GB12
Par dīzeļiem ir gan jābrīnās. Jo vācieši tos pērk tikai tad, ja tiešām daudz brauc.
==================
Nu jau tā vairs labu brīdi nav, tagad ir laiki, kad arī vācieši
visādi mēģina taupīt uz "sīkumiem", piemēram, uz zemākām DD cenām un tamlīdzīgi. Un viņu nemulsina augstāka jauna dīzeļauto sākumcena, gluži otrādi, viņš aktīvi izmanto pieejamos bonusus Piemēram, pērk auto citā valstī, kur tāds maksā lētāk
Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?
==================
Vispār jau tie paši ADAC un AvD pastāvīgi veic diezgan rūpīgu statistiku, kuru veido ne desmiti auto, kā pie mums, bet daudzi tūkstoši, dažādu klašu, tipu un marku.
Vēl 1980. gados pirmais īpašnieks brauca ar auto vidēji 6
gadus un gadā nobrauca virs 20 000. 90. gados pirmais
īpašnieks jau brauca vidēji 4 gadus un gadā nobrauca drusku zem 20 000. Tagad, ņemot vērā krīzes gadus, tas vācietis atkal brauc vidēji 5+ gadus, bet gadā vidēji nobrauc stipri mazāk, kā jau rakstīju, ap 14 000 km. Rumbulas nobraukumi galīgi nav mēraukla
Un Tu tici, ka visi vācieši ir "latvieši praktiskie", kas nopērk vienu auto visai dzīvei???
===================
Visi , protams, nav, bet viņu skaits ir relatīvi liels, gan dažāds dažādās zemēs. Visilgāk ar 1 auto brauc Bavārijā, dīvaini, jo Bavārija ir visbagātākā federālā zeme To labi var redzēt, ja pabraukā pa turieni - īpaši kalnos un to tuvumā ir lērumiem vecu modeļu auto, kuri aizvien vēl braši skraida. Bavārieši gan esot arī skopākie no vāciešiem ...
Lietota hečbeka iegāde