Par auto pārdošanas paņēmieniem

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?

Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.

 
1 2 3 4 5 6 7 ..11
aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

Lielākā daļā gadījumu ir gan runa par trulu ticēšanu...

Un? Vai tas, ka lielākajā daļā gadījumu cilvēki šo iespēju neizmanto, nozīmē, ka tāda nepastāv?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja: atpazīt - sākotnēji jau vismaz pēc servisa grāmatiņas, kas reālajiem 150-180 ir pieejama.

Servisa grāmatiņu viegli var viltot. Ja nemaldos, pie turka tas maksāja 20 vai 30 EUR.

Kā tad... Dīlerservisam jau nu gan arī par 20-30 Eur ir viltota kopija par viektajiem darbiem... Nav tak runa par trulu ticēšanu, bet vienu e-pastu norādītajam servisam.

Lielākā daļā gadījumu ir gan runa par trulu ticēšanu...

Un? Vai tas, ka lielākajā daļā gadījumu cilvēki šo iespēju neizmanto, nozīmē, ka tāda nepastāv?

Kurā vietā es teicu, ka nepastāv?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kurā vietā es teicu, ka nepastāv?

Apšaubīji servisa grāmatiņas noderīgumu auto reālā nobraukuma noteikšanā... Atvainojos, ja to vajadzēja kaut kā savādāk saprast.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Otrkārt... un arī to es fanam esmu rakstījis. Kad pērc auto, ja tomēr kaut cik skaiti naudu, padomā par to, kā to mašīnu varēsi pārdot. Es atvainojos, bet kuram kā priekš sava privātā auto varētu būt vajadzīga tik tizla krāsa? Merivai bija vesela kaudze ar sakarīgām un LV tirgum saprotamām krāsām - sākot no parastā sudraba, bēšīgā, tad vēl zilpelēka, parasti pelēka, melna, t. zila, t. sarkana utt... Un diemžēl tas tā ir, ka LV publika nav pieradusi pie mazajiem motoriem. Nu, nav tiem uzticības. Piekrītu, ka kopumā tas 1.3 motors ir OK, ja to pareizi lieto, bet ej nu iestāsti to potenciālajam merivas pircējam. Arī par komplektāciju, tas jau sen ir zināms, ka bāzes komplektācijas vienmēr būs grūti pārdot. Īpaši, ja cilvis redzēs, ka par līdzīgu cenu blakus stāv nopakots auto.

Mana auto izvēle savulaik 2005.gadā veidojās divu faktoru ietekmē. Tolaik reiz nedēļas nogalē nomāju 2004.gada Opel-Astra ar 1,7 DTI motoru. Traki patika dzinējs - izbraucot plašu loku pa Vidzemi gar Valmieru, Smilteni, Gaujienu, Lejasciemu, Gulbeni, Gaiziņkalnu un atgriežoties Rīgā, degvielas patēriņš ziemas apstākļos bija nieka 4 litri uz 100 km. Tas mani sajūsmināja. Un otra lieta - Opelim bija tāda akcija, kad auto deva uz testu uz veselu diennakti. Paņēmu Merivu, bet tam bija benzīna motors. Un tad man galvā ,,salikās kopā,, divas lietas - man patīk dīzeļmotori un patīk Meriva. Secinājums - jāpērk Merivu ar dīzeļmotoru 1,7 DTI, taču, kad pasūtīju, sāka jau ražot feislifta modeli, un tam 75 zirgspēku dīzeļmotors jau nāca savādāks - 1,3 CDTI. Un tam bija virsū kvēpu filtrs, kurš man nekad nav paticis...

ricardo99 Reģ.: 23.05.2013
0 0 Atbildēt

Nu pastāsti kāda mārrutka pēc man jāpērk kaut kāds mazs kompaktklases auto par 2700ls???? Vot tu vispirms pajautā sev kāpēc visas citas 62 merivas ir sliktāks pirkums??? Kāpēc man nepirkt kaut vai saabu 9-5 feislifta modeli 2006 gada ar 150zs 1.9tdi??? piemetot kādus ~500ls?? Un kaudzēm citu normālu auto??? Es kad tirgoju autiņu tad es sev mēģinu pats šo jautājumu uzdot un tad ja vajag tad autiņu pārdodu pa pāris dienām vai nedēļām ja piedāvājums ir sakarīgs tad ir viens zvans un viens pircējs, ja mēģini ko iesmērēt tad muļļāsies arī gadu, kā jau teicu princips viens atbildi ar ko desmiti vai pat simti tā paša un līdzīga modeļa auto ir sliktāki, jo piedāvājumi stāv simtiem a tie kas pērk ir skaitāmi uz vienas rokas pirkstiem...

ricardo99 Reģ.: 23.05.2013
0 0 Atbildēt

par merivas cenu tirgojas arī vectras nu pastāsti kāda mārrutka pēc man pirkt merivu ja var vectru nopirkt tā pasa gada kas ir klasi augtsāks auto un braukšanas baudu noteikti ar sagādā daudz lielāku vismaz whatcar izsakās labi esot bijis arī gada auto 2003.g

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Merivu jāpērk tāpēc, ka tā ir minivens, un Merivai salons ir plašāks un ērtāks nekā Vectrai !

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Merivu jāpērk tāpēc, ka tā ir minivens, un Merivai salons ir plašāks un ērtāks nekā Vectrai !

Gaumes jautājums - un par gaumi nav vērts strīdēties. Ja tev patīk Meriva - pērc. Tikai rēķinies, ka tā ir diezgan īpatnēja gaume, kas lielākajai daļai nav saprotama, tādēļ potenciālo lietotas Merivas pircēju loks ir visai šaurs.

ricardo99 Reģ.: 23.05.2013
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Merivu jāpērk tāpēc, ka tā ir minivens, un Merivai salons ir plašāks un ērtāks nekā Vectrai !

plašāks te pat zirgam jāsmejas tad... kā vectrai var būt mazāks salons ja auto par 80cm garāks??? 4.0m vs 4.80m

1.3 ceļ līdz simtam 18s akurāt kā padomjlaiku žigulis ārprāc... vectra 10.5s jā varbūt uz 100km kādus 60 saņus ar merivu var iepist tas nu ar viss, ja tur kāds potenciālais pircējs kaifo no tā tad varbūt pirks baidos ka tādu dīvaiņu būs maz... vai nemaz...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Toties Merivai ar dīzeļmotoru ir patīkama, spēcīga vilkme. Nav ahūnā paātrinājuma, bet ir baudāma vilkme arī pret kalnu.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Iedomājies - tu satiec dinozaurus un sacenties ar tiem...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Te cilvēki tik daudz ir norunājuši, taču neviens nav pateicis ga;lveno faktoru, kas ietekmē auto pārdošanu / pirkšanu:

Latvijā pārliecinošo lielākā daļa pircēju auto pērk nevis no praktiskiem apsvērumiem (minivens, ietilpīgs salons, lētas apkopes), bet tāpēc lai PAŠAPLIECINĀTOS.

Tāpēc ielas ir pilnas ar Land Cruiseriem, Bmw, Audi, Volvo, taču Merivas uz ielām gandrīz neredz.

Savukārt tie atikušie praktiskie - taupīgie cilvēki, un iespējams, ar ierobežotu budžetu auto iegādei - ja arī gribēs pirkt Opel, tad nopirks Astra, nevis Meriva. (galu galā abi ir četrvietīgi auto ar nelielu bagāžnieku)

Ja tā padomā no pašapliecināsanās skatu punkta - kāpēc pa 2700Ls pirkt Meriva, ka pa 2700Ls var nopritk 2004-2005.gada Volvo V70 ar jaudīgu 2.4l dīzeļdzinēju, lietajiem diskiem, un gandrīz pilnu aprīkojumu (klimata kontrole, kruīzs, pusādas salons, sēdekļu apsilde un degvielas patēriņu pa šoseju 5L /100 km un pa rīgu 6l/100km. Pie tam apkopes un rezerves daļas 10.gadīgiem dīzeļauto varētu maksāt salīdzinoši vienādi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ir, ir tā pašapliecināšanās raksturīga. Tikko ielas malā no savas ābeles lasīju ābolus. Mašīnas mums te iet garām reti, tāpēc katrs auto kaut kādu uzmanību piesaista. Brauca garām BMW 5.sērijas sedans (1996.-2003.gads). Izskatījās kopts un tīrs. Vadītājs man māja ar roku, sveicinādams. Paskatījos uz šo un neatpazinu. Varbūt arī bija pazīstams, taču, ja bija, tad sen neredzēts. Secinājums - BMW vadītājs sveicinājās ar domu, lai es redzu, ka viņam ir BMW.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Gan jau manu Merivu beigās nopirks kāds opis. Meriva ir augstāka, un vecākiem cilvēkiem tanī ir ērta iesēšanās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Savukārt tie atlikušie praktiskie - taupīgie cilvēki, un iespējams, ar ierobežotu budžetu auto iegādei - ja arī gribēs pirkt Opel, tad nopirks Astra, nevis Meriva. (galu galā abi ir četrvietīgi auto ar nelielu bagāžnieku)

Nav tiesa - Merivai salons ir LIELS un pārliecinoši piecvietīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Te cilvēki tik daudz ir norunājuši, taču neviens nav pateicis ga;lveno faktoru, kas ietekmē auto pārdošanu / pirkšanu:

Latvijā pārliecinošo lielākā daļa pircēju auto pērk nevis no praktiskiem apsvērumiem (minivens, ietilpīgs salons, lētas apkopes), bet tāpēc lai PAŠAPLIECINĀTOS.

Tāpēc ielas ir pilnas ar Land Cruiseriem, Bmw, Audi, Volvo, taču Merivas uz ielām gandrīz neredz.

Savukārt tie atikušie praktiskie - taupīgie cilvēki, un iespējams, ar ierobežotu budžetu auto iegādei - ja arī gribēs pirkt Opel, tad nopirks Astra, nevis Meriva. (galu galā abi ir četrvietīgi auto ar nelielu bagāžnieku)

Ja tā padomā no pašapliecināsanās skatu punkta - kāpēc pa 2700Ls pirkt Meriva, ka pa 2700Ls var nopritk 2004-2005.gada Volvo V70 ar jaudīgu 2.4l dīzeļdzinēju, lietajiem diskiem, un gandrīz pilnu aprīkojumu (klimata kontrole, kruīzs, pusādas salons, sēdekļu apsilde un degvielas patēriņu pa šoseju 5L /100 km un pa rīgu 6l/100km. Pie tam apkopes un rezerves daļas 10.gadīgiem dīzeļauto varētu maksāt salīdzinoši vienādi.

A kāds var būt praktiskais apsvērums corsas mikromikrobusam ar 1.3 nemotoru? Ja tik ļoti vajag praktiskos apsvērumus, par to naudu var arī nopirkt 10 gadus vecāku bet vēl kaut cik ciešamā kondīcijā esošu T4 karavelli - dinamika noteikti ir tāda pati kā merivai ar to nemotoru, bet praktiskumā meriva pienes ūdeni

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Merivu jāpērk tāpēc, ka tā ir minivens, un Merivai salons ir plašāks un ērtāks nekā Vectrai !

Merivai salons nav ne plašāks, ne ērtāks kā Vectrai. Īstenībā Vectras salons ir daaaaaaaaaaaaudz ērtāks, arī apdare kvalitatīvāka...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Tāpēc ielas ir pilnas ar Land Cruiseriem, Bmw, Audi, Volvo, taču Merivas uz ielām gandrīz neredz.

Toties vēl pilnākas ir ar veciem golfiem, pasātiem, 80/100 Audī, vecām mazdām utt... Nu, kur var tādas muļķības dzīvs cilvēks rakstīt!!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Latvijā pārliecinošo lielākā daļa pircēju auto pērk nevis no praktiskiem apsvērumiem (minivens, ietilpīgs salons, lētas apkopes), bet tāpēc lai PAŠAPLIECINĀTOS.

Sanāk, ka tu arī...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ir, ir tā pašapliecināšanās raksturīga. Tikko ielas malā no savas ābeles lasīju ābolus. Mašīnas mums te iet garām reti, tāpēc katrs auto kaut kādu uzmanību piesaista. Brauca garām BMW 5.sērijas sedans (1996.-2003.gads). Izskatījās kopts un tīrs. Vadītājs man māja ar roku, sveicinādams. Paskatījos uz šo un neatpazinu. Varbūt arī bija pazīstams, taču, ja bija, tad sen neredzēts. Secinājums - BMW vadītājs sveicinājās ar domu, lai es redzu, ka viņam ir BMW.

Šis komentārs iespārda... Ak Dievs, kādos absurdos var aiziet cilvēki, secinot... Ar bezmaz divdesmitgadīgu drapaku brauc gar tavu sētu, lai parādītu nepazīstamam čalim, ka viņam ir BMW...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

A kāds var būt praktiskais apsvērums corsas mikromikrobusam ar 1.3 nemotoru? Ja tik ļoti vajag praktiskos apsvērumus, par to naudu var arī nopirkt 10 gadus vecāku bet vēl kaut cik ciešamā kondīcijā esošu T4 karavelli - dinamika noteikti ir tāda pati kā merivai ar to nemotoru, bet praktiskumā meriva pienes ūdeni

Tikpat praktisks kā stutēt augšā divdesmitpiecgadīgu audi, likt tajā klimatu un vispār grūst iekšā daudz vairāk naudas, kā tas drapaks maksā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Treškārt, cik dzirdu un pats gāju tam cauri, opeļus vispār Latvijā ir pagrūti pārdot. Laikam joprojām tie stulbie stereotipi par "visām mašīnām, kas reiz kļūst par opeļiem" latviešu prātus ir apsēduši, kā arī doma, ka pasāc vai audī 100 ar kaut ko īpaši labāks ir. Es pats savu vektru gandrīz gadu tirgoju. Tagad to pašu arī kādu gadu nesekmīgi cenšas viens mans paziņa...

Stulbie stereotipi? Ja tu pērc gadu, nevis mašīnu, tad jā, stulbie stereotipi. Bet ja pērk mašīnu, tad ir izvēle - vot šitentā meriva [starp citu, viena no divām ss'ā esošajām ar to 1.3 nemotoru ] vai, teiksim, labā stāvoklī esošs C4 A6 2.5 TDI avants - kuram tajā cenas grupā var būt arī āda, kvatra, vēl visādas jaukas lietas - priekšējie elektriskie logi un klimats būs kā norma. Ir kāda joma, kurā kaut kāda meriva vai vētra būs pārāka? Ā, un tā kā tā mašīna būs 10 gadus vecāka par merivu, tur nebūs daļiņu filtra, kam aiztirsties, ja tur arī būs katalizators, to bez problēmām varēs izgriezt un neviens ne aci nepamirkšķinās, tas pats attiecas uz EGR nahrenizāciju - un atlikušais resurss tai mašīnai būs tikpat liels kā tai merivai.

P.N. Ja tu gribi redzēt stulbus aizspriedumus - meklē ss'ā nofistus mk2 golfus un B3 passātus ar dīzeļiem par 600+ ls.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tikpat praktisks kā stutēt augšā divdesmitpiecgadīgu audi, likt tajā klimatu un vispār grūst iekšā daudz vairāk naudas, kā tas drapaks maksā.

Kas tev karavellei nepatīk - 8 vietas par maz, vai tā rūme, kas atbrīvojas, kad tos ķebļus izkramē ārā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tikpat praktisks kā stutēt augšā divdesmitpiecgadīgu audi, likt tajā klimatu un vispār grūst iekšā daudz vairāk naudas, kā tas drapaks maksā.

Kas tev karavellei nepatīk - 8 vietas par maz, vai tā rūme, kas atbrīvojas, kad tos ķebļus izkramē ārā?

Kā tu domā, vai cilvēks, kam varētu būt interesanta Meriva, Zafira, Vectra vai dajebkuš šādas klases auto, metīs aci uz autobusu, kurš, pirmkārt, būs kudi neekonomiskāks, lielāks, tātad grūtāk manevrējams, plus vēl bez avtonomkas tikpat kā nepiesildāms ziemā? Un otrādi, protams...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kā tu domā, vai cilvēks, kam varētu būt interesanta Meriva, Zafira, Vectra vai dajebkuš šādas klases auto, metīs aci uz autobusu, kurš, pirmkārt, būs kudi neekonomiskāks, lielāks, tātad grūtāk manevrējams, plus vēl bez avtonomkas tikpat kā nepiesildāms ziemā? Un otrādi, protams...

Uh... stereotipi...

1 2 3 4 5 6 7 ..11
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti