Normāls braucamais. Pirms pāris mēnešiem šitādu palīdzēju vienam paziņam iegādāties, tiesa gan, 2,0 FSI un arī automāts.
Kas gan tam DSG tur notiks??
Par to devēju- Sviesta kantoris nevarēja līdzēt?? Vai šie www.autospares.lv/... ?
Normāls braucamais. Pirms pāris mēnešiem šitādu palīdzēju vienam paziņam iegādāties, tiesa gan, 2,0 FSI un arī automāts.
Kas gan tam DSG tur notiks??
Par to devēju- Sviesta kantoris nevarēja līdzēt?? Vai šie www.autospares.lv/... ?
Tajā pēdējā vari ierakstīt oriģinālo numuru detaļai un uzreiz uzzināsi gan piegādes laiku gan cenu.
Kas man nepatīk tavā izvēlē? Tā ir pimpja dīze ...
Īpaši slavena ir pirmajiem 2.0 TDI ,jeb tieši SIEMENS.
Problēmām ir jāparādas pēc 190.000 km noskrējiena,
diemžēl problēmas ir arī atrāk... bet retāk.
Ļoti cieši skatos uz B6 no 2009 gada ar -čmo reilu-,cena/kvalutātes attiecība man patīk.
Atkal ,kas NEPATĪK.Ka praktiski ir tikai dīzeļi,pie mana gada nobrauluma 16.000-18.000 nav praktiski izvēles(benzīna dzinējos).
Dīzelis gan jāsaka mani nebaida un par traucējumu neuzskatu
P.S. Man interesētu lietotāja,nevis MULDOŅU piredze par 1.6 TDI(čmo reils) ar 105 zs viedoklis.
nu nezinu, kaada tad tam passatam ir cena? ja godigi es tomer njemtu jaunu qashkai no salona, ja cena ir +- lidziga.
10 eiras par 09-10 gadu.
tiem,kas nezin(kā šhīberim) ir tāda vietne ss.lv ...
es prasiju cik cena ir tam konkretajam ko vins nopirka, pajolinj.
Shiirs rakstīja: es prasiju cik cena ir tam konkretajam ko vins nopirka, pajolinj.
5 kiloLs ar kapeikām... Par jaunu kaškaju tādā komplektācijā, kā es gribu jāpieliek vieninieks priekšā vēl...
Starp citu, te atklājās interesants paradokss. Par tādu naudu, cik paņēmu pasātu, pat nesanāk gadu jaunāks (kaškajus sāka ražot no 2007. gada) lietots pašā plikākajā komplektācijā ar 1,6 benzīnmotoru... Nu, un ja jāizvēlas labi aprīkots un komfortabls, kā arī labi ejošs vidējās klases sedans vai arī kāds tūkstotis-pusotrs vēl jāpiemet par pliku un nīkulīgu kompakto parketnieku... nu labi, katram savs...
ne nu tad jau logjiski tava izvele ir pareizaa.
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja: es prasiju cik cena ir tam konkretajam ko vins nopirka, pajolinj.
5 kiloLs ar kapeikām... Par jaunu kaškaju tādā komplektācijā, kā es gribu jāpieliek vieninieks priekšā vēl...
Starp citu, te atklājās interesants paradokss. Par tādu naudu, cik paņēmu pasātu, pat nesanāk gadu jaunāks (kaškajus sāka ražot no 2007. gada) lietots pašā plikākajā komplektācijā ar 1,6 benzīnmotoru... Nu, un ja jāizvēlas labi aprīkots un komfortabls, kā arī labi ejošs vidējās klases sedans vai arī kāds tūkstotis-pusotrs vēl jāpiemet par pliku un nīkulīgu kompakto parketnieku... nu labi, katram savs...
Man jau liekas kaškajs ir baigais mēsls un vispār apbrīnoju kas pērk nisanus. Pasāts ir ļoti laba mašīna, darbā ir trīs tādi ar (2008/2010/2011.g) 150 un 170hp mehānika, iet ļoti labi, arī kvalitāte teicama, apdare, ērti braukt. Labāk lietots pasāts nekā jauns nisans, atlikusī vērtība arī krītas lēnāk, tā kā varu apsveikt jo esi ticis pie labas mašīnas.
Lai labi ripo
pa5,5 naudi ir gana laps pirkums .
mani gan pašu tie 2,0PD bik kretinē ar aritmisko dzinēja darbību tukšgaitā konkrēta pieredze ar A4 2,0PD 140zs . Itkā jau ira baigi zaibis gaita/apetīte , bet nu tā 'aritmija' ....
P.S. un ārstēt to var tikai mainot PumpjaDīzes ! ja kāds 'meistariņš' piedāvā tīrīšanu utt uixņu , sūti tirst
Jāpievienojas, ka izdeviigs pirkums, ja nobraukums īstais tad tik braukt un braukt. man ir b6 variants, drusku jaunāks 2008 ar CR TDI, nobraukts 118 tk, pagaidām bija tikai viens defekts - nolobījās krāsa !! slieksnim vadītāja durvīs, pie tam tajā daļā, ko durvis nosedz !!! to salaboja vēl garantijas laikā. Te jau minēts CR ir visai ekonomisks, daudz var stāstīt, bet praksē tas nozīmē, ka piemēram dodoties uz Korsiku, pielejot pilnu tvertni pēdējā Statoil tankā Lietuvā pirms PL robežas, nākošā pildīšanās bija nepieciešama tikai Austrijā, jau aiz Villach, tas ir 20-30 km pirms Itālijas robežas, no uzpildes bija nobraukti 1415 km, dators rādīja, ka vēl var nobraukt 70. Domāju, ka PD daudz neatškiras, varbūt ar DSG mazliet vairāk tērē. Jādomā, ka jaunais 1.6 CR TDI varētu būt vēl taupīgāks. Tad vēl, tikko tika izieta apsakate, kā saka, pa nullēm, brīnījos, ka neko neteica par piekari, jo braukts tiek pa Rīgu, Latviju katru dienu. Tā ka pirkums manuprāt veiksmīgs, pēc b6 kaškaju neņemtu. Lai labi ripo.
Foley rakstīja:
GB12 rakstīja:
Shiirs rakstīja: es prasiju cik cena ir tam konkretajam ko vins nopirka, pajolinj.
5 kiloLs ar kapeikām... Par jaunu kaškaju tādā komplektācijā, kā es gribu jāpieliek vieninieks priekšā vēl...
Starp citu, te atklājās interesants paradokss. Par tādu naudu, cik paņēmu pasātu, pat nesanāk gadu jaunāks (kaškajus sāka ražot no 2007. gada) lietots pašā plikākajā komplektācijā ar 1,6 benzīnmotoru... Nu, un ja jāizvēlas labi aprīkots un komfortabls, kā arī labi ejošs vidējās klases sedans vai arī kāds tūkstotis-pusotrs vēl jāpiemet par pliku un nīkulīgu kompakto parketnieku... nu labi, katram savs...
Man jau liekas kaškajs ir baigais mēsls un vispār apbrīnoju kas pērk nisanus. Pasāts ir ļoti laba mašīna, darbā ir trīs tādi ar (2008/2010/2011.g) 150 un 170hp mehānika, iet ļoti labi, arī kvalitāte teicama, apdare, ērti braukt. Labāk lietots pasāts nekā jauns nisans, atlikusī vērtība arī krītas lēnāk, tā kā varu apsveikt jo esi ticis pie labas mašīnas.
1. Nu, mēsls diezvai. Cik nācies parunāties ar nissan īpašniekiem, pārsvarā visi ir apmierināti. Par kaškaju runājot, uzlabotais modelis, ko palaida 2010. gadā, kvalitātes un gaitas īpašību ziņā ir ļoti progresējis.
2. Nu, teicama kvalitātes folksvāgenam gan nav, nevajag pārspīlēt. Par šiem pašiem B6 ir dzirdētas arī ne visai atsauksmes. Pārsvarā visādi lauķi uzskata pasātu par autobūves etalonu. Manuprāt, nekas daudz vairāk kā normāls, komfortabls auto. Un apdare jau arī nemaz tik teicama nav. Tāpat šur tur pagrab. Starp citu, par apdari runājot, pirmais iespaids par Passat CC bija 2008. gadā, kad sanāca pabraukt ar tādu, 4000 km noripojušai mašīnai jau saulessargs grabēja.
3. Par atlikušo vērtību runājot, te nu nevajag gan... Izlasi vēlreiz, ko augstāk rakstīju. 2006. gada passat, kurš jauns (tādā komplektācijā kā manējais) maksā vismaz 20000 LVL pa sešiem gadiem nometis gandrīz 75% vērtības (šobrīd ap 5000). Tajā pašā laikā jauns plikākais kaškajs maksā ap 12000 LVL un sešgadīgs - sākot no 6500 www.ss.lv/... Tātad sanāk, ka pat puse cenas nav zemē.
passatam apdare ja godigi pieklibo, viduskonsole leeta plastmasa utt.
bet VAG jau netaisis passatu labaku par audi, gribi kvalitati tad japerk audi.
Ja vajag KLĪRENSU , tad kašķim nau ne wainas un salõna 'ģjošisms ' ir ataisnojama nepieciešamība .
A ja klīrensam nau nozīmes , tad gan tā 'interjera' apdares baudīšana ir grūti saprotama .
bet nu katram savs......
Interesanta gan ir tā salīdzinošā izvēle Pasāts-Kaškajs. Vieglais sedans pret parketnieku.
Divas dažādas koncepcijas un atšķirīgi ražotāji.
Gribas jaunu kaškjaju, bet nopērk lietotu pasātu ar uzsvaru,ka tas bija lētāks... tas ir tāds dīvains uzstādījums.
Īsti izvēle jau nebija. Kā jau sākumā minēju, uz pasātiem vispār neskatījos. Drīzāk mana sākotnējā doma bija - mazlietots/jauns QQ+2 vai četr-piecgadīgs X-Trail. Sākumā biju nodomājis par QQ, nu labi, pilnīgi jaunu nē, bija noskatīta salona demo mašīna, bet, kad parādījās šis variants un, saliekot kopā izmaksu/komforta/vajadzību attiecību, sapratu, ka šis tomēr būtu piemērotāks variants.
Par koncepciju runājot, jā, ir atšķirīgi ražotāji, bet mans tāds primārais uzstādījums bija - auto, ar kuru var ceļot (tātad, pietiekami ekonomisks, komfortabls, ar lielu bagāžnieku, jo ārzemju braucienos ar auto mēs ar sievu bieži mašīnā guļam), plus pietiekami sakarīgs lietošanai ikdienā. Un īstenībā šīm vajadzībām atbilda abi auto, kaškajs+2 mazliet pat vairāk, tikai sapratu, ka nav īpašas jēgas piemaksāt tos desmit tūkstošus par garantiju un varbūt kādu puslitru-litru mazāku degvielas patēriņu (jaunajam 1.6 dCi dzinējam). Bet, nu, katram savas dīvainības...
Tdiotam, starp citu, kaškajam nemaz tik gjošs salons nav. Protams, pasāta līmenis arī nav, bet, nu, panelis mīkstais, skaņas izolācija feisliftētajam modelim ir tīri OK. Arī pie stūres vismaz man ir ērti.
ja pasātam jau ir jaunā piekare (2006. gadā mainījās), tad tas ir labais, ja vēl vecā (daudzsviru, alumīnija), tad ir figņa...
Par Nissan nepiekrītu - viens no izturīgākajiem auto, ko ir nācies lietot (tiesa Kašķi nē)...
GB12
Vai B6 ir unversiāls ?
Es nebiju domājis par to, ka slikta vai laba izvēle. Droši vien kaškajs savā jomā nav slikts, ja patīk, tāpat pasātys. Vienkārši izbrīnija izvēle no paaugstināta klīrensa japāņa uz pasāta klases auto.
Yetti rakstīja: ja pasātam jau ir jaunā piekare (2006. gadā mainījās), tad tas ir labais, ja vēl vecā (daudzsviru, alumīnija), tad ir figņa...
Kāda ir jaunajam? Nu, pēc 2006 ?
šarnīri mainās atsevišķi, nevis visa svira jāmaina...
rudens68 rakstīja: GB12
Vai B6 ir unversiāls ?
varbūt uzmanīgi lasi?
rudens68 rakstīja: GB12
Vai B6 ir unversiāls ?
ņea... sedans...
DekstersFF rakstīja: Es nebiju domājis par to, ka slikta vai laba izvēle. Droši vien kaškajs savā jomā nav slikts, ja patīk, tāpat pasātys. Vienkārši izbrīnija izvēle no paaugstināta klīrensa japāņa uz pasāta klases auto.
Kā jau minēju, klīrenss man pie lampiņas...
Yetti rakstīja: šarnīri mainās atsevišķi, nevis visa svira jāmaina...
Sviras tik pat palikušas? Vienkārši nav bijusi vairs ar tiem saskare.
VW Passat B6 dzīvē
Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.
Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.
Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.
Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.
Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.