Palaidniex, ne vienmēr aptirsinātājs diagnosticē transportlīdzekli kā "neceļamu", bet gan to, ka viņam nav rentabli to celt. Bet ļoti bieži ir tā, ka nevajag nemaz sevišķi pamatīgu sitienu, lai mašīnas remonts pārsniegtu tās vērtību. Bet vēlreiz saku, servisi paši par darbu maksā tikai algu, rezerves daļas iepērk par citu cenu, līdz ar to tas pasākums kļūst rentabls.
Jā, to varētu izskaust tad, ja apdrošinātājam pēc likuma būtu pienākums par bojāgājušiem atzītos auto norakstīt CSDD, tad tie vairs neparādītos uz ielām. Bet savu naudiņu tak jebkurš grib atgūt atpakaļ, vai ne?
jauns auto- iespējams remontēts
gribējās padomu palūgt
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve un tas izdarīts ne īpaši kvalitatīvi- var redzēt asimetriju virsbūves elementos utml.
lielākais risks- pārdevējs paska, ka auto esmu remontējis pats kaktu kantorī un atteikties garantijas sniegšanas vispār.
iespējams, ka atzīst savu vainu...
man ir doma auto aizvest pie experta, ja expertīze pozitīva, tad vērsties pie pārdevēja (nezinu ko prasīt, jo nezinu pieredzi), ja pārdevējs noraida prasību, tad būtu jāmeklē kāds liecinieks- latvija maza, lēnā garā varētu atrast
protams, cilājot šo jautājumu ir risks palikt bez garantijas, bet tāds pastāv visu garantijas laiku- iespējams uz pirmo apkopi tiks fiksēts, ka auto remontēts un tāpat cauri. vienīgi kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...