VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..14
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Dekster ko tu stasti, mees tak visi zinaam ka tu esi praiders

Kuš, visi nezin.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 uzsāka interesantu topiku par baudāmu Passat-B6, bet bērnudārzs atkal te kaut kādu hujņu piespamojis...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

tas vairs sen nav problēma. nomaini apgaismojumu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

Man gan patīk... Gaumes lieta... Kā reiz, man bišku kretinē opeļa dzeltenais. Bet, nu, kā jau te teica, var jau nomainīt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

tas vairs sen nav problēma. nomaini apgaismojumu

Uzliec rozā brilles

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

Man gan patīk... Gaumes lieta... Kā reiz, man bišku kretinē opeļa dzeltenais. Bet, nu, kā jau te teica, var jau nomainīt.

zilā esot praideru krāsa ...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: Dekster ko tu stasti, mees tak visi zinaam ka tu esi praiders

Kuš, visi nezin.

ko tu stāsti????

kurš gan nav redzējis sviesta paciņu tev uz tumbačkas pie gultas

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

opelji smird.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

tapat kaa renaulti.

JankaV Reģ.: 02.06.2012
0 0 Atbildēt

tekoši paliec šiem astē?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

manam auto ir 220 Zs, es vienkarshi fiziski nevaru palikt tadiem luzniem astee, bet tas nemaina faktu ka vini smird

JankaV Reģ.: 02.06.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: manam auto ir 220 Zs, es vienkarshi fiziski nevaru palikt tadiem luzniem astee, bet tas nemaina faktu ka vini smird

nav vairs super-druper 1.8 20v ar 125z/s?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

super duper 1.8 20V protams arii veel ir un pardots netiks.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: manam auto ir 220 Zs, es vienkarshi fiziski nevaru palikt tadiem luzniem astee, bet tas nemaina faktu ka vini smird

Varbūt tomēr 220V.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Uzuala rakstīja: Kas man nepatīk tavā izvēlē? Tā ir pimpja dīze ...

Īpaši slavena ir pirmajiem 2.0 TDI ,jeb tieši SIEMENS.

Problēmām ir jāparādas pēc 190.000 km noskrējiena,

diemžēl problēmas ir arī atrāk... bet retāk.

Ļoti cieši skatos uz B6 no 2009 gada ar -čmo reilu-,cena/kvalutātes attiecība man patīk.

Atkal ,kas NEPATĪK.Ka praktiski ir tikai dīzeļi,pie mana gada nobrauluma 16.000-18.000 nav praktiski izvēles(benzīna dzinējos).

Dīzelis gan jāsaka mani nebaida un par traucējumu neuzskatu

P.S. Man interesētu lietotāja,nevis MULDOŅU piredze par 1.6 TDI(čmo reils) ar 105 zs viedoklis.

Plika iršana! Iepriekš nosauktās problēmas ir kreisā soļķa lējējiem un tiem, kuru drapakiem spido notīts vismaz par 200 štukām

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Lai nu kā, kloķenes devējs ir nomainīts un auto iet... Izmaksas - detaļa 31 lats, darbs - piečuks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tā, ir nobrauktas divas nedēļas un ir radušies pāris secinājumi un, tā kā vēl joprojām otrs auto ir svaigā atmiņā (kaut gan kādā tur atmiņā, tas vēl joprojām retu reizi tiek izmantots), arī kaut kādas lietas salīdzināt ir iespēja. Pārsvarā tika braukts pa pilsētu uz/no darba, plus vēl šur tur. Kā arī vakar kādi 120 km ārpus pilsētas.

1. Kompja uzrādītais degvielas patēriņš atšķiras no reālā. Par vienu litru. Bet interesanti ir tas, ka līdz šim ir nācies saskarties, ka kompis rāda mazāk, bet auto tērē vairāk. Šim ir otrādi. Reālais patēriņš (pēc benzīntanka-nobraukuma-lūpas metodes) ir par vienu litru mazāks kā kompī rādītais. Nezinu, vai tam tā jābūt, bet man šķiet, ka, vismaz pēc kompja rādītā, tieši šosejas patēriņš uzrādās pārāk liels. Braucot ar ātrumu 105-11o km/h 6. ātrumā, momentānais rādās ap 6.5 litri. Nav tā kā par daudz divlitru dīzelim? Opelim ar 2.2 rādīja ap 5.5, pie tam, opelim ir tikai 5 ātrumi. Bet, nu, enīvei, vai tā litra atšķirība ir normāla vai arī tur vajadzētu meklēt palīdzību?

2. Laikam būs jāgriežas servisā. Zem mīnus 15 grādiem auto tā gurdāk sāk lekt, ilgāk jāgriež. Trīs gadu vecāks opelis ar 2.5 reizes lielāku nobraukumu, kā arī 3 gadīgu akumulatoru lec labāk kā pasāc ar jaunu aķi. Bet, nu, mīnus 19 grādos sestdien pieleca. Bet, kas būs, ja šoziem noraus līdz -25? Par svecēm runājot, ja kāda bija beigta, opelim, piemēram, rādījās "Check" lampiņa. Kāds esošais vai bijušais jūzeris nezin, kā ir pasātam?

3. Pasātam siltums beņķos un salonā vispār parādās daudz ātrāk kā opelim, tas it kā priecē. Bet... salons vairāk uzsilst opelim, tobiš, opelī siltāks. Šo piekurināt tā, lai var braukt bez virsdrēbēm, ir visai pagrūti. Te laikam vajadzētu sākt ar termostata nomaiņu, vai ne?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Izkalusās bez maz vai, ka Opelis ir labāks...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Neteikšu, ka labāks, katrā ziņā, ja runājam par aprīkojumu, baudāmību, komfortu, bet ar opeli braukts bija piecparpus gadus un auto tika uzturēts, kā priekš sevis. Katrs jauns auto, ja tas ir lietots, nes kādu bagāžu no iepriekšējā saimnieka. Un tas vienkārši ir, kā saka, jāpielāgo savai vajadzībai.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Aizvakar tika nomainīts degvielas filtrs. Mašīna no rītiem tagad lec labāk, kā arī vairs neraustās pie 3000+ apgriezieniem. Izmaksas - 21 lats (filtrs - oriģinālais) plus divīc par darbu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Cik bieži degvielas filtru jāmaina?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Aizvakar tika nomainīts degvielas filtrs. Mašīna no rītiem tagad lec labāk, kā arī vairs neraustās pie 3000+ apgriezieniem. Izmaksas - 21 lats (filtrs - oriģinālais) plus divīc par darbu.

Ko nozīmē 'oriģinālais filtrs' ?? VW neražo filtru, filtra iekšas vispār pasaulē ražo viens vai divi ražotāji, pārējie pako korpusos. Pērkot laba ražotāja filtru, tas ir identisks tam, ko pērc pie dīlera.

Bet ja tev vajag Placebo efektu, pērc pie dīlera.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Principā neko daudz jau nav pārmaksājis.

Palūkojos iekš Ape motors un šamie piedāvā pagaidām tikai vienu un tiešām kvalitatīvu degvielas filtra elementu

KX220D - Mahle ražojums.

Cena cilvēkiem no ielas 22.25 Ls gabalā.

Ar klienta atlaidi man sanāktu par trešdaļu lētāk.

Var paskatīties te www.eparts.lv/... :KX220D/type:10/tab:3 ir šis un tas lētāks ar

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

kaut kā līki ielikās links: www.eparts.lv/... :3/part_number:KX220D

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti