

Pietiks ar trīs nosaukumiem.

Konkrēti Tev pietiks ar gugle!!! Citu Tu jau tā pat nezini un nespēsi pārbaudīt vai ir vai nav.

Kas ir standarts, kas ir pielaide, kas ir robežvērtība - tas laikam Tev ir tukša skaņa??? Aunu bars - ilgi vēl savu glupumu reklamēsiet??

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja skrūves palikušas pa garu un atduras blokā, tad vnk jānofleksē apakša.

Bļe, tas tak ir tik vnk...

P.S. Brīnos, kāpēc i_edža nestrādā NASA ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti