garažas tīrīšana

krix Reģ.: 04.10.2002

vietas atbrīvošanai manā garāžā nepieciešams atbrīvoties no dažādām aizvēsturiskām Audi B4 2.0L 16v Q 1994.gada izlaidums sastāvdaļām:

pārnesumukārba, stūres reika, kr.pak.durvis, priekš.suporti, pakaļējie amortizatori Monroe(bija darbībā tikai 2 nedēļas), bāka ar visu degvielas sūkni,šādas tādas plastmasas no salona, varbūt vēl kaut kas atradīsies.

ir lietas, ko varu atdot bezmaksas, par Al un Fe izstrādājumiem vismaz lūžņu naudu gan gribētu.

Kā arī vietu aizņem Nissan DoubleCab(D22 modelis) kravas kastes vāks, oriģ.kravas kastes plastmasas duga, oriģ.sliekšņi.

Patreiz tie manis ekspluatētajam auto ir lieki. Cenas: duga + vāks 50Ls, sliekšņi 60Ls

Saņemšanas vieta Rīgā, Juglā.

Interesenti var kontaktēties izmantojot e-pastu: kristaps@bbfgroup.lv

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

Jā, ar šo auto Deksters izcīnīja vienu no savām rallija medaļām.

Tā kā pērc un stāsti mazbērniem.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

tie jau ir kāda īpašumā, bez eksluzivitātes auras

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

Jā, ar šo auto Deksters izcīnīja vienu no savām rallija medaļām.

Tā kā pērc un stāsti mazbērniem.

kaada rallija? autofotoorientesanaas "rallija"?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

Jā, ar šo auto Deksters izcīnīja vienu no savām rallija medaļām.

Tā kā pērc un stāsti mazbērniem.

kaada rallija? autofotoorientesanaas "rallija"?

Ne, kaku knābātāj, Latvijas Republikas čempionāta.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas (vadoņmedaļas) rallijs nav TAS rallijs, ķipa kuro domā šīris....

tā ir "road" klase latvijas minirallijā.... tajā klasē piedalās līdz kādām 10 mašīnām..... parasti tie ir rallija iesācēji, kuriem ir obligāti jāpabrauc road klasē lai tiktu pie iespējas kādreiz maukt to trasi "uz laiku"

bieži vien tie iesācēji pat nesaprot kas no šiem tiek prasīts un brauc por ātru (kā rezultātā jamos diskvalificē jau pirmajā dopā )

tajā rallijā nav jāmauc pilnā ručkā, bet rallija laikā ir jāveic tā pati rallistu (slēgtā) trase ar organizatoru doto vidējo ātrumu (+- kautkādi %ti, kurus pārsniedzot diskvlificē).... laiku ņem finišā, dažos posmos var būt arī starpmērījumi. ir ierobežojumi - dopa laikā nevar apstāties un nedrīkst pārsniegt ātrumu. par abiem šiem pārkāpumiem var diskvalificēt, ja pamana.....

parbraucieni starp dopiem tāpat kā visiem - noteiktā laikā jāierodas nākamajā vietā...

tātad tas vadoņrallijs ir nobraukt (piemēram) 6.3 kilometrus ar vidējo ātrumu 84km/h

iesācējiem īpaši viegli tas nav... bet pa lielam tam nav nekāda tieša sakara ar WRC rallijiem

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais, izlasi definīciju, kas vispār ir rallijs un tad dirs. WRC nav rallijs, kā tu to domā. LAbi, tas ir rallijs, kurš pārsvarā sastāv no papildsacensībām, kuras ir pamatā visam, nevis otrādi, kas ir klasiskā rallija pamats.

Un par tiem 10 cilvēkiem tu arī smagi dirs, jo , tad kad mēs ar Edgaru dabūjām 1. vietu, klasē bija 37 braucēji.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais, tev baisi patīk būt tukšdirsējam?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka Pirmais Deksi poimel....

Argumentācija laba, izklausās smuki

Mīžu eļļu ugunī

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bumbulīc ar vadoni pie stūres pirmo vietu ROAD klasē dabūja daudzas reizes....

katrs interesents var internetā atrast ko nozīmē minirallija road klase

tai nav nekāda sakara ar tā saucamo klasisko "braukt" mācēšanu, kaut vai kartinga trasē

kam slinkums meklēt - īsimā varu pastāstīt....

vidējie ātrumi, ar kuriem ir jābrauc minirallija road klasē tiek noteikti apmēram 60-70% apmērā no tā ar kādu ātrumu trasi brauc "īstie" rallisti

katrā gadījumā precīzā laikā finišā nokļūt nav īpašu problēmu arī ar nokautu dīzeļgolfu

pamatā regularitātes braucienam (tas ir minrallija road) ir spēja izrēķināt cikos tev jābūt konkrētā trases punktā un atbilstoši mērījumi (pulkstenis, trases orientieri, odometrs vai dažāda veida "teratripi")

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vislabākais ir ,kad cilvēks, kuram nav lielas sajēgas no mācēšnas braukt, stāsta 'kā ir' Un 'varu pastāstīt'.

Aizej, nobrauc kādu posmu, dabū pirmo vietu un tad pastāsti, kā tas darāms.

Tas, ka stūrmanim ir liela nozīme, nav noliedzams fakts. Cik ??

Pastāsti, speciālist, cik dod mašīna, cik stūrmanis un cik pilots.

Nokauts dīzeļgolfs viņam... Ir dažādas nianses,kuras tu pat iedomāties nevari.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ak jā, vienreiz minirallijā Deksteram blakus sēdēja Pirmais. Ar savu Programmu datorā, kurai vajadzēja mērīt ātrumu un braukšanas regularitāti.

Lieki teikt,ka tā programma nedarbojās un Pirmais tā arī neko tur paveikt nespēja.

Speciālists Bet bail no ātruma bija gan, baigais braucējs.

Man te uzskaitīt visus tavus pigorus iAuto rallijā? Vāki, pārsisti karteri, uzvārīti dzinēji utt.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jā, to programmu Pirmais nočiepa ( idejiski) no iAuto redaktora, tā arī nespējot to dzīvē ieviest.

Speciālists.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Pirmais, tev baisi patīk būt tukšdirsējam?

vecā dziesma, nu super...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

druknais1 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Pirmais, tev baisi patīk būt tukšdirsējam?

vecā dziesma, nu super...

Bet nu nav atbildējis nekad. Netieši ar tekstiem atbild, bet tā konkrēti 'Jā' nav atzinis. Slēpjas,maita.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Lieki teikt,ka tā programma nedarbojās un Pirmais tā arī neko tur paveikt nespēja.

programma darbojās un dara to joprojām.... jā toreiz mums vienā dopā nestrādāja gps antena.... un programma to arī paziņoja (ja atceries, tad ekrāns palika violēts un tu prasīji, ko tas nozīmē )

tā programma tika rakstīta speciāli īauto rallijam... laikā, kad tā tika rakstīta, īauto regularitātē maksimālā pieļaujamā kļūda bija 2 sekundes... un īauto regularitātē bija 2 braucieni, kuru laikā pirmais brauciens bija ar noteiktu ātrumu, otrais brauciens pēc pirmā brauciena rezultātiem.... tātad vajadzēja atcerēties pirmo braucienu lai veiksmīgi nobrauktu otro...un to visu tā programma veiksmīgi dara...

tad īauto pārgāja uz mērījumiem ar sekundes precizitāti.... tiem mērķiem īauto konkurencē tas vēl bija ok....

minirallijā laiks tiek uzskaitīts precīzāk - tāpēc lai cīnītos par pirmo vietu, tā konkrētā pieeja neder vairāku iemeslu dēļ

1) laika uzskaites precizitāte - GPS dod datoram precīzu laiku (palasi par gps $GPRM teikumu, varbūt sapratīsi mehānismu, kā strādā parasta gps antena) un aptuvenas koordinātes, bet dara to tikai vienu reizi sekundē.... līdz ar to iespējamā kļūda tomēr priekš minirallija ir par lielu, protams var izmantot datora iekšējo taimeri, bet koordinātes tiek padotas reizi sekundē, pārējais ir jārēķina

2) kā jau teicu koordinātes ko dod gps ir aptuvenas. dažu metru robežās, bet ar to pietiek lai kļūda būtu par lielu...

un tas ir tikai ar X un Y koordinātēm.. sākotnēji es gribēju izmantot arī Z (augstumu), bet tas no antenas bieži nāk ļoooti neprecīzs....

3) gps nestabilitāte (labi, toreiz mums bija tehniska problēma ar gps antenas vadu, es pēc tam atradu vadā pušumu... antena normāli strādāja līdz brīdim, kad vads tika konkrēti salocīts, atlokot atpakaļ strādāja tālāk) bet gps antenai ir jāredz pavadoņi.... noteiktos apstākļos, piemēram, tuneļos, zem tiltiem tas vienkārši nav iespējams

risinājums ir elementārs un tas jau sen tiek lietots - teratrips, pa lielam tas ir advancēts odometrs....

priekš viss elementāri, mašīnai uzliek datčikus, kas fiksē riteņu apgriezienus, to drāti iesprauž kompī un katrā signālā no riteņu datčika pārrēķina datus... uzliekot vairāk datčikus iegūst lielāku precizitāti.... patreizējās skaitļošanas jaudas atļauj sakrāmēt uz tačkas daaaaaaaaudzus datčikus (kautvai 100 gabalus uz katra riteņa, vai vienkārši 1 sensoru uz riteņa un daudzus atskaites punktus) un zināt savu nobraukto attālumu un laiku sekundes tūkštošdaļās (minirallijā tika skaitītas desmitdaļas)

bet jāņem vērā, ka arī organizatori var kļūdīties.... piemēram īauto rallijs tika ierakstīts ar GPS un bieži bija situācijas, ka attālumi staro orientieriem nesakrita, īpaši bieži tas bija no starta līdz pirmajam orientierim..... ja tu pamācīsies kā strādā gps, tad sapratīsi kāpēc tas ir tā....

zilajam fordam tas viss jau tika gatavots, bet nosprāga īauto rallijs

kompis ar monitoru un klaviatūru stūrmanim, sensori uz riteņiem un vienkāršs displejs vadītājam, kas rāda kavējuma/apsteiguma laiku

ja tu vēlies, tad vari uztaisīt tehnisko daļu

riteņu sensori no www.autonics.com/...

displejs vadītājam - sākotnēji bija paredzēts likt šitādu www.midi-hardware.com/...

bet braucot to nav īsti viegli skatīties, tāpēc tika paredzēts pievienot arī šādu embedded-lab.com/...

argusā tādi ciparsegmentu displeji ir pieejami uz vietas pēc patikas lieli....

sakarā ar to, ka pirms braukšanas trasē ir iespējams \"iepazīšanās\" brauciens, tu vari ierakstīt trasi

un papildus ierakstīt balsi un noteiktā trases vietā tev kompis to atskaņos austiņā

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Viena vienīga teorija, kā jau ierasts Pirmajam.

Praksē viss ir pavisam citādi, pupsik.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pareizi

īauto rallijs tikai teorētiski ir miris praksē viss ir savādāk

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pareizi

īauto rallijs tikai teorētiski ir miris praksē viss ir savādāk

Tu arvien vairāk paliec dīvains.

Tava runāšana ir teorija, praksē tu variu tikai 'eņ eņ eņ...čušššš'

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

hei vadon, ja tevi tiešām interesē aprīkot savu lūzni braukšanai minirallija road klasē, es tev varu pa dārgo pārdot sensorus un displejus, ceru, kaut kur garāžā jābūt iekrāmētiem, pēc priekšapmaksas saņemšanas sākšu meklēt

kaut gan, tu jau labāk izvēlēsies nopirkt dārgāk un sūdīgāku mantu citur

viss tas pasākums ir uztaisīts uz rs232, tobiš ir gali ko sapraust kompī... vispār bija arī kompis (bez parastajiem diskiem ar mehāniskajām galvām, kam nepatīk, ka kratās), bet tas jau ir izjaukts un tiek izmantots citur....

tev pašam būs jāpasūta sertificētā metālapstrādes darbnīcā lai uzloka no "speciālā sportistu alumīnija" kronšteinus sensoriem un tad jābrauc uz tavu iemīļoto "sportistu servisu" (nu to, kas kā tu saki visiem sportistiem taisa tačkas) to uzstutēt uz mizas, jo fords ir pārdots, nopirkt komplektā ar jamo nesanāks

ahē, nupat man ienāca prātā, ka mūsdienu mašīnām jau to kompi var savienot ar gāzes pedāli - tobiš tev pašam atliks tikai stūrēt, ātrumu uzturēs mašīna pati

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man uz kvadrokoptera ir 10DOF sensoru plate - gyro, akselerometrs, barometrs, kompass un GPS.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais, atslābsti.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sanāktu man arī "garāžas tīrīšana"

varbūt kādam vajag aeroc U-blokus 20x20x50

ir vēl kautkādi citu dažādi gāzbetoni, pamatā 20x30x60 ~1 m3

vai "skursteņu" ķieģeļus (ražoti aucē pie yonāsa) Ķieģeļceplis, Lielauces pagasts, Auces novads, Latvija, LV-3723

i-edgaras, gan saka, ka neražo neko

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vadonis tak mums ir "autosportists"

jamajam ir "ralliju medaļas"

ko tad pameti "lielo sportu", ja jau bija tik izcili rezultāti?

minirallijs vēl joprojām eksistē?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

vopsem tas ir tads pats ka iauto "rallijs". es kadus 3 iauto rallijus nobraucu. kautkads sviests. regularitate un viss. vienkarshi jamak rekjinat un orienteeties. jebkura ome tur varetu mochiit.

dekster kapec tu nebrauc daudzciinjaa? varetu raadiit savu braukt prasmi :emo: aaa nee, paga, tu jau nevari. tur tachu bija jamak braukt aatri, nevis regulaari

Lasītākie raksti

Jaunie raksti