DekstersFF rakstīja:
Es tev varu pačukstēt vienu palielu patiesību- ja kādai no padlaiku lielajām rūpnīcām būtu bijis ekonomiskais pamatojums strādāt, tā joprojām strādātu.
Un savas sazvērestības teorijas sarullē un iebāz Kindzulim *******. Viņam ar tās patīk, kā jau kārtīgam proletariāta ļetrakam.
Tā gkuži nebūs vis.... Piemēram cukura ražošana latvijā...
Ja tu neesi pats izveidojis ražošanu, bet to dabujis, noprivatizējis vai nopircis par sviestmaizi, tad ir ļoti liels vilinājums ātri nokaut vistiņu, kas dēj zelta oliņas lai vienu dienu kārtīgi pierītos buljonu....
Iedomājies, ka tev ir alga (1000 mēnesī) purvā, kas pieder mistiskai valstij. Purvs pelna... Ceļ latvijas ekonomiku...bet tavi ir 12000 gadā. Bet ja tev piedāvātu uzreiz skaidrā naudā 10 gadu tavu peļņu, tu uzreiz to purvu likvidētu.... Izdomātu kautko ko pateikt īpašniekiem.... Savāktu kāpostu un tā vietā lai 10 gadus strādātu, nodzertos divu gadu laikā.... Pie tam pēdējos mēnešos dzertu uz parāda, jo nebūtu vairs naudas....
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?