VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..14
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

atkal līki, nu iemet tam eparts vai kādā citā meklētājā detaļas kodu un tad parādīs kur tie vēži ziemo

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Cik bieži degvielas filtru jāmaina?

Man domāt pēdējās desmitgades dīzeļiem tas pēc grāmatas jāmaina ik pēc 30 tkm.

Es savam privātajam auto Opel Vectra 2.0Dti to daru ik pēc 10 tkm, tas man sanāk divreiz gadā. Man tie 14 Ls gadā šķiet niecīgi.

Pie vien mainot elementu varu novērtēt kas notiek bākā.

Kā tas būs Škoda Yeti 2.0TDI vēl nezinu, neesmu saņēmis apkopju izmaksu piedāvājumu. Patreiz pirmā plānotā apkope ir paredzēta uz 15tkm, bet tā kā auto ir jauns es pirmo apkopi veikšu uz 5 tkm.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man Merivai degvielas filtru jāmaina ik pēc 60 tūkst.km, bet tas ir salīdzinoši dārgs.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ik pēc 10 000 mainīt degvielas filtru liekas baigi bieži Vai bāka ir ļoti netīra? Es braucu gadā apmēram tik pat, mainu 1x gadā vienmēr pirms ziemas, nu parasti tas filtrs neko daudz piemelnējis nav

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Man Vectra-B 2000.g 2.0 DTI - pēc grāmatas jāmaina ik pēc 60 tkm vai 2 gadiem (atkarībā kas pienāk ātrāk), līdz šim gan sanācis tā, ka mainīts ir ik pēc 60 tkm jeb 3 gadiem. Lejos tikai Nestē, nekādu problēmu ar degvielu nav bijis.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Principā neko daudz jau nav pārmaksājis.

Palūkojos iekš Ape motors un šamie piedāvā pagaidām tikai vienu un tiešām kvalitatīvu degvielas filtra elementu

KX220D - Mahle ražojums.

Cena cilvēkiem no ielas 22.25 Ls gabalā.

Ar klienta atlaidi man sanāktu par trešdaļu lētāk.

Var paskatīties te www.eparts.lv/... :KX220D/type:10/tab:3 ir šis un tas lētāks ar

Vai eskaut kur minēju cenu? Runa bija par ko citu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml. Karoče, ņemts pie dīlera. Bet te jau taisnība bija - salīdzinot atlaides, kādas var dabūt Apē, Grosā un VW, cenas starpība bija visai neliela - kādi 4 lati dārgāk, pie tam, VW atrodas 5 min gājiena attālumā, tāpēc nosliecos par labu dīlera tirgotajam.

Ir vēl viens iemesls, kāpēc vismaz pagaidām labāk draudzēties ar dīleri - ir zināms, ka šim modelim visai pavāja vieta ir sprauslas. VW to apzinās un, tā teikt, nākot pretī tiem, kas apkopes veic pie dīleriem, ir izsludinājis kampaņu - mainīs visas, kuras nav nomainītas. Karoče, uz VW rēķina manam auto nomainīs 2 sprauslas (2 jau ir mainītas). Bet gan jau ka ne pie viņiem pirkts degvielas filtrs nebūtu par iemeslu, lai VW atteiktos to darīt.

Manam auto arī pēc servisa plāna jāmaina pēc 60000 vai 2 gadiem, tas nozīmē, ka manā gadījumā būtu jāmaina pie 120 000 vai aptuveni pēc gada (šobrīd nobrauciens 96300) bet, nu, filtrs bija galīgi čau, auto pie lielākiem apgriezieniem raustījās un zem mīnus 10 grādiem bija pamatīgi jāgriež, lai pielektu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

cik sapratu, sprauslu atsaukums ir visiem, arī tiem kas nebrauc apkopt pie dīlera. ir vairums iespēju dabūt originalās daļas bez dilera staprniecības. cenas parasti ir -25-35%

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka tā arī ir. Man tas nav aktuāli, jo visas iepriekšējās apkopes ir veiktas pie dīlera. Domāju, ka šeit varētu ieberzties tie, kas ir pirkuši "Tikko no Vācijas" variantus kortu plačos. Jo, ja pareizi sapratu, šī kampaņa attiecas uz tiem, kam ir līdz 7 gadi/250000 km. Tad nu varētu būt nepatīkams pārsteigums tiem, kas ar 160 tūkstošiem uz tāfeles aizbrauc uz maiņu, a tur dīleris apskatās, ka pēdējā apkope veikta pirms gada uz 330000 nobraukumu...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml.

Drīzāk ir tā, ka "oriģinālā" detaļa ir ražota saskaņā ar autoražotāja uzstādītajām prasībām, paralēli tam tas pats ražotājs var saražot to pašu detaļu, pēc saviem ieskatiem "optimizējot" procesu, samazinot materiālu izmaksas (plānāki bleķi, zemākas kvalitātes utt), līdz ar to nevar apgalvot, ka viena ražotāja "aftermarket" detaļa vienmēr būs ekvivalentas "oriģinālam".

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Aizvakar tika nomainīts degvielas filtrs. Mašīna no rītiem tagad lec labāk, kā arī vairs neraustās pie 3000+ apgriezieniem. Izmaksas - 21 lats (filtrs - oriģinālais) plus divīc par darbu.

Re kāds plašs piedāvājums - cenas sākot no Ls 5.65!

ej.uz/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Fram pa 13.40 varētu būt gana labs, nez vai Sviestc varētu palīst zem šī cipara?

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Fram pa 13.40 varētu būt gana labs, nez vai Sviestc varētu palīst zem šī cipara?

P.S.

Mums tāds FRAM stāv veikalā, plauktā.

Veikala cena 12Ls.

Ja ņemsi divus, atdošu pa 11ls/gab.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Arī Mann ražojuma ir plauktā,

tas maksā 15ls.

ir arī Filtron (Polija) cena ir 6Ls.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Arī Mann ražojuma ir plauktā,

tas maksā 15ls.

ir arī Filtron (Polija) cena ir 6Ls.

Vai 6Ls nebūs par dārgu?

Re,"spāres" par 5,65Ls piedāvā..?

Laikam japārceno tomēr uz 5,18Ls!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Sviest, tev atkal personības dubultošanās lēkme uznākuse?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu vo, kā esmu iegrābies... Kā tagad dzīvot tālāk!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Eu, man reitings atkal ir ar trīsciparu skaitli. Pamazām tuvojos pozitīvajam tēlam...

Ja vien Maija Eskuella būs citas nodarbes...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur ir 3 cipari?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Sviest, tev atkal personības dubultošanās lēkme uznākuse?

Hmm..

iespējams....

bet kā Tu to uzminēji?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

GB12 rakstīja: Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml.

Drīzāk ir tā, ka "oriģinālā" detaļa ir ražota saskaņā ar autoražotāja uzstādītajām prasībām, paralēli tam tas pats ražotājs var saražot to pašu detaļu, pēc saviem ieskatiem "optimizējot" procesu, samazinot materiālu izmaksas (plānāki bleķi, zemākas kvalitātes utt), līdz ar to nevar apgalvot, ka viena ražotāja "aftermarket" detaļa vienmēr būs ekvivalentas "oriģinālam".

Sliecos Tev pievienoties , un tā ir visur . Arī pārtikas rūpniecībā u. t. t .

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kur ir 3 cipari?

Tiešām, kur gan ir tie 3 cipari? Reitings: -1177 - es redzu tikai 2 - vieniniekus un septiņniekus!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

sarashkins rakstīja:

GB12 rakstīja: Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml.

Drīzāk ir tā, ka "oriģinālā" detaļa ir ražota saskaņā ar autoražotāja uzstādītajām prasībām, paralēli tam tas pats ražotājs var saražot to pašu detaļu, pēc saviem ieskatiem "optimizējot" procesu, samazinot materiālu izmaksas (plānāki bleķi, zemākas kvalitātes utt), līdz ar to nevar apgalvot, ka viena ražotāja "aftermarket" detaļa vienmēr būs ekvivalentas "oriģinālam".

Sliecos Tev pievienoties , un tā ir visur . Arī pārtikas rūpniecībā u. t. t .

Un tā pie mums nonāk, piemēram, Paulig kafija par cenu, kas lētāka kā Vācijā, un nez kāpēc (reāls gadījums) Vācijas vēstniecības darbiniece (vāciete) šo Paulig kafiju ved/pasūta sev no Vācijas, jo vietējos Rīgas veikalos nopērkamā ir bezgaršīga. Tāpat elektroinstrumenti ir ar "Austrumeiropai" domātu kvalitāti, iespējams arī tās Lemforder detaļas, ko Pirmais minēja, ka A4 piekare nokalpoja tikai vienu gadu.. utt.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

te ljoti labi var redzeet postpadomju cilveeka praata speejas. jums laikam neienaak praataa doma, razhotajs vienkarshi pielaago cenu attiecigajam tirgum, jo buusim reaali, nav mums taada pirktspeeja kaa vaacijaa.

bet taa vispar jautri palasiit visas shiis gudriibas, ahujennie kvalitaates eksperti.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

GB12 rakstīja: Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml.

Drīzāk ir tā, ka "oriģinālā" detaļa ir ražota saskaņā ar autoražotāja uzstādītajām prasībām, paralēli tam tas pats ražotājs var saražot to pašu detaļu, pēc saviem ieskatiem "optimizējot" procesu, samazinot materiālu izmaksas (plānāki bleķi, zemākas kvalitātes utt), līdz ar to nevar apgalvot, ka viena ražotāja "aftermarket" detaļa vienmēr būs ekvivalentas "oriģinālam".

Nu varbūt ka tā bija gadus 20-15 atpakaļ, kad auto ražotājs orentējās uz izturīga un ilgbraukājoša auto ražošanu..

Mūsdienās šī ražošana,milzīgas konkurences iespaidā, vairāk ir orentēta uz to, kā auto tirgū iebīdīt lētāku auto, neka līdžīgas klases nāk no konkurentiem...

visvairāk tas ir raksturīgi ekonomiskās klases un komerctransportam,( izņemums var būt ir tikai "premium" klase)

Kā reālu piemēru varu minēt to, ko man stāstīja Monroe rūpnīcā, čehijā, kura ražo amortizātorus ( orģinālos ) Škodām....

Škoda viņus ir iebāzusi "rāmjos" par cik euro nedrīkst būt dārgāks Orģinālais amortizātors...

un tieši šo amortizātoru ražojot, šami ir spiesti ekonomēt uz materiālu, eļļām un t.t., bet kad šami šos amortizātorus ražo āftermārketam, jau ar nosaukumu Monroe, tad tomēr uzsvaru liek uz kvalitāti, lai nesačakarētu savu brendu...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti