Lietota hečbeka iegāde

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
 
1 2 3
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ar tiem hečbekiem ir tā - 90% gadījumu tu ar viņu brauc viens un tukšā. Ziemā grūti piesildīt, vasarā nodzesēt. Skaļš salons dēļ nenostiprinātajām mantām bagažniekā, sliktākas skaņas izolācijas salonā. Vienmēr netīra aizmugure, lielāks degvielas patēriņš.

Kādu laiku pabraukāju ar dažādiem modeļiem, nepatika. Izvēlējos alternatīvu - klasisko sedanu ar āķi piekabes vilkšanai. Pavisam cita braukšana. Patreiz apskatu variantu piekabes iegādei, jo plānos ir vasarā tā pavairāk visādu lietu pārvadāt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja atmeti Audi A3, šo pašu iemeslu dēļ tikpat labi vari uzreiz atmest arī Golf V un Octavia, ja nemaldos, tie ir vienas platformas auto un kvalitātes ziņā būs visai līdzīgi Es gan tavā vietā škodu neatmestu. Ar veco 1.9 dīzeli var gadīties ļoti labs variants, pie tam, pietiekami ietilpīgs, praktisks un ekonomisks.

Mazdas rūsē... kaimiņa Fokusam (2007. gada) arī arkas jau ir papuvušas, iespējams, ka 2008. gada feisliftētajam modelim šī probza ir novērsta.

Degvielas patēriņi sakarīgi ir plus mīnus visiem sakarīga tilpuma dzinējiem...

Par dīzeļiem - viss atkarīgs no tā, ko nopērc. Es savā laikā nobraucu gadu ar 10gadīgu Toyota Carina dīzeli, pēc tam vēl kādus 5 gadus viens čoms norullēja. Pēc tās pats sešus gadus (kādus 160 tukstošus) nobraucu ar Opel Vectra dīzeli, ar dzinēju vispār nekādu problēmu nebija, pēc tam bija Passat B6 ar divlitrīgo, tam gan 2x pirms manis sprauslas bija nojūgušās.

Es no tevis izvēlētajiem skatītos vai nu Octavia vai Avensis. Octavia gadījumā kādu no dīzeļiem, tikai divlitrīgajam pārliecinātos, vai ir pēc atsaukuma mainītas sprauslas. Avensis gadījumā ņemtu vai nu dīzeli vai divlitrīgo benzīnnieku un liktu gāzi.

Nu, tā, kaut kā...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Par auto.

labākais price/performance būtu tā kā F Fokus, un, ja vēl patīk tā pasportiski braukt, tad ar to varēs.

Liekas, ka praktiskākais būtu Octavia, no Tevis minētajiem.

Man gan nepatīk neviens no tiem. Es ņemtu francūzi - dēļ mīkstākas piekares. Varbūt pat Dacia.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

X5

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Par auto.

labākais price/performance būtu tā kā F Fokus, un, ja vēl patīk tā pasportiski braukt, tad ar to varēs.

Liekas, ka praktiskākais būtu Octavia, no Tevis minētajiem.

Man gan nepatīk neviens no tiem. Es ņemtu francūzi - dēļ mīkstākas piekares. Varbūt pat Dacia.

Pirmkārt, paldies visiem par jau izteiktajiem ieteikumiem! Otrkārt, kā īsti ir francūžiem ar kvalitāti? Vienkārši par tiem arī ir dzirdētas visādas lietas, bet man pašam reāla viedokļa par viņiem nav, jo saskarsmes ar franču auto nav bijušas gandrīz nemaz. Par mīkstāku piekari biju dzirdējis, jā. Skatījos arī, ka pāris Renault Clio bija par sakarīgu cenu, vienīgi tie laikam ir pārāk mazi.

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Kad nopirksi mašīnu uzraksti uz lowpriceinsure@gmail.com

29499713

Sakārtošu Tev vislētāko OCTA un KASKO. Lētāk kā jebkurā salīdzinātājā.

Tas attiecas arī uz pārējiem useriem te. Bez drišanas un lielības. Fakts!

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Par auto.

labākais price/performance būtu tā kā F Fokus, un, ja vēl patīk tā pasportiski braukt, tad ar to varēs.

Liekas, ka praktiskākais būtu Octavia, no Tevis minētajiem.

Man gan nepatīk neviens no tiem. Es ņemtu francūzi - dēļ mīkstākas piekares. Varbūt pat Dacia.

Pirmkārt, paldies visiem par jau izteiktajiem ieteikumiem! Otrkārt, kā īsti ir francūžiem ar kvalitāti? Vienkārši par tiem arī ir dzirdētas visādas lietas, bet man pašam reāla viedokļa par viņiem nav, jo saskarsmes ar franču auto nav bijušas gandrīz nemaz. Par mīkstāku piekari biju dzirdējis, jā. Skatījos arī, ka pāris Renault Clio bija par sakarīgu cenu, vienīgi tie laikam ir pārāk mazi.

Netici nevienam, kas saka, ka francuzi ir labi.... Es nepazistu nevienu... nevienu pasu, kas labi atsauktos.

Iz manas pieredzes japanis hecbeks - Toyota Corolla '02 1.8 vvtli T-Sport - es nobraucu (nojaaju) 3 gadus. 0 remonts un o izdevumi, kas nebutu manis pasa vainas del. Loti uzticama masina. Tagad braucu ar Nissan X-Trail '05. jau 70k nobraukti un nomainiti 2 stures pirksti, tehniskaja viss pa 0. Ptfu ptfu. Dizelis 2.2 (paterins max 7l)

Protams, ka paveicas, bet ja mekle un mekle pareiza virziena var labi paveikties.

PS Obligati, ja perc masinu "no Vacijas", nepaslinko un uzzvani Vaciesiem un salidzini noskrejienus. Par skadi nenaks. Mes to izdarijam un bijam parsteigti, ka tiesam no Vacijas 8 gadiga masina atnaca ar tikai 170 000 noskrejienu....

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bet vispār autoram iesaku Opel-Meriva ar benzīna motoru!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: Kad nopirksi mašīnu uzraksti uz lowpriceinsure@gmail.com

29499713

Sakārtošu Tev vislētāko OCTA un KASKO. Lētāk kā jebkurā salīdzinātājā.

Tas attiecas arī uz pārējiem useriem te. Bez drišanas un lielības. Fakts!

Kurā kantorī?

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Es jau ņemtu kaut vecāku, to pašu Audi A3, ap 95.-96. gadu un pa atlikušo summu sataisītu viss kas taisāms.

Pirkt 2007./2008. gada auto ir laimes spēle, ja vēl ņem vērā, ka krīzes nogurdinātie pilsoņi "aizmirsa" par plānotajām apkopēm vai kad bankas ņēma nost auto sabēra bākās smiltis un cukuru.

VW un Audi jārēķinās, ka zog pat 15 gadīgus auto. Arī no visādiem censoņiem spoguļu zagļiem jāuzmanās.

Ford Focus tiešām rūsē, Opel Astra arī rūsē, bet ir kompromiss starp cenu/kvalitāte.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Čau!

Nebūšu dailrunīgs, ieteikšu japāni. Brauksi un aizmirsīsi par remontiem pretstatā varbūt gudrākam vācietim

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

Kas tie par daudziem remontiem , pēc 160 000 ?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Dark_Side

Netici nevienam, kas saka, ka francuzi ir labi.... Es nepazistu nevienu... nevienu pasu, kas labi atsauktos.

================

Nu, tas ir tā, kā paveiksies. Manam labam draugam ir Renault Duster 4x4, ar 2.0 benzīnnieku + LPG. Tagad nezinu , cik noskrējis, septembrī 2013. bija jau pāri 100 000. Vīrs ir ļoti apmierināts, jo viss apmierina - sākot ar degvielas /-u patēriņu , un beidzot ar neplānotiem remontiem. Pašlaik auto varētu būt gadi 4 (šeit), pirkts

Francijas "autonamā", pirmajā dzīvē bijis t.s. demoauto, kuru klientam piedāvā izmēģināt, izvēloties auto. Tāpēc iegādājoties uz "šiltes" bija, ja pareizi atminu, ~12 000 km. Toties cena bija 1/2 no tāda paša pilnīgi jauna cenas

bijam parsteigti, ka tiesam no Vacijas 8 gadiga masina atnaca ar tikai 170 000 noskrejienu...

=================

Par to nav, ko brīnīties, Reihā ļaudis reizēm arī strādā, nevis visu laiku dīdās apkārt ar auto Pēc ADAC statistikas vidējais Reiha pilsonis gadā nobrauc ap 14 000 km, tur iekšā ir gan tie, kuri gadā nomizo pa 100 000 km, gan tie, kuri nedēļā ar auto izbrauc vien pāris reižu, teiksim, uz tuvāko lielveikalu, citas vajadzības braukāt nav Es jau savulaik rakstīju par 8-gadīgu Opelkorsu, kurai uz "šiltes" bija drusku virs 10 000 km - spilgts piemērs

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

X-trailam ir kaut kāds reti debils priekšējais panelis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Dark_Side

Netici nevienam, kas saka, ka francuzi ir labi.... Es nepazistu nevienu... nevienu pasu, kas labi atsauktos.

================

Nu, tas ir tā, kā paveiksies. Manam labam draugam ir Renault Duster 4x4, ar 2.0 benzīnnieku + LPG. Tagad nezinu , cik noskrējis, septembrī 2013. bija jau pāri 100 000. Vīrs ir ļoti apmierināts, jo viss apmierina - sākot ar degvielas /-u patēriņu , un beidzot ar neplānotiem remontiem. Pašlaik auto varētu būt gadi 4 (šeit), pirkts

Francijas "autonamā", pirmajā dzīvē bijis t.s. demoauto, kuru klientam piedāvā izmēģināt, izvēloties auto. Tāpēc iegādājoties uz "šiltes" bija, ja pareizi atminu, ~12 000 km. Toties cena bija 1/2 no tāda paša pilnīgi jauna cenas

bijam parsteigti, ka tiesam no Vacijas 8 gadiga masina atnaca ar tikai 170 000 noskrejienu...

=================

Par to nav, ko brīnīties, Reihā ļaudis reizēm arī strādā, nevis visu laiku dīdās apkārt ar auto Pēc ADAC statistikas vidējais Reiha pilsonis gadā nobrauc ap 14 000 km, tur iekšā ir gan tie, kuri gadā nomizo pa 100 000 km, gan tie, kuri nedēļā ar auto izbrauc vien pāris reižu, teiksim, uz tuvāko lielveikalu, citas vajadzības braukāt nav Es jau savulaik rakstīju par 8-gadīgu Opelkorsu, kurai uz "šiltes" bija drusku virs 10 000 km - spilgts piemērs

Par dīzeļiem ir gan jābrīnās. Jo vācieši tos pērk tikai tad, ja tiešām daudz brauc.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Dark_Side

Netici nevienam, kas saka, ka francuzi ir labi.... Es nepazistu nevienu... nevienu pasu, kas labi atsauktos.

================

Nu, tas ir tā, kā paveiksies. Manam labam draugam ir Renault Duster 4x4, ar 2.0 benzīnnieku + LPG. Tagad nezinu , cik noskrējis, septembrī 2013. bija jau pāri 100 000. Vīrs ir ļoti apmierināts, jo viss apmierina - sākot ar degvielas /-u patēriņu , un beidzot ar neplānotiem remontiem. Pašlaik auto varētu būt gadi 4 (šeit), pirkts

Francijas "autonamā", pirmajā dzīvē bijis t.s. demoauto, kuru klientam piedāvā izmēģināt, izvēloties auto. Tāpēc iegādājoties uz "šiltes" bija, ja pareizi atminu, ~12 000 km. Toties cena bija 1/2 no tāda paša pilnīgi jauna cenas

bijam parsteigti, ka tiesam no Vacijas 8 gadiga masina atnaca ar tikai 170 000 noskrejienu...

=================

Par to nav, ko brīnīties, Reihā ļaudis reizēm arī strādā, nevis visu laiku dīdās apkārt ar auto Pēc ADAC statistikas vidējais Reiha pilsonis gadā nobrauc ap 14 000 km, tur iekšā ir gan tie, kuri gadā nomizo pa 100 000 km, gan tie, kuri nedēļā ar auto izbrauc vien pāris reižu, teiksim, uz tuvāko lielveikalu, citas vajadzības braukāt nav Es jau savulaik rakstīju par 8-gadīgu Opelkorsu, kurai uz "šiltes" bija drusku virs 10 000 km - spilgts piemērs

Par dīzeļiem ir gan jābrīnās. Jo vācieši tos pērk tikai tad, ja tiešām daudz brauc.

beidz tiražēt stereotipus.

nekas nav absolūts, un gadās visādi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

beidz tiražēt stereotipus.

nekas nav absolūts, un gadās visādi

Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Man atkal ar frančiem laba pieredze. Ir bijis Peugeot, tagad divi Renault pēc kārtas.

Tieši ar vāciešiem ir kā ir.

Ar japāņiem pašam nav bijusi pieredze, bet visi slavē. Tas gan visvairāk laikam attiecas uz Toyota.

Focusiem ap to gadu tiešām arku stūros metas rūsa, citādi tehniski sakarīgs auto. Lai gan vēl aizvien ir problēmas ar startera bendiksu, kas bija raksturīgi veciem Fordiem, piem Sierra.

Ja francūzi, tad jau notiekti ne Clio, jo tas ir no citas klases, tad jaskatās uz kādu Megane, Peugeot 308, Citroen C4.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

beidz tiražēt stereotipus.

nekas nav absolūts, un gadās visādi

Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?

Un Tu tici, ka visi vācieši ir "latvieši praktiskie", kas nopērk vienu auto visai dzīvei???

Arī starp vāciešiem vairums ir tādu, kuri maina auto biežāk kā sievas. Jo cik tad var izturēt vienu auto? Tehnoloģijas iet uz priekšu un gadu, divus vecs auto jau tiešām ir vecs. Varbūt ne fiziski, bet morāli.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Neauglīga diskusija

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

GB12 rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

beidz tiražēt stereotipus.

nekas nav absolūts, un gadās visādi

Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?

Un Tu tici, ka visi vācieši ir "latvieši praktiskie", kas nopērk vienu auto visai dzīvei???

Arī starp vāciešiem vairums ir tādu, kuri maina auto biežāk kā sievas. Jo cik tad var izturēt vienu auto? Tehnoloģijas iet uz priekšu un gadu, divus vecs auto jau tiešām ir vecs. Varbūt ne fiziski, bet morāli.

Protams, ka ir un nekad neesmu apgalvojis pretējo, bet līdz ar to ir tikai likumsakarīgi, ka trīsgadīgam vācieša dīzelim normāls nobraukums būs 120+ tūkstoši, nevis, kā mūsējie rumbulisti mēģina iegalvot, ka 40-50... Nē, nu, var jau būt, ka gadās, bet lielākoties tad gadās, kā diezgan nesen vienam manam klientam, kurš ar pusotrgadīgu, 30 tūkstošus nobrauktu rumbulnieku aizbrauca pie dīlera uz garantijas remontu, jo nestrādājot stūres poga, ja nemaldos, tā, kas kompja rādītājus maina. Jauc stūri ārā, a tur iekšā bezmaz jau sūnas. Protams, arī visa pārējā mašīna diezgan līdzīga. Un nekā nevar iestāstīt onkam, ka uz slīkoņiem garantija neattiecas, jo, redzies, laipnais melnīgsnējais pārdevējs Rumbulā teica, ka mašīnai taču ir rūpnīcas garantija.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

Kas tie par daudziem remontiem , pēc 160 000 ?

Daudz kas ir bijis tieši pēc 165 tūkst.km nobraukuma sasniegšanas... Mainīts akumulators, divas reizes plīsa caurulītes dzesēšanas sistēmā, mainīts EGR vārsts, ūdenssūknis, remontēts ātrumu pārslēgšanas kulises mehānisms, mainīts termostats... Tagad 195933 km...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: Kad nopirksi mašīnu uzraksti uz lowpriceinsure@gmail.com

29499713

Sakārtošu Tev vislētāko OCTA un KASKO. Lētāk kā jebkurā salīdzinātājā.

Tas attiecas arī uz pārējiem useriem te. Bez drišanas un lielības. Fakts!

Arī iepuvuši tomāti Maximā ir vislētākie. Ja zema cena ir vienīgais, ko vari piedāvāt, tad neizklausās labi.

Kā ar pašriskiem un nosacījumiem? Esi gatavs aizstāvēt klienta intereses un izcīnīt no apdrošinātāja labākus nosacījumus, nekā standarta "pats vainīgs" apjāšanas shēmu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja: manas domas - visiem 6 gadīgiem auto un vecākiem mūsdienās tas ir laiks, kad sākas problēmas, sīkākas vai lielākas, tas ir cits jautājums. Tā ka - lai ko Tu nopirktu šādā vecuma grupā, esi gatavs uz neplānotiem remontiem un remontiņiem. No sīkumiem kā logu pacēlāja slēdzis līdz - nu jā...

Pilnīgi piekrītu! Pašam ir 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, un tagad, atskatoties pagātnē, secinu, ka vajadzēja to pārdot sešarpus gadu vecumā pie 160-165 tūkst.km nobraukuma. Pēc šīs robežas sasniegšanas ir bijuši daudzi remonti...

Kas tie par daudziem remontiem , pēc 160 000 ?

Daudz kas ir bijis tieši pēc 165 tūkst.km nobraukuma sasniegšanas... Mainīts akumulators, divas reizes plīsa caurulītes dzesēšanas sistēmā, mainīts EGR vārsts, ūdenssūknis, remontēts ātrumu pārslēgšanas kulises mehānisms, mainīts termostats... Tagad 195933 km...

Nu, pie EGR pats vien biji vainīgs, nevajag sēņot ar dīzeli, pārējais, izņemot kulisi, nekas traģisks nav, var gadītites jebkuram pie jau 100 tūkstošiem vai pat novilkt līdz 300-400 tūkst. Bet par kārbu, tas gan ir interesanti, bet nav no tipiskajiem defektiem, var gadīties...

Man vienam klientam ir Meriva (pats savā laikā jaunu viņam pārdevu, kad ādamā strādāju), šobrīd mašīnai ir 253 tūkstoši uz tāfeles. Zinu, ka viņam pirms kādiem 2-3 gadiem bija visai panopietni ritošās remonti (pārsvarā auto tiek lietots pa lauku ceļiem), bet tā mašīna kalpo godam. Nav jāsarkst, skatoties acīs...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti