i_edgars rakstīja:
CRDI rakstīja:
UGG01. UZŅĒMUMU GRUPAS SADALĪJUMĀ PA GALVENAJIEM DARBĪBAS VEIDIEM
Dati no csb.gov.lv
Pirms kaut ko skribelē vismaz pats paskaties kas tajos datos ir iekšā!!
Kopējais strādājošo skaits pa visiem taviem uzņēmumiem, kur strādā vairāk par 250 darbinieku ir 34 000!! Kur strādā pārējie?? Piparbodēs, gaterīšos ar daži darbinieki - alkāni, kupi prodaj, un sēž pie mišpilts spīdīgajām pogām! Respektīvi visi pārējie plūc augļus, ko šie ir saražojuši (+ zemnieku izaudzētais, un zvejnieku nozvejotais... bet tur ar nav diez ko spīdošāki cipari). Par kādām algām, par kādu labklājību var runāt!??
Desmitiem tūkstošu liekēžu ir uz katru kaut cik konkurētspējīgu ražošanas uzņēmuma darbinieku!
Tādi daži simti vai vēl labāk desmiti darbinieki nekad nebūs ilgstoši konkurētspējīgi Eiropas tirgū, bet Latvijas tirgus faktiski nav vai ir totāli izkropļots.
Atkal strādājošo skaits. nenoliedzu, daudz no ražošanas procesiem nesaprotu, esmu kupi-prodai, bet kaut kā pat man - ražošanas analfabētam ir skaidrs, ka ne jau strādājošo skaits nosaka ražošanu, bet saražotā apjomi.
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?